Jump to content
Sign in to follow this  
VAXXi

Masini made in China

Recommended Posts

Dom'le, o sa sparga piata, caci dupa ce romanu' are acum acces la SUV ieftin, va avea acces si la Rolls Royce ieftin: Geely GE !

Share this post


Link to post

Mirceo nu ti-ai dori sa fii lovit de un Volvo, o sa doara rau iar in materie de siguranta eu stiu ca sunt deajuns de sigura incat sa fiu protejat, sunt foarte curios cate accidente cu Volvo ai vazut tu si cum de "ti s-a luat"

Eu am avut accident cu Volvo si nu am schimbat decat grila fata, masina pe care am lovit-o nu s-a mai miscat si ... I LOVE VOLVO .

Share this post


Link to post

Mai, sincer am vazut vreo 3 masini lovite in service, iar avariile erau mari rau. Cel mai rau m-a impresionat una lovita din spate de un tramvai si din fata de o duba, masina zob, dar airbagurile la locul lor. Ca sa nu mai vorbim de celebrul caz Tinu...

Share this post


Link to post

Daca masina statea pe loc si a fost lovita ce Airbaguri ai vrea sa sara? La fel si la viteze pana in 60km/h nu iti sare nici un AB pt ca nu are de ce sa sara, daca ai centura scapi fara nici o zgarietura .

Acuma nah fiindca tramvaiu si duba sunt mult mai mici, acel Volvo trebuia sa nu aiba nici o zgarietura iar despre cazul Tinu ma faci sa rad, in primul rand S40/V40 nu sunt Volvo decat cu emblema, sub emblema este Mitsubishi Carisma iar a doua problema este ca moartea lui Dumitru Tinu este o enigma si in ziua de azi.

Share this post


Link to post

Poti sa fii si in tanc, daca te rastorni pe o parte si dai cu capul mai tare de ceva, pentru ca nu ai centura... risti sa mori de la o hemoragie combinata cu oboseala sau cu varsta. Volvo sunt masini sigure. Cazurile de lovituri sunt diverse si putem avea surprize sa vedem masini cu 5 stele NCAP facute zob, dar cu proprietari foarte in viata sau.. viceversa... cele 5 stele NCAP ofera un plus de siguranta dar, de murit poti sa mori si la 40 la ora daca ai ghinion, poti sa mori si cu prioritatea in brate sau mai stiu eu cum. Atentia conteaza in primul rand, apoi norocul, apoi stelele NCAP. La volvo nu putem comenta de probleme de siguranta, sunt niste masini foarte bine facute.

 

Cat despre chinezi, copiatul la ei este aproape o cultura. Insa... tehnologie au, forta de munca au imens de multa, este vorba de vointa si timp (au si de-astea) pentru a incepe sa fie competitivi pe piata auto. Tendinte de imbunatatire exista si unele marci chinezesti incep sa ridice capul prin Europa, lucru de neimaginat pana acum cativa ani. Nu vreau sa fac misto de chinezi, astept sa vad ce se mai intampla in viitorul apropiat. Totusi... a spune ca nici un chinez nu o sa faca nimic niciodata in domeniul auto, dovedeste o judecata superficiala, gen Elena Basescu.

 

Pentru ca tot am avut certuri despre Hover cu unele EBA de pe forum: atasez poze cu modelul nou. Pentru Europa, se pare ca va fi produs in Bulgaria, fiind disponibil cu motorizari Benzina 136CP si Diesel 150CP. Progresul se vede. Desi se observa aspecte "imprumutate" de la alte marci, acest Hover este reusit. S-a ajuns la acest rezultat in aproximativ 5 ani. Pe viitor cum va fi? Din ce in ce mai bine?

 

 

 

 

Edited by fry

Share this post


Link to post

Pe viitor cum va fi? Din ce in ce mai bine?

Dream on, keep dreeming on!

