Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Liniuţe cu Espero

Recommended Posts

Iar tu tine cont ca multi au masini puternice sub popou si... degeaba...

Share this post


Link to post
Ce treaba are cuplul cu demarajul??? Adica tu vrei sa zici ca daca ai 2 masini identice ca si cilindree, doar ca una Diesel si una pe benzina, aia Diesel e mai iute de picior ca aia pe benzina??? NEVER!!! Iar discutia pornea de la o liniutza pe 400 de metri!!! Si are Espero multe sanse, demonstrabil oricand (na, ca m-am excitat...).

 

Daca sunt 2 masini la fel, una benzina,a ta disel, de aceeasi putere, pana la 60-maxim 80 se duce mai repede dieslul, dar suta o itinge mai repede benzina, iar viteza maxima mai mare o are tot modelul pe benzina.

Acest lucru se vede cel mai bine la test-drive-urile din revistele auto in care sunt prezentate acceleratiile pana la 40, 60, 80, 120.

Share this post


Link to post

Sincer, nu prea (mai) am incredere in revistele auto, decat daca sunt scrise in germana sau engleza... Ale noastre sunt clar partinitoare...

Share this post


Link to post

 

1. la 2200 obtzine cuplul maxim, nicidecum puterea maxima (90CP)

2. motorul de 1.8 folosit in tot grupul Volkswagen are 20Valve (5/cilindru) shi are 125 de cai in varianta atmosferica..

Pe A4, motorul de 2.0 16V are 130CP, intr'adevar..

 

O singura obiectiune: pe A4 model 97 est 1.8 20V si nu 16!!

Sper ca esti de acord ca un diesel avand cuplul mai joo si intrand la 4000 pe rosu cum e Octavia de exemplu, e mai tare in demaraj ca un Espero.

 

daca mai citeshti odata ce am zis, vei vedea ca am zis exact acelashi lucru: 1.8 are 20V, nu 24V cum ai zis tu.

In rest, daca avem un diesel de 100CP shi un benzinar de 100CP, la inceput dieselul va cashtigat 1-2 lungimi de mashina dupa care ramane in urma.

Asha imi dau io seama cand am o mashina diesel in spate. Odata l'am alergat pe unu cu octavia tdi cu i roshu (110CP) shi la inceput dadea sa se suie pe mine shi apoi cand la mine intra turbina (3000rpm) ala pierdea urat de tot teren.. sa vezi ce spume facea ca nu a putut sa ma depasheasca vreo 10km pe valea oltului.. ce o fi zis el? am dat 16-17mii de euro pe un tdi shi imi sta in fatza janghina asta din '84??

eh, uite ca i'a stat.. avantajul lui e ca oricum la un moment dat m'ar fi depashit, ca motorina lui "dureaza" mai mult ca benzina mea..

 

shi gata cu offtopicul!

Share this post


Link to post
auziti da de ce pe acelasi site scrie ca matiz are 17,00 sec demaraj (deci e mai rapid ca mine 17,5 sec) cand eu il fac la orice ora si chiar urat de tot?

 

Demarajul 0-100 e una, liniuta pe 400m e alta ... pacat ca site-ul respectiv nu da si distantele pe care se atinge suta, pentru a fi relevant ... foarte probabil, Matiz prinde 100km/h pe o distanta mai scurta decit Tico, esential la Matiz e sa poti exploata tr.III, care e excelenta, in timp ce I si II se plafoneaza prea repede ...

 

sa fim seriosi, matizu e codobelc pe langa tico la demaraj=> ori demarajul la matiz dat pe site e mai mic decat in realitate, ori ala la tico e dat prea mare. tind sa cred ca la matiz e prea mic pe site.

 

pe cheiul dambovitei unde se facea legal racing-u m-am dat de mai multe ori cu matiz si i-am dat fum in nas de fiecare data. macar berline si matizuri sa umilesc si eu.

 

cine nu ma crede sunt dispus la orice ora, moka sau pe un bax de coca cola la 2l. tine pe cineva?

Share this post


Link to post
cine nu ma crede sunt dispus la orice ora, moka sau pe un bax de coca cola la 2l.  tine pe cineva?

Eu unul nu mi-as foote masina pt un bax de coca-cola. Mai ales ca nu-mi place! :D

Si mai ales ca te cred! :wink:

Share this post


Link to post

1. nu fumez, nu beau, nu umblu cu femei(nu ma intelege gresit), in vena nu dau , la terase nu ma omor, macar in masina sa bag si io banii.

