Jump to content

Recommended Posts

Salutare!

 

Daca vreau sa schimb transmisia(curea,role intinzatoare)...ce trebuie sa schimb mai exact?

 

a. curea transmisie

b. role intinzatoare

c. role de ghidaj

d. ?

 

Absolut tot plus ce se mai recomanda cand se face operatia asta.

 

Nu ma pricep cu astea si nu vreau sa am surprize...Am cumparat o Leganza si o tin in parcare pentru ca imi e frica sa merg cu ea sa nu pateasca ceva...

 

Multumesc anticipat!

Edited by Morpheusst

Share this post


Link to post

:D si o tii de mult in parcare ???

Share this post


Link to post

dap! :P

 

Mai am un matiz si am cu ce sa imi fac treaba...dar vreau sa merg si cu ea...pentru ca e mai mare...mai spatioasa...are portbagaj :D aaaaaa...si nu in ultimul rand are consum mai mare :) )

Share this post


Link to post

Curea,role si intinzator cumparate si montate de la acelasi service daewoo cu factura si garantie.

 

P.S. Role si intinzator GM,Curea Gates.

Share this post


Link to post

Multumesc!

 

Acum ,daca nu sunt prea insistent, ai idee cat ma costa toata tarasenia?(aproximativ)

Manopera,piese,tot...

Share this post


Link to post

Multumesc!

 

O sa ma duc pe la niste magazine sa ma interesez de preturi!

Share this post


Link to post

Foarte nasol.Pai ce ti-am explicat eu si ce ai inteles tu.

Deci piesele si montajul la acelasi service daca vrei sa nu ramai in parcare cu ea foarte mult timp.

Share this post


Link to post

Morpheusst, eu n-am facut cum zice ovi. Adica am cumparat piesele si le-am montat la un mic service la un baiat extrem de priceput. Montajul perfect, costul mic, toate bune si frumoase timp de aproape 7000 km, dupa care s-a depistat o bataie la una din role, extrem de fina - pentru acre trebuie sa-i dau lui ovi de baut tot restul vietii- bataie care provenea de la blocarea rolei intinzatoare. Alte role, alta manopera, motiv pentru care m-a costat pe final mai scump decat in service cu garantie. Asa ca dute la un service bun si fa lucrarea cu piesele lor. Se-ntampla ceva ei raspund.

Share this post


Link to post

Da...asa o sa fac...dar o sa ma interesez cat costa piesele intr-un magazin oarecare pentru a-mi face o idee cat ma costa lucrarea...momentan nu am bani pentru ea...sper in vre-o 10-12 zile sa am...si vreau sa stiu la cat sa ma pregatesc...si cand ii am ma duc la un service(care ofera si garantie) si le pun banii in fata..nu ma bag la service de cartier...ca la cat costa o CHIULASA mai bina LASA! :D

 

Multumesc pentru sfaturi!

Edited by Morpheusst

Share this post


Link to post

Fac un drum mai lung (spre Italia). Ce presiune ar fi mai buna la pneuri, 2.1 sau 2.2 ?

Share this post


Link to post

Multumesc mult.

Dar la rece cum adica, sa nu fi mers mult cu masina, sa am gumele reci ?

Share this post


Link to post

Aha, OK. Dimineata merg direct la vulcanizare pe drumul cel mai scurt. :)

Share this post


Link to post

Sal tuturor!! Ovi ca este ce -l mai tare de pe acest site te-as ruga frumos sa-mi spui si mie daca s-ar potrivi o roata de o vectra cdx la o leganza,nu am rezerva si sunt intro tara de handicapati ca daca ii zici ca vreu marimea 6jx15 cu pneu de 205/60 r15 nu stiu zice spunei marca daca nu are marca imi spune ca nu are!! As vrea sa te intrbi daca stii marci de masini care sar potrivi la perzoane adica ce mai sa am o rezerva !!roata rezerva

 

As vrea sa schimb apa din vasu de expansiune si sa adaug si ceva antigel dar nu stiu pe unde se da drumul la apa si cum se face aerisirea ,masina e cu volan pe dreapta asa ca e un pic de-an doaselea!!

 

Merci mult !!

Ramin dator :drinkers:

Share this post


Link to post

In mod normal ar trebui sa se potriveasca roata dar cel mai bine probezi.Nu stiu sa-ti zic exact care este dimensiunea intre prezoane.

 

Robinetul de golire se afla pe partea de jos a radiatorului pe sub unul din bazinele acestuia.Desfaci si busonul vasului ca sa curga mai bine.

Nu este nevoie sa faci aerisire pentru ca este sistem presurizat .

Share this post


Link to post

Merci frumos Ovi !Mare boier!! O sa mai caut pe net pote ,pote gasesc vreo rezerva care sa mearga si pe leganza ,ca mai mult le gasesc la piese pe net si sa ma duc la ala si sa probez bat drumu aiurea !!

 

I :drinkers: ncodata merci mult de ajutor!!!

Share this post


Link to post

Rotile pt. Leganza au 114,3 intre prezoane si ET 49.

Share this post


Link to post

O intrebare pt ca stiu ca aici are cine sa-mi raspunda: amortioarele unei masini cand le testezi pe un stand de ITP cam cat tb sa fie in procente sau care sunt datele problemei??? Cat se consideara ca fiind minim, samd?!!!

Am facut azi acest test si mi-a iesit 67% pe fata la ambele...si 62% pe spate! Este mult este putin??? ca nu stiu nimic despre asta!

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Sunt OK, sub 50% trebuie schimbate.

Share this post


Link to post

Dar noi stie cineva ce procent au??? ca eu nu am decat 23000km cu ele!

Share this post


Link to post

Cand mi-am facut eu testul de amortizoare, mi-a spus nenea care se ocupa de stand ca sunt masini (probabil ca se referea la Reno, ca era reprezentanta Renault pe Bacau) care nici noi n-au peste 85%...

Share this post


Link to post

La naiba cu amortizoarele lor!

Multumesc Wolfman!

Share this post


Link to post
sub 50% trebuie schimbate.

Amortizoarele noi abia ajung pe la 70% (depinde de tipul de masina).

DWR schimba amortizoarele atunci cand acestea sunt sub 30%.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...