Jump to content

Recommended Posts

O chestie oarecum ciudata mi s-a intamplat ... Cam care credeti ca ar fi sansele sa mi se duca absolut toti rulmentii de la roti intr-un interval de maxim 2-3kkm ?

Share this post


Link to post

Sanse ar fi la rulmentii de pe fata iar ca butucii de pe spate sa cada asa de repede ...numai ca nu au fost gresati cum trebuie sau nu ai capacelele de la fuzeta si a intrat apa la spalat cu turbojetul (faza cu apa am patito eu :( )

Edited by valisoft

Share this post


Link to post

Cam care credeti ca ar fi sansele sa mi se duca absolut toti rulmentii de la roti intr-un interval de maxim 2-3kkm ?

As distinge 2 situatii:

1. Cea in care ai schimbat toti rulmentii in urma cu putin timp si au fost extrem de salbi calitativ (ceea ce nu cred ca s-a intimplat in cazul tau). Sansele ar fi mari sa te lase toti aproximativ in acelasi timp.

2. Sa ai rulmentii de xxx mi km si sa te lase toti deodata. Sansele cred ca ar fi infime, e ceva foarte ciudat la mijloc :scarpin: . Singura explicatie ar fi ca, in decurs de 2-3 km, ai dat in ultimul hal cu masina in gropi (si iarasi ma indoiesc ca lucrurile au stat asa).

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Pe masina au fost rulmentii originali si, cum ai presuspus si tu, masina n-a luat niciodata vreo groapa mai serioasa. Si chiar daca lua, nu loveam si stanga si dreapta. Ar fi fost foarte greu. Nu e problema ca s-au dus, pe mine pur si simplu m-a uimit faptul ca s-au stricat absolut toti in intervalul asta.

 

Prima data se auzea rulmentul stanga fata. In maxim 300 km a inceput sa se auda si cel de pe dreapta. lucru confirmat la service. I-am schimbat, totul a fost ok cam 5-6 sutekm si au inceput sa se auda iar huruit de rulmenti. Am fost la service si ... surpriza. Se auzeau rulmentii de pe spate. Inca nu seaud tare, dar se aud ...

Share this post


Link to post

Dupa ce am reusit si am reparat motorul, in dimineata aceasta, sotia a vrut sa intoarca masina, dar a bagat in marchearrier dintr-a doua. Ca urmare a acestui fapt, cand introduci in viteza I intra intr-a treia, iar marchearrier-ul nu mai intra. Precizez ca s-a auzit si o usoara pocnitura la plecarea de pe loc cu viteza I, (care de fapt era a Treia, dupa cum am mentionat, nu mai intra direct in treapta I ci in a III-a). Ca sa plece cu treapta I e nevoie sa bag in marchearrier, actionand ca atare.

O fi distrusa iremedial cutia sau e posibil sa fi sarit de la loc cautatorul ori alte componente? Intreb cu rugamintea ca poate cineva ma poate indruma, tinand cont ca astazi este duminica si mecanicii nu lucreaza.

Multumesc

Am depistat cauza. Mecanicii care au montat motorul nu au strans surubul tijei care vine de la maneta schimbator, iar cand voiai sa schimbi vitezele, axul culisa in locasul lui in loc sa se roteasca unitar impreuna cu tot ansamblul. Si ca tacamul sa fie complet, am descoperit coliere nestranse(inclusiv cele de la instalatia de GPL), suruburi, nepuse la locul lor, furtunuri rasucite si strangulate, clemele filtrului de aer rupte, astfel ca aerul nu intra in motor prin filtru ci pe langa, toba intermediara, fisurata la o imbinare(probabil cum au tras de ea) si garniturile neetansand corespunzator, acum cantand pe doua voci, intr-un cuvant disperare... Si asta doar la un examen sumar, de duminica. Maine va fi redata mecanicului sef pentru inspectie totala. Ca de, zice domnia sa ca au mai montat si alti mecanici "mai mici"....

Mecanici, Romania, responsabilitate.

Edited by Catalin99

Share this post


Link to post

Vezi ca e ceva la timonerie. A tras nu gluma :)

Share this post


Link to post

Multumesc Mircea, dar, asa cum am precizat anterior, am constatat ca nu era vina ei ci a mecanicilor. Multumesc pentru raspuns

Share this post


Link to post

Postasem inainte sa editezi tu postul.

Share this post


Link to post

Oricum multumesc pentru amabilitate

Share this post


Link to post

Vezi ca trebuie doar timoneria reglata din nou. Nu s-a intamplat nimic la cutie.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ziua buna domnilor!

Cu scuzele de rigoare, eu tot nu am reusit sa identific de unde este rupt furtunelul din pozele postate mai sus. Sper sa am doar impresia, dar cu ala rupt, cred ca mananca de rupe. Va rog sa ma corectati daca gresesc.

Multumesc.

Share this post


Link to post

Domnu' ! Pai iti dai seama ce te-ai indatorat acuma ? Sa lase omul o bere rece pentru un amarit de furtun ? Uhhhh #-o

 

 

Ia vezi, te coafeaza pozele asta ? Daca nu ... nu stiu ce poate fi mai clar de atit.

