Jump to content
 

Sign in to follow this  
LemonDemon

Nissan Primera 2006

Recommended Posts

Un tze class cu 13k km poti sa iei in banii aia. Era sa il iau eu zilele trecute...

 

Parerea mea despre Outlander e ca e masina de fitze. De exemplu nu face nimic mai bun ca tucson dar e mult mai scumpa. Am uitat sa zic ca TDI-ul, cala orice vw, e FOARTE zgomots. Si in Outlander unde si la 80 km/h in a 6-a se aude destul de bine, cu muzica mergand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eh , iata ca s-a intamplat , pana la urma am vandut Nissanul.

Astept sfaturile voastre.

Felicitari, super masina.

Intreb, pentru ca nu am mers cu masina cu afisaj central, nu e incomod? Sau e doar obisnuinta mea? Urmaresti bordul in timpul mersului ?

Bafta si felicitari pentru achizitie, cati mai multi km fara probleme!!

cristi.a nu ai citit posturile anterioare. Omul a vandut Nissan-ul. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri , insa eu nu cumpar masina de fite , ci pentru a si cara ceva cu ea.

Problema principala la masina pe care vreau sa o cumpar este sa ofere un spatiu de depozitare adecvat si sa pot s transport cu ea pana la 700-750 kg.

M-am orientat spre Outlander deoarece mi se pare o ofera buna , si nu scumpa pentru ce ofera.Spatiul interior , odata rabatate scaunele este de 1.700 cm3 iar faptul ca se poate deschide portbagajul astfel incat sa ofere o rampa de incarcare este un plus.Nu stiu ce sa zic , deoarece , de exemplu la Santa Fe , spatiul interior este prost organizat , iar dintre o japoneza si o coreana , parca merg pe japoneza.Din punct de vedere al exploatarii , nu merg cu ea la liniute si nici nu o omor , din contra sunt genul de sofer care am scos consum de 5.6% pe Nissanul anterior :) .

La banii astia pot sa imi iau un C 200 CDI modelul nou , A4 modelul nou , Passat full-options , etc , insa pe mine ma intereseaza sa pot sa si car putin cu ea.

Din clasa asta , eu am ales sa o compar cu Santa Fe , CR-V,Tiguan,Captiva , Antara, etc.

Santa Fe-ul nu imi inspira prea multa incredere si este prost compartimentat, CR-V-ul mi se pare mic , Tiguan este un Golf cu bocanci , Captiva , Antara ,nu imi palc finisajele.

 

 

In legatura cu bordul de la Nissan Primera, desi nu pare , este foarte ergonomic , degapt a fost gandit si chiar este cel mai ergonomic bord din clasa lui.Imbunatateste acuitatea soferului cu pana al 10% fata de un bord obisnuit, deci nu pune probleme de adaptare , totul este perfect natural dupa ce faci cativa km.Daca vrei , pot sa imping comparatia pana la TV-clasice si TV-Wide :la inceput ti se pare ciudat wide , insa dupa ce te obisnuiesti si iti dai seama ca privirea panoramica este mai confortebila decat cea fixa , nu iti mai vine sa te intorci la clasic.

Edited by LemonDemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e de carat, diesel trebe, clar :D

 

Alx, nu toate TDI-urile de la VW sunt galagioase, un V6 de exemplu, e altceva.

 

 

In legatura cu bordul de la Nissan Primera.. .Imbunatateste acuitatea soferului cu pana al 10% fata de un bord obisnuit,

Am voie sa rad cu gura pina la urechi? :) )

Suna mai prost ca o reclama la clio, nu credeam ca cineva mai crede tot ce aude =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt Lemon Demon : un Mitsubishi L200 nu te pasioneaza ...are cam tot ce iti doresti ...forta , aspect placut , fiabilitate buna si suficient spatiu de carat + 5 locuri !

Asta ar fi alegerea mea !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei Domnul Lamaie viseaza la Bugatti dar conduce Primera, am ras cu gura pina la urechi cind am citit topicul " masina mea" de pe reno.ro, acolo nici nu a avut curaj sa spuna ca motorul este made in Japan (cind de fapt masina este made in UK) iar pretul de 22k E a fost mai mult decit un amuzament . Pina la urma s-a dovedit stiintific,,,, ca masina nu a costat mai mult de 17k E si ca de fapt nu este Visia nu Acenta si mai mult ca de fapt nu are XENON de fabrica ci pus aftermarket. Si de fapt tapiseria de piele este de velur si tot asa . M-am spart de ras =))

 

Urmariti aici toata povestea http://reno.ro/Nissan-Primera-2006-page-2-t53465-s30.html

 

PS> Dle Lamaie nu cred ca este chiar onest sa te lauzi cu ceva, nu suntem nici prosti nici dobitoci .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citisem si io mai demult si acum nu stiam de unde mi se pare cunoscut numele d-lui asta...

Ia zii, in astia 30k ddp intra si asigurarea pe 10 ani, garaj, primele 200 de spalari si primele 10 revizii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissanul este in dotare Acenta oricum a fost vandut.Treaba cu 30 cm este o exagerare , mai mult facuta ca sa vada si anumite persoane diferenta intre un Ph1 si Ph2.

Oricum , nu conteaza treaba asta , masina a fost vanduta si ma intereseaza una in jur de 30.000 eur DDP , deci ceva de genul 25.000 hai un 26.000 CIP.

