Jump to content
 

Sign in to follow this  
Kalos_Waiting

Gpl Pe Kalos/Aveo/Lacetti

Recommended Posts

Nu cred ca am vazut sa scrie cineva daca are GPL pe Chevrolet Lacetti ... am uitat de motor 1.6i 109CP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce facem aici, postam din 5 in 5 minute aceiasi intrebare? Ti-am raspuns dupa postul tau anterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt hotarat sa-i pun GPL. A ajuns la un consum astronomic pe care nu mi-l pot permite ca student (motorasul e cel de 1.6). Acum, cei care se pricep sa-mi raspunda si mie, care e cea mai recomandata instalatie GPL (firma, model etc), un pret aproximativ, o firma care sa monteze si sa regleze profesional (de preferat in Craiova, daca nu ... merge si in alta parte, dar sa poata face montajul in aceiasi zi) si ... cam atat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exemplu: oferta la Praktiker zilele astea: vreo 19 mil. cu montaj inclus, italian made, butelie mare. Eu insa as alege una toroidala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca e doar 50 ron diferenta pentru o butelie toroidala. Eu zic ca merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Exemplu: oferta la Praktiker zilele astea: vreo 19 mil. cu montaj inclus, italian made, butelie mare. Eu insa as alege una toroidala.

Nu din praktiker, dute la service-ul la care ai fi montat in mod normal instalatia cumparata din Praktiker. La service te costa exact la fel, si ai sa ai surpriza sa vezi ca, "instalarea gratuita" e de fapt inclusa in pretul instalatiei.

Si, in plus, la service le convine sa faca ei comenzile de piese, cu ce trebuie si ce nu, nu sa le aduci lor o cutie ce poate avea lipsa ceva elemente. Si, in plus, le e mai greu sa-si recupereze banii pe manopera de montaj daca tu vii cu instalatia si nu le mai dai nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cat ma costa si pe mine o instalatie GPL pentru un aveo 2007 1.4 16v ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam la 800 euroi cu butelie toroidala (in locul roti rezerva).

Da cred ca merita la cat papa masinile.succese

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cam la 800 euroi cu butelie toroidala (in locul roti rezerva).

Da cred ca merita la cat papa masinile.succese

 

 

Tu ai asa ceva pe masina? esti multumit de comportament? afecteaza in vreun fel garantia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierzi garantia pe motor, electrica si caroserie din momentul in care ai montat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Rasund colegului >Hoitshef<,nu eu nu am Gpl pe masina .

Astazi am vorbit(imprietenit cu un taximetrist din Brasov),care are Aveo 1,4 ,si are GPL.

Sincer am ramas placut surprins ,suma montarii este (nu prea ieftin)2800 ron ,dar calitatea este super,butelie toroidala (in locul roti de rezerva ),buton amplasat discret si frumos pe bord ,toata instalatia piese etc sunt japoneze.

Doritorilor din Brasov si nu numai ai informez ,ca am nr de telefon si adresa .

Dupa ce ma voi informa la reprezentanta daca pierd garantia .Imi voi monta si eu.

Apropo Aveo cu instalatia Gpl era mai nou decat al meu luna X-2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piese,etc dar mai putin japoneze :)

Instalatiile pot fi italiene,olandeze,poloneze si nu in ultimul turcesti.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dupa ce ma voi informa la reprezentanta daca pierd garantia .Imi voi monta si eu.

Pierzi garantia la motor, electrica, caroserie. Nu am fost clar in postul meu anterior? Eu am ajuns cu mail la Chevrolet Europe si raspunsul a fost clar: chiar daca exista modele Chevrolet pe GPL vandute pe anumite piete, in Romania nu se vand aceste modele si nici nu se asigura garantie pentru ele, iar montajul unei instalatii GPL duce la pierderea garantiei pe motor, instalatia electrica si caroserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns >Mircea<,eu nu ma agit neaparat ,sa montez instalatie GPL.

Toate au fost ca titlu informativ.Inseamna ca prietenul cu taxi pierde garantia.

Si are doar 20000 km.Asta am uitat sa-l intreb(pierderea garantiei).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si asta s-a mai precizat, pe TAXI, SCOALA, au alte conditii de garantie (cred ca numai 6 luni). Plus ca n-am vazut picior de TAXI pe la service-ul de la reprezentanta. E prea scump :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au,colegii nu sariti la gatul meu. ;)

Pot astepta 3 ani ,s-au mai stiti!! @-)

Oricum ,mersiii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esita posibilitatea de a monta GPL fara a pierde garantia la motor si ce mai e pe acolo?

 

Daca da, unde?

 

Merci. :beerchug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am interesat eu si nu se poate monta GPL fara sa pierzi garantia. Pentru ca orice modificare adusa unei piese implica si pierderea garantiei acelei piese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, intreb altfel.

 

Cam ce ar putea pica pe la motor la o adica si cam cat ar costa (injectoarele de exemplu) ca sa stiu daca merita sa-mi bag picioarele in ea de garantie? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca in momentul in care montezi GPL unele piese se schimba mai des. Dar detalii mai multe despre ele iti poate da numai cineva care are montat GPL pe masina, desi nu cred ca este asa de rau pentru ca taximetristii nu bagau o astfel de instalatie daca ii costa intretinerea ei mai mult decat pentru o benzinara obisnuita. Am un coleg care are GPL pe un Cielo GLE si in afara de comutatorul care trece de pe benzina pe gaz nu a avut nicio problema cu instalatia sau cu alte componente de la motor. Acum depinde si de norocul fiecaruia. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o luam logic: montand GPL (instalatia) pierzi garantia la:

1. tabla- implica gaurirea caroseriei;

2. motor- implica interventii la galeria de admisie, rampa injectoare etc.

3. partea electrica- se alimenteaza biata instalatie de la circuitul general, doar nu isi ia curent de la firele de troleu/tramvai...

 

Mai ramane garantie la trenul de rulare... Tot ramanem cu ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stiu ca in momentul in care montezi GPL unele piese se schimba mai des. Dar detalii mai multe despre ele iti poate da numai cineva care are montat GPL pe masina, desi nu cred ca este asa de rau pentru ca taximetristii nu bagau o astfel de instalatie daca ii costa intretinerea ei mai mult decat pentru o benzinara obisnuita. Am un coleg care are GPL pe un Cielo GLE si in afara de comutatorul care trece de pe benzina pe gaz nu a avut nicio problema cu instalatia sau cu alte componente de la motor. Acum depinde si de norocul fiecaruia. :)

 

Vorbeai de noroc...Gandeste-te ca tu poti fi unul dintre "norocosii" caruia ar putea sa-i pice motorul...Atunci,ce faci???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna la tine sa pice motorul, asta e terminologie de babe. Sa pice ce: injectoare, segmenti, ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...