Jump to content
 

Recommended Posts

Salutare tuturor.

 

Am si eu o problema cu nubira mea din 2006 CDX, caci a inceput sa aiba un zgomot (o troncanitura) inclusiv la denivelari ale asfaltului. Un zgomot de metal/metal.

 

Am schimbat basculele fata, si o bieleta antiruliu (deoare am gasit doar una in magazin) dar troncanitul persista.

 

Am mers la o constatare la un service, si concluzia lor a fost :

Pe fata caseta de directie

Pe spate bara de conexiunespate, dar trebuie schimbata in pereche si cea din fata. pretul pentru cele 4 buc + montarul era de 800 ron.

 

Intrebarea mea este daca aceste bare trebuiesc chimbate sau pot sa inlocuiesc doar bucsele lor, si daca tot merg la un service cu ea, ce bucse imi mai recomandati sa schimb in spate.

Caseta de directie pica usor? Masina are 130.000Km, eu o am de 2 ani, am cumparat-o cand avea 113.000km si pot spune ca am intretinut-o corespunzator. De la service am primit un pret pentru caseta de directie, cat jumatate din masin :(

 

P.S. De aproximativ o luna am si o eroare la sonda lambda. (masina are gpl din fabrica). Am cumparat bujii si sper sa se rezolve problema.

 

Eu zic sa incerci si la alt service. F important este sa nu le spui ca ai mai fost la altii care ti-au spus ca ar fi aia si aia. Lasa-i pe ei sa isi dea seama...

Troncaniturile pe spate (si pe fata) de regula apar de la flansele amortizoarelor care nu tin prea mult pe drumurile noastre. Pe spate se vad usor bucsile alea cand e ridicata pe elevator. Ai vazut vreuna rupta?

 

Si ai mare grija ce piese cumperi, eu as luat originale si m-as duce cu ele lla service. Sunt o gramada de stifturi pe piata pe care cei din service le vand la pret de originale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri!

 

Din pacate stau destul de prost cu timpul (gradinita - birou - gradinita - acasa apoi munca acasa si apoi reincepem ciclul), si ajung greu la mecanic. As dori sa cumpar toate bucsele pentru spate (am vazut ca sunt ieftine) si sa incerce mecanicul sa mai umble la caseta de directie (sa o mai stranga), toate aste intr-un week-end la mecanic.

As dori sa mentionez ca masina merge foarte bine pe GPL/Benzina si nici probleme nu am cu consumul. Consuma la drum intins pana in 9 % gpl si "trage" de este nevoie sa ma uit la indicator sa vad daca sunt pe gpl sau benzina. Sper ca dupa schimbarea bujiilor sa dispara eroarea de la sonda. La schimbarea bujiilor am sa fac si o inspectie a fiselor, si daca nu sunt in parametri am sa le schimb.

Imi puteti recomanda un magazin de unde sa cumpar bucsele originale, eu ma gandeam sa le cumpar de la radacini auto.

Exista cumva un kit pentru toate bucsele spate? Eu am gasit in magazinul virtual doar pentru bara de conexiune si bara stabilizatoare si ma gandesc ca ar mai trebui sa fie, probabil, si alte piese (bolturi piulite etc).

Sau imi poate spune cineva cate bucse si tipul lor pentru partea spate a unei nubira 2?

Imi puteti spune cu sa resetez eroarea de la sonda?

As vrea sa merg o perioda pe benzina si sa vad daca se mai aprinde martorul. Pot sa scot o siguranta, dar fara sa pierd setarile GPL-ului caci sunt foarte multumit de cum este setat (asa am cumparat masina). Consumul obtinut de mine este cu filtrele neschimbate (gpl si aer masina). Acum le-am achizitionat si ma astept la un consum si mai bun dupa schimbarea lor.

 



 

Am gasit pe net caseta de directie noua pentru nubira 2 la 617 lei.

 

La service mi-au cerut 3500Ron si la un magazin de piese auto am gasit 2200 ron.

