Jump to content

Sign in to follow this  
calinp123

Problema Inchidere Centralizata - Sistem Antifurt Kalos

Recommended Posts

De ceva vreme, la inchiderea masinii din telecomanda de pe cheie, nu se mai aprind semnalizatoarele si nu incepe sa pilpiie led-ul rosu din bord, de linga ceas.De asemenea la deschidere, secventa de aprindere a pozitiilor nu mai este cea normala:0,5sec on- 0,5 sec off de doua ori ci ceva de genul:0,5 sec on, c-am 1 sec off si 0,5 sec on.Aparent ar parea sa fie un contact deschis, usa, capota, portbagaj, dar toate sunt inchise corect.(martorul de usi deschise din bord nu este aprins).Chestia ciudata este ca de doua ori, in aceasta perioada , aleator complet, a functionat corect.Sugestii?Maestre Abramburel ce parere ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca... si a mea face la fel, deci... asa face toate :)

Initial am banuit un contact, respectiv cel de la capota, dar nu am gasit nici o dovada incriminatoare. Pe urma am dat vina pe Bill Gates si am dat un reset (deconectat bateria). Ioc! Dupa care mi-am bagat picioarele. Mai mult, din cauza ca o data m-au anuntat vecinii ca face masina cu ochii de nebuna in parcare, nici nu mai incui din centralizata. Pare ca "alarma" se armeaza, dar are un pitic pe creier. Sper sa-i dau de cap, inainte sa se prinda hotomanii :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna treaba.Deci, inca un fenomen din seria asa face toate.O sa incerc sa desfac consola centrala, sa ajung la modul sa verific conectorii si eventual sa masor semnalele de la senzorii de usi, capote.Daca apare ceva nou, va tin la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contactele de la usi si eventual portbagaj nu prea au treaba, ca ti s-ar aprinde plafoniera, respectiv lampa din portbagaj.

Ar ramane conectorul de la "centrala". Nu prea vad ce ar putea pati un conector de interior cu 26 de pini, dar mai stii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi, am reusit sa rezolv problema cu inchiderea.Deja, la inchidere nu mai se aprindea deloc semnalizarea, iar la deschidere functiona normal- 2 flash-uri.Problema era la contactul de la capota. La masuratori la "rece", parea ca totul e in regula( deschis-inchis), dar la "cald", cind trebuia sa dea 12V catre modulul de alarma, aparea in open state.L-am scos si am vazut ca avea contactele corodate puternic.Dupa curatare, refacere lipituri in conector, functioneaza ca noua. Sper sa va ajute si pe alti forumisti cu probleme la inchiderea centralizata-alarma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-i cumva pe dos, cand capota-i deschisa, semnalul trebuie sa fie la masa si cand este inchisa trebuie sa fie "in vant" sau, ma rog, la potentialul stabilit in blocul electronic ? De ce la toate celelalte butoane este asa si numai la capota ar fi invers ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atasez schema electrica. La toate celelalte contacte pe inchis fac masa, dar la capota e invers, se "pune" la 12V.

post-6182-1238435864_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna informatie, bravo!

Am avut si eu banuieli si tot asa, mi s-a parut ca e in regula :( Am scos contactul, m-am uitat la el, am vazut ca are ceva urme de scarbosenie coroziva , dar nu mi s-a parut foarte relevant :) Ca manifestare, exact simptomul de care vorbesti. Inseamna ca incepand cu we asta o sa pot sa-mi incui si eu din nou masina din telecomanda (de frica sa nu o uit deschisa, nevazand si neauzind nimic -am o goarna pusa pe iesirea din "alarma" spre semnalizatoare- m-am obisnuit sa o inchid din cheie :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am desfacut si eu interurupatorul de la capota, avand aceleasi simptome.

Fara bip in goarna la armare, fara flash.

La dezarmare flash scurt pauza o secunda, apoi flash lung.

Primu lucru am curatat cu WD contacatele, dar simptomele au ramas.

Surpriza e ca unul din fire se mai tinea numai in masa de oxizi care se formase la intrarea firelor in piciorul mufei contactului.

De la WD s-a muiat oxidul si imediat firul s-a desfacut.

Banuiesc ca aia era problema la mine si nu "scarbosenia coroziva" de pe contactele mufei.

 

Acum alarma functioneaza din nou cu sunete si lumini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect! Si la mine :) Doar ca eu am eliminat complet contactul cu pricina (care mi-a cazut ieri in cap in debara cand cautam un surub :D )

La fel de corect este ca "scarbosenia coroziva" taiase firul ;) Numai ca firul era asa de scurt (cel putin in aparenta) incat mi-a fost lene sa il sertizez la loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Si eu tot asa am facut. Contactul e prin porbagaj acum.

