Jump to content
Sign in to follow this  
matias

Megane III

Recommended Posts

iar daca incerci sa te urci (perdon, cateri) intr-un Velsatis - te vei simti fix ca intr-o duba - gen Sharan, Vito etc...

deja "plaga" esecului clasei mari se intinde si "in jos" - a se vedea laguna 3...

Share this post


Link to post

Apai daca Sharan si Vito sunt dube, atunci MB Vario ce este?

Aaaa, ala mare, era tac-su.

Edited by bebelushu

Share this post


Link to post

Aia chia e duba, in celelalte te simti ca intr-o duba. Cam asta a spus omul.

Share this post


Link to post

exact - e vorba de senzatia care ti-o da masina... :)

Share this post


Link to post

renault e renault. nu e referinta sub nici o forma! e o masina buna, normala. wtf atata discutie :)

Share this post


Link to post
Am un vecin care si-a adus o monstruozitate de asta de Velsatis din Italia si absolut de fiecare data ma minunez cat de urata poate fi.

Nu fii rau. :) Daca n-ar exista si astea urite, cum ti-ai mai da seama care-s alea frumoase?!? ;)

Share this post


Link to post

Eu nu pot sa zic ca e urata, de fapt nu o consider o masina urata. Este o masina ciudata, diferita putin de ceea ce vedem everyday in materie de masini. Nu cred ca m-ar deranja sa am una, am inteles ca sunt spatioase si au o tinuta de drum buna. Oricum, nu as face niciodata vre-un efort financiar ptr a-mi lua velsatis, asta e clar :)

Share this post


Link to post

Am testat azi Megane 3. Atat benzina, cat si diesel.

Impresii generale: e ca un fel de Laguna mai mic. Aceeasi calitate perceputa.

E spatios, are un design placut, nu foarte original sau inspirat, dar ce sa facem, trebuie sa se adreseze unui public cat mai larg.

Ergonomia insa e de nota 10. Mi-am gasit o pozitie de condus perfecta.

Franele perfecte: usor de dozat, efort mic la pedala, efect progresiv, eficacitate foarte buna. Pe scurt, la fel de bune ca cele de la Fiat sau Citroen.

Directia, aici am fost absolut impresionat. Este cu asistare variabila, dar nu se simte trecerea brusca de la un nivel de asistare la altul, ca la Peugeot, de exemplu. Efortul la volan este pe placul meu, scazut la manevre, si ridicat la viteza. Desi asistarea e electrica, pot spune ca, desi nu simti in volan influentele drumului, directia e foarte comunicativa, si poti sa apreciezi exact cat sa rotesti de volan ca sa imprimi masinii trasa dorita.

Scaunele confortabile, si cu sustinere medie. Suspensia ceva mai tare ca la Megane 2. Tinuta de drum e buna, totusi, am avut impresia unor usoare ezitari in anumite situatii. Poate se datoreaza pachetului de drumuri grele. Oricum, aceasta impresie este mult mai pronuntata la diesel. Ma gandesc ca poate mai lucreaza un pic Renault la aspectul asta.

Tot ca impresie generala, la varianta diesel, unde am stat un pic si in spate, dar banuiesc ca si la benzina trebuie sa fie la fel, este studiat un sunet al evacuarii, care da o senzatie de masina nervoasa. E un sunet discret, dar prezent, exact cun imi place mie.

 

Acum cele doua motoare.

 

Am inceput cu dieselul de 1.5 si 105 cai. E un motor puternic. Se simte clar diferenta fata de al meu. Ce nu mi-a placut a fost turbo-lag-ul cam mare (desi masina are turbina cu geometrie variabila), dar pun aceasta impresie pe baza faptului ca nu eram obisnuit cu masina, si ca era foarte noua, sub 100 km. Tin minte ca si masina mea nu avea performante foarte bune cat era noua. Alt minus a fost insonorizarea la relanti, care e mai slaba ca la noul Symbol. Cum se trece insa de regimul de relanti, nu prea se mai aude nimic, nici de la motor, nici de la turbina, si nici de la rulare. Nici cutia de viteze nu e etajata cum mi-as fi dorit. Avand 6 trepte, fata de 5 la mine, m-as fi gandit la o etajare ceva mai scurta ca la mine, pastrand totusi a 6-a treapta un pic mai lunga decat a 5-a de la Symbol. Dar nu e asa: etajarea e identica in primele 5 trepte, iar a 6-a e foarte lunga, ceea ce reduce consumul pe autostrada. Un aspect care mi-a placut, dar a carui cauza nu am inteles-o, a fost faptul ca frana de motor e mult mai puternica decat la mine. Poate ma lamureste cineva.

Revenind la performante, sunt mult mai bune. Adica au fost cazuri in care am accelerat exact cu aceeasi treapta si turatie cum as fi facut cu masina mea, moment in care masina nu a facut nimic in primele clipe, facandu-ma sa cred ca nu voi mai avea timp sa efectuez respectiva manevra. Insa, o data trecut timpul turbo-lag-ului, masina a accelerat atat de puternic, incat nu numai ca am recuperat timpul pierdut si am putut efectua manevra, dar, am si iesit din respectiva situatie, ca timp total, ceva mai repede decat as fi putut cu Symbol-ul. Recunosc insa ca motorul de 1.6 HDI 110 cai de la PSA e net superior, atat din lipsa absoluta a turbo lag-ului, cat si ca performante.