1.jpg 2.jpg

Share this post


Link to post

Domnu' ! Pai iti dai seama ce te-ai indatorat acuma ? Sa lase omul o bere rece pentru un amarit de furtun ? Uhhhh #-o

 

 

Ia vezi, te coafeaza pozele asta ? Daca nu ... nu stiu ce poate fi mai clar de atit.

post-3741-127351164773_thumb.jpg post-3741-127351164836_thumb.jpg

 

Cum zic, carcotasii doing...si dac cu mana pe frunte.. :) )

Mai cautam..cu berea, nu te ratez; in Craiova, sau la tine trebuie...

Share this post


Link to post

Va salut

Vreau sa va cer parerea in legatura cu o problema aparuta la farul din dreapta.

A avut o fisura pe unde a patruns praf,am remediat fisura dar praful a ramas.

Cum ma sfatuiti sa elimin praful?

Cineva zicea sa il clatesc cu apa distilata sa nu ramana urme,totus nu ar fi riscul sa rugineasca anumite componente?

Multumesc

Share this post


Link to post

Incearca, pentru inceput, cu aer comprimat. Nu lasa sa treaca prea mult timp altfel va fi mult mai greu de curatat.

Share this post


Link to post

Am rezolvat problema cu vilbrochenul foarte simplu: achizitionat unul nou, cumparat absolut aproape toate piesele din motor (cuzineti, simeringuri, garnituri, pistoane, segmenti, fulie, pinion, distributie), montate la loc si am motor nou. Plus chit de ambreiaj, discuri frana, placute, conducte de frana, filtre, alte consumabile, tobe noi(finala si intermediara), cauciucuri Michelin, etc.

Pana in prezent sunt foarte multumit de perioada de rodaj, a scazut usor si consumul de GPL.

Multumesc pe aceasta cale lui Salex pentru sfaturi si puterea de a ma suporta cu intrebarile mele repetate la nesfarsit(evident de fiecare data altele), lui Smialmiami pentru amabilitate si lui ROV pentru pistoanele si segmentii NPR(se comporta minunat). Costuri finale... ;) Dar merita.

Am o problemuta legata de zgomotul din evacuare(zornait metalic), pe care am expus-o la sectiunea Catalizator.

Am mai sesizat faptul ca la roata dreapta fata se simte un usor joc, mecanicul spune ca ori este rulmentul pe cale sa se duca, ori butucul. Sper sa fie prima varianta. Desi nu se aude nici un huruit, (inca), daca o sa continui sa merg cateva mii de km in vacanta, exista vreun risc, sau este mai indicat sa schimb ce e defect? Aici ar trebui sa adaug si faptul ca zilnic fac cateva zeci de km pe drumuri de oras care sunt ca dupa bombardament in urma reparatiilor si lucrarilor nesfarsite :P facute de dragutul meu primar Pinalty. Si sa nu ma intelegeti ca as vorbi despre lucrari monumentale. Intreb pentru ca deja bugetul este super secatuit, fiind triplate estimarile initiale in ceea ce priveste reparatia. Dar vorba cantecului, daca trebuie musai, atunci trebuie...

Multumesc

Edited by Catalin99

Share this post


Link to post

Verifica sa nu ai planetara nestransa cum trebuie.

Share this post


Link to post

Florinellll: nu rugineste nimic; daca nu gresesc farul este cam tot din platic in afara de soclul becului si clema de siguranta care sunt metalice si geamul care este din sticla; acesta ar fi si unul din motivele pentru care nu se recomanda a se pune becuri de putere mai mare de 55W pentru a nu le topi. Si eu m-am trezit odata cu apa in far; l-am dat jos si l-am golit. Partea mai proasta este ca dupa asta, a inceput sa faca condens daca ii pun capacele becurilor. L-am lasat fara, nu este in regula, dar de atunci si pana cum nu s-a intamplat nimic; si sunt vreo doi ani. Probabil ca il voi schimba pana la urma.

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Mihai vezi ca ai aerisirile infundate!

Share this post


Link to post

Mihai vezi ca ai aerisirile infundate!

 

Multumesc frumos.

Share this post


Link to post

Catalin zornaitul este cel mai probabil de la scutul termic al catalizatorului.

Share this post


Link to post

Scutul termic inseamna "aparatoarea" de tabla amplasata deasupra "carcasei "catalizatorului? Pentru ca daca este vorba de aceasta, am demontat-o mai demult, deci nu aceasta este cauza zgomotului. De aici intervine si nelamurirea mea, pentru ca, anterior, pentru a elimina suspiciunile determinate de zgomotul aparut, am eliminat acea "aparatoare" ce era oricum ruginita. Ca urmare a survenit intrebarea mea legitima determinata de persistenta "zdranganelii"

Share this post


Link to post

Atunci sunt sitele din toba...

Share this post


Link to post

Dar tobele sunt ambele noi... :-?

Share this post


Link to post

Catalizatorul in ce stare este ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...