 

La sh am gasit-o la 600 si 300 ron. M-au tot intrebat cei de la dezmembrari daca este " electrica sau mecanica", banuiesc ca este electrica nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Am si eu o problema cu Nubira II pe care o conduc de cateva luni. Deodata ,nu imi mai merg comenzile de dezaburire,reglajul la oglinzi,geamurile electrice si climatizarea in sine. Am verificat sigurantele din compartimentul motor,am schimbat releele intre ele...nu s-a rezolvat. Ma gandesc ca daca ar fi problema din comenzile de pe usa...ar fi trebuit sa mearga climatizarea si dezaburirea. Daca ar fi fost din bord,din consola centrala,ar fi mers comenzile pentru geamuri si reglajul la oglinzi. Nu mai se aprinde nici macar lumina de la butoanele de la geamuri. Ma poate ajuta cineva cu o idee? Masina e Nubira 2,din 2007,motor de 1.6 16V cu instalatie GPL BRC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut imi puteti spune ce ulei pentru motor folositi pentru nubira 2 ?

Castrol Magnatec 10W-40 am folosit utima perioada si imi papa 1,5 l la schimb ms pentru detalii.

 

Edited by is 83 gyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Daca este posibil astept parerile dvs. cu privire la urmatoarea problema tehnica : (nubira 2/2003)

In urma cu 14 zile masina vibra puternic la relantiu si nu se accelera. Am patit acest lucru dupa o alimentare la OMV.

Am consumat benzina mergand cu masina turata la 3000-4000 in trepte inferioare dupa care am schimbat filtru de benzina si bujiile dar problema s-a rezovat numai partial. Intre timp am alimentat de la ROMPETROL cu mezina de 98 si toate bune dar in viteza 5-a nu se accelereaza imediat si continua sa vibreze motorul (parca se alimenteaza sacadat sau prinde aer pe undeva). Am sa verific si fisele dar astept pareri de la dvs. Mentionez ca acum singura problema este cand accelerez in ultima treapta de viteza.



Salut imi puteti spune ce ulei pentru motor folositi pentru nubira 2 ?

 

Buna seara,

In ultimii 2 ani am folosit pentru nubira 2(2003) cu mentiunea ca il schimb la 6 luni

Ulei motor LIQUI-MOLY Leichtlauf special LL 5W30 HD (iarna) Ulei motor LIQUI MOLY Leichtlauf cu MOS2 10W40 HD (vara)

Masina are 223000 km si in martie vreau sa incerc un Mobil 1 New Life 0W40. Mentionez ca sunt multumit de Liqui Moly.

 

Este doar o parere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut imi puteti spune ce ulei pentru motor folositi pentru nubira 2 ?

 

 

Salut!

 

Eu am folosit Mobil 1 ESP Formula 5W-30 iarna si valvoline max life 10w40 vara.

Uleiul de vara il aveam pregatit pentru vechea masina (Honda Accord) si l-am folosit chiar daca producatorul recomanda 10w30. Peste doua saptamani am sa fac revizia de primavara si am sa merg cu 10w30 probabil tot valvoline.

 

 

Edited by aspe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Am si eu o problema cu Nubira II pe care o conduc de cateva luni. Deodata ,nu imi mai merg comenzile de dezaburire,reglajul la oglinzi,geamurile electrice si climatizarea in sine. Am verificat sigurantele din compartimentul motor,am schimbat releele intre ele...nu s-a rezolvat. Ma gandesc ca daca ar fi problema din comenzile de pe usa...ar fi trebuit sa mearga climatizarea si dezaburirea. Daca ar fi fost din bord,din consola centrala,ar fi mers comenzile pentru geamuri si reglajul la oglinzi. Nu mai se aprinde nici macar lumina de la butoanele de la geamuri. Ma poate ajuta cineva cu o idee? Masina e Nubira 2,din 2007,motor de 1.6 16V cu instalatie GPL BRC

 

Rezolvat! A treia siguranta din panoul de pe stalp,cel interior,numarand de jos in sus,pe randul drept,nu primea curent. E un releu undeva sub volan responsabil de asta. Am facut un strap si am alimentat-o de la siguranta de ABS si s-a rezolvat pana s-o mai incalzi afara sa putem dezmembra masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari,

 

Imi poate spune cineva cate bucse si care ar fi ele pentru spatele unei nubira 2?