Share this post


Link to post

Din partea poporului chinez cu multa dragoste :D

Share this post


Link to post

Sunt curios cine il cumpara acum ca e chinezesc :) )

Intr-o tara cu asemenea dezechilibre regionale si lipsiri de libertate, in care pina si tigri siberieni mor de foame la zoo,

e nevoie sa le servesti constant propaganda, ca aia nu e parodie, sa-i vedem insa cum mai rad cand vor avea vanzari zero :)

Nu m-ar mira sa o revanda peste ceva vreme, la a 10-a parte din bani.

Share this post


Link to post

La fel cum se vinde si HUMMER ca sa-ti dau un raspuns exact.

Pt chinezi piata Volvo este SUA, pt Ford era Russia, pana una alta o sa vedem ce si cum .

Oricum SUA este acum o piata foarte buna mai ales ca Toyota & Lexus au fost scoase de pe piata, asa ca in clasa premium o sa-si regaseasca locul Volvo .

Share this post


Link to post

La fel cum se vinde si HUMMER ca sa-ti dau un raspuns exact.

Adica zero. In alegerea unui produs conteaza mai mult satisfactia consumatorului decat diversiunea mediatica. Dar imi plac estimarile tale :)

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-6960366-inchide-marca-hummer.htm

http://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/toyota-estimeaza-ca-incheie-anul-fiscal-pe-profit-in-ciuda-crizei-rechemarilor-38092

Share this post


Link to post

Peste vreo 10 - 12 ani unii dintre voi o sa aveti masini chinezesti fabricate pentru Europa si datorita perioadei lungi de timp trecute, nu o sa va amintiti ce scriati pe aici :) ))))) Hai sa ne dam cu curu' de asflat si sa o facem pe interesantii cu "orezarii". Astia in 10-15 ani sparg piata auto daca chiar isi propun. Nushtiu ce e asa greu de inteles

Share this post


Link to post

Pai problema este ca o sparg cu niste stifturi. Tu te uiti cum arata plasticul in hooverul ala de-l postasi?

Share this post


Link to post

Acum ceva timp aceeasi impresie era si fata de masiniile japoneze. Acum uitati ca sunt printre cele mai bune si fiabile. Ce este atat de greu de crezut ca peste 10-15 ani si chinezii vor ajunge la aceasta "performanta".

Share this post


Link to post
Acum ceva timp aceeasi impresie era si fata de masiniile japoneze...

"The company was founded by Kiichiro Toyoda in 1937 as a spinoff from his father's company Toyota Industries to create automobiles. Three years earlier, in 1934, while still a department of Toyota Industries, it created its first product, the Type A engine, and, in 1936, its first passenger car ..."

 

"Whereas Honda's trademark had been registered in Japan since November 13, 1953 it wasn't until a decade later that the motorcycle and automobile company ..."

 

Deci, mai avem de asteptat.

Share this post


Link to post

Vad ca tot la tenesii chinezesti din anii '90 va ganditi. Aloooooo... s-au dus vremurile alea. Nu se mai vinde guma turbo, nu mai e inflatia 300%, nu mai e constantinescu la putere si unele din lucrurile chinezesti nu mai sunt asa proaste cum erau atunci. Acordati putin credit unui posibil jucator important din domeniul auto, in viitorul apropiat.

 

Daca Hover-ul ala (cu un singur O) avea lemn inauntru, tot era o problema. Probabil se comenta ca este lemn de brad si nu de trandafir, cum avem noi in masinile noastre dementiale cum ar fi batanul lacetti, nubire vechi, aveo, spark, logan sau toyote minuscule, pentru ca noi nu facem compromisuri. Binenteles, pielea din interior este din serbet de lamaie iar farurile sunt din vata de zahar. Unde-s Hansel si Gretel? In interiorul acelui Hover este plastic normal. Plastic si atat. Si in Kalos aveam plastic banal dar a tinut perfect. Chiar mi-aduc aminte ca la vremea aia, exact de plasticul din kalos comentau unii cunoscatori, ca e prea banal :) )

 