 

2. in materie de liniute am si io experienta si stiu ce poate si ce nu. si cand zic ca m-am tras cu ceva, m-am tras, n-am alergat pe langa vreunu cu passatu care poate vorbea la telefon. tras inseamna: cheiu dambovitei, 400 m, martori, start de pe loc si finish. io zic ca asta-i liniuta.

Share this post


Link to post

aaaa, si mie chiar imi place coca - cola

Share this post


Link to post

Nene, pe bune, din cauza afirmatiei cu "ala cu passatu care vorbea la telefon" 68.gif o sa te prind la o liniutza odata si odata... Si o sa fiu nemilos, crede-ma! 69.gif

Share this post


Link to post

RS-ule, nu e cazul sa demonstrezi, ca se vede cu ochiul liber cum se misca un Tico fata de un Matiz ... ce iti cer e sa urmaresti urmatorul rationament:

* e posibil ca Tico sa faca 100km/h in mai mult timp decit Matiz si pe o distanta mai mare din cauza de tr.III, care am senzatia ca e ceva mai scurta la Matiz ... oricum, cred ca ambele masini necesita peste 1km pentru suta (vorbim de suta reala, cu dispozitiv a 5-a roata, nu indicatiile kilometrajului!).

* pe 400m nu sint multe masini sub 90CP capabile sa faca fata unui Tico! Matiz e ciuca batailor pe aceasta distanta, fara preparari speciale!

* avem un membru pe forum, pui de drac se numeste el, care s-a dat la liniute cu Matiz pe aeroportul Iasi si n-a iesit chiar mototolit; in ce conditii: a scos roata de rezerva, bancheta spate, spatar spate si cred ca si scaunul din dreapta, avea ~10l de benzina in rezervor, admisie directa de aer (fara nici un fel de filtru!!!) si cam atit, din cite tin minte ... usurind masina cu ~ 150kg a modificat dramatic raportul de putere specifica (CP/kg) al masinii.

Share this post


Link to post

adica l-a adus la kilele unui tico aproximativ, nu?

Share this post


Link to post
Nene, pe bune, din cauza afirmatiei cu "ala cu passatu care vorbea la telefon" 68.gif o sa te prind la o liniutza odata si odata... Si o sa fiu nemilos, crede-ma! 69.gif

 

de-abia astept, si oricum am avantajul masinii net inferioare, deci orice ar fi ies bine :wink:

Share this post


Link to post
* e posibil ca Tico sa faca 100km/h in mai mult timp decit Matiz si pe o distanta mai mare din cauza de tr.III, care am senzatia ca e ceva mai scurta la Matiz ... oricum, cred ca ambele masini necesita peste 1km pentru suta (vorbim de suta reala, cu dispozitiv a 5-a roata, nu indicatiile kilometrajului!).

*.

 

am vorbit cu un mecanic, pt ca vroiam sa-mi schimb cutia de viteze cu una de matiz, si mi-a zis ca e aceasi cutie si ca diferentele rezulta din:

 

1. matiz are roti mai mari =>viteza maxima mai mare

 

2. matiz are vreo 130 kg inplus +roti mai mari => demaraj mai slab

 

3. suta o prind pana in 1000 m, in 100m prind 120-130, pe acolo, probat pe chei, dar bineinteles dupa indicatiile vitezometrului

Share this post


Link to post
3. suta o prind pana in 1000 m, in 100m prind 120-130,

Cred ca vrei sa zici taman invers, parerea mea!

Share this post


Link to post

* e posibil ca Tico sa faca 100km/h in mai mult timp decit Matiz si pe o distanta mai mare din cauza de tr.III, care am senzatia ca e ceva mai scurta la Matiz ... oricum, cred ca ambele masini necesita peste 1km pentru suta (vorbim de suta reala, cu dispozitiv a 5-a roata, nu indicatiile kilometrajului!).

*.

 

am vorbit cu un mecanic, pt ca vroiam sa-mi schimb cutia de viteze cu una de matiz, si mi-a zis ca e aceasi cutie si ca diferentele rezulta din:

 

1. matiz are roti mai mari =>viteza maxima mai mare

 

2. matiz are vreo 130 kg inplus +roti mai mari => demaraj mai slab

 

3. suta o prind pana in 1000 m, in 1000m prind 120-130, pe acolo, probat pe chei, dar bineinteles dupa indicatiile vitezometrului

 

cam asa vroiam sa zic

Share this post


Link to post

Pai daca prinzi suta pana in 1000m si la 1000m ai 120-130, zau ca nu ma mai dau cu tine... Poate pe 400m ne dam, ca sa fim cat de cat egali, dar dupa...

