Jump to content
 

Sign in to follow this  
sarbocul

Captiva - Impresii, Probleme

Recommended Posts

Pt XCHRIS imi dai si mie te rog linkurile de unde ai luat sistemul, navigatie...

Share this post


Link to post

E vorba de Opel Ecomax din Cluj, baieti de la service mi-au spus cand am cumparat masina dar au recomandat sa fac cel putin 10000km, pretul nu il stiu, am sa vad la primavara.

Share this post


Link to post

Salut,scuze de raspunsul meu cam intirziat la problema ta.Eu am o Captiva din 2008 si am studiat pentru aceasta masina ,pot spune cu mina pe inima, cit nu am studiat in viata mea la orice masina am avut pina acum . ...

...

 

2.masina are alarma de fabrica ( cu senzor de soc si de spart geam chair dar foarte insensibile - se activeaza numai al socuri puternice -bun pentru vecini asta ) si daca se apasa de doua ori pe buton la telecomanda este activa - daca apesi numai o data pe telecomanda si inchizi masina ,asta faci doar - inchizi doar masina - nu ai si alarma activa - exemplu - la alarma activa nu poti deschide masina nici daca spargi geamul si tragi de minerul din interior - nimicccccccc

...

 

Salut,

sunt posesor de Captiva de cca 1 an, si am intrebat la momentul achizitiei de acea alarma de fabrica, mentionata chiar in manual, insa asa cum spuneai si tu dealerii/service-urile ridicau din umeri, neputand certifica ca exista.

Conform manualului in momentul activarii trebuie sa se aprinda un bec martor, pe ceasul masinii. NU AM VAZUT ASA CEVA si tin minte ca am facut la acel moment chiar unele teste: apasat de doua ori pe "lock", eu in interior si incercat sa deschid usa/capota, pe afara impins mai zdravan in usi, etc ... Nu a "carait" claxonul 20000000.gif

Pentru curiozitatea si linistea mea cum mai pot verifica ca este si functioneaza, fara sa sparg geamul 10000000.gif ?

Multam anticipat

post-20784-12608758427_thumb.jpg

Edited by mars attack

Share this post


Link to post

eu cand am luat masina au spus ca nu are alarma, asa ca am montat una tot de la ei care a costat cam 1000 lei( :) ), are cam de toate:imobilizator electronic, senzori de soc, volumetrici (am testat vara daca las geamul deschis si incerci sa iei ceva din masina porneste alarma), activare cu un senzor deschis etc.

Share this post


Link to post

Pentru curiozitatea si linistea mea cum mai pot verifica ca este si functioneaza, fara sa sparg geamul 10000000.gif ?

 

Sa-ti spun cum am facut eu la a mea sa testez alarma, alarma standard cu care a fost dotata masina din fabrica.

1. Ridicat capota motor, usile in rest inchise.

2. Localizat tzumpurugul intrerupatorul capotei motor si tinut apasat cu o mana

3. Incuiat masina din telecomanda cu mana cealalta

4. Numarat pana la 100 timp in care mentinut apasat tzumpurugul contactului capotei

5. Dat drumul tzumpurugului

6. Speriat cu draci de piuitul ce a urmat dat fiind ca era capota ridicata si urechea mea nu era foarte departe de goarna

 

In plus la mine cand o incui din telecomanda si se armeaza alarma scoate un piuit. Daca sesizeaza ceva deschis (usi, capote), atunci clipesc numai semnalizarile, fara sa scoata vreun sunet.

 

Stiu ca e alta masina, din alta clasa... Dar poate te ajuta.

Share this post


Link to post

Sunt pe cale de a achizitiona o Chev Captiva benzinareasa(2.4).Dati-mi cateva sfaturi (avizate) despre:consum,posibilitate montaj instalatie GPL.

Share this post


Link to post

Nu prea are nimeni captiva pe benzina pe aici. In ceea ce priveste instalatia de GPL se poate pune, musai secventiala, insa problema va fi rezervorul, maxim in momentul de fata este un rezervor de 45 l, ceea ce-ti asigura o autonomie mica.

