Jump to content
 

Sign in to follow this  
FLEX

Amortizoare Matiz

Recommended Posts

Am schimbat amortizoarele originale pe gaz facute la compa cu amortizoare Monroe pe ulei - Nu mai roncane nimic pe fata nici pe spate, e alta viata. Kitul a fpst luat de la autodaewoo

Masina dein 2004 SE POWER

post-8861-1245250464_thumb.jpg post-8861-1245250481_thumb.jpg post-8861-1245250488_thumb.jpg

post-8861-1245250499_thumb.jpg post-8861-1245250510_thumb.jpg

Edited by Doru_Neo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat te-a costat manopera? Dar amortizoarele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sunt convins ca modelul SE are alta marca de amortizoare

Nu s-au pus amortizoare diferite pe Matiz in functie de nivelul de echipare, ci doar de ce aveau ei in stoc. In principal pe Matiz s-au pus amortizoare romanesti facute la Sibiu, pe ulei sau pe gaz, amortizoare coreene si altele facute prin Polonia.

 

Am pus si eu amortizoare ulei Monroe pe Matiz si mi s-au parut mai tari decat cele romanesti pe ulei cu care a venit echipata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine erau compa pe gaz .. si se legana matizul ca barca mai ales pe spate .. iar pe fata aveam amortizorul fata dreapta dus, avea joc in tija. acum ce sa zic parca e mai moale, mai pentru drumurile noastre masina, plus nu se mai aude nici o troncaneala la trecerea peste denivelari sau piatra cubica.

Mamopera 40 de lei de amortizor iar tot kitul a costat 6,5 mil amortizoare + rulmenti + flanse

Edited by Doru_Neo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sambata am schimbat si eu amortizoarele pe spate cu unele Monroe cu ulei, cumparate de la un magazin din Constanta cu pretul de 110 lei buc.

 

Cele vechi erau cele originale si sincer dupa ce le-am demontat si verificat cu mana opuneau mai multa rezistenta la comprimare decomprimare decat cele noi

 

dar testul de drum a fost in favoarea celor Monroe, s-a inbunatatit oarecum asezarea pe sosea cu denivelari "nu mai topaie pe fiecare gropita".

 

In rest astept sa vad cum se comporta in timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cautat amortizoare KYB pt Matiz, dar nu am gasit pe site-ul oficial si nici in alte cataloage. In schimb, un magazin din Iasi (ingaraj.ro) vinde asa ceva si nu sunt preturi mari.A montat cineva amortizoare KYB?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cautat amortizoare KYB pt Matiz, dar nu am gasit pe site-ul oficial si nici in alte cataloage. In schimb, un magazin din Iasi (ingaraj.ro) vinde asa ceva si nu sunt preturi mari.A montat cineva amortizoare KYB?

 

 

Am montate KYB de aproximativ 3 luni(schimbate pe garantie plus o diferenta din partea mea de 20 ron pe bucata).Ca impresie pot sa-ti zic ca pe drumuri bune(oras) sunt super OK ,dar cum iesi pe drumuri rele e cam naspa(stabilitate redusa-pana te obisnuiesti).Daca circuli in mare parte pe drumuri de oras sunt bune.

Edited by relisys

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am montate KYB de aproximativ 3 luni(schimbate pe garantie plus o diferenta din partea mea de 20 ron pe bucata).Ca impresie pot sa-ti zic ca pe drumuri bune(oras) sunt super OK ,dar cum iesi pe drumuri rele e cam naspa(stabilitate redusa-pana te obisnuiesti).Daca circuli in mare parte pe drumuri de oras sunt bune.

 

Sunt pe gaz nu ?..din descriere tind sa cred ca nu sunt pe ulei. eu unul am vazut o diferenta enorma la trecerea de pe gaz pe ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am montate KYB de aproximativ 3 luni(schimbate pe garantie plus o diferenta din partea mea de 20 ron pe bucata).Ca impresie pot sa-ti zic ca pe drumuri bune(oras) sunt super OK ,dar cum iesi pe drumuri rele e cam naspa(stabilitate redusa-pana te obisnuiesti).Daca circuli in mare parte pe drumuri de oras sunt bune.

Ce inseamna stabilitate redusa pe drumuri naspa? La ce te referi mai exact?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt pe gaz.stabilitate scazuta ,ma refer la faptul ca in special la viraje pe drumuri denivelate ai senzatia ca spatele masinii se cam duce prin aer(daca ma pot exprima asa).dar in general sunt multumit de ele,poate si din cauza ca circul mai mult in oras.

Edited by relisys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica vrei sa spui ca topaie sau ce? Chestia este ca si eu vreau sa-mi iau Kayaba, si sper la o imbunatatire a stabilitatii, nu la o depreciere a ei. Sunt gaz sau ulei?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti iei sa pui aici un pret pt toate, ca si eu o sa fiu nevoit sa iau din astea. Efectiv nu am cu ce sa le inlocuiesc pe cele din fabrica, tinand cont de arcurile sport. Si Kayaba a ramas singura varianta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Adica vrei sa spui ca topaie sau ce? Chestia este ca si eu vreau sa-mi iau Kayaba, si sper la o imbunatatire a stabilitatii, nu la o depreciere a ei. Sunt gaz sau ulei?)

 

 

ai o senzatie ca ``iti fuge spatele``.;dar doar la viraje si pe drumuri denivelate.in rest amortizoarele fiind mai dure (gaz),te simti nasol cand mergi pe un drum pietruit(simti toate pietricelele).

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.bizoo.ro/produse/amortizoare-mo...tiz/start-0/10/ Pretul corect? Scump? Ieftin? Merita?Nu este reclama,este intrebare.A mai cumparat cineva de la ei?Deci?