 

Motorul pe benzina de 1.6 si 110 cai, cu distributie variabila, e un motor foarte reusit. Este silentios si suplu, creste cu usurinta in turatie, trage bine de la turatii joase. Nu este liniar, astfel ca pe la 4 mii si ceva de ture, cand isi face treaba defazorul distributiei, se schimba treaba. Avem un moror docil, silentios si plin de cuplu pana la respectiva turatie, dupa care devine un animal fioros. Sunetul se schimba, ca si viteza cu care creste in turatie. Ce mi-a placut insa e faptul ca la turatia la care se trece intre cele doua moduri, nu e ca un prag, ca un soc, ci trecerea se face fara ca soferul sa simta ceva, eventual vreun "sut", cum era la vechile VTEC. De fapt, nu putem vorbi de o turatie la care se intampla asta, ci un interval de turatie.

Cutia de viteze insa mi-a placut de data asta. Etajata foarte scurt, e o placere sa conduci cu asa cutie. Nu e la fel de scurta ca cea de la Fiat, ca nu e genul Renault, nu e masina in primul rand sport, ci in primul rand confortabila.

Share this post


Link to post

Am condus un M2 cu motorul ala cu distributie variabila, pana la Garboavele si inapoi, acum vreo luna. Nu-mi mai trebuie diesel ever, la ce frumos urca masina aia in ture, si cum fugea pana la 170-175, si toate astea cu un consum de 8%.

 

Astept si eu sa se termine portile deschise si ce-o mai fi, sa se mai rodeze masinile de drive-test, si fac o proba si cu M3-ul. Momentan nu ma impresioneaza prea mult, e prea mare pentru mine masina asta.

Share this post


Link to post

Nu credeam ca am sa zic asa ceva pana acum, dar : IMI PLACE MEGANE 3 ! Arata excelent, primeste aprecieri de la mai toata lumea. Laure- cat e unul cu motorul 1,6 110 cai, AC, ABS, geamuri electrice si centralizata pe cheie?

Share this post


Link to post

E draguta!

Share this post


Link to post

Lucian, 12900. Pe la 13600 am configurat unul cu airbaguri laterale şi A/C automat bizonal.

Share this post


Link to post

De voie de nevoie am fost la drive-test la M3 vineri si nu m-a impresionat cu nimic. Nu exceleaza cu nimic fata de ce este pe piata. Parerea mea la plecarea de la dealer, a fost ca tot Reno este.

Share this post


Link to post

Nici pe mine nu m-a impresionat (aspectul, ca n-am apucat sa-l conduc), sper insa sa nu mai aiba aceeasi "fiabilitate" pe care a avut-o M2 pana in 2005 inclusiv, de puteai sa schimbi piese de 4500 de euro pe ea numai in perioada de garantie, si aici amintesc bielete de directie (cine n-avea 700 ron/bucata pe atunci, isi punea non-origine si avea surpriza sa constate ca tineau mai bine ca originalele) , fulie defazoare, opritor la usa, flanse de amortizor, coloana de directie electrica, etc, de au facut M2 foarte ieftin la mana a doua, aproape la fel de ieftin ca Laguna2.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Ala in doua usi e dragutz.Nu stiu cat de fiabil va fi. Am avut un Renault ,mai demult,21Nevada,dupa ce am bagat o carutza de bani in el(scumpe piesele de schimb) l-am dat mai ieftin decat l-am cumparat numai sa scap de el!

Share this post


Link to post

Nu mai sunt chiar asa proaste Reno-urile, gasesti piese peste tot, unele chiar la preturi bune. M3ul este o masina frumoasa, acum nu trebuie sa ne asteptam la vreo limuzina ci la o masina fara pretentii care te duce din punctul A in B .

Share this post


Link to post

Astazi am vazut-o si eu live,arata mai bine decat in poze,coupe-ul imi place insa mai mult.

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

Renault Megane III Sedan - a fost surpins în România

 

In dimineata acestei zile (28 august) au fost surprinse pe autostrada Bucuresti - Pitesi mai multe modele Renault Megane Sedan camuflate, in teste dinamice.

Cea de a treia generatie a lui Renault Megane Sedan, una dintre cele mai vandute masini familiste in Romania, este aproape de lansarea in showroom-uri. Iar teste cu masini camuflate nu sunt realizate doar in strainatate, ci chiar in Romania, in principal in judetul Arges.

 

In aceasta dimineata, au fost surprinse cateva astfel de modele Megane Sedan, camuflate, pe autostrada Bucuresti - Pitesti. Se observa usor ca masina este, practic, aceeasi cu Samsung SM3 - ba, daca ne uitam mai atent la partea din spate, putem observa ca sigla nu este rombul Renault, ci ovoidala, specifica modelelor Samsung, comercializate in Coreea.

