Jump to content

Recommended Posts

Multumesc frumos de informatii, Salex. Maine o sa merg in targ si sper sa rezolv problema pana nu vine gerul.

Share this post


Link to post

Salut tuturor.

Aceeasi problema si la mine. Mi-a facut o "lacaraie" pe acolo ceva de speriat, in timp cei drept. Banuiesc ca furtunul de retur este problema. Rezolvarea am vazut-o mai sus, insa, intreb: cum se face aerisirea circuitului?

Multumesc pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

Se umple borcanul cu lichid, fara a-i pune capacul. Se porneste motorul. Pe loc, se efectueaza de 10 ori viraj total stinga si dreapta (pina la capat de cursa insa fara a tine volanul in pozitia respectiva !). Se verifica lichidul din borcan si se completeaza. Se pune capacul la locul lui si gata.

Share this post


Link to post

Intrebare pentru cei care se pricep la distributii:

- In imaginile de mai jos, distributia e montata corect ori ba?

 

P.S.: Atentie, va rog, la rolele axelor cu came. Am desfacut suruburile din centrul fiecareia pentru a fi vizibil montajul lor pe axe.

 

http://www.flickr.com/photos/40929774@N04/6293107829/sizes/l/in/photostream/

http://www.flickr.com/photos/40929774@N04/6293653030/sizes/l/in/photostream/

A T E N T I E !!!!! Este FOARTE GRESITA ALINIATA DISTRIBUTIA...Am sa incerc sa desenez peste pozele puse de tine cu ar fi corecta punerea la punct...asta daca imi permite si calc. de servici...

Edited by Pepinno

Share this post


Link to post

Multumim!

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Asa e corect

post-606-0-15783000-1322562891_thumb.jpg

post-606-0-99099400-1322562903_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Am pus distributia la punct inca de atunci (oau, a trecut deja o luna), s-a schimbat mersul motorului, si-a recapatat puterea, dar nu sunt multumit de zgomotul sau.

Ceva nu e in regula. Ca or fi axele cu came, supapele, cuzinetii sau pistoanele (motorul are o bataie care dispare la 10-15 sec dupa pornire) inca nu stiu.

Si nici dupa ce se incalzeste, motorul tot nu merge perfect uniform, regulat, ca la carte

Din pacate nu am avut timp sa mai fac verificari sau reparatii :( .

Edited by Amentys

Share this post


Link to post

eram sigur ca ai revolvat-o de atunci dar pozele le-am pus pt cei ce se transforma peste noapte in mecanicosi :)

Share this post


Link to post

Salutare

Am o problema la leganza mea si am nevoie de ajutorul vostru. Pierde ulei pe la capacul de la tacheti si nu e garnitura de vina (proaspat schimbata, originala GM); capacul este vinovat si trebuie inlocuit. Am cautat pe la toate sursele de piese daewoo pe care le stiam. Am sunat si pe la dezmembrari dar pana acum nu am avut noroc, nici de reper nou nici de unul second. Daca ma puteti ajuta cu informatii legate de acest capac (nou sau SH) va rog dati-mi un msg prv. Va multumesc!

Share this post


Link to post

Nou este aproape 400 de lei.

Share this post


Link to post

@chris0500 Ce pret a avut garnitura? Nu cumva sa fi luat una din aia de ieftina, de 12 lei, parca tot GM scria pe ambalaj.

Cred ca cel mai bine era sa cumperi o garnitura Victor Reinz (minim 60 lei). La montaj se pune putin silicon pe chiulasa in anumite zone curbate. Era o poza undeva mai pe la mijlocul topicului.

Share this post


Link to post

La el nu este problema de garnitura ci de capac, din pacate :( .

Share this post


Link to post

'Nteles. Mi se parea un pic ciudat, n-am patit sau auzit pana acum de capac defect.

Share this post


Link to post

Am mai vazut, de fapt chiar am avut si eu o situatie asemanatoare. La mine, datorita stringerii excesive, s-a rupt o latura a "U"lui in care se introduce garnitura. Din cauza asta, garnitura, dupa ce imbatrinea putin, avea prostul obiecei de a se deplasa. Colegul nostru nu a avut probleme de rupere a materialului, la el , probabil tot din cauza stringerii excesive, capacul s-a deformat cu totul astfel incit garnitura calca foarte putin pe chiulasa (sau chiar deloc). Toata beleaua i s-a tras de la o interventie in regim de urgenta, in timp ce se afla intr-o deplasare destul de departe de casa. Se pare ca si Dorelul lui a avut mina cam grea. Multi ignora ca etansarea in zona imbusurilor de la capac se face datorita O-ringurilor de pe spatele capacului. De fapt, in mai multe rinduri am vazut locasurile Oringurilor facute zob :( .

Share this post


Link to post

Dupa indelungi cautari pe la toate magazinele de piese daewoo cunoscute (Buc, Craiova, Iasi, Buzau, Constanta, etc) nu am reusit sa gasesc capac tacheti nou. O singura oferta de la un comerciant care mi-a zis ca il aduce din coreea la comanda dar pretul a fost uimitor: 1500 ron (nu e gresit scris). Bineinteles ca am trecut la varianta SH de la dezmembrari; am gasit un capac mai bun (din a doua incercare, primul pe care l-am luat avea o buza interioara rupta pe care nu am vazut-o, mi-a aratat-o Peppino ulterior) cu garnitura mai buna decat cea noua de 60 ronn pe care o luasem de la radacini si care avea GM pe punga. pretul la capace: primul 100 ron (defect), al doilea 200 ron ( montat azi si in monitorizare urm zile). sper sa reziste aceasta rezolvare a problemei mele. multumesc pt reply-uri! seara buna!

