Jump to content
 

Sign in to follow this  
ing3r

Espero 1.5 16v Alba

Recommended Posts

Marfa masina. Bravo! Spor la cat mai multe imbunatatiri!

 

Share this post


Link to post

Si poze cu noile jante !

ET 35, 7,5 J, cu gume 195/45/16 pe fata si 205/45/16 pe spate...

 

Mai urmeaza altele, sper doar sa am timp sa le fac.

Am de montat diuzele de Insignia, niste pedale sport si inca multe altele de facut...

Si, cel mai tare ar fi sa reusesc sa iau interiorul din piele de pe GNT, Espero-ul turbo din CT (pt cine nu stie) ...

post-12972-127823389459_thumb.jpg

post-12972-127823389775_thumb.jpg

post-12972-127823395028_thumb.jpg

Edited by ing3r

Share this post


Link to post

gume 195/45/16 pe fata si 205/45/16 pe spate...

Aşa le-ai cumpărat sau alegerea dimensiunilor ţi-a aparţinut? Care e "ideea" din spatele montării de anvelope ceva mai înguste/late pe una din punţi, comparativ cu cealaltă? :)

Share this post


Link to post

Arata bine...asa dar stii ca nu faci nimic daca nu ii dai o vopsea totala nu? :D . Mie unul mi se par cam mari, ale mele cu 195 pe 15... mi se pare ca ii ia din demaraj/putere... Stiu GNT-ul l-am vazut la o expozitie in mamaia avea motor de opel, il tura in gol pana la 6000rpm numai asa se auda =)) . Succes.

Share this post


Link to post

Bravo arata super.

Mersi Georgele...

 

Aşa le-ai cumpărat sau alegerea dimensiunilor ţi-a aparţinut? Care e "ideea" din spatele montării de anvelope ceva mai înguste/late pe una din punţi, comparativ cu cealaltă? :)

Asa le-am cumparat, le-am luat de pe masina lui si le-am pus pe masina mea, cu inele de centrare. Nu bate, nu vibreaza nimic acum...cu inele :D .

 

Arata bine...asa dar stii ca nu faci nimic daca nu ii dai o vopsea totala nu? :D . Mie unul mi se par cam mari, ale mele cu 195 pe 15... mi se pare ca ii ia din demaraj/putere... Stiu GNT-ul l-am vazut la o expozitie in mamaia avea motor de opel, il tura in gol pana la 6000rpm numai asa se auda =)) . Succes.

 

Mie nu mi se par mari deloc, sincer chiar imi place cum dau...Am mai avut cu 195/15 pe celelalte jante, cele negre, si nu ma deranjau deloc.

Vopseaua clar o sa urmeze si ea, ca tipa masina ...

Offtopic: Iar cu GNT am mers acum 2 seri in masina, am zis ca nu e adevarat... Trage masina aia , mananca asfaltul !

Sper sa iau interiorul, sa arate mai a masina :D

 

 

 

Share this post


Link to post

Nu ma intelege gresit, arata superb cu ele. Eu ma refeream strict la performante, trage mai greu masina...

Share this post


Link to post

Arata super marfa,sa le invarti sanatos.

 

Nu-ti ating?

 

 

Share this post


Link to post

Imi place masina mai ales ca si eu am una la fel de alba, dar am o intrebare in legatura cu rotile, ai facut ceva in sensul de omologare la RAR de alte dimensiuni, tinand cont ca in carte apare doar 185/65/14, sau le-ai pus si gata? Itreb pentru ca rotile pe 14, chiar si de aliaj arata aiurea rau la gabaritul masinii, si am pus niste jante pe 15x7J, cu niste gume 195/50/15 deocamdata, urmeaza sa iau niste 205/50/15, talon am tip nou, fara rubrica de roti, dar imi e sa nu se lege de mine careva, la ITP rezolv.

