Jump to content
 

Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Cel mai probabil tot o pb de reglaj ai, faptul ca scotand MAP ul si senzorul de presiune nu face decat sa faca instalatia sa mearga pe de rost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa insist sa mai fac reglaje poate o nimeresc pe cea care trebuie pana la urma... :D ...multumesc pentru raspuns oricum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema la masina. Daewoo leganza din 2000 170.000 km. Uneori ramane turata pe la 1200rpm, se aprinde check engine, dupa care isi revine, iar mai nou, dar se intampla aleatoriu, relantiul devine foarte instabil, scade pana la 500rpm, aproape cat sa moara motorul, se aprinde pompa de ulei, vibreaza, etc. Daca o turez si merg cu ea, merge bine, dar la relanti asa se comporta, si numai uneori. Iar la mersul pe GPL nu mai are forta si se tureaza FOARTE greu, simptomele astea pe GPL se prezinta atunci cand are problema cu relantiul pe benzina. Sper ca ai inteles ce am zis, e cam greu de explicat :) Masina are ulei si filtre noi, in general mergea bine, dar a inceput sa faca simptomele astea dintr-o data...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi si fa un reglaj/revizie a instalatiei de gaz pana nu arzi garnitura de chiuloasa sau iti da vreo 3 rateuri adevarate. E reglata pe amestec foarte sarac pe GPL si asta iti afecteaza si mersul pe benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la service GPL, nu au facut mare lucru, merge tot cam nasol. Cum pot sa reglez eu instalatia de la "plaman" incat sa mearga ok? Accelereaza greoi pe GPL, cred ca trebuie dar drumul la mai mult gaz. Da-ti-mi va rog niste sfaturi ca sa incerc sa o rezolv eu. Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca accelereaza greu, atunci trebuie sa umbli la robinetul de pe furtun. Mai desfa-l jumatate de tura si vezi cum merge.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bimm3r@ Instalatia ta de gaz nu se regleaza de catre oricine dupa ureche iar in momentul de fata cu problemele pe care le ai pe benzina si check-ul aprins nu are rost sa faci ceva la ea.

smailmiami@Nu mai arunca raspunsuri de dragul de a posta atita timp cat nu cunosti instalatia de pe masina respectiva.

Edited by ovi_jer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!La Nubira 1 ,1.6 16v 106 cp am o instalatie de gaz normala si nu segventiala.Consuma cam 14 in oras.Ce nu am reusit sa rezolv de un an de zile:dupa ce merg pe gaz merge foarte urat pe benzina.Un prieten si a montat recent instalatie ca a mea numai ca are electrica mai noua.La fel ii face si lui.Daca scot borna si i fac initializare merge ok pe benzina...,o dau pe gaz, apoi daca o dau pe benzina scoate fum negru si merge f prost.Prietenului meu mai recent i au montat un releu care dupa ce opreste motorul ii reseteaza calculatorul,asa ca la fiecare pornire nu i sta la relanti vrea 30-40 sec pana isi invata valorile apoi merge ok si daca o trece pe benzina ,inapoi pe gaz si tot asa.Ma gandesc ,nu se strica ecu daca tot se reseteaza in continuu??Si inca ceva:daca porneste la 10-15 secunde dupa ce o opreste sta la relanti din prima.Exista ceva ce poate fi facut??sa i monteze un buton care sa reseteze calc decat o data ,dimineata??Multumesc anticipat si sper ca m-am exprimat pe intelesul tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat ca dupa ce iau borna la baterie mai mult de 10 secunde,masina are o perioada in care merge f. rau pe gaz,se opreste la relanti,se tureaza mai greu...Daca o las juma de ora pornita isi revine total si nu mai face problemele astea (pana nu ii iau din nou borna).Stiu ca la inceput cand am montat instalatia nu facea asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce motive ai luat borna la baterie de mai multe ori?Dupa ce ai pus borna faci initializarea iac-ului?

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista ceva ce poate fi facut??sa i monteze un buton care sa reseteze calc decat o data ,dimineata??Multumesc anticipat si sper ca m-am exprimat pe intelesul tuturor.

