Jump to content
 

Recommended Posts

Cauta la Augsburg, sigur au acolo !

Share this post


Link to post
Share on other sites
La leganza merg mai bine Bosch FLR8LDCU.

Le-ai incercat pe amandoua si ti se par mai bune bosch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt cele recomandate de constructor si merg cel mai bine.Sunt putine cazurile in care merg bine alte bujii decit cele recomandate de constructor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Credeam ca cele recomandate de constructor sunt Champion...de fapt cu astea vine din fabrica Leganza...

anyway...am fost la magazinul de la intersectia Agricultori cu Voievodul respectiv :D , gasit bujii NGK pt Leganza, montat , multumit ca am rezolvat problema...apropos, am facut si schimbul de ulei si filtru ulei la un service vis-a-vis cu magazinele Daewoo de pe Vacaresti, ultimul pe dreapta...super ieftin si treaba bine facuta. Pt schimb ulei, filtru, bujii si antena telescopica ( care nu se mai extindea la maxim si nu mai intra la loc ) mi-a luat 25 ron :drinkers:

Recomand cu incredere :thumbl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te inseli.Leganza se livra tot cu bosch dar cu un model care s-a inlocuit.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, poate asa o fi... insa si cel de la magzain mi-a recomndat champioane pt daewoo, nu ngk, nici bosch

Edited by spiderweb03

Share this post


Link to post
Share on other sites

El iti recomanda cea ce are de vanzare.E alegerea ta in a face alegerea in ce spune constructorul masinii si ce spune un vanzator de taraba cu geamuri termopane.Ti-ar fi mult mai usor daca ai citi in manualul de reparatii care este la indemana oricui de pe acest forum si a afla ce anume iti trebuie la masina si cand trebuie schimbate.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unu la mana, el avea de toate la vanzare - eu i-am zis ca vreau ngk...avea si champion si bosch...care erau mai ieftine decat cele pe care le-am luat...daca vroia sa ma 'faca' mi le recomanda pe cele mai scumpe, adica ngk...nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unu la mana, el avea de toate la vanzare - eu i-am zis ca vreau ngk...avea si champion si bosch...care erau mai ieftine decat cele pe care le-am luat...daca vroia sa ma 'faca' mi le recomanda pe cele mai scumpe, adica ngk...nu?

Ti le recomanda pe cele la care are adaosul cel mai mare, eventual pe cele care le vinde cel mai greu daca gaseste clienti nehotarati. Celor care stiu ce vor le vand exact ce vor clientii, insa trebuie si ei sa scape de marfa greu vandabila daca nu au posibilitatea de retur la ea.

Multi sunt habarnisti, nu stiu diferenta intre un ulei de iarna si unul de vara, dar au o prestanta de experti (toti cumpara de la ei exact ce-ti recomanda si tie) de zici ca stiu mai bine decat fabricantii care piese sunt mai bune si care nu.

Parerea mea e sa te documentezi pe forumuri unde afli si pareri pro si contra la problema ta si sa nu tii cont de ce zice vanzatorul decat daca are argumente tehnice bine intemeiate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai inteles nici tu...m-am dus si am cerut direct ngk , el a zis ca stie ca pt daewoo cele mai bune sunt champion, eu am cerut in continuare ngk...cam asa a decurs tot...nu a tinut nimeni cont de ce a zis vanzatorul.

Voi generalizati probabil cazuri cu vanzatori care asa v-au facut, au incercat sa va imbarlige cu opinia lor de experti de taraba cu geamuri termopan ( nu termopane ) , dar eu nu am fost nehotarat, am stiut dinainte ce caut, de fapt cautam de ceva timp ngk.

Edited by spiderweb03

Share this post


Link to post
Share on other sites
Credeam ca cele recomandate de constructor sunt Champion...de fapt cu astea vine din fabrica Leganza...

 

S-a inteles de aici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa recapitulam :

-Daewoo cielo

Motor 1,5 SOHC :BOSCH WR8DC ; CHAMPION RN9YCC ; NGK BPR6ES (toate cu distanta la electrod de 0,8 mm )

Motor 1,5 DOHC : NGK BKR6E-11 (distanta la electrod de 1,1 mm)

 

-Daewoo espero

Motor 1,5 dohc : NGK BKR6E-11 (distanta la electrod de 1,1 mm)

Motor 1,8 sau 2.0 SOHC : BOSCH WR8DC ; CHAMPION RN9YCC ; NGK BPR6ES (toate cu distanta la electrod de 0,8 mm )

 

-Daewoo nubira 1 si 2

Motor 1,6 DOHC : NGK BKR6E-11 (distanta la electrod de 1,1 mm)

Motor 2l DOHC : BOSCH FLR8LDCU (distanta la electrod de 1 mm) : NGK BKR5EK (distanta la electrod de 0,8 mm)

 

-Daewoo leganza si tacuma

Motor 2l DOHC : BOSCH FLR8LDCU (distanta la electrod de 1 mm) : NGK BKR5EK (distanta la electrod de 0,8 mm)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci pentru Nubira 1 recomandarea pentru gaz este sa inteleg

 

Motor 1,6 DOHC : NGK BKR6E-11 (distanta la electrod de 1,1 mm)

 

mersi mult pentru intelegere .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am cumparat din Selgros Craiova un set de bujii Bosch WR 8 de ce pentru al meu Cielo SOHC '97. Pretul mi s-a parut bun: 28,55 RON setul. Problema este ca pe net, in catalogul Bosch se recomanda pentru masina mea WR 8 de ce, dar cu gap 0,8 mm si cu codul produsului 0 242 229 538.

Cele cumparate de mine au codul 0 242 229 801 si au gap 0,9 mm. :wallbanger: Ce sugerati sa fac? Sa le montez asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat si eu bujiile(cele vechi:BERU...cele noi NGK),dar parca masina trage mai ,,puturos''.Trebuie sa-i dau un reset?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca n-ar strica! :D Ai verificat sa aiba distanta la electrod asa cum scrie in postul #313?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NGK Made in France sunt de tot rahatul,nu se compara cu cele Made in Japan sau Koreea.Jigodiile de francezi lovesc din nou :wallbanger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe ce te bazezi cand spui asta? Eu am NGK made in France (daca retin bine) si merg f. bine.

Edited by LYM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu accelereaza uniform face la fel ca atunci cand aveam BOSCH sau Champion...e jale daca nu am peste 3000 e moarta,inainte nu era asa.

Cred ca imi fac cadou de craciun 4 bucati pe iridium :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti se pare, este efectul Placebo :)

Eu am testat-o pe dyno cu bujiile astea si accelereaza foarte uniform :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faci o greseala in a compara 2 motoare diferite. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cine este interesat, cumparat ieri 8 septembrie Bujii NGK BKR6E-11 V-line de pe Bd. Ferdinand 97 (fost Dimitrov). Scrie "Japan" pe ele. Pret 39 RON setul.

Edited by XXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare.

Am un espero 1.5 dohc, si am relantiul cam mare in jur de 950-1000, e mare? sau asa trebuie sa fie. De cand l-am luat am facut cu el aprox 8000km, nu am facut nimic decat schimbul de ulei o data cu 5W40 mobil1 si distributia toata, pt siguranta mea. Merge impecabil, dar nu am schimbat bujiile pana acum, e posibil ca relantiul asta sa fie mare din cauza bujiilor, mentionez ca nu am trepidatii la relanti, motorul merge rotund, nu stiu ce bujii am pe el, nu am desfacut pana acum. Din cate am inteles ele se schimba cam la 20mii km si toti recomandati NGK BKR6E-11.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...