Oricum, contactul facut direct pune o problema de securitate. ;)

Cat de curand trebuie sa gasesc o solutie de inlocuire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

De cava timp, mai precis de cand a venit sezonul rece, am probleme cu inchiderea centralizata.Practic se incuie singura masina, cu motorul pornit.

Acum cateva zile, cand a nins, am deschis masina, am pornit motorul si-am zis sa curat geamurile de zapada si gheata.In momentul in care am vrut sa intru din nou in masina, am auziu un...CLANK.Am constatat, ca se incuiasera toate usile.Noroc ,ca eram in fata casei si aveau cheile de rezerva.Am mai patit aceeasi problema si aseara.Umblu cu amandoua randuri de chei dupa mine.Ma gandeam sa agat cu o ata butoanele de la usi.

Cum pot remedia problema?A mai patit-o cineva?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca ai alarma si de acolo cred ca e. Citeste manualul alarmei si dezactivezi optiunea cu pricina, nu are legatura cu frigul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa a patit si cumnatul meu la un aveo2007 si e de la frig sigur. A patit de doua ori pana acum si numai la temperaturi scazute. Probabil ramane inghetat contactul de la portiera soferului si masina crede ca ai apasat butonul de deschidere accidental. E programata sa se incuie in 60 sec daca nu se deschide nici o portiera.Dupa ce deschizi portiera apasa de cateva ori cu degetul contactul de la portiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

De cava timp, mai precis de cand a venit sezonul rece, am probleme cu inchiderea centralizata.Practic se incuie singura masina, cu motorul pornit.

 

Vara ai mai lasat motorul pornit la masina cand nu era nimeni in ea? Nu are cumva sistem automat de inchidere a usilor dupa pornirea masinii?

 

 

Ma gandeam sa agat cu o ata butoanele de la usi.

Solutia asta sigur nu te ajuta...

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi butonul de pe portiera se ridica, aceasta nu se deschide. Dupa o perioada de timp de rulat cu masina, functioneaza normal, insa daca o las mai mult in parcare iarasi nu se deschide. Le-am zis celor de la service, dar cum se intimpla de obicei, acolo a functionat, pentru ca am dus-o pe roti. Are cineva vreo solutie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un contact de capota aveti idee de unde as putea sa gasesc? Eventual un model care sa nu crape la fel ca cel "de origine"... (am reusit sa il distrug pe cel original...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema cu inchiderea centralizata, din telecomanda originala de pe cheie. Nu am alarma.

De cateva zile nu mai reactioneaza deloc masina la apasarea butoanelor, desi LED-ul rosu de pe cheie se aprinde. Am schimbat bateria, desi probabil a fost inutil, tot la fel face.

Ce sa verific?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,,am un kalos din 2005,am citit pe forum ca ar avea alarma,imi puteti da detalii unde gasesc firul cu pricina sa pot lega goarna

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! buba cu inchiderea , ce a fost la mine. In usa soferului este un modul cu 4 fire si motorasul de inchidere cu numai 2 ,simptomul era de deschidere usi indiferent ca era armata alarma sau nu , o armez , se inchid toate usile , dupa 1 secunda se deschid iar , singure , fara martor de usa deschisa fara contact capota fara portbagaj .Am anulat pe rand alarma , inchiderea, le-am scos mufele , si am vazut ca face indiferent ce am scos.

Am zis clar motorasul din usa soferului , in ideea ca e clasic cu 5 fire are contactele praf pe deschis si simte deschis tot timpul si atunci indiferent de stare el deschide permanent, dar surpriza , am dat fata de usa jos , si am vazut destul de greu minunea koreana , un motor cu modul aferent , motor cu 2 fire , si un modul cu 4 fire chiar langa broasca , din ce am vazut in scheme e " anti-theft" am scos mufa care e infipta in el si acum e ok , merge inchis , deschis , si din cheie si din alarma , singura chestie ca mecanic daca bagii cheia in iala , si deschizi , nu ti se mai deschid toate usile , dar pe frigul asta chiar nu ma deranjeaza, deci modulul respectiv il voi schimba cand o fi cald si bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic: cui am raspuns eu? :scarpin:

 

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema cu inchiderea centralizata pe alarma. Contactorul de la capota a oxidat si nu il mai pot reface. Am incercat sa pun un alt contactor dar din pacate am atins cu un fir de masa masini si acum nu mai functioneaza alarma. Am verificat sigurantele dar nu am gasit care ar fi cea arsa. Ma poate ajuta cineva sa gasesc acea siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×