 

Daca nu te superi, pun si poza cu rotile, cu mentiunea ca nici mie nu-mi place asa cu arcuri originale, urmeaza sa lucrez la acest aspect.

post-3429-127826545892_thumb.jpg

post-3429-127826557142_thumb.jpg

Edited by argon

Share this post


Link to post

Aşa le-ai cumpărat sau alegerea dimensiunilor ţi-a aparţinut? Care e "ideea" din spatele montării de anvelope ceva mai înguste/late pe una din punţi, comparativ cu cealaltă? :)

 

Ca si eu am la fel, mai late pe spate, din diverse motive(mai mult sau mai putin logice), urmand sa imi iau cauciucuri la fel si pe spate cum am in fata, dau eu un raspuns mic:

1. el asa le-a cumparat.

2. e mai 'cool' pt unii. jantele/rotile de pe spate par un pic mai late.

3. Eu am observat ca spatele nu mai are tendinta sa 'cedeze' si sa plece aiurea atat de repede in curbe cu 205 fata de 195 (pe 15" e vorba la mine) - asta ca si caz extrem. De cand am jante pe 15 cu et15 si o suspensie mai joasa, masina se comporta exemplar in curbe.

4. se mai lasa masina o idee de bot/se ridica spatele pt ca 205/45 are talonul o idee mai mare ca 195/45.

5. unii au jante mai late pe spate decat pe fata. Ex 7.5J cu 9J

6. fiecare cu gargaritele lui :)

7. motiv in plus sa se ia politia de tine, chiar daca nu ai dimensiunile rotilor trecute in talon. Cunosc un tip care tocmai isi luase masina si se intorcea acasa si avea dimensiuni diferite pe fata/spate. A ramas fara talon... :(

 

Nicule, te prind ca mai postezi aici! Iei interiorul si dupa ai voie :banana:

Share this post


Link to post

Arata super marfa,sa le invarti sanatos.

Nu-ti ating?

Mersi, nu imi ating...DOAR la viraj maxim dreapta, roata stanga-fata atinge un pic in partea de sus a pasajului, insa prea putin, nici nu se simte...

In rest e f ok ! M-am obisnuit deja si cu suspensia sport, rigida, si cu faptul ca e fff joasa, abordez altfel zonele mai greu accesibile :D

 

am o intrebare in legatura cu rotile, ai facut ceva in sensul de omologare la RAR de alte dimensiuni, tinand cont ca in carte apare doar 185/65/14, sau le-ai pus si gata?[..]

talon am tip nou, fara rubrica de roti, dar imi e sa nu se lege de mine careva, la ITP rezolv.

Parerea mea e sa nu iti faci probleme in legatura cu rotile, acum majoritatea au rotile schimbate si nu prea cred ca mai stau astia geana pe tine...Si daca te opresc, nu scrie nicaieri in talon !

Eu asa le-am luat pe ale mele, nu am facut nimic, nici o omologare,doar nu sunt nebun sa stau sa omologhez jante! Nici motorul, pe care sper sa il pun curand, SFI, nu il voi omologa!

Frumoasa masina, bafta in continuare !

 

Nicule, te prind ca mai postezi aici! Iei interiorul si dupa ai voie

Cu interiorul mai astept un pic, sa vad daca cel pe care vrea GNT sa il ia i se potriveste...Daca nu, nu cred ca il mai vinde, mai ales la banii aia :D

Eu astept... :D

Azi am mers cu vreo 120 pe varianta (veneam de pe interioara 3 :D ) si nu se simtea nici o vibratie, deci e bine. Vedem maine seara , pe A2, pana la Buc, daca se simte ceva la viteze mai mari :D

 

 

Share this post


Link to post

In rest e f ok ! M-am obisnuit deja si cu suspensia sport, rigida, si cu faptul ca e fff joasa

 

Fa un topic cu tips&tricks "cum sa te obisnuiesti cu suspensia joasa si rigida :mrgreen: Eu inca am dureri de cap de la ea. M-a mancat in fund sa imi pus si eu suspensie :wallbanger: Si nici macar nu e ca a ta sa stau cu fundul pe sosea > :)

 

Hai sa fim sanatosi si sa ne mearga rablele bine.