Asta e carpeala de 2 lei. Problema ta este ca instalatia este reglata pe amestec f sarac si da peste cap parametrii pe benzina. De aia consuma mult si merge si f prost pe benzina (si probabil si trage f prost). Solutia este evidenta si nu tine de butoane de reset :| . Nu e nici masina atat de complicata si nici nu cred ca instalatia e imposibil de reglat (mai ales in Bucuresti unde isi au sediul mai toti importatorii de instalatii GPL).

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat sa fac initializarea IAC,dar nu are nici un efect...Borna am luato azi ca am schimbat ceva la electromotor,tura trecuta am luato sa o curat,si acum 2 ture cand am resegmentat motorul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Solutia este evidenta si nu tine de butoane de reset :| . Nu e nici masina atat de complicata si nici nu cred ca instalatia e imposibil de reglat (mai ales in Bucuresti unde isi au sediul mai toti importatorii de instalatii GPL).

 

Bun,am inteles .Instalatia e montata la un service numai de gpl nu stiu daca am voie sa i spun numele.Am vazut Hummere acolo si alte masini scumpe.Pentru asta n au alta solutie. Solutia e evidenta:dar care e?

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reglaj corect al instalatie de GPL. Instalatia probabil are o componenta electronica ce gestioneaza debitul de GPL in sarcina si un emulator de lambda ce se configureaza cu un soft/interfata dedicate. Ce tip de instalatie e si ce electronica are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reglaj corect al instalatie de GPL. Instalatia probabil are o componenta electronica ce gestioneaza debitul de GPL in sarcina si un emulator de lambda ce se configureaza cu un soft/interfata dedicate. Ce tip de instalatie e si ce electronica are?

 

O sa iau cartea care mi au dat o de acolo si o sa ti transcriu toate datele.Din cauza ca nu mi scoate noxe in parametrii nu am ajuns la RAR sa omologhez instalatia.Poate ma ajuti cu ceva dupa ce ti dau datele.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce tip de instalatie ai montat?Pe masina se mai afla catalizatorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vă salut! De firma "ULTRA GAZ" ce ştiţi? E ok? Şi-a pus cineva GPL la ei? Se pricep? Instalaţiile sunt de calitate?

Vă mulţumesc anticipat pentru eventualele răspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalatia e marca Marini. http://img806.images...scan0001du.jpg/ Aceasta este o poza cu declaratia de conformitate.

Da,are catalizatorul.

Mergi inapoi peste ei si spune-le sa-ti regleze din nou instalatia.Nu-ti ies noxele la relanti sau in turatie?

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi inapoi peste ei si spune-le sa-ti regleze din nou instalatia.Nu-ti ies noxele la relanti sau in turatie?

La relanti se balbaie rau motorul si merge in suturi.De fum negru nu mai spun.Daca ii fac un reset ecm merge ok pana sa o dau din nou pe gaz.Noxe nu ies nici la relanti nici in turatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din acte reiese ca ai controler STAG 2L.Ori nu este setat cum trebuie ori este defect si ai o simulare lambda gresita pe gaz care da peste cap parametrii ecm-ului pe benzina.Pe partea de jos a controlerului STAG 2L care il gasesti montat in compartimentul motor o sa gaseste 4 microcomutatoare care la masina ta trebuie sa fie conform pozei din atasamentul de jos.Microcomutatoarele 1 si 2 in pozitia de jos(ON) iar 3 si 4 in pozitia de sus(OFF).

Untitled.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna... De instalatii Zenit ce stiti? Caut instalatii care sa corespunda cu ece 115.Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva montat vreun TAP (timing advance processor)? Am vazut ca si cei de la stag au asa ceva si ar aduce o crestere a cuplului si o scadere a consumului pe GPL profitand de cifra octanica mult mai ridicata a GPL-ului si crescand avansul de aprindere.

STAG TAP 01/02

 

LE: Pretul jucariei e cca 40 lire+transport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...