argon Posted February 7, 2011 Acuma si voi, unde a prins si el drum la vale. Share this post Link to post
iulian2009 Posted February 7, 2011 Este vb de o Nexia, cu motorul de calibra pe ea. E vechi filmuletul si apartine unui ceh. Share this post Link to post
argon Posted February 7, 2011 (edited) Calibra nu a avut niciodata motor de 1.5 Edited February 7, 2011 by argon Share this post Link to post
iulian2009 Posted February 7, 2011 Calibra nu a avut niciodata motor de 1.5 Cine a zis 1.5? Daca am spus calibra probabil trebuia sa si specific 2.0 16v Share this post Link to post
argon Posted February 7, 2011 La un clip ii zice titlul, la cel cu 195 km/h zice la comentarii mai jos. Share this post Link to post
uskt2005 Posted February 8, 2011 ... Si apropo pozele sunt luate cu print screen dintr-un filmulet pe youtube. Izbitor de asemanator si bord si km. Este acolo si filmuletul cu 195km/h Hai zi ZAU cu limba intre dinti... Cine ma cunoaste personal stie ca nu arunc gogosi aiurea, nu-mi sta in caracter... Acuma si voi, unde a prins si el drum la vale. La vale trage si mai bine , filmuletele/pozele in general au fost facute intre focsani si garoafa, este o portiune de drum drept si bun pt incercari cand nu este aglomerat. Share this post Link to post
zeneseu Posted February 9, 2011 Ce nu inteleg eu e urmatorul lucru: la tr IV ai 64k km la tr V ai 65k km...cum vine asta? Si apropo pozele sunt luate cu print screen dintr-un filmulet pe youtube. Filmulet pe care se presupune ca l-ai vazut si tu. Dar tre sa fii "marinar" sa nu vezi ca in filmulet nexia aia are peste 70000 km la bord. Tu gandesti putin inainte sa postezi? Share this post Link to post
uskt2005 Posted May 14, 2012 Dupa 6 ani jumatateinca aratam bine si ne-am pregatit pentru maine de un drum de 700 km... Am ajuns intre timp si la 140.000 de km fara reparatii importante, ca idee la trenul de rulare nca nu s-a umblat deloc, la motor nici atat... Cat mai curand trebuie sa schimb rahaturile alea de stopuri si de semnalizari ca tare urate s-au mai facut Cateva poze: Sa auzim numai de bine si poate, zic poate la mare o sa vin cu asta si nu cu astra Share this post Link to post
Dj_Dark Posted May 15, 2012 , oau, mai traieste aceasta masina? Recomand sa-ti iei niste stopuri originale noi (sang-sung sau cum naiba se numesc) sa nu se mai ingalbeneasca, parerea mea ca arata mult mai bine decat orice stop de tuning In ceea ce priveste a treia la 130 orice cielo in mintile lui ia viteza aia, ia chiar si 180 cu a 4-a. Share this post Link to post
KumKum Posted May 15, 2012 Provizoriu incearca sa le polisezi si vezi cum ies, oricum pe termen lung nu e o varianta. Share this post Link to post
uskt2005 Posted May 15, 2012 Nu le mai fac nimic...a... ba da ...le demontez si le arunc la gunoi si stopurile si semnalizarile Share this post Link to post
uskt2005 Posted May 16, 2012 Nu e vorba de asta, ci caut mereu cea mai buna solutie, si se pare ca atunci cand am luat stopurile si semnalizarile nu am ales-o pe cea mai buna, dar se revolva cat mai curand Share this post Link to post
raresvintea Posted May 23, 2012 Exista indivizi care fac din plexiglass toata "sticla" la preturi ok. Si desfacnadule le poti si vopsi unde acuma e crom! Share this post Link to post
silviu4you2003 Posted May 31, 2012 Colegu baga-le un polish abrziv violent, le aduci la realitate si apoi le foliezi cu folie din aia pentru faruri si te-ai scos Share this post Link to post
Costi VLN Posted May 31, 2012 Are dreptate Sylviu,pacat de ele sa le arunci.Eventual poate dai sticla jos si faci intgeriorul negru. Share this post Link to post
uskt2005 Posted August 14, 2012 Bine, nu le voi arunca, le donez cand le schimb, ca inca nu am facut asta din lipsa de timp, chesf, s.a. Asadar cine le vrea sa imi spuna si cand le dau jos il anunt Share this post Link to post
Costi VLN Posted August 14, 2012 (edited) Le vreau eu Uskatule si sa nu fie moca,ofer o sticla de vin la schimb. Edited August 14, 2012 by velican_costi Share this post Link to post
uskt2005 Posted August 14, 2012 ...ofer o sticla de vin la schimb. Tu vinzi gradinarului castraveti? ...Bre sunt din vrancea ai uitat? Stai cool...nu vreau nimic... cand le schimb si am drum la bucuresti ti le aduc Share this post Link to post
uskt2005 Posted September 29, 2013 Ei uite ca dupa opt ani am ajuns si la momentul cand era necesara o revitalizare a acestei masini. Asadar m-am pus si i-am facut un detailing exterior si un polish la stoprile spate care devenisera extrem de urate. Dupa ce am spalat masina, am decontaminat vopseaua cu argila si lubrifiant, dupa care am trecut la inspectia vopselei cu ajutorul reflectorului...defecteavea destule, unele mai mari altele mai marunte, o parte din ele se vor vedea in pozele de mai jos. Si uite ca dupa o zi de munca in doi insi am reusit sa readuc stralucirea de altadata a acestei masini. P.S. Tin sa multumesc lui KUMKUM care mi-a bagat acest microb al detailingului Poze: 1 Share this post Link to post
Englishman Posted September 29, 2013 Din cate vad, nu are chiar niciun punct de rugina pe nicaieri ?! Share this post Link to post
Petrica_CBD Posted September 29, 2013 ce bine arata...ce inseamna garajul Share this post Link to post
uskt2005 Posted September 29, 2013 @englishman...a aparut pe interiorul usilor in partea de jos la imbinarea cu pragul, se rezolva in primavara sa treaca iarna asta... @petrica... din pacate nu a mai stat in garaj de prin 2008 de cand am luat opelul... ce e drept pana atunci 3 ani i-a petrecut in garaj. Share this post Link to post
KumKum Posted September 30, 2013 Provizoriu incearca sa le polisezi si vezi cum ies, oricum pe termen lung nu e o varianta. Nu le mai fac nimic...a... ba da ...le demontez si le arunc la gunoi si stopurile si semnalizarile Ai vazut si tu acum ca se merita si se poate face ceva daca se vrea iar rezultatul e chiar ok. Semnalizarile le-ai schimbat ori sunt si ele polishate? Reusita revitalizarea, aspectul final spune totul. Cat timp ti-a luat si in cati pasi ai eliminat toate zgarieturile? Cielo are un lac mediu spre moale, a fost nevoie de un polish mai dur (FG500/400) ori au iesit cu unul mediu? Dressing pe anvelope ce-ai folosit? LSP ai folosit FK1000p? Urmatorul pas este un detailing interior si un polish al jantelor, nu? P.S. Este ca satisfactia de la finalul lucrarilor este imensa, chiar daca nu este masina ta... Share this post Link to post
Englishman Posted September 30, 2013 Off : Kum, kum determini duritatea lacului unei masini? Share this post Link to post