Jump to content
 

Sign in to follow this  
buleus

Electromotorul?

Recommended Posts

La asta nu m-as fi gandit..deci concluzia..ori contactele de pe electromotor ori periile. Ca daca era contactul nu sarea bendixul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate spune ca am scapat usor, am dat cu wd40 atat pe bornele electromotorului cat si unde se prind firele pe bornele de la baterie, si o ia la prima cheie de atunci, o sa pun niste borne calumea, ca are de alea din targ la cum arata.

post-3429-022092400 1294480778_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija ca te va lasa din nou, asa am facut si eu si acum este la mecanic pt. inlocuirea carbunilor.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e, m-a lasat, dar nu de la carbuni. Am strans piulitele ce tineau papucii de pe electromotor, si o ia perfect de atunci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am si eu o problema cu electromotorul, am inteles ca s`ar putea sa se fi stricat bendixul, iar daca tot il voi desface sa schimb si carbuni/bucsile de la el, aveti idee un service mai ieftin ceva? Sau de unde sa cumpar eu piesele sa`l fac singur, (daca este usor de facut) Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afirmatia "Il voi desface" cu "aveti idee de un service" nu prea sunt compatibile.

Daca il desfaci tu, sunt o gramada de sfaturi utile pe-aici, daca nu sunt, te ajutam cu placere.

 

Daca te duci la service nu te mai intereseaza carbuni, bucsi si altele, il duci si aia ti-l repara.

 

PS un service bun de alternatoare/electromotoare (nu stiu cat e de ieftin) e pe sos Baicului, de la fosta "electronica" inainte pe dreapta exact unde se infunda strada in noua pasarela.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Eu am o problema usor diferita. Cand ii dau la automat invarte putin motorul dupa care se retrage pinionul bendixului si se aude sunetul de polizor. Am desfacut elecromotorul am curatat contactele si solenoidul am verificat periile si coroana care sunt foarte bune. Inaite sa il montez inapoi pe masina lam verificat jos cu bateria si mergea perfect. Dupa ce lam montat am aceiasi problema.

Poate sa fie de la alceva? Am vazut in cateva posturi anterioare ca au schimbat contactul elecric, poate sa fie asta problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba bendixul. Fara sarcina (probat jos cu bateria) bendixul nu poate fi probat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si curata bine solenoidul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica cu atentie coroana de pe volanta motorului (este drept, mai dificil). Este posibil sa aiba intr-un loc vreo doi dinti "ciupiti".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afirmatia "Il voi desface" cu "aveti idee de un service" nu prea sunt compatibile.

 

 

Ei bine uite ca am ajuns sa`l desfac :) ) acum am intalnit o problema, nu gasesc sa cumpar platoul cu carbuni am facut cateva poze sa vedeti despre ce este vorba, am cautat la mai multe magazine ex: baicului, lizeanu si vitan nicaieri nu am gasit modelul asta, am inteles ca sunt doua modele de electromotoare la cielo (excludem modelu de nexia, probabil are altul) daca nu voi gasi modelul asta ma gandesc sa inlocuiesc carbunii insa am observat ca sunt nituiti pe placa, lipiti pe cercul de deasupra priviti cu atentie!

 

1. http://i.imgur.com/2kkel.jpg

2. http://i.imgur.com/SWJU4.jpg

3. http://i.imgur.com/dwmjt.jpg

4. http://i.imgur.com/nPCvB.jpg

 

Scuze pentru zoom`ul nasol.

Edited by Alzheimer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum, problema relatata nu este de la carbuni. Iar pozele ... releva "perfect toate" detaliile! Electromotorul este cu reductor planetar sau nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cielo gle nu am vazut cu reductor planetar, doar la espero (si probabil nubira, leganza). La euro3 nu stiu cum e.

 

@alzheimer

 

Bre, fugi la dezmembrari si ia unul de-acolo daca nu gasesti placa (desi trebuie sa fie)

 

Suna la astia si vezi care se potriveste. Eventual da o fuga la magazin cu aia veche si vezi care seamana.

http://www.pieseautoradacini.ro/?search_query=placa+portperii

 

Offf, e greu rau cu piesele astea :)

 

Ps. O sa te felicit cand o sa-l vad si functional montat pe masina :D

PS2 smv are dreptate, inainte sa-l montezi curata bine contactele dela cele TREI fire, nu 2 cum ai zis tu.