Share this post


Link to post

Salutare! Ma confrunt cu o problema si anume uneori(dar parca din ce in ce mai des) cand vreau sa pornesc motorul invart cheia in contact si nu porneste.Daca repet de mai multe ori exista o data in care porneste fara probleme.Ce problema ar putea sa existe mai ales ca dinspre capota se aude acel zgomot specific de declansare.Oare sa mai verific inca o data bornele de la baterie daca sunt bine stranse deoarece am scos bateria pentru a o incarca acum 1 luna timp in care masina a functionat fara aceasta problema de mai sus aparuta.Sau poate pompa de benzina?Ceva sfaturi pentru a depista problema?

Share this post


Link to post

... dinspre capota se aude acel zgomot specific de declansare.

Care este acel zgomot specific ? Daca este un simplu "tac" ar trebui sa verifici electromotorul, mai precis starterul. Asta dupa ce elimini orice dubiu legat de cabluri. Daca vei ajunge sa dai electromotorul jos iti recomand sa ii faci o revizie serioasa (curatat rotor, verificat/inlocuit carbuni, curatat/inlocuit lagare, etc)

Share this post


Link to post

As vrea sa stiu unde se afla acest electromotor implicit starter sa pot verifica( curata) in prima faza legaturile electrice.

Share this post


Link to post

Pai daca nu sii unde se afla atunci mai bine te duci la un mecanic. Este in spatele motorului prins de cutia de viteze. E cam dificil bagat la Leganza.

Share this post


Link to post

In viitorul apropiat voi inlocui toate bratele de pe spate. Am citit un pic prin manual sa vad daca apar atentionari ca in cazul montajului bratelor din fata cum ar fi sa las masina pe rotile ei DUPA montare si apoi sa strang complet suruburile si piulitele, dar in cazul partii din spate NU e specificat nimic de genul.

 

Asadar nu-s decat 3 variante:

- nu conteaza pozitia masinii (pe rotile ei sau nu);

- n-am gasit eu toate informatiile;

- o fi vreo "scapare" de-a constructorului (da' parca-i prea de tot).

 

Insa cel mai probabil voi proceda ca in cazul partii din fata. Ma gandesc ca daca strang suruburile cu masina suspendata, ulterior bucsile bratelor vor sta in tensiune inutil si se vor distruge in cateva mii/zeci de mii de km, dupa cum am observat la alte masini care aveau inlocuite incorect bratele sau bucsile (pe fata, ce-i drept) fara a fi respectata atentionarea din manual.

 

Are cineva alta parere?

Share this post


Link to post

Eu nu :) . Fa-o asa cum ai zis tu ... in trecut am avut ceva discutii intr-un service pe tema asta. Intimplator (sau nu !) rationamentul meu coincide total cu al tau, motiv pentru care, dupa plecarea din service, unde masina a fost "tratata" pe elevator, am mers intr-un service de cartier unde s-au desfacut toate suruburile/piulitele bratelor si au fost strinse la loc cu masina pe propriile roti. De bine sau de rau, basculele fata au implinit recent virsta de 145.000km timp in care am schimbat doar bucsele mari (astea nu au legatura cu pozitia masinii la montare).

 

In ce ma priveste, am procedat la fel si in cazul bratelor puntii din spate.

Share this post


Link to post

Povestiri despre mecanici... da, cunoastem :) .

 

Nu stiu ce ai tu de gand, da' eu vreau sa tin masina (asa, vreo juma' de secol :mrgreen: ), deci cat mai multa documentatie nu strica niciodata.

Chiar ma mir ca nu e vreo indicatie in manual, dar ma bucur sa vad ca a mai fost cineva preocupat de asta.

Share this post


Link to post

Am si eu nevoie de 2 informatii:

 

1.Cureaua de distributie pentru Leganza este aceeasi cu cea de Nubira sau Espero?Ce firma producatoare sa aleg?

 

2.Electromotorul la Leganza este acelasi cu cel de la Nubira sau Espero?

 

 

Share this post


Link to post

Salutare!Un prieten si a luat o leganza din 99 cu 250000 km.Masina merge bine numai ca are o problema:nu merge caldura.Acul sta 3 mm sub jumate,si nu functioneaza nici la reglajele din interior(fata,parbriz,picioare etc).Am desfacut masca de la consola si am vazut ca nu trage aer pe la vacumurile alea.Am mers la motor:acolo am scos furtunasul care intra in "plasticul" de la filtrul de polen si care vine de la motor.Surpriza:acolo face vacum decat cand accelerez in rest pot sa suflu si sa trag pe el fara sa opuna nici o rezistenta.Pe galeria de admisie sub clapeta de acceleratie mai e un furtunas care duce la regulatorul de presiune.Acolo face vacum si se schimba mersul motorului cand scot furtunul.De ce nu face vacum si pe furtunasul care intra in filtrul de polen??Multumesc si sper ca m am facut inteles...inca ceva:e normal sa porneasca amandoua electroventilatoarele cand se incalzeste motorul?

Share this post


Link to post

1. Probabil e multa mizerie

2. E normal, pornesc amindoua pe viteza mica.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...