Un alt aspect important la noul Renault Megane Sedan este portbagajul, care se anunta foarte mare - iar, din pozele spion, se poate observa ca va fi si foarte practic, având o decupare foarte larga. Totusi, la prima vedere, marginea de incarcare pare putin cam ridicata. In rest, silueta este cea a lui Renault Megane 3, modificata, bineinteles, in partea din spate, conform termenului "sedan".

Asteptam cu nerabdare premiera oficiala la Salonul Auto de la Frankfurt, dar, mai ales, anuntarea momentului lansarii pe piata romaneasca si gama de preturi. Oricum, noul Renault Megane Sedan se anunta un competitor serios pentru Skoda Octavia.

Aparitia noului Megane III Sedan va mai avea o consecinta: super-oferte la generatia actuala. Deci toamna aceasta amatorii de chilipiruri in materie de masini noi ar trebui sa fie atenti la ofertele Renault pentru modelele Megane II Sedan de pe stoc.

 

Sursa

post-14331-1251477558_thumb.jpg

post-14331-1251477566_thumb.jpg

post-14331-1251477571_thumb.jpg

post-14331-1251477589_thumb.jpg

post-14331-1251477592_thumb.jpg

post-14331-1251477595_thumb.jpg

post-14331-1251477599_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nici nu ma mira, toti clientii care venisera la lansarea M3, intrebau "domnu', da sedanu', unde e sedanu', nu se lanseaza sedanu'?" Ii durea in k*r de hatch, au fost extaziati de noul Symbol insa si de Koleos (bine, doar l-au testat, mai putini l-au cumparat).

Nici nu ma mira, 2 treimi din intrarile pe service sunt de Clio Symbol dci si Megane sedan dci. Restul nu exista pentru majoritatea clientilor.

 

Ca tot mi-am amintit, acum vreo 2 saptamani am avut un Avantime la service, de Italia, de prin 2002, cu motorul de 2.2 dci. Dupa seria de sasiu, se pare ca e versiunea Coupe a lui Espace. Mama doamne... Inchipuitiva o droaga mare de masina, da mare, nene, de 1.5 tone, inalta ca dracu', cu doar 2 usi. Auzi, coupe...cred ca Matizul se inclina mai putin in curbe. Mai adaugam si un huruitor motor diesel, si ne inchipuim un coupe de vis, numai bun de agatat in fata la azilul de batrani.

 

http://www.netcarshow.com/renault/2002-avantime/

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

@RD-Woo - hehe, am trecut si eu pe langa vreo 10 masini din alea camuflate, intr-o noapte pe A1. Nu mi-am dat seama atunci ce model este dar le-am recunoscut din pozele tale.

Cu camuflajul ala mi s-a parut o masina mai mult decat plictisitoare ca design. Sa vedem cum o sa arate cand o vor lansa oficial ...

Share this post


Link to post

Pai si nu e normal mai Laurentiu, tot romanu viseaza la limuzina, daca are vreun 530 touring ala nu e limuzina iar vecinu invidios spune: "uite bah ce dric si-a luat vecinu de la 5" In schimb el are Clio Symbol si are impresii de cel putin seria 7 .

Asta e romanul, este plin de fitze si figuri si isi cumpara masini inutile iar cand are de carat un frigider il pune pe porbagaj si il leaga cu sfoara, eu prefer un cross elegant care ma poate duce si la stana din varful muntelui dar si la Marriott.

Koleos de la reno este cred cel mai urat crossover de pe piata, desi masina este teoretic mai mult decat crossover fiind un mini offroader autentic cu un sistem 4x4 performant din cauza garzii la sol mici si a designului infiorator nu se vinde, in schimb se vinde X-Trail care e mai scump .

Share this post


Link to post

Mai distractivi sunt aia care vin sa se programeze, au un Symbol, eu ii notez in caiet, scriu acolo Clio, si ei ma corecteaza: "nu, nu, Symbol", de parca daca au symbol au cine stie ce limuzina, iar clio e pentru fraieri. La Megane, zic direct "sedan", uita ca ce au ei e de fapt o corcitura la care scartaie bordul (la bicorp nu).

Share this post


Link to post
au fost extaziati de noul Symbol

Care e mai prost de 100 de ori decat vechiul symbol: suspensii de mega barca (nubira e masina sport fata de aia!), spatiu la picioare in spate DELOC, plastice mai heghes decat in logan...

Share this post


Link to post

Oricum macar cei de la reno se chinuiesc sa faca ceva pe cand cei de la VAG iau un model vechi il fac mai ieftin si le iese si mai bun si mai fiabil, vb de VW G6 si Seat EXEO, se pare ca au scos niste masini beton pt o perioada de criza :D

Eu personal prefer designul vechiului Megane, mai unghiular este adevarat dar destul de modern, asta noua parca e Kia Ceed sau Sandero turtit, ma pufneste rasul cum se chinuie astia de la Reno sa mai scoata ceva, sa iasa din rahat si nimic nu le iese .

Nu le iese pt ca mint clientii, ete una din minciuni : http://www.marketoracle.co.uk/Article633.html

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...