Share this post


Link to post
pe cheiul dambovitei unde se facea legal racing-u m-am dat de mai multe ori cu matiz si i-am dat fum in nas de fiecare data. macar berline si matizuri sa umilesc si eu.

 

Ar trebui sa incerci cu un oltcit, daca ai vina in tine. Pacat ca pe al meu l-am maritat!

Share this post


Link to post

m-am harjonit cu unu in oras, am stat langa el, dar n-am reusit sa-l iau, asta probabil si pentru ca m-a surprins, cum ii surprind si eu pe altii.

Share this post


Link to post

Mi-am adus aminte. Ma duceam inspre Unirii din directia Mall. Eram cu inca 2 prieteni si aveam AC pornit. Ajung primul la semafor. Pe banda din stanga mea un Rover Streetwise condus de o tipa. Avea toate geamurile jos deci AC decuplat. Si eu plec ca de obicei ( tare) .Ea pleaca o data cu mine. Ma surpinde pt ca ma asteptam sa o depasesc ushor, dar ea apasase pana la capat. Si stiu ca m-am dus cu ea pana la 100 la ora dupa care am lasat-o ca totusi eram in oras.

 

In orice caz stiu ca puteam si mai repede de atat si Rover Streetwise nu e chiar o masina lenesa si sa ajungem la viteza asta inseamna ca si-a dat seama de ceea ce faceam.

Share this post


Link to post

Aveti grija sa nu va dati cu octavia sau passatul 1,8 t pt ca acestea au de la 150 cp in sus :-D

Share this post


Link to post
Aveti grija sa nu va dati cu octavia sau passatul 1,8 t pt ca acestea au de la 150 cp in sus  :-D

Ce astea nu pot sa citeasca autocolantu?

Share this post


Link to post

mai eu am facut liniute cu 3 masini pana acum:matiz, r21 si passat 2.5tdi. Demaraj pana la 50 maxim avea renaultul(schimbam a doua pe la 60 pe la 6000 ture-am luat un opel vectra din 2001 1.6 benzina) dar nimc nu se compara cu passatul la play chiar si 400m:150cp si 310nm(chiar daca avea cutie secventiala si tractiune integrala, dupa ce trecea de faza de compresie a cutiei era acceleratie continua pana la 150kmh-am luat un bmw 318 usor pe o distanta de 5 km-drum public) . Masina aia iti rupea oasele la acceleratie. Matizul e modest comparat chiar cu renoul care nu merge tocmai exceptional, are trepte foarte scurte, cuplu foarte mic, treapta intai iti da senzatia de masina diesel generatie veche(abia pleci si trebuie sa schimbi), a doua iar e scurta(la cca 70 gata-intra limitarea), a treia dupa 85 deja nu mai are vlaga.Cert este ca eu am mare grija cu cine ma iau la play pt ca atunci cand sunt cu matizul am toate sansele sa mi-o iau.

Share this post


Link to post

Ieri seara am facut demonstratia, live, ca un Espero 1.8 poate fi mai destept decat un Audi A4 (sau A6, sau ce o fi fost, arata a A4). Seara, semafor la Titan, eu trag in spatele lui. Apoi vad ca banda 1 e libera, si ma strecor iute langa el... Si ce-mi zic eu in barba... Hmmm, ce ar fi daca? Hai sa ne jucam un pic! Turez un pic motorul de cateva ori, ii atrag atentia... Se pune verde si... Si aici incepe demonstratia cum ca Espero poate fi mai DESTEPT decat Audi A4! Plec cu scartzait de roti (special am rupt aderenta, sa patineze si sa fie de efect), omul se excita la maxim, pleaca ca din pusca, eu... Ei bine, eu nu! :lol: Eu am plecat usurel, cu 20-30 la ora, am schimbat vitezele normal, am mers absolut cuminte pana la 55 la ora! Omul la un moment dat a franat brutal, apoi a vazut ce tzeapa a luat si, plin de spume, a plecat spulberand tot in jur, inclusiv un semafor pe rosu...

 

Concluzie: un Espero 1.8 poate fi mai destept decat un Audi A4! :lol:

Share this post


Link to post

m-am spart de ras. bravo. :aplauze:

Share this post


Link to post
apoi a vazut ce tzeapa a luat si, plin de spume, a plecat spulberand tot in jur, inclusiv un semafor pe rosu...

 

Normal ... doar nu putea risca sa-l ajungi la semafor ... cum nevoia sa mai dea ochii cu tine ? :rotfl:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...