Share this post


Link to post

La masinile noi cu DPF este foarte greu de facut ciptuning, sunt cativa in RO care le fac bine si sunt foarte multi care le fac prost iar cine da 500RON pt cel mai ieftin soft de pe piata atunci trebuie sa suporte consecintele. De fapt cineva spunea ca prostia se plateste si asa este .

 

@TOLIN, este adevarat ca marii constructori au ingineri care proiecteaza motoare si transmisii, tocmai de aceia au tot felul de probleme aceste motoare si transmisii si mai vine un tuner din asta de 2 lei si le arata unde au gresit si exista multe cazuri, este adevarat insa ca exista si tuneri de 1 leu care fac mai mult rau decat bine . Deci din punctul meu de vedere treaba cu ingineru care stie ce face nu prea tine .

Share this post


Link to post

Cand ai dreptate, nu te contrazic. Am vazut anuntul unui renumit preparator de motoare, cred ca a ajuns la concluzia ta, cauta economisti.

Share this post


Link to post

Pt XCHRIS imi dai si mie te rog linkurile de unde ai luat sistemul, navigatie...

 

Salut,

 

Scuze dar intru extrem de rar pe aici ca ...nu e nevoie de plangeri sau pareri... :)

Am un numar de telefon daca mai ai nevoie,nu un site(ca nu mai stiu site-ul dar am ramas amici eu si tipul care mi-a vandut sistemul).

Share this post


Link to post

mirceagabriel, cum a ramas cu benzinara de 2,4l? ca parca ma tenteaza si pe mine... e disponibila in Ploiesti pentru drive-test? ai gasit mai multe detalii despre motor? imi pare destul de slab la cai-putere

Share this post


Link to post

mirceagabriel, cum a ramas cu benzinara de 2,4l? ca parca ma tenteaza si pe mine... e disponibila in Ploiesti pentru drive-test? ai gasit mai multe detalii despre motor? imi pare destul de slab la cai-putere

 

salut. daca esti din Ploiesti se poate sa imi stii masina mea - singurul Chevy Captiva 2.0VCDI 4x4 ,ploiestean,culoare brown zest - mai bine zis portocalie mai mult decit maro - Deci , nu te aventura sa cumperi un Captiva benzinar, iti vei regreta alegerea - este o masina buna , pot zice pina acum impecabil in functionare - dar grea si imensa cu un Cx destul de prost pentru viteze mari - deci va consuma imens , dieselul la mine cu cutie manuala nu scade sub 10% pe mediu si efectiv numai in oras in jur de 13% - stiu pe cineva la Bucuresti care are o Captiva 4x2 si benzina si nu ii scade sub 20% in oras .Inclusiv cu GPL,vei avea un consum mare de gaz si o autonomie mica.Ideea mea este - fiind criza - cauta un dealer in Romania cu masina de prezentare Captiva diesel 4x4 sau 4x2 si o sa vezi ca va fi foarte incintat sa o vinda super ieftin - fiind criza din surse sigure nu vinde nimeni mai nimic . Cu dieselul o sa fii incintat si la revinzare mai iei ceva pe ea,altfel ramii cu ea pe viata daca pot zice asa.

 

La masinile noi cu DPF este foarte greu de facut ciptuning, sunt cativa in RO care le fac bine si sunt foarte multi care le fac prost iar cine da 500RON pt cel mai ieftin soft de pe piata atunci trebuie sa suporte consecintele. De fapt cineva spunea ca prostia se plateste si asa este .

 

@TOLIN, este adevarat ca marii constructori au ingineri care proiecteaza motoare si transmisii, tocmai de aceia au tot felul de probleme aceste motoare si transmisii si mai vine un tuner din asta de 2 lei si le arata unde au gresit si exista multe cazuri, este adevarat insa ca exista si tuneri de 1 leu care fac mai mult rau decat bine . Deci din punctul meu de vedere treaba cu ingineru care stie ce face nu prea tine .