 

si pe mine ma intereseaza, daca a mai cumparat cineva amortizoare de la ei va rog sa spuneti pareri pe aici.

 

in bucuresti stiti de unde pot cumpara amortizoare pentru spate la un matiz, am gasit ceva la 250 ron buc, cele mai ieftine si 400 ron buc cele mai scumpe, mi se pare mare pretul asta, va rog, daca stiti, sa-mi spuneti de unde pot lua mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu cumperi de la magazinul din iasi ? Fac livrarea in tara prin fan curier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca pe la un magazin cu piese Daewoo pe Ferdinand am vazut amortizor spate de Matiz cu 75 de lei (sper ca am retinut bine pretul). Cred ca e made in Coreea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand se schimba amortizoarele se mai schimba si altceva pe la el pe acolo? Intreb deoarece am observat ca mai sunt niste "bucse" de cauciuc pe acolo, rulment amortizor si etc...sau alea nu se considera consumabile si in consecinta nu se inlocuiesc.

Daca am spus ceva gresit va rog sa ma iertati dar sunt nob in aceasta treaba. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se mai schimba si cateva elemente:

- palieri amortizor

- opritoare amortizor

- rulmenti amortizor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

 

Pana la urma care sunt cele mai ok armotrizoare pe care le-ati cumparat, sa ma orientez si eu catre o marca si un model mai usor?

 

Si inca o intrebare am un matiz dec 2006 credeti ca am armortizoare compa?

 

10x

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut

 

Pana la urma care sunt cele mai ok armotrizoare pe care le-ati cumparat, sa ma orientez si eu catre o marca si un model mai usor?

 

Si inca o intrebare am un matiz dec 2006 credeti ca am armortizoare compa?

 

10x

 

Eu unul recomand amortizoarele pe ulei, tara noastra e plina de gropi.

Le-as prefera pe cele pe gaz daca am avea drumuri bune fara denivelari.

E posibil sa ai tot compa sau daca nu cele facute in coreia

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Eu unul recomand amortizoarele pe ulei, tara noastra e plina de gropi.

Le-as prefera pe cele pe gaz daca am avea drumuri bune fara denivelari."

 

In principiu sunt de acord cu tine, dar masina a venit din fabrica cu telescoape pe gaz si a mers foarte bine si nu zdruncina asa tare( cele care erau pe masina mea din 2006 cred ca erau bitubulare...schimbul pe spate s-a facut deoarece dintr-unul se prelingea ulei).Dupa ce le-au schimbat cu astea pe ulei, probabil coreene, masina nu se mai comporta la fel, in sensul ca la curbe se inclina foarte mult si la denivelari topaie.

As opta pe fata ulei (pt preluare socuri, denivelari) si pe spate gaz (mai rigide). Cred insa ca e vorba si de marca utilizata (adica se pot comporta foarte bine unele pe ulei fata de altele pe gaz de la o alta marca).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topaiala nu este data de faptul ca sunt amortizoarele tari sau moi ci pentru ca sunt proaste!

 

Asaaa, am 400km facuti cu noile amortizoare Kayaba Excel G, pe gaz. Nu pot spune altceva decat ca sunt extraordinare!!! Au meritat in totalitate fiecare banut dat pe ele. Sa vedem acum cat or sa tina pe drumurile patriei.

Ca senzatie, stabilitatea masinii s-a imbunatatit cu 30-40%, mai ales la manevre bruste iar confortul cu 100%. Masina se simte mai grea pe drumuri nasoale, cu gropi mici, topaitul puntii spate a disparut in totalitate(incercat in curba, pe drum cu gropite, intrat destul de tare) iar inauntru este mai liniste decat atunci cand masina era noua, nu se mau aude decat un buf foarte infundat, la gropi mai mari. De asemenea, nu se mai simte fiecare pietricica din asfalt, fiecare denivelare. Comportamentul la franare este de asemenea imbunatatit, masina nu se mai apleaca atat de violent la franare de urgenta iar la frana normala nu se apleaca aproape deloc(pana acum trebuia sa franez in 100 de m de la 50km/h ca masina sa nu se aplece de bot). Masina se simte mai grea, mult mai rigida insa mult mai confortabila la denivelari, chiar daca "scutura" o face mult mai putin si fara zgomote dubioase.

 

Pe masina mea, model 2006, au fost puse din fabrica amortizoare Delphi, cica pe gaz. Insa erau absolut terminate, desi cele de pe partea dreapta aveau 1 an si vreo 20.000km zic eu. Erau "pompe de bicicleta", le extindeai si comprimai fara aproape nici un efort, basca mai aveau si scapari pe la jumatatea cursei astfel ca opuneau un pic de rezistenta si apoi scapau 5-10cm dintr-o data, scotand sunete dubioase. De asemenea, 2 erau distruse, stanga spate si dreapta fata, celelalte fiind in stadiu de junghiuri.

 

Recomand kayaba, pe gaz.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am facut si eu revizia de 18 luni. Am schimbat toate consumabilele si am facut un test de amortizoare. Cele dupa fata: 82% amandoua, cele dupa spate 78% dr si 72% stg. Mi le-au schimbat (garantie) tot cu unele Delphi, poloneze, si dupa ce i-am dat spaga mecanicului mi-a suflat sa nu plec pana nu le testez. Surpriza: 74% stg si 80% dr. Dupa discutii a ramas sa mai sun luni, ca poate sa primeasca altceva, ca asa sunt cele poloneze... Am insistat sa le schimbe cu alta marca si sunt dispus sa pun eu diferenta de bani, numai sa nu plec la fel cum am venit si mi-au zis sa sun luni ca ei nu au decat ce le trimite fabrica, adica poloneze. Sa vad luni ce rezolv. Sper sa nu ajung la OPC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...