Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Super Tare !!!

 

Inainte sa presupun ca mersul defectuos era de la apa, schimbasem cureaua + rolele la distributie si pustiu care mi-a inlocuit-o a pus un dinte mai mult sau mai putin ...

 

Azi, dupa ce patronul, m-a pus sa cumpar fise si bujii ( bobina avea 1 luna), s-a prins ca s-ar putea sa fie ceva de la distributie ...

 

Partea proasta ca acum mi-am dat seama ca am si LAG la pedala si ei mi-au facut proba si cu niste injectoare de cielo normal, cu care mergea mult mai prost, asa ca a ramas ca in gara ...

 

Daca ajuta, i-ar reseta IAC-ul dar inainte intreb, sa nu imi caut de lucru degeaba

 

Masina merge bine, nu tremura nici cand cuplez aerul (decat 3"), dar din pacate cand o turez brusc se lasa asteptata cam 3-5" pana isi ia turatia maxima.

 

Oricum la cat de habarnisti au fost pana acum cei din service, ar fi culmea sa aiba dreptate si sa fie injectoarele obosite. Din pacate la curatat, am inteles ca pot sa le stric si mai rau iar 8 mil nu prea merita. Mai bine imi pun GPL (+ diferenta) de banii astia si atunci nici nu prea mai ma folosesc de injectoare decat la ponire.

 

Ps. La cati KM se schimba in mod normal injectoarele ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

salutare OVI si celorlalti am observat de fapt citit cum ca ai spus ca se aprinde martorul chek daca porneste al doilea ventilator la 100 de grade. Ai habar cumva la un espero motor de 1,8 electroventilatorul dinspre motor are 2 turatii sau cel din afara trebuie sa porneasca atunci cand e prea fierbinte motorul? La mine cel de afara lam vazut pornind numai daca dau drumul la AC si pe cel din interior niciodata nu lam vazut mergand cu alta turatie mai mare decat cu cea care se invarte acum. Azi am dat blocul de sigurante jos din cauza ca se incalzea sig BLOWER HIGH si am slefuit bine ptr ca am obs. ca era cam ruginite si piciorusele sig si ale firelor ce tin sig. Dar nu astai ideea . La mine in tablou am alta sig BLOWER LOW si curios am ramas sa vad ca are numai un fir conectat in spate , nu 2 adica + si - . Ar trebui sa fie asa? De umblat nu a mai umblat nimeni si acu stau si ma intreb:E NORMAL SA NU AM 2 TURATII SI SA PLECE NUMAI ACEL VENTILATOR SA RACEASCA MOTORUL LA TURATIE MARE? IAR ACEL VENTILATOR DIN FATA SA FIE PA ACEASI SIG SSI SA PLECE NUMAI DACA E APASAT BUTONUL AC?

 

Am uitat sa mentionez ca mi se mai aprinde din cand in cand chekul , o fi din cauza ca trece de temperatura de 93? Am schimbat si sonda de apa e colega cu ce am mai povestit pe alt topic, cum ca mau pus aia de la daewoo sa schimb o gramada de piese degeaba

Share this post


Link to post

La espero amandoua merg in paralel

-pe treapta mica cand AC-ul este pornit

-pe treapta mare la 97-98 grade.

 

Si la cielo merg in paralel dar :

-pe treapta mica la 92-93 grade si cand AC-ul este pornit

-pe treapta mare la 105 grade si se aprinde martorul la motor.

Share this post


Link to post

Deci sa inteleg ca e normal sa mearga numai unul, adica acel din interior ata timp cat motorul este cald, sau mai bine zis cand urca temp. Cel din afara porneste numai daca dau drumul ACului? E normal sa aprinda chekul?

Share this post


Link to post

Am specificat ca amandoua merg in paralel indiferent de conditii sau treapta.

Share this post


Link to post

Stiu ca aici se vorbeste despre Cielo, dar intrebare, oarecum off-topic: La mine(Matiz) uneori, mai ales cand stau in aglomeratii prin Bucuresti, la pornire dupa ce motorul a fost oprit pentru o perioada scurta de timp(5-10 min) ventilatorul porneste pe treapta mare, il aud vajaind si simt vibratiile provocate de acesta dar nu se aprinde nimic in bord. Este normal sa porneasca in conditiile astea si nici sa nu se aprinda nimic? Acul sta la locul lui, ceva mai jos de linia de mijloc.

Multumesc.

Share this post


Link to post

La matiz porneste pe treapta mica la 93 grade si pe treapta mare la 100 grade.Exista si o anumita temperatura unde se aprinde martorul dar este de la 105 grade in sus.

Este normal cea ce se intampla pentru imediat dupa oprirea motorului temperatura licihidului de racire depaseste in anumite puncte temperatura de 100 grade.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Am o mare problema.Sunt la al 3-lea modul de delcou care il schimb (cel care deschide injectoarele). Le arde si nu stiu de ce.In 3 luni de zile am schimbat 3 sunt disperat ca mai au si un pret de 180 ron una.Am fost ea pe tester... (poate imi dadea prea mult curent in ea) si nu au vazut nimic.Ce sa fac ??Acu recent am schimbat una si 2 zile am putut sa circul cu masina ... sa oprit motorul singur la semafor si nu a mai pornit.Scanteie am pe toate bujiile, benjina vine cu presiune dar curent la injectoare nu vine.

Share this post


Link to post

Care este acest "modul de delco (care deschide injectoarele)"?