Share this post


Link to post

3. Eu am observat ca spatele nu mai are tendinta sa 'cedeze' si sa plece aiurea atat de repede in curbe cu 205 fata de 195 (pe 15" e vorba la mine) - asta ca si caz extrem. De cand am jante pe 15 cu et15 si o suspensie mai joasa, masina se comporta exemplar in curbe.

4. se mai lasa masina o idee de bot/se ridica spatele pt ca 205/45 are talonul o idee mai mare ca 195/45.

Cam toate Daewoo-urile cu care m-am "jucat" prezentau, mai degrabă, un caracter subvirator.. Faptul că s-a îmbunătăţit comportamentul în curbe e un lucru bun, deşi cred că marele merit revine suspensiei :)

 

Da, e diferenţă de 4.5mm :)

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Da, e diferenţă de 4.5mm :)

Hm...da... asa e... nu prea se simte (cel putin in teorie). Si totusi nu stiu de ce aveam eu impresia ca la masina mea se observa diferenta atat de bine. Probabil din cauza astora cativa mm nu mai imi intra cricul hidraulic sub masina. (cu 205/50/15 intra cu 195/50/15 nu prea intra) ce distractiv a fost atunci :wallbanger:

Edited by banzay

Share this post


Link to post

S-a schimbat intre timp, acum 2 zile, si cureaua de accesorii, era praf, ramasese doar muchia laterala din ea si, culmea, inca se mai invartea!

Am cumparat si 2 suporti de bara, sa repar prostia celor din service...

Ramasesem fara avarii si semnalizare, dupa ce lasasem aprox 30 min avariile aprinse. Am cumparat un buton de avarii nou, 23 lei, s-a rezolvat problema, noroc cu forumul, aici citisem ca semnalizarile trec prin avarie, si daca se strica butonul nu mai am nici semnalizare.

Si nu in ultimul rand, am buzele jantelor polishate acum ! Arata super , s-au si reconditionat marginile buzei, lovite de la borduri si altele...

Per total, sunt super multumit de cum au iesit!

Si niste poze before-after...

In curand, dupa ce intru in concediu, as vrea sa ma apuc si de rugina, sa o curat bine de tot!

post-12972-127967054808_thumb.jpg

post-12972-12796705629_thumb.jpg

post-12972-127967058078_thumb.jpg

post-12972-127967058513_thumb.jpg

post-12972-127967058946_thumb.jpg

post-12972-127967059385_thumb.jpg

post-12972-127967060318_thumb.jpg

post-12972-127967060829_thumb.jpg

Edited by ing3r

Share this post


Link to post

au iesit super, ai grija sa nu le freci de borduri :->

Share this post


Link to post

Super tare treaba cu polisatul jantelor.

 

In ce a constat operatia.Ce materiale s-a folosit,a durat mult?

 

In rest buna treaba,bv si frumoase jantele,te-ai orientat bine.

 

 

Share this post


Link to post

Un filmulet cum se poat face jantele:

 

Share this post


Link to post

exact asa s-a procedat :)

Share this post


Link to post

Multumiri lui Banzay ...Ca de obicei, munceste la masina mea de parca e a lui :P .

@Costi: Exact asa s-a procedat, numai ca am inceput cu smirghel de 80, 400, 600, 800 , 1000 si 2000 la sfarsit, asta dupa ce am curatat lacul cu lama cutitului si cu pila!

Oricum, e mult de munca...trebuie sa ai mare rabdare sa termini ceva de genul asta...

Share this post


Link to post

Cu parere de rau, rog a se inchide acest topic. Masina doar ce am vandut-o. Sa o stapaneasca sanatos actualul proprietar.

Facem pasul catre urmatoarea masina...

Share this post


Link to post

Se poate stii cu cat , inainte sa se inchida?

Share this post


Link to post

Ai PM . Masina valora mai mult decat banii ceruti de mine pe ea, insa datorita faptului ca imi iau alta si aveam nevoie de cash repede, am dat-o destul de ieftin...O zi buna tuturor !

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...