Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Liniuţe cu Espero

Recommended Posts

Modificarile la Espe Argintiu probabil erau: amortizoare schimbate cu unele pe gaz sau reglabile si evacuarea schimbata. + cauciucuri bune.

Masina nu e mai joasa decat stock, se vede cand fuge langa cealalta:

http://www.4tuning.ro/gal/albums/FILME/200...oporului_58.avi .

Diferentele fata de celalalt espe probabil sunt starea motorului, cauciucurile,suspensiile. Oltciturile se vede ca s-a umblat la suspensii cel putin (vedeti ca se inclina mai putin ca espero) .

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

mie totusi mi se pare mai jos cel bej (argintiu)

Share this post


Link to post

Oricum celalalt espero era stok sigur, si a ramas in spate putin, vreo 6 metri, pe cand Loganul a ramas mult si bine.

Share this post


Link to post

cam ce modoficari ar putea sa-i fi adus la espero? eu am o nubira 2 si m-am interesat sau mai bine zis am incercat la toate firmele de tuning in bucuresti de un tuning pt marirea puterii.rasp m-a enervat ptb ca de fiecare data era acelasi: ce sa-i faci domne la o nubira ,n-ai ce sa-i faci,un filtru sport,un esapament si cipu nu-i da decat 8 cai.si zic bine domne pune-i cipu ala sa-i de-a 8 cai pei nu punem domne pe nubira ca nu putem ca are si gaz

ca...

imi venea sa le dau cu ceva in cap

Share this post


Link to post

Vezi ca ai topic dedicat pentru nubira...

Share this post


Link to post

La espero-ul ala bej se aude in filmuletul cu loganul, la sfarsit, un sunet ca de turbina... :o .

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Nu-i turbina ,este zgomot de frana !

Share this post


Link to post
La espero-ul ala bej se aude in filmuletul cu loganul, la sfarsit, un sunet ca de turbina... :o .

 

 

Cel mai probabil are motor de 1.8 cu filtru,evacuare schimbata si garda lasata sau motor 1.5 cu toate cele de mai sus schimbate si un mini cip nu mai stiu cum se numeste de ii mai da 9 cai

Turbina nu se merita sa puna pe motor de espero ci poate sa il schimbe cu totul cu unul de calibra de 2.0 sau 2.2 ceea ce nu prea pare a fi de calibra

 

 

Vorbesc din proprie experienta,am incercat sa pun un motor de calibra pe espero da era f mult de munca si nu aveam acte la el din pacate :(

Share this post


Link to post

Nu-i vorba ca nu se merita, problema e ca nu se baga nimeni, nu exista soft etc... poti sa scoti din 1.5 si 300 cai dar in 1000 km ai ramas fara motor, asta e cu turbinele, cresti puterea, scazi durata de viata, sau schimbi internele si nu cred sa se fi facut pistoane forjate de espero :D . Eventual de la alta masina.

Avantajul cu motorul stock e ca e trecut in acte :P . Sau ramane varianta 2.0 c20xe cu riscurile de rigoare.

Share this post


Link to post

Prin Craiova umbla vorba ca un espero are motorul de pe'o Calibra ( 2.0 turbo ) ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...