 

Ai dreptate sa stii cu tuningul la motoare diesel cu DPF .Este cam nonsens asa ceva , una pentru ca nu ai cum scoate mai multa putere dintr-un motor care e conceput sa fie ecologic cit de cit si DPF ii limiteaza asta .Motoarele de la fabricanti cu trepte de putere ,vezi diesel TDI cu DPF de 140 si TDI cu DPF de 170 cai au total diferite conceptia si marimea DPF-ului( +turbo mare , injectie diferita , nu numai un soft in ECU motor) , putere mai mare insemnind si evacuare mai mare de gaze arse si particule de fum .Un tuning la un diesel cu DPF nu face nimic altceva decit sa iti dea o puterea mai mare la motor si o putere mai mica a buzunarului, sigur ii scurtezi viata la DPF chiar mai mult decit jumate. Iti spun din propria experienta avind tuning la masina mea un Chevy Captiva 2.0VCDI cu DPF bineinteles( la firma de renume de tuning ,nu zic numele ca nu are rost de reclama - cost operatiune 450 euro facuta in Austria) , OK,deci , inainte de tuning ECU motor curata filtrul DPF la max 1000 km parcusi in oras si la sosea cam la peste 1500 km , iar acum dupa upgrade/tuning la ECU isi curata DPF -ul din 500 in 500 km .SI nu ma intreba de unde stiu ca il curata si cind pe DPF . E simplu , in secventa de curatare a DPF la motoarele Chevy diesel ( toate adica si chiar la OPEL ) sunt pornite electroventilatoarele de la radiator motor la turatia maxima ( chiar daca afara sunt - 20 de grade si motorul nu are nevoie ) ( pentru o racire mai buna a ansamblului motor , turbo ,evacuare si tobe evacuare ) si fac simplu o resetare a computerului de bord la km parcursi ( fiind doua memorii acolo A si B ) .Una o folosesc sa memorez cind a facut ultima curatire la DPF si o memorie la totalizarea km parcursi zilnici sau la o calatorie. Si asa am observat acest lucru. Oricum cind curata fltrul DPF motorul e mai lenes si consumul ajunge la 15% ( max 15 min cam cit dureaza operatiunea |DPF clean up) .

Deci , tuning e OK , putere e cool fata de inainte( 150 la 185 cai ,sesizabili si foarte chiar) , dar viata lunga ?????? nu se mai discuta .

P.S> sa nu sustina nimeni ca dupa tuning motor consumul de carburant este redus sau mai redus , este o aberatie , nu iese putere mai mare din motor din arderea aerului si a unei picaturi de motorina, ci doar din arderea aerului si a mai multor picaturi de motorina , la aceasi apasare de pedala.

Share this post


Link to post

k, multumesc de sfaturi. I-am intrebat pe astia de la GM daca au in plan sa puna pe Captiva motoare Euro 5 pe benzina (ma seaca la ficati taxa de prima inmatriculare :spumelagura :) dar pana acuma nici un raspuns. Captiva cu motorul de 2,4 benzina a iesit de mult din planuri

Share this post


Link to post

Salut, am si eu un Chevrolet captiva 2.0 vcdi si am o problema :( . Masina nu se tureaza mai mult de 3800 ture(pe loc), cand o accelerez se umfla foarte tare furtunul de la intercooler si intercoolerul se incinge, iar in sarcina cand iau piciorul dupa acceleraie se aude un fel de scartait. In mers nu prinde mai mlt de 110km/h. Mentionez ca am schimbat kitul de ambreiaj si volanta. Masina asa am cumparat-o, deci nu va pot spune cum se comporta inainte. Are cineva vreo idee despre ce ar putea sa aiba? Multumesc

Share this post


Link to post

E o problema de turbo, trebuie pusa pe tester si vazut cum merge turbina .

Share this post


Link to post

E o problema de turbo, trebuie pusa pe tester si vazut cum merge turbina .

 

Alte pareri??

Share this post


Link to post

Salut,

 

De curand am intrat in posesia unui Chevrolet Captiva 2,4 benzina 136 cp din 2007. Am condus cu el aproximativ 2000 de km si incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult. Singurul lucru care nu-mi place este k este destul de insetat, in jur de 16-17% in oras cu A/C pornit si in jur de 15 fara A/C. De curand mi s-a aprins indicatorul MIL check engine. Am inteles k ar fi o problema cu sonda lambda. Cred ca si de aici consumul asa de mare si in plus nu prea se infige cum ar trebui. Stie cineva daca astea sunt simptomele si cat ar costa schimbarea ei?

