Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Audio e ok, mai ales la Platinum ca are 4 difuzoare. Comenzile pe volan sunt bune, singurul aspecta care nu imi place este volumul ce pleaca la treapta 9 (cam tare) la pornirea motorului, asta chiar daca il las la plecare pe 2 sau 3.

 

Vezi ca startup volume se poate seta din meniu. Se poate pune la ce valoare vrei tu.

Share this post


Link to post

Volumul de pornire se poate seta. Eu am făcut-o.

Mie mi se pare o maşină super pentru banii care i-am dat. Sistemul audio este peste medie şi oferă o audiţie foarte bună şi chiar am rămas uimit de fidelitatea sa.

La mine cuplul este omniprezent şi nu mi se pare prea zgomotoasă nici dacă te dai la ea. Este de admirat rigiditatea caroseriei şi suspensia dură. A mea chiar este dură şi nu iartă nici un fel de denivelare însă pe asfalt simţi cum se lipeşte fapt ce nu l-am simţit nici măcar la passat. Eu nu am reuşit să simt efectul de barcă descris mai sus,poate-s nebun da" nu mi-am luat nici logan nici megane.

:scarpin:

Share this post


Link to post
... pardon , turatia la 100km/h intr'a 5-a . merci .

 

Climatronicul cum se comporta ?

Sistemul audio stock cu RadioCd cum se aude ? Comenzile de pe volan merita banii , isi fac treaba ?

 

O sa-l contrazic pe Alinutz in legatura cu climatronicul. E mai mult decat OK, e excelent mai bun decat la majoritatea masinilor germane.

 

Punctele forte ale lui Lacetti in opinia mea sant (nu neaparat in aceasta ordine): spatiul, instalatia de sunet, climatronicul, franele, stabilitatea, confortul si nu in cele din urma pretul. As mai adauga si service-ul, de care eu personal sant foarte multumit.

Edited by tb230daewoo

Share this post


Link to post
2700 rot/min am vazut eu astazi.

Climatronicul isi face treaba superb, dar necesita un mic timp de acomodare, ca nu este ca la alte masini. Spre exemplu, eu nu am putut activa functia de auto fara sa fie si cu recirculare. Poate ca nu am butonat suficient.

Audio e ok, mai ales la Platinum ca are 4 difuzoare. Comenzile pe volan sunt bune, singurul aspecta care nu imi place este volumul ce pleaca la treapta 9 (cam tare) la pornirea motorului, asta chiar daca il las la plecare pe 2 sau 3.

Si elite are tot 4. Probabil doua sunt pe la primele 2 versiuni. :)

Share this post


Link to post

Nu cred.

Presupun ca nu luam in calcul si cele 2 twetere de langa manerul usii! Premium are doar in usile din fata, nu si in cele din spate. Eu asta am vazut, cand s-au desfacut usile.

Practic sunt 8 (!). Cate 2 in fiecare usa, ceea ce inseamna 8, dar numai la varianta Platinum. Poate ai tu vreo varianta scapata de la coreeni, ca am mai vazut si din astea: chestii in plus, dar nu in minus.

 

Spor

Share this post


Link to post

La prima intalnire la care vin poti analiza cat vrei portierele.

Am 4 difuzoare si 4 tweetere. Difurile de pe spate sunt mai slabe putin ca cele de pe fata si parca si mai mici putin in diametru, motiv pentru care tin fader-ul pe +1. ;)

 

P.S. Daca ar fi scapat coreeenii si un motor de 1.8 din greseala ce bine ar fi fost. :drinkers:

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Ce e drept, am mai vazut difuzoare in plus si alarme complete montate fara ca aceste a sa fie prevazute. Iti dai seama de surpriza din momentul inchiderii usilor din buton cu geamul deschis si incepe sa tiuie!

Motor de 1,8, hm e putin cam mare ;)

Share this post


Link to post

Eu am auzit altfel.. ca niciodata nu-i prea mare :) )

 

Pentru Romania, curat mi se pare 2 litri aspirat :)

Share this post


Link to post
La prima intalnire la care vin poti analiza cat vrei portierele.

Am 4 difuzoare si 4 tweetere. Difurile de pe spate sunt mai slabe putin ca cele de pe fata si parca si mai mici putin in diametru, motiv pentru care tin fader-ul pe +1. ;)

 

P.S. Daca ar fi scapat coreeenii si un motor de 1.8 din greseala ce bine ar fi fost. :drinkers:

 

S-ar putea sa ai o surpriza si sa descoperi ca ai decat 4 difuzoare si 2 tweetere.