Share this post


Link to post

Din ce vad eu pe schema, injectoarele sunt comandate doar de ECM, iar ala nu se strica asa usor: deci nu primesc semnal de deschidere din cauza ca ECM-ul nu primeste alt semnal din sistem.

Modulul ala care se strica este intre ECM si bobina de inductie apoi tensiunea ajunge la bujii. Mergand pe ipoteza ca ECM-ul nu e defect, se poate ca bobina de inductie sa aiba vreun contact imperfect, sa i se fi deteriorat izolatia si cand se incalzeste sa scurtcircuiteze cateva spire din primar crescand astfel sarcina pe modulul de aprindere.

Tu esti sigur ca injectoarele nu primesc semnal sau doar au constatat ca nu se deschid ?

Si eu am schimbat (bobina din) modulul de aprindere din delcou, dar de fapt era de vina pompa de benzina care atunci cand se incalzea nu mai asigura presiune suficienta (ajunsesem sa fac presupunerea ca e ceva de la aerul conditionat, de fiecare data cand ma lasa-n drum eram cu ac-ul pornit, cand nu-l porneam deloc nu aveam nici un eveniment)

Share this post


Link to post

Salut,

Azi dimineata cand am vrut sa pornesc nu a mai vrut!Am dat cheie,s-a auzit un clanc si atat...am pornit-o impinsa deoarece ma grabeam!Peste zi a pornit fara probleme...dadeam cheie dupa care invartea dadea sa moara dar pornea.La un moment dat am oprit si nu a mai vrut neam.Dau cheie se aude un clanc dupa care nu mai misca nimic...se aude decat invartindu-se ceva dar foarte incet!De asemenea nu mai aud pompa cand trage iar martorii din bord dau sa se stinga !Sa fi murit bateria!

Share this post


Link to post

Bateria moarta sau intreruperi la cabluri-borne.

Share this post


Link to post

Multumesc ovi...bateria era moarta!Am luat alta si totul e OK acum!

Share this post


Link to post

Verifica si incarcarea cu consumatori pentru orice eventualitate.

Share this post


Link to post

A verificat baiatul de la care am luat-o si a zis ca totul e OK!Prostia mea ca vorbeam la telefon si nu am fost atent sa vad.

Share this post


Link to post

Daca "baiatul" a emis si factura, insemna ca functiona incarcarea, altfel nu ti-ar fi dat garantie la baterie.

Share this post


Link to post

Mi-a emis si factura si garantie.. :) !

Share this post


Link to post

Am pus freon la inst de AC si am mers cu el deschis ,dupa cateva zile am inceput sa am intreruperi ale motorului in mers si sa-mi sune clopotelul de la centura in mers desi stiu ca ista suna doar cand pui contactul ,deci presupun ca undeva imi pierde curent sau se intampla ceva ca si cum as reporni cu calculatorul .M a enerveaza la culme chestia asta ,pun centura si nu mai tiuie dar simt masina ca pierde din putere si da in nas ,deci curentul il pierde cumva.Am fost cu ea la service pus pe tester si nimic nici un cod de defect nica.Pana zilele trecute facea mai rar,ieri pornesc iar AC tin 10 min dupa care iar incepe sa tiuie si sami dea in nas.Opresc AC dar tot la fel imi tiuie simi intrerupe . :wallbanger: :wallbanger: :wallbanger: :wallbanger:

Share this post


Link to post

Dupa cum vezi problemele electrice se discuta aici.

Verifica instalatia electrica de la baterie,electromotor si alternator precum si contactul electric al cheii sau sigurantele din tablou.Cauta electrician cu experienta in daewoo.La tester mergi degeaba pentru ca nu exista vreun cod de eroare pentru asemenea probleme.

Share this post


Link to post

...

multam

am rezolvato singur fara electrician ,marea problema erau fisele care pierdeau curent grupa mare si cea care pleaca de la bobina la delcou atingea alte fire,deci presupun ca deregla ceva curentul scapat prin fisa ,ca ma curentat sanatos cand am pus mana pe ea.Schimbat fisele si merge ca nou .Uraaaaaaaaaaaa !! :drinkers:

 

Apropo recomandari ptr fise ??? pakard sau altceva ? Aveam pakard luate anul trecut .Nu sau dus cam repede ??? doar 1 an ??? ciudat

Edited by tolin
sters citare inutila

Share this post


Link to post

Salut...am o problema cu ventilatorul de racire la espero 1.8...in oras temp urca la rosu si nu simt cum ca ar intra ventilatorul ??

Share this post


Link to post

Pai si intrebarea care e ? lasa masina la ralenti, si verifica (vizual) daca porneste ventilatorul !

Share this post


Link to post

k..dimineatza o sa incerc...si cind ar trebui sa porneasca vent?

Share this post


Link to post

Conform manualului, ar trebui sa inceapa sa deschida la 87 grade Celsius, sa fie complet deschis la 102 grade Celsius, si sa inceapa sa inchida la 86 grade Celsius. Oricum, ar trebui sa porneasca inainte ca acul sa ajunga aproape de zona rosie, mai ales acum ca s-a racorit vremea :)

Share this post


Link to post

l-am tinut sub observatie si ventilatorul functioneaza dar poate nu la turatia care trebuie...acul sta la ultima linie inainte de rosu...am citit ca la altii acul sta la jum...la jum mia stat si mie pe autostrada...dar in oras!!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...