 

Eu am gasit cam asta :

 

Bucsa bara conexiune spate Nubira cod 96308618 (18 lei buc) - sa inteleg ca as avea nevoie de 2 buc sau de mai multe? stiu ca am 4 bare de conexiune dar nu stiu cate bucse de tipul asta are fiecare.

Bara stabilizatoare cate bucse are? Are 2?.

Bucsa fuzeta spate Nubira (Bucsa brat tendon transversal punte spate pentru daewoo nubira,cod:96308617) - 6 bucati.

Mai am nevoie de alte piese, sau puteti sa-mi recomandati sa mai schimb si altceva daca tot demontez articulatia spate?

Sa cumpar si ceva suruburi pentru prinderi (in eventualitatea unor probleme neprevazute) caci am vazut ca sunt ieftine 1-2lei bucata)?

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, am si eu o problema la sistemul de ventilatie, adica aseara cand am pornit masina am vrut sa dau drumul la dezaburire a pornit si dupa 2secunde s-a oprit am umblat la sigurantele din cutia de la motor si a pornit a mers 10 min pana am ajuns la destinatie, dupa care nu a mai pornit,si astazi de dimineata a mers tot asa 10 minute fara sa umblu la sigurante dupa care s-a oprit.

Am o intrebare daca poate sa imi spuna si mie cineva , cum pot sa desfac bordul.

Casetofonul este prins in suruburi sau iese daca il fortez putin cu surubelnita?????

 

Nu trebuie sa dai bordul jos pentru rezolvarea problemei. Cum a spus si "lowlife" demontezi ornamentul de pe consola centrala ca in poza.

Nu trebuie sa demontezi radioul.

Desfaci suruburile care fixeaza comutatoarele de caldura si ventilator.

In spate sunt 2 mufe (o mufa cu 4 contacte pentru ventilator si una cu 8 contacte pentru lunina, ac, etc)

Le deconectezi.

In spate gasesti un manunchi de fire matisate si o mufa de test cu 20 de contacte pe 2 randuri . Ai sa vezi ca la un capat pieptanul care face legatura intre contacte (contactele 18,19,20 cu fire de culoare portocalie ) este ars sau aproape ars in cazul tau. (este un defect tipic la masinile nubira, contactele fiind prea mici fata de curentul absorbit de aeroterma pe treapta 2,3)

Tai cele 3 fire portocali de linga mufa, le dezizolezi si le legi impreuna .

Daca ai posibilitatea sa le cositoresti ar fi ideal.

Le izolezi si montezi totul la loc.

Sper sa te descurci. Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Din linkurile alea nu.mi dau seama din poze care sunt mai mari si care sunt mai mici, vorbeste cu cei de acolo si intreaba.i care sunt cele mari si care sunt cele mici. Ti-am zis ca sunt 6 mari si 2 mai mici putin. Din cate observ cred ca cele din linkul 2 sunt alea 6 mai mari si alea din primul link sunt cele doua mai mici.

Edited by nubira_1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut , de curand am obtinut si eu permisul de conducere si sunt proprietarul unei superbe Nubira 2 SX din 2003... toate bune si frumoase pana cand a aparut o mica problema si este urmatoarea , controalele geamurilor electrice fata dreapta si spate ambele nu mai functioneaza pe acele usi , functioneaza doar din consola centrala de la sofer , de asemenea si led-urile sunt stinse la ele , ca si cum ar fi apasat butonul (circuit breaker) de anulare al comenzilor din usi... dar este verificat si butonul functioneaza normal. Care ar putea fi problema? Siguranta arsa , releu blocat , fir intrerupt? Se pricepe cineva , se vede eroarea la diagnoza , se poate remedia in fata blocului sau doar intr-un service? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil e blocat/defect butonul de dezactivare comenzi geamuri (child lock) din consola de la sofer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil e blocat/defect butonul de dezactivare comenzi geamuri (child lock) din consola de la sofer.