Pe spate nu ai tweetere, ce ai acolo este ceva de ornament insa daca desfaci nu vei gasii nimic.

 

Iar pentru @nic_otava daca pornesti climatronicu si el porneste cu recircularea atunci apesi odata pe butonul de recirculare si aceasta se decupleaza insa clima ramane tot pe auto. Si daca alegi sa bage aerul prin alta parte decat pe unde vrea pe auto clima va ramane tot auto. Singura setare care decupleaza clima de pe auto este viteza ventilatorului, daca scazi sau cresti viteza ventilatorului clima se va decupla de pe auto. Daca vrei sa umbli la viteza ventilatorului si clima sa ramana pe auto atunci te joci din temperatura.

Share this post


Link to post

Poate au uitat sa le monteze la tine. Sau cine stie le-or fi pus din greaseala pe a mea. :tongue:

 

Uite ca m-ai facut curios, o sa bag urechea sa vad daca se aude ceva. :rolleyes:

Share this post


Link to post

Multumesc pentru informatii . :osanale:

 

Am o vaga impresie ca odometrul de Lacetii seamana sau este la fel cu cel de pe Opel Agila ... :rolleyes: , voi studia acest aspect .

 

O singura intrebare mai am : Cit de practic este portbagajul , pentru cei 405 Litri nu este urias dar nici prea mic ?

Edited by iso

Share this post


Link to post

Eu in 8 luni, o singura data am reusit sa-l umplu pana la refuz. Concediu@4 persoane.

 

Nu e foarte mare, e decent, adica ideal pentru o familie cu 2 copii. :)

Share this post


Link to post

@NightElf pe spate nu sunt tweetere, dar se pot cumpara si monta. Eu am facut-o, si pot spune ca s-a schimbat mult si in bine situatia. Intr-adevar, acelea sunt ornamente goale de pe spate. Eu am dat 110 ron pe tweetere de la reprezentanta, si vin cu tot cu acel suport. Partea mai "complicata" daca se poate numi asa, este montajul. La reprezentanta ma costa 130 ron (da, mai mult decat tweeterele in sine) si am ales sa le montez "home made", numai ca trenbuie desfacuta fata de de usa.

Share this post


Link to post

Vad o defavorizare clara a lui Lacetti in acel... SuperTest...efectuat in continuare de amatori. In el se regasesc atat idei false cat si contradictii.

 

Motorul lui Chevrolet Lacetti are o caracteristica de cuplu mediocra, acceleratiile situandu-se putin peste media clasei, dar reprizele fiind oarecum mai slabe, probabil si din cauza etajarii relativ lungi a treptelor cutiei de viteze.

Da? Eu zic ca-i mai bine sa ai cuplul maxim la o turatie mai ridicata, pt ca acesta va fi mai mare si te va ajuta mult mai bine in depasiri, cu conditia elementara de a selecta corect treptele de viteza. Cutie lunga? La 180km/h intra in limitare in treapta IV iar la 190 in V-a turometrul indica 5600rpm, inca un pic si se ajunge la turatia de putere maxima a motorului, si anume 5800rpm ;)

Masina prefera un stil relaxat si calm de conducere, atat suspensiile cat si motorul dand impresia de fortare in cazul in care se incearca un ritm mai alert de deplasare.

:) ) Asta-i cea mai tare...masina parca-i facuta pt viteza pe serpentine...si apoi io nu pot sa inteleg ce inseamna "impresie de fortare" > :)

Atuul lui Lacetti din punctul de vedere al dinamicii este stabilitatea foarte buna, masina ramanand pe o traiectorie neutra in curbe. Tendinta normala subviratoare poate fi convertita intr-o usoara supravirare prin reducerea gazului si manevrarea putin mai brutala a volanului.

Aha, pai intai masina e neutra apoi o scoateti subviratoare? :| Eu n-am reusit sa derapez decat cu ambele trenuri odata, deci masina e clar neutra.