Am impresia ca negarea doare. Ne place sau nu ne place, orezarii or sa fie din ce in ce mai prezenti pe piata auto. Sa speram ca vor scoate modele din ce in ce mai bune pentru ca de ei nu scapam, si din punctul meu de vedere, nici nu trebuie. Sunt necesari in domeniul auto, chiar daca nu vor produce ei mari schimbari or sa impinga de la spate pe altii sa le faca. Chinezii sunt o sperietoare ce vine din urma si are sansa ca peste nu foarte mult timp sa se duca la oglinda magica si sa intrebe "cine-i cea mai frumoasa din tara acum?" :) )

Edited by fry

Share this post


Link to post

Sa mergeti sanatosi tu si tatal tau cu hooverul ala multi km. E bine?

Apropo de lucruri minuscule, eu am auzit ca aia cu chestia minuscula cauta masini maaaari sa compenseze :)

De ce sa le dau eu credit? Nu dau nici unul unora care nu au traditie, prefer sa dau acelora care au pornit de la premiza calitatii

si a dezvoltarii tehnologiei si a preciziei si profitul a fost o rezultanta pentru ei.

Tu vrei sa le dai credit pt ca vrei sa iei la pret de logan o garsoniera pe 4 roti nu de dragul culturii chineze.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Chinezii au plecat de la "premiza" calitatii si nu au ajuns departe ...

Daca ar pleca de la premisa ca trebuie sa inlocuiasca "copiem dupa ureche si vedem ce iese" ar fi ok.

Daca au cumparat fabrica/tehnologia Volvo etc pot face o combinatie bomba. Calitate/fiabilitate la pret chinez adica mic.

Sa nu faca la fel ca romanul cu Olcit-ul si Dacia...

 

 

Share this post


Link to post

Toata lumea vrea mertan la pret de logan, dar practica arata ca infaptuirea pomenelor este o utopie daca nu e in campanie. Eu cred ca producatorii adevarati, care au investit zeci de ani, care isi respecta clientii nici nu se deranjeaza sa ii dea in judecata pe chinezi pentru plagiat, un simplu motiv ca un client de mercedes nu va cumpara o chinezarie cu faruri care arata la fel. Pentru ca odata ce ai gustat din calitate nu mai poti ingurgita din orice aghiazma. Clientii de chinezarii vor fi tot saracii si naivii care oricum nu ar fi cumparat o masina noua de marca buna.

 

off-topic, cu scuze:

Lascarush, tu care te stii ca ai udat buretele la limba romana, atunci ai fost filosof si acum esti filozof (aceeasi tranzitie si in cazul premisei), de ce ma faci sa fac offtopic?

Se spune pret chinezesc nu pret chinez, eu te lasam in pace, dar asta doar spre exemplificare, tu nu cunosti partile de vorbire, in cazul de fata substantiv si adjectiv.

Edited by Tommy
  • Like 1

Share this post


Link to post
... Calitate/fiabilitate la pret chinez adica mic...

Adica n-au stiut suedejii, n-au stiut americanii de la Ford acest 'secret' si vin chinejii cu el in buzunar ? Si unde asta, la o fab din Suedia ? Sunt sigur ca vor face o clona Volvo, la ei in China, sa se pozeze chinejii cu ea inainte sa-i faca cont pe Fuckbook.

Share this post


Link to post

Ma gandeam sa le dau credit celor din China pentru ca au posibilitatea sa se descurce. Nu acum, asa este. Acum inca au mania copierii si mania cumpararii unor firme de renume de la care sa invete tot ce le trebuie. Mai au de tras, dar intentia si-au manifestat-o. Ca n-or s-o faca in timp util pentru unii dintre voi sau ca o sa fiu si eu la a doua tinerete cand or sa fie privite mai bine automobilele din China, asta-i partea a doua. Dar tot o sa fie repede. De ce? Ptr ca altii au invatat din cercetare, ei preiau acum stafeta de la un nivel deja avansat. Oricum,cine-i grabeste?