 

Am desfacut consola , am masurat butonul pana la iesirea din consola (la mufa acolo) si functioneaza normal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care este presiunea cea mai buna la roti pt Nubira? Tin sa precizez ca merg mult pe autostrada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roti de iarna eu stateam pe la 2.4-2.5 bari, cele de vara pe la 2.2-2.3 (ceva mai mult decat recomandat).

Share this post


Link to post
Share on other sites

La alea 4 bare ai 6 bucsi mai mari si doua putin mai mici.

 

Am cumparat piesele dar sunt 6 mici si 2 mari,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aspe: Servodirectia de la Nubira 2 este hidraulica, nu electrica. Ai grija ce cumperi, sunt multe stifturi. Ia de origine si nu SH. Mai poti incerca sa reconditionezi caseta ta, vezi ca gasesti la un search pe google, probabil scapi mai ieftin si macar stii ce ai pe masina.

 

@cicsxn: verifica mufele din zona pedalier. Acolo se strang toate si merg in panoul de sigurante. Dupa simptome, pare un contact de masa slab la caroserie (cauta suruburile unde se prinde masa pe caroserie, desfa-le putin, curata cu spray de contacte daca este cazul si apoi strange-le la loc).

 

@is83gyk si mirceabalan: Toata lumea recomanda pe aici 5W40 full syntetic, asta am pus si eu cand am avut-o. NU are rost sa platesti o carca de bani pe ulei LL (long life inseamna de regula 15000km) pentru ca mai apoi sa il schimbi la 6 luni, sunt bani aruncati aiurea. Iar combinatia 5W40 sytentic si 10W40 care de regula e semi sintetic nu este deloc fericita. De ce nu mergi tot timpul cu 5W40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cicsxn: verifica mufele din zona pedalier. Acolo se strang toate si merg in panoul de sigurante. Dupa simptome, pare un contact de masa slab la caroserie (cauta suruburile unde se prinde masa pe caroserie, desfa-le putin, curata cu spray de contacte daca este cazul si apoi strange-le la loc).

 

 

Asa voi face,merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut , de curand am obtinut si eu permisul de conducere si sunt proprietarul unei superbe Nubira 2 SX din 2003... toate bune si frumoase pana cand a aparut o mica problema si este urmatoarea , controalele geamurilor electrice fata dreapta si spate ambele nu mai functioneaza pe acele usi , functioneaza doar din consola centrala de la sofer , de asemenea si led-urile sunt stinse la ele , ca si cum ar fi apasat butonul (circuit breaker) de anulare al comenzilor din usi... dar este verificat si butonul functioneaza normal. Care ar putea fi problema? Siguranta arsa , releu blocat , fir intrerupt? Se pricepe cineva , se vede eroarea la diagnoza , se poate remedia in fata blocului sau doar intr-un service? Multumesc!

 

Problema rezolvata , erau o fire intrerupte la usa soferului , acolo unde intra in stalp , cand se deschide usa , sub cauciucul ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aspe: Servodirectia de la Nubira 2 este hidraulica, nu electrica. Ai grija ce cumperi, sunt multe stifturi. Ia de origine si nu SH. Mai poti incerca sa reconditionezi caseta ta, vezi ca gasesti la un search pe google, probabil scapi mai ieftin si macar stii ce ai pe masina.

 

 

Multumesc!

Merg la un mecanic sambata si atunci vad daca este caseta de directie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma cu ceva timp am postat aici ca aveam problema legata cu ventlatia.Nu mai venea aer deloc nici cald nici rece.Azi mi-am reparat masina la un dealer Chevrolet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alt service in afara de Chevrolet(banuiesc ca Ecomax) nu ai gasit :D ?

 

Nu Ecomax.Am reparat masina in Pirmasens,Germania. :wink:

 

Am o alta problema cu masina parca nu mai scap :scarpin: .Imi consuma foarte mult.De exemplu am facut plinul si am condus pe autostrada 320 km.Dupa am vazut ca masina a consumat 3/4 din rezervor.Cum naiba este posibil asa ceva cand am condus cu maximum 150/ora doar in unele portiuni in rest cu 140.Cum de un motor de 1600 cmc poate sa 'manance' atat de mult?

Edited by daewoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...