Suspensia, desi confortabila pe denivelari, este putin cam prea moale si da senzatia neplacuta de âbarca" din cand in cand

=)) Aici sigur au incurcat borcanele, Lacetti avand cea mai rigida suspensie dintre toate modele "testate". Barca e Megane-ul; ma captiveaza cat de bine au reusit ei sa-l scoata intr-o lumina favorabila, tratand rapid si evaziv lipsa feed-back-ului directiei si suspensiile de USA, "amanunte" care pe mine m-au facut sa ma simt ca parca nu l-as conduce ci l-as teleghida :)

Edited by Senna

Share this post


Link to post
@NightElf pe spate nu sunt tweetere, dar se pot cumpara si monta. Eu am facut-o, si pot spune ca s-a schimbat mult si in bine situatia. Intr-adevar, acelea sunt ornamente goale de pe spate. Eu am dat 110 ron pe tweetere de la reprezentanta, si vin cu tot cu acel suport. Partea mai "complicata" daca se poate numi asa, este montajul. La reprezentanta ma costa 130 ron (da, mai mult decat tweeterele in sine) si am ales sa le montez "home made", numai ca trenbuie desfacuta fata de de usa.

Ai dreptate, am verificat si nu am tweetere pe spate.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Buna seara ! Imi cer scuze pentru greselile inerente inceputului dar sunt nou pe forum ( ca utilizator ), dar am citit cu atentie aproape tot ce s-a spus despre Lacetti. Acum trei sapatamani am intrat si eu in posesia unuia diesel ( sedan , platinum ) cu care am facut doar 1800 km.

Despre servo directie pot sa va spun din experienta anterioara ca este normal sa se auda pompa in special cand se vireaza rotile pe loc sau la viteze mici. Atunci tot efortul este preluat de pompa si motor si este normal sa scada si turatia la ralanti. Se recomanda evitarea opririi si respectiv pornirii motorului cu rotile virate, si mai ales fortarea volanului atunci cand o roata este blocata de ceva (bordura, piatra ). Bineinteles ca in toate aceste ocazii se forteaza cureaua care se poate slabi sau uza prematur. Deci s-ar putea ca nu numai Chevy sa fie de vina.

Share this post


Link to post

Lasa bre servo, ca de aia discutam in alta parte! Zi cum e dieselul, cum stai cu rodaj/consum/tinuta de drum/insonorizare etc. I-auzi la el, vine cu dieselul si ne da in freza cu servo :P

Share this post


Link to post

:) )

baga mare ca esti primul forumist cu diesel. :tongue:

Share this post


Link to post

Nu e primul, mai e cineva care tot asa ne-a amagit :(

Share this post


Link to post
:) )

baga mare ca esti primul forumist cu diesel. :tongue:

 

Pana acum e bine cu dieselul. N-am apucat sa fac decat 1800 de km. din pacate. Insonorizare peste asteptari, nu ce spun astia ca e zgomotos. Poate pe afara dar nu inauntru. Tinuta de drum e ok. Nu pot sa fac o comparatie cu o benzinara , ca nu am condus. Da pot sa spun ca e greu sa nu o calci mai ales acum la inceput pentru ca motorul iti da senzatia ca nu simte nimic.

Share this post


Link to post

Asta a fost si impresia mea la drive test. Pana la 3000 de ture motorul mi s-a parut mai linistit decat cel de pe audi (1.9 tdi). Si pare sa nu aiba limita, trage ca nesimtitul non stop. Zi-mi si mie, ai bord computer?

Share this post


Link to post

Pai orice motor diesel de generatie noua e mai linistit decat tractorasele tedei. :tongue:

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post
Asta a fost si impresia mea la drive test. Pana la 3000 de ture motorul mi s-a parut mai linistit decat cel de pe audi (1.9 tdi). Si pare sa nu aiba limita, trage ca nesimtitul non stop. Zi-mi si mie, ai bord computer?

Nu nu am computer de bord . Se poate si fara.

 

Asta a fost si impresia mea la drive test. Pana la 3000 de ture motorul mi s-a parut mai linistit decat cel de pe audi (1.9 tdi). Si pare sa nu aiba limita, trage ca nesimtitul non stop. Zi-mi si mie, ai bord computer?

Eu am ascultat o Octavia 1.9 si Un Astra 1.7 la ralanti si mi s-a parut mai linistit Chevy-ul.

In afara de optionalele din oferta ( varianta platinum) a venit cu cruise control.

Edited by Stefan Adam

Share this post


Link to post

Elfule, vorbesc de un PD.

Motorul de pe chevy este, cum mai spuneam pe undeva un VM motori destul de rafinar, cu 16 supape dar o singura axa cu came si cu arbore de echilibrare. De aici lipsa vibratiilor specifice dieselelor obisnuite.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...