Jump to content
Notificare GDPR și date personale Read more... ×

Sign in to follow this  
tractoristu

Spark M200 Variatii Relantii La Pornirea De Pe Loc , Turatii Instabile , Ajutor !

Recommended Posts

Va salut dragi colegi ,

 

Detin de nou un Spark M200 , 0.8L , an 2008 , km actuali 70.000 folosit doar in oras si aglomeratie . Care ma duce cu "capu" .

 

Simtome deranjante :

- la pornirea de pe loc cand incepi acceleratia de la 900rpm coboara la 600rpm apoi urca la cat ii apesi pedala . (deci da in nas, zgaltaie , flinstone)

- la mers in aglomeratie/coloana cu viteze de 20-30km/h nu poti zaltzaie , nu poti tine o acceleratie constanta pana in 2000rpm in treapta 1 , 2 , sau 3. (chiar daca o accelerezi pe loc parcat simtomul e acelasi pana in 2000rpm , cum ai ciupito cum urca la 2300rpm-2500rpm.

 

Astept ajutorul vostru cu nerabdare chiar daca aveti spark / matiz sau alta masina cu simtomele astea.

 

Pe testere nu da nici o eroare sau valori de lucru sub normalitate

 

Schimbate de capul meu sau service-uri :

- Bujii

- Fise

- Bobina

- Senzor presiune aer MAP

- Motoras pas cu pas IAC

- Senzor pozitie clapeta acceleratie

- Curatat clapeta acceleratie + garnituri noi

- Curatat senzor volanta

- Curatat EGR

- Testat Sonda landa 1

 

Impreuna am rezolvat si alte probleme , acum va cer si eu ajutorul !

Edited by tractoristu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai incercat sa masori presiunea din rampa de injectie? Filtrul de benzina cati km are?

 

Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix asa face si al meu, 75.000 km, si am concluzionat urmatoarele:

 

- caderea rpm la ralanti se rezolva temporar cu reset ecm. dupa o perioada reaparare. Daca pornirea e mai tremurata de fel, alte bujii, isi revine de fiecare data (la mine nu ajunge la 30K un set de bujii, le mananca ca pe chupa chups :mrgreen: ).

 

De asemenea, cand e motorul cald, la semafor, are de asemenea variatii de ralanti. Le pun pe seama modificarii amestecului la deschiderea EGR-ului, motorul fiind mic, e mai sensibil. Asa a facut mai mereu, o am de aproape noua, avea 9000 km cand am cumparat-o.

 

- la cea mai mica mangaiere de acceleratie se tureaza pana la 2500 - 3000 rpm, asa e din constructie, a mers de noua asa. De aici rezulta un mers in coloana intr-adevar mai greoi. Eu unul m-am invatat sa ma misc in coloana fara acceleratie, ca la diesel, in treptele 1 si 2.

 

- dat in nas la plecat de pe loc cu motorul in turatie joasa, patesc si eu constant, dar daca sunt mai atent la comenzi nu se reproduce, in sensul ca daca plec mai patinat sau dozez putin mai multa acceleratie pleaca normal. Practic, la turatia de 1000 rpm nu are forta pentru o plecare cu ambreiaj lasat mai rapid, decat daca apesi acceleratia mai tare (nu e neaparat buna practica asta).

 

 

 

 

 

Edited by Corneda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul de benzina este mare? Intreb acest lucru deoarece s-ar putea ca unul din injectoare sa nu dozeze benzina cum trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da a fost masurata si e in grafic , filtru are 1000 km , le schimb la timp

 

 

 

Multumesc corneda pentru raspunsul tau detaliat

Edited by tractoristu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×