Daca mai este cineva pe forum posesor de Captiva as dori sa mai schimbam impresii.

 

Multumesc,

Catalin

Share this post


Link to post

salut. sunt si eu nou pe aici, saptamana asta am luat o captiva 2.0 diesel. acum este la reprezentanta sa-i fac schimburul de ulei, filtre + distributie ( am luat-o sh din germania) am insa o problema, la navigatie are doar europa de vest. aveti idee de unde pot face rost macar de harta romaniei? o are cineva? am vazut ca hartile sunt puse pe un stick de memorie, in principiu ar fi simplu sa pun si romania.

multumesc,

Ionut.

Share this post


Link to post

Cum ma cam bate gandul pentru o Captiva, pe motorina vin si eu cu o nelamurire. Am vazut acum ca e o oferta pana la 30 septembrie destul de tentanta.

Dar, din ce am discutat cu cineva de la un dealer, Captiva ar avea ceva probleme cu ambreiajul, ceva in sensul ca discul este oarecum subdimensionat (spunea omu' daca gresesc nu dati cu pietre) la motor si volumul masinii. Ideea este ca intentionez candva in viitor sa trag ceva mai mare/greu cu ea, asa ca... a avut cineva probleme cu ambreiajul??

Multumesc anticipat!

Edited by nexxus

Share this post


Link to post

Salut ,ai fost la Dibas ploiesti ? Sunt baietii de acolo OK si iti spun pe loc ce ai la masina defect . Eu cred ca daca nu ai nici un bec aprins pe la bord se poate sa fie chiar turbina defecta ,deci nu cred . Chiar sunt curios ce potate fii la tine /Eu sunt deja expert in Captiva mea deoarece de trei luni incoace ma agit sa o tunez .Prima data am instalat softul de motor de la Opel Insignia de 160 cai ( are acelasi tip de ECU al motorului ) ,apoi am instalat si un power box pe sonda de presiune motorina pe rampa comuna si acum urmeaza sa ma duc cu ea pe un dyno test 4x4 sa vad ce a iesit . Se misca repede in demaraje ,consumul a crescut cu un litru in plus numai ca mai da cite o eraore cind si cind resoftarea si ma baga in limp mode - bineinteles udpa o talpa bestiala sau cind o tin lung la 210 la ora , adica pe la 4700 pe rosu deja pe turometru .

Share this post


Link to post

Salutare tuturor ,

vreau doar sa va anunt ca , intre timp , am schimbat masina si am revenit la veche dragoste : Skoda .

 

Acum am un Superb , TDI , 4*4 , 170 cp .

 

Cu toate astea :

- Captiva s-a dovedit o masina de nadejde , chiar mult peste asteptari ; 4*4 a functionat bine

- Recunosc : am facut o mare tampenie cu re-softarea ; am tinut cont de criticile-sfaturile voastre si am pus inapoi fila , urgent

- Multumesc tuturor celor care mi-au dat sfaturi utile ( Mircea , ... )

- raman la idea ca dealerul m-a facut din vorbe , la prezentarea masinii ; decizia finala a fost a mea , recunosc

 

nota : masina ramane pe langa mine , asa ca , daca mai am nevoie de sfatul vostru , nu am sa ezit sa va caut

 

Numai bine

Share this post


Link to post

Din pacate Captiva/Antara diesel au acelasi kit de ambreiaj ca si Lacetti si epica diesel...

Pentru cei ce vro captiva, mai asteptati, in aprilie 2011 apare modelul nou si cele vechi vor intra sigur in promotii de vanzare pentru epuizarea stocurilor.

Share this post


Link to post

ref la Captiva , diesel : stie cineva cat lichid de frana intra ? as vrea sa schimb tot lichidul de fr

Share this post


Link to post

Vezi ca trebuie sa scrie in cartea masinii, la sfarsit la capacitati de umplere, unde scrie si cat ulei intra in motor, cat antigel, etc.

Share this post


Link to post

Mircea , de fiecare data ma prinzi in off-side ( fara cartea masinii la mine ) , uite ce am gasit pe site Chev.ro - Lichid de frană 0,67 L

 

 

 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...