 

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos dj pt sfarturi, ei bine am o alta problema tot cu el..evident, i`am luat carbuni i`am pus, dar am o alta problema, ce cred eu este, ca este mancata acea parghie care este pusa in functiune de un motoras mic, starter cred ca se numeste, acum cred ca este ori de la parghia aia, ori de la ala ca nu il trage prea in jos..puii mei astept un sfat de`al vostru, in legatura cu bendixul daca va intrebati este ff putin mancat ff putin ma repet..

 

P.S Dj l`am dat de 4-5 ori jos :) ) si l`am desfacut l`am facut..sunt expert :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfa solenoidul si curat-l bine de toata mizeria care e in el. La remontare nu pune vaselina la solenoid (starter cum ii zici tu) in interior pentru ca la rece se face "gem" si nu il mai lasa sa culiseze cum trebuie. Daca tot nu merge cum trebuie ia altul.

 

Daca parghia aia de la bendix pare mancata inlocuie-l cu totul, desi nu cred ca asta e problema

 

PS Acu daca te-ai apucat sa il repari fa-l ca lumea desi o sa te coste ceva, dar dupa aia stii ca te mai tine inca 10 ani :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La multi ani !!! Ms Dj, am curatat tot electromotorul, intre timp am descoperit unde era problema este bendixul nu mai blocheaza mai deloc daca il rotesti se blocheaza insa daca pui putina forta il dai peste cap, din cate stiu eu trebuie sa se roteasca doar intr`o parte iar in alta sa opuna rezistenta ori asta il poti invarti in ambele sensuri fara nici o problema, am cautat in vitan, dar nu am gasit la fel aceleasi dimensiuni am gasit umpic mai mic, o sa mai caut, Multumesc.

Edited by Alzheimer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor si La multi ani!(sa fiu consecvent cu postul anterior :)

 

Am o intrebare pentru cei care au umblat la electromotor.Mi s au dus periile si un set de perii ma costa 25 lei iar cu tot cu platanul 60.Nu am mai umblat pe acolo si as vrea sa stiu daca pot schimba doar periile ca sa fac o economie sau este o operatie mult prea laborioasa si sa cumpar mai bine si suportul ca sa nu ma incurc.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Edited by amabilu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfa electromotorul si constata. Apoi cumperi piesele necesare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iata un raspuns de la un mecanic auto.Astept si altele,de la forumisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt mecanic si nici nu-s platit pentru sfaturi. Uite: ia un demaror nou si stai linistit. Ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,am inteles punctul tau de vedere asa ca intelege l si tu pe al meu ca astept sfaturi si de la alte persoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt 4 perii acolo, eu recomand sa cumperi tot suportul, stai mai linisitit si nici nu muncesti ca berila.

Teoretic tot carbuni sunt si se pot inlocui separat, insa nu cred ca se merita, te chinui sa-i gasesti, sa-i pilesti, montezi, bagi rotorul fara sa-i piz....etc. Nu au fost facuti sa fie schimbati independent.

 

PS Oberva te rog ca raspunsul meu este bazat pe fatul ca tu stii deja ca periile sunt de vina (ca o nota personala nu stiu cum te-ai prins fara sa-l desfaci insa insa asta este o alta problema)

 

PS2 Hint, periile alea nu se duc asa usor, ai fi surprins cate probleme de "perii" sunt defapt contact imperfect la unul din cele 2 fire de "forta" din "curu" electromotorului.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, am si eu o problema. Azi dimineata am vrut sa pornesc masina, am dat o data la automat si n-a pornit. Apoi a 2-a oara s-a intamplat ceva si n-a mai invartit deloc . Am impins-o si a pornit. Dupa aceea, mai pe seara, o ia din prima. De la ce oare o fi ? Specific ca bendixul este nou schinbat. Poate fi de la bobina ?

 

 

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar a "clantanit" solenolidul sau nu a miscat nimic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...