Jump to content

Recommended Posts

Nu esti o bataie de cap, dar nu asa se face. Du-te le service si cere-le sa iti faca o constatare. Dupa aia cumperi piesele. Iti recomand sa iei piese originale.

Share this post


Link to post

Eu n-as investi atatia bani intr-o masina cu numere de Bulgaria!Si sti ce se intampla, schimbi o bucsa ,doua, masina se rigidizeaza si o sa bata mai tare in alta parte., si o sa schimbi alta bucsa si tot asa! Sa fii ferm convins ca la masina aia nu s-au schimbat bucsi niciodata. Pentru ca n-a fost nevoie pe drumurile pe unde a umblat.Da-mi voie sa ghicesc , e adusa din Germania , nu?

Share this post


Link to post

Leganza are nite preturi extraordinar de mici la piesele componente ale suspensiei si directiei. Doar amortizorul este ceva mai scump.

Share this post


Link to post

Intradevar ,masina este adusa din germanica si inmatriculata pe bulgarica pe firma mea de acolo .

Mi-am facut firma de inmatriculari masini in bulgaria pt ca nu am avut inca 5000 de euro ca sa dau sa o inmatriculez pe romanica ,mai ales ca bunul nostru presedinte si cu bunul nostru prim-ministru au scumpit impozitul la masini mai mari de 2000 cc inclusiv .

Asa ca a fost mult mai rentabil pt mine d.p.d.v. financiar sa fac firma in bulgarica si sa o inmatriculez acolo .

Masina a suferit mai multe accidente , si unul din cauza unui dobitoc caruia fratele meu bun ia dat masina o seara si ala a facut fata varza si a stat cu ea in service cam 3 sau 4 luni . In acel accident sau dus suspensia , capota motorului , nu stiu sigur daca si radiatorul .

Sa schimbat suspensia si sa montat una monroe pt ca era barca si acum vreau sa vad ce mai trebuie schimbat si vreau sa ma interesez din timp .

La cate a suferit masinuta asta , o spun cu mana pe inima ca nu as schimbao pt nimik in lume , tot masina a ramas .

A mai suferit 2 accidente in bara din spate care s-au rezolvat pe polita de asigurare a respectivilor si a mai suferit inca un accident in care s-au schimbat portierele pe partea dreapta tot pe o polita de asigurare a respectivului care m-a lovit . In nici unul din aceste accidente nu a fost vina mea sau a fratelui meu .

Vina fratelui meu este ca i-a dat-o idiotului aluia care a jucat prea mult nfs si s-a uitat prea mult la filme cu masini .

Si cand voi schimba piesele le fvoi schimba pe amindoua partile .

Cam asta este un mic istoric al masinii .

Edited by Salex
Mai pune cite o cratima pe aici pe acolo ...
  • Like 2

Share this post


Link to post

M-am lamurit si cu masinile astea noi de fite .

Ca iti iei golf 5 sau golf 6 ,sau audi a4 sau a6 ,categoria jeepane de prost gust cum sant q7 sau x5 .

Da bun le iei le terfelesti te dai cu ele si zici ca ai masina beton si ca iti rupe asfaltul sub cauciucuri , dar si cand iti cade la ele o turbina sau o pomapa de benzina sau motorina. Pai ce faci atunci ? Te amanetezi cu totu si bagi bani in ea sa o repari ca vezi doamne ai dat pe ea 70.000 de euroi .

Si tu acasa stai si maninci paine cu ceapa ca nu mai ai bani decat pt peco sa le golesti alora tancurile de motorina si benzina ca sa te dai si tu mare si tare 5 ore prin oras si sa agati o fustita pe care nu stii sigur daca faci ceva cu ea sau nu .

Q7,Touareg ,X5 ,ML,si celelalte care se incadreaza in clasa jeepane si cele care se incadreaza in categoria masinilor de lux cum au aparut acuma CLS.BMW seria 3 si 5 aparute acuma si AUDI sant masini scumpe la care daca iti cade ceva mai important la ea nu ai ce sa ii faci nimik pe loc sa ajungi cu ea acasa si mai dai si pe reparatie cat ai dat pe ea sh sau noua .

pt romanica noastra cele mai bune masini de hartaneala si care se repara usor si nu iti este mila de ea este gama DAEWOO .

Si cum au scos si coreeni o limuzina mai pe buzunaru nostru (adica LEGANZA) e numai buna pe drumurile noastre .

Daca ii mai pui si un gpl si gasesti pe la unu un cruise control si il montezi pe ea atunci ai rupt-o in fericire si o mai tii inca 10 ani pe putin pana cand iti curg tablele de pe ea .

Cum sa intamplat la mine cu al batran ca nu a vrut sa renunte la dacie 1310 si acum tureaza motoru la Leganza de o gasesc baturile .

Acuma il inteleg si pe el sofer de dacie de 28 de ani cam greu cu obiceiurile vechi .

Leganza asta care o am eu nu inceteaza deloc sa ma uimeasca la cat de fiabila poate sa fie si cat de bine au gandit-o coreeni .

cam asta e parerea mea despre Leganza si restul de masinii .

