Jump to content
 

Recommended Posts

Teoretic nu ar trebui.Daca la montaj nu atinge pe drum nici atit pentru ca roata nu se misca independent de telescop.

Share this post


Link to post

OK.Mersi frumos! Am sa incerc.Eram nehotarat!Dupa ce montezi cauciucuri noi cine le mai primeste inapoi.

Share this post


Link to post

Incet dar sigur vine...frigul. Cum stam oameni buni? Pregatiti?

Share this post


Link to post
Am pe Leganza cauciucuri 205/60/15.Pot sa pun 205/65/15?Nu lovesc oare in talerul de la telescop?Ma gandesc la denivelari mai mari sau la curbe?Am vazut ca este garda mica acolo.

Dar de ce vrei sa pui 65 ? Mie mi se pare garda mare si asa, cu 60 ...

Share this post


Link to post

O fi greu de schimbat un termostat?; adica pot sa ma descurc si singur?; din cate am vazut nu ar fi mare filozofie; mai trebuie facuta aerisirea la schimbarea antigelului sau o face singura;

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

Sa nu uiti sa comanzi si garnitura la carcasa termostatului.

Intai desfaci robinetul la radiator si da-i drumul la antigel apoi desfaci colierul furtunului si apoi cele 2 suruburi.Pentru suruburi ai nevoie de tuburala torx.

Share this post


Link to post

In afara de antigel,ulei sintetic 5W40 in motor si un fitru de ulei de marca bun cum ar fi man nu ai ce pregati.

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare pentru cei care au Leganza : sunt multumiti de lumina farurilor ? eu pur si simplu sunt dezamagit. E o lumina chioara. Ca si fascicul de lumina si cum e "asezat" pe sosea este suuper , dar ca intensitate luminoasa este de toata jena. Aveam lumina mult mai buna la Dacie. Ce se intampla, ce trebuie sa verific ? Sau "asa e la toate" ? (Acum am becuri Philips Blue Vision pe scurta si Vision Plus pe lunga, intainte aveam Philips-urile originale si aveam aceeasi problema.)

Edited by JAN_1980

Share this post


Link to post

Geamurile tale la faruri sunt curate?Pe interior,ma refer!Vezi becul in interior?De ce te intreb,pt ca am vazut multe Leganza cu farurile ingalbenite pe interior!Nu prea este recomandat sa folosesti becuri mai mari ca putere decat cele indicate de constructor!

Share this post


Link to post

Sticla farului nu pare a fii ingalbenita , iar becurile sunt de 55W.

Share this post


Link to post

Verifica tensiunea de incarcare pe baterie cu farurile aprinse si eventual tensiunea care ajunge la far.

Share this post


Link to post

Sper ca postez corect: stiti cam cat este garantia caroseriei impotriva coroziunii la Leganza.

Multumesc tuturor raspunsurilor.

 

P.S. O mai veche obsesie de a mea.

Share this post


Link to post

Multumesc ovi_jer; cam putin, cam putin...adica peste vreo 2 ani sa ma astept ca incepe pe la pasajele rotilor pe spate, sau pe la praguri...pai asa incepe si Dacia, ceva mai devreme, cei drept dar nu cu foarte mult; inseamna ca ii trebuie un alt stapan...dar ma mai gandesc.

O seara placuta.

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Depinde cum a fost de intretinuta sau daca a fost lovita.

Share this post


Link to post
Multumesc ovi_jer; cam putin, cam putin...adica peste vreo 2 ani sa ma astept ca incepe pe la pasajele rotilor pe spate, sau pe la praguri...pai asa incepe si Dacia, ceva mai devreme, cei drept dar nu cu foarte mult; inseamna ca ii trebuie un alt stapan...dar ma mai gandesc.

O seara placuta.

Asta e durata medie la masinile moderne. In Occident le schimba dupa maxim 3 ani. Cel putin in cazul Leganzei, care mie mi s-a parut superioara la calitatea tablariei fata de celelalte DW (Matiz sau Cielo, altceva n-am avut), ar trebui sa tina mai mult ... Parca citisem prin manualul de Leganza ca ar fi garantata 7 sau 10 ani ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Am mers astazi la Iasi cu o Leganza de la firma (346k km, CDX AT) mi s-a parut foarte bine "setata", ca sa zic asa, cutia de viteze, la 120/h avea fix 3000 RPM, la 140 - 3500 RPM, consumul doar cam mare, la viteze de croaziera de 120-140 - 12%... Ce m-a frapat a fost ca uleiul din cutie n-a fost schimbat niciodata si acest lucru nu se cunostea (schimba in 3-4-5k RPM, in functie de cum o calcam).

Share this post


Link to post

Chiar atat de mult sa ia automatele la exterior ? Ma gandesc ca la exterior nu ar trebui sa fie mare diferenta fata de manuala, care mie imi ia 9 ...

Share this post


Link to post

Lipsa unei trepte de viteze este simtita bine la performante/consum.

Share this post


Link to post

Poate ca nu e bine reglata...A mea CDX/AT consuma 8-9 l/100 mers pe autostrada cu 120-130km/h, cu aer conditionat mai pune 0.5 l/100 km . In oras in schimb imi ia cam 14-15 cand conduc eu sau 12 cand conduce nevasta-mea :D

Share this post


Link to post

Cam mult mie afara cu viteza de 130-140 si 4 oameni in masina mi-a luat 7.5-8 dar nu a fost 8. Am facut de curand un drum pana la Ranca langa Tg. Jiu si eu zic ca e un consum bun.

Am si eu 2 intrebari. O masina care nu are distributia pusa bine sau sare de la punct ce simtome are? si ce distanta are intre prezoane leganta ca ma bate gandu vara viitoare sa-i pun niste jenti mai mari. Multumesc

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...