 

Unele marci tari dau faliment, altele se ridica, pe altele le cumpara chinezii... n-ai de unde sa stii ce se intampla. Ma gandesc ca o tara cu potential tehnic si financiar impresionant, cum este China, poate sa se descurce in absolut orice, daca isi propune. Tu nu vrei sa le dai credit? OK, este alegerea ta. Dar sa bati cu pumnul in masa ca nu vor reusi nimic niciodata in domeniul asta... asta arata ca judeci ca Elena Basescu. Imi pare rau dar este deplasat sa negi faptul ca prima putere economica a lumii (2009 - 2010) nu se va descurca niciodata in domeniul auto, daca au pornit pe drumul asta. N-am nici eu nici taica-meu hover, nu l-am mai apucat pe ala pe care-l vroiam.

 

Iar treaba cu plasticul din pozele alea puse de mine... masina chiar arata bine. Sa fim sinceri, daca era produsa oriunde altundeva, sa zicem Liban sau Papua Noua Guinee, ati fi laudat-o toti. Exista o denumire pentru situatii de genul asta, ceva de genul... ipocrizie. Nu sunt pro-orez si nu iubesc hoarda de chinezi din motivul ca am avut pe lista de posibile achizitii si un Hover. M-am mai bagat in seama ptr ca vad cum negati o realitate: orice chinezarie care intra sau va intra in Europa corespunde cu standardele Uniunii. Standarde tari, dure, ale dracu, menite sa organizeze cu mana de fier tari inapoiate si pline de caini ca a noastra. Daca a intrat ceva din china aici, in mod legal, atunci acel ceva este cel putin la aceste standarde.

Edited by fry

Share this post


Link to post

Spre deosebire de tine, eu am vazut primul chinez acum 50 de ani, tehnic, n-a evoluat in raport cu noi, doar. Tot cu copiuta era trimis si atunci prin lume si nu lasa urme cat un limax, macar. Iar ca societate, tot printre cele mai inapoiate au ramas. Daca n-ai observat, inca, progresul este legat de libertate. Oricat, acoperi cu poleiala un rahat, el tot rahat ramane.

Edited by tolin
  • Like 1

Share this post


Link to post

Adica n-au stiut suedejii, n-au stiut americanii de la Ford acest 'secret' si vin chinejii cu el in buzunar ? Si unde asta, la o fab din Suedia ? Sunt sigur ca vor face o clona Volvo, la ei in China, sa se pozeze chinejii cu ea inainte sa-i faca cont pe Fuckbook.

 

Daca o muta la ei cu tot cu ceva specialisti suedezi au o sansa..."chineza" si asta ... adica mica ca un chinez (nu facuta in China...sansa sau pretul)

Asa ceva incearca Delphi la Iasi tehnologie de la ei + specialisti si forta de munca de la noi... sau vezi Nokia de la Cluj...

Ca nu o sa iasa calitativ ca originalul e alta mincare de peste...

 

offtopic.gifSpre deosebire de altii eu imi insusesc criticile...aia cu premisa de la voi o stiu 77000000.gif ... dar vad ca "zeii" au voie sa greseasca...

Share this post


Link to post

Daca fac asa, va rezulta un Geely by Volvo, o alternativa la un SH intr-un program Rabla bine subventionat, adica vor canta o vara.

Share this post


Link to post

Eu nu zic nimic de rau de chinezi, sa nu uitam ce urat era privit Cielo prin 95-96 pe la noi chiar de multi dintre utilizatorii acestui forum, care, culmea, au sau au avut Cielo la un moment dat.

Cielo era pe atunci echivalentul lui Geely pe piata noastra, nici dracu nu auzise de coreeni ca ar avea traditie in domeniul auto, si, acum i se ridica statuie la noi pe forum.

Nu imi plac deloc chinezariile, cu atat mai putin masinile "la promotie" sau cele care merg pe ideea "mai mult in mai putini bani", insa nu se stie niciodata ce va iesi de pe urma invaziei masinilor chinezesti.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...