Edited by Mircea
  • Like 3

Share this post


Link to post

La comutarea butonului de aeratie,in orice pozitie sau treapta,intra in habitaclu miros de gaze/benzina/ulei incins,mai pe scurt,miros de motor.Ce cauza ar putea fi?Cand butonul e la zero nu se simte nimic .Leganza cdx an 2000

Edited by Wallkhoff93

Share this post


Link to post

Verifica sistemul de evacuare ,e posibil sa ai pierderi de gaze pe traseul racord flexibil-catalizator-toba mediana.

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

Merci mult ,am sa verific traseul indicat.

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Eu iti sugerezi sa verifici cu atentie si chederul de cauciuc care ar trebui sa izoleze perfect compartimentul motor de compartimentul prin intra aerul in habitaclu.

Share this post


Link to post

Salut.Am nevoie de o informatie sabotii de frana de pe spate la Leganza se potrivesc si de la nubira sau cielo?Eventual ceva sfaturi pentru acesti saboti?Va multumesc

Share this post


Link to post

Foarte foarte putine Leganze (!) au avut frina pe spate cu saboti. In fapt, am vazut doar 2 astfel de exemplare. Esti sigur ca masina ta are saboti si nu placute ? Ma refer, desigur, la frina de serviciu. La frina de stationare, Leganza are, intr-adevar, un fel de saboti insa sigur nu sint cei de Cielo sau Nubira

Share this post


Link to post

Sabotii frana parcare (B521-030)Leganza nu se potrivesc nici de la Nubira nici de la Cielo

Share this post


Link to post

Azi vreau sa dau bordul jos de la leganza ca sa il lipesc.

In afara de cele 3 suruburi de sub volan si cele 2 de la consola cu casetofon dupa ce dai masca jos ,se mai da si altceva ?

Stiu ca se da jos si protectia de sub volan care nu are decat un surub si cleme .

Se da jos cumva si torpedoul , mai sant si alte suruburi ascunse , cleme ?

Share this post


Link to post

Tu vrei sa dai jos tot bordul ? Unde il ai dezlipit caci de obicei se dezlipesc deasupra ceasurilor si este suficient sa dai jos doar masca. In orice caz, citeste in manualul de service, acolo iti arata ce trebuie sa dai jos. Pentru tot bordul sunt o gramada de suruburi de desfacut.

 

 

Share this post


Link to post

Mie mi s-a dezlipit la grila de aerisire de langa parbriz .

Sa desfacut pe toata lungimea grilei de aerisire.

Sa desfacut cu tot cu buretele acela care il are si aproape ca a ajuns la airbag .

Vreau sa il lipesc cu picatura .

Mai datimi ceva detalii la ce ar trebui sa fiu atent si cum ar trebui sa il desfac .

Share this post


Link to post

Buna dimineata!

La drumuri scurte prin oras, gasesc teava de esapament plina cu condens/apa, cred eu, pentru ca nivelul lichidului de racire este constant (doar am schimabat garnitura de chiuloasa). La drum intins insa, dupa cateva zeci de kilometri, la o oprire, am vazut ca este uscata; in acest caz se explica prin faptul ca se usuca datorita gazelor fierbinti. Sa fie oare apa in benzina?. Parca nu prea as crede ca "s-a dat" iar la lichidul de racire! Alimentez de la Petrom.

Multumesc.

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Condens, nu e grav. Se intimpla si la case mai mari :)

Share this post


Link to post

Nu e grav? Ok! Dar vara...? Şi de unde atâta?

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

N-ai observat in utlima vreme umiditatea excesiva din aer ? Pe mine ma deranjeaza teribil ...

Share this post


Link to post

Sincer nu am observat; se poate sa ai dreptate.

Multumesc.

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Mai imi da si mie cineva detalii cum se desface bordul la leganza ca sa il lipesc.

Precizez ca nu am nici un manual tehnic de leganza care saa imi arate cum se desface si cum se da jos .

Azi am de gand sa ma apuc de el .

Share this post


Link to post

Si cine te-a oprit sa intri aicisi sa iti iei manualul ???

Share this post


Link to post

Mie mi s-a dezlipit la grila de aerisire de langa parbriz .

Sa desfacut pe toata lungimea grilei de aerisire.

Sa desfacut cu tot cu buretele acela care il are si aproape ca a ajuns la airbag .

Vreau sa il lipesc cu picatura .

Mai datimi ceva detalii la ce ar trebui sa fiu atent si cum ar trebui sa il desfac .

Nu tine. Din experienta iti spun.Eu l-am prins cu suruburi autofiletante.

@mihai, eu am gasit-o pe a mea odata era cred ca jumate plina cu apa. Am acuzat-o pe nevasta-mea ca a bagat apa in toba cand am spalat masina in curte.Am mers la un tinichigiu am dat gaura in toba apoi mi-a sudat-o.

Edited by DGT

Share this post


Link to post

Pentru a lungi viata unei tobe, unii dau intentionat o gaura in burta acesteia cu un burghiu de 2-3mm. Am avut un Mafex "preparat" asa. A tinut cam 5 ani, nu am avut probleme cu zgomotul in timpul acesta. Practic nu se observa nici o diferenta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...