Jump to content
Sign in to follow this  
gogu10000

Cielo Se Opreste La Cald

Recommended Posts

Pompa de benzina nu sta in aer. Are un plastic imprejur unde vine sorbul si acolo intra benzina prin niste guri. Daca alea sunt astupate de mizerie consuma ce are deja intrat si apoi se opreste.

Share this post


Link to post

Eu stiu cum arata pompa dar, mil-ul si zgura nu sar pe filtrul pompei doar cind s-a incalzit motorul. :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ele ajung pe filtrul mecanic din miscarile masinii, deci, fals la cald in raport cu la rece, adica pe loc, la pornire, cum a relatat si cel care a sugerat aceasta cauza. Daca s-ar citi atent toate postarile s-ar evita polemici inutile. In timpul acesta se scotea pompa si se verifica ipoteza.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Daca s-ar citi atent toate postarile s-ar evita polemici inutile.

 

Inainte de a ma baga in seama, am citit toate posturile. Infundarea filtrului o consider cauza posibila dar mai putin probabila.

LE. E doar parerea mea.

Edited by viktor

Share this post


Link to post

Eu nu prea vad ca legatura are pompa de benzina (ea fiind permanent rece) cu incalzitul motorului. Nici la rece nu va merge motorul daca-i problema la pompa.

 

Pompa se raceste cu benzina din rezervor. Daca se merge repetat cu putina benzina in rezervor se incalzeste si, in timp, nu mai asigura debitul necesar. Exista o diferenta de debit intre pompa rece si calda. A lui probabil a obosit si daca la rece mai asigura un debit minim pentru ca motorul sa functioneze aparent normal (aparent, fiindca daca se face un test de presiune sigur nu mai e in parametri) calda nu mai face acest lucru.

 

PS. O pompa de benzina care a depasit 100.000 km si se stie ca s-a mers des cu mai putin de 1/4 de rezervor, se poate considera suspecta. Mai ales daca proprietarul nu-si mai aduce aminte sa fi schimbat filtrul vreodata. A mea a murit la 120.000 (cu aproximativ aceleasi manifestari).

Am vazut si pompa care a tinut 200.000 insa mai mult, pana acum nu.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

.

 

 

ai rezolvat problema?

 

am si eu acelasi lucru pe un espero 1.5

Share this post


Link to post

Pompa se raceste cu benzina din rezervor. Daca se merge repetat cu putina benzina in rezervor se incalzeste si, in timp, nu mai asigura debitul necesar. Exista o diferenta de debit intre pompa rece si calda. A lui probabil a obosit si daca la rece mai asigura un debit minim pentru ca motorul sa functioneze aparent normal (aparent, fiindca daca se face un test de presiune sigur nu mai e in parametri) calda nu mai face acest lucru.

 

PS. O pompa de benzina care a depasit 100.000 km si se stie ca s-a mers des cu mai putin de 1/4 de rezervor, se poate considera suspecta. Mai ales daca proprietarul nu-si mai aduce aminte sa fi schimbat filtrul vreodata. A mea a murit la 120.000 (cu aproximativ aceleasi manifestari).

Am vazut si pompa care a tinut 200.000 insa mai mult, pana acum nu.

 

E singurul care are dreptate...asa am patit eu si de cand am schimbat pompa care are 148000 km merge ok

pompa se raceste in benzina iar cum intra pe empty motorul se oprea...atat timp cat aveam rezervorul peste jumatate nu au fost probleme

Share this post


Link to post

buna

 

am un cielo din 2003 cu GPL din fabrica pe el si de ceva timp am probleme mari la motor.Prima data cand s-a intamplat eram in trafic si s-a oprit motorul(s-au aprins toate becurile in bord-cele care se aprind cand se pune contactul) mi s-a spus ca e bobina de inductie, am schimbat-o.Apoi aceleasi simptome, cand se incalzea motorul si ajungea la temperature normala se opera. Am dus-o la service specializat, acolo pe tester nimic, mi-a schimbat iar bobina de inductie si o piesa electrica din fata radiatorului.A mers 100 km si iar aceleasi opriri in trafic cand se incalzea motorul(acul intre cele doua puncte) se opreste.Daca stau sa se raceasca motorul merge dar cand acul ajunge iar intre cele doua puncte motorul moare brusc.

 

Nu stiu ce sa ma mai fac poate are un coleg o sugestie.Cei de la service merg prin excludere si ma pun sa cumpar tot motorul ce sa fac?.

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

 

salutare

 

pot sa spun ca am aproape aceeasi problema,cand se incalzeste flucueaza relantiul destul de mult.

mentionez ca am un executiv din 2003 cu gpl pus ulterior,relantiul fluctueaza si pe gaz si pe benzina.

am schimbat bujiile si fisele la recomandarea unui specialist,nu a mai facut o scurta perioada pana s-a incalzit bine dupa care a inceput sa faca mai rau,aproape se opreste motorul la relanti.

 

ce ma sfatuiti?

Share this post


Link to post

Nu este aceeasi problema, pot sa ma hazardez sa spun ca nu are nici o legatura. Daca problema apare si pe gaz, e din alta parte (aprindere, senzori..etc)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Nu este aceeasi problema, pot sa ma hazardez sa spun ca nu are nici o legatura. Daca problema apare si pe gaz, e din alta parte (aprindere, senzori..etc)

stiu ca e alta problema,da apare si pe gaz si pe benzina

Share this post


Link to post

Buna,

 

Am si eu problema asta tocmai de asta am intrat pe forum. Din cate vad postarile sunt destul de vechi dar o sa imi permit sa spun ce am facut:

 

- prima data am schimbat filtrul de benzina (la DOHC 16V an 2003) - este chiar in fata rotii din spate dreapta (cu ocazia asta am schinbat si conducta de benzina ca era rugunita;

- nu am avut nici un succes si prin urmare am inlocuit pompa de benzina (e in rezervor) - nu era stricata dar dadea semne de oboseala.

 

Dupa aceste doua operatiuni nu s-a schimbat nimic si prin urmare am trecut la urmatorul nivel:

- dignoza computerizata (cost 100 RON) cu deplasare acasa;

- constatat ca sensorul de temperatua indica -40gr C ceea ce ar putea duce la o supraalimentare a motorului cu benzina si il poate "ineca"

 

Maine voi achizitiona sensorul si va tin la curent...

 

O zi faina! Sper sa fii rezolvat problema intre timp!

Edited by maya_paul

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...