 

BogdanG , Nissanul chiar avea motorul facut in Japonia , dumneata cred ca incurci unde este asamblata o masina si unde sunt facute subansamblele ,si nu cred ca am specificat undeva ca are tapiterie de piele.

 

L200 nu ma pasioneaza pentru ca este mai mult o utilitara decat un autoturism.

 

Oricum , o sa prezint noua achizitie cum voi intra in posesia ei.

 

Eu prefigurez un Outlander Intense A03 , eventual un Intense+ A04 , masina care se incadreaza in buget si care are cam tot ce imi trebuie.

 

Pe mine ma interesa daca stie cineva cam ce probleme/fiabilitatea are 2.0 TDI , deoarece nu am gasit nimic concret , iar pe vwforum sunt mai mult pasionati sa il chipuiesca sau il resofteze decat sa il exploateze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mah, ce cari tu cu dansa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diverse lucruri care nu se pot cara cu o compacta fie ea premium sau nu.

Oricum imi doresc destul de mult un 4x4 , iar Outlander nu mi se pare chiar un SUV in adevaratul sens al cuvantului ,ci mai degraba un break supra intaltat cu tractiune 4x4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ultima ta apreciere e corecta. ar zii domne ce cari: zarzavat, pantofi, branza, fructe? ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alx , nu pot sa iti zic exact ce car cu ea , dar am mai avut nevoie sa car , de exemplu un hidrofor pentru udat gradina , am mai avut de carat niste mostre , am mai fost la munte si nu am avut loc sa iau staia audio si toate bagajele , in general , cu un portbagaj mic faci mai tot timpul compromisuri , sau trebuie sa apelezi la altcineva pentru a te ajuta cu anumite lucruri.

 

In plus , nu vad de ce optiune as avea raport calitate/pret in categoria asta?

 

Mie mi se pare foarte folositor o masina de genul break , si daca am fi avut niste drumuri mai bune , poate as fi optat pentru un A4 break , un BMW sau orice alta masina de genul acesta.Insa daca imbin utilitatea unei masini spatioase cu calitatile multumitoare ale uni SUV , rezulta Outlander.

 

 

Iata si unele din motivele pentru care as alege aceasta masina :

OutlanderFlapDown.jpg

OutlanderGateOpen.jpg

 

Foarte practica!

Edited by LemonDemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dle Lamaie Nissan nu face decit 4x4 in JAPAN si nici macar pe toate nu le mai face acolo . Am fost doar uimit cu cita usurinta ai putut arunca niste cuvinte, orice om cu putina cultura auto isi poate da seama de exagerarile tale . Doar in europa s-a vandut motorul de 1.6 16V @109CP cod HR16DE care este un motorul RENAULT K4M si nu are decit in visele DVS 160 Nm, acest umil motoras are 144Nm. Mai departe trebuie spus ca modelul pt Japonia, America etc are un motor de 118CP cod QG16DE, acest motor are VTC (Variable Timing Control) si 148Nm @4000rpm .

 

Eu va recomand ca pe viitor sa va informati inainte sa induceti lumea in eroare sau sa mintiti cu inversunare dupa cum v-au apostrofat colegii de pe reno.ro

 

In legatura cu 2.0 TDI scrie destul de clar pe vwforum cit de fiabil este, ce probleme sunt, cit este consumul de ulei intre revizii etc. Eu unu as astepta motorul de 2.0 TDI CR de pe TIGUAN dar asta nu cred ca o sa fie vandut lui Mitsu foarte curand .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mie mi se pare foarte folositor o masina de genul break , si daca am fi avut niste drumuri mai bune , poate as fi optat pentru un A4 break , un BMW sau orice alta masina de genul acesta.Insa daca imbin utilitatea unei masini spatioase cu calitatile multumitoare ale uni SUV , rezulta Outlander.

 

Hai sa-ti dezleg misterul, sa-ti incapa frigiderul :)

Nu e nici un SUV, e doar un CUV pe platforma de lancer.

in alta ordine de idei, eu vad ca pretinsul carat e un moft, in realitate e o nevoie de o masina care sa para mare =))

 

Si sa inteleg ca renunti la aia 10% din "acuitatea soferului"? Ca to nu ne-am lamurit ce e aia :) (postul 28)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa par superficial, dar...

Vad ca te-ai hotarat asupra Outlander-ului si singurul "impediment" este ca nu cunosti cat de fiabil este motorul.

Daca e facut de vw si masina va fi in garantie, ce probleme iti mai faci? Mai ales ca vad ca vinzi masinile destul de repede.

Asa ca, Spor la cumparaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai Bogdan, nu stiu de CR-rul asta de la Vw ca e la inceput. Parca vad ca e praf. Si mai e o problema la Tiguan. Se asteapta foarte mult (minim 5 luni am inteles).

Share this post


Link to post
Share on other sites

BogdanG , eu stiam ca motorul de 1.6 16v de pe Primera p12L , ar fi derivat din cel de pe P11 , cu mici modificari.Cel putin asa ziceau mecanicii de la Nissan.Acum daca ei au mintit sa le fie rusine , eu nu am stat sa caut codul motorului ca sa vad exact unde si cum este fabricat.

 

Nu e vorba de caratul frigiderului , si nu , nu imi iau masina care sa para mare.Pentru asta puteam sa imi iau un Touareg sau un X5 la mana a 2-a.Mie imi trebuie o masina destul de spatioasa si calitativ buna.

 

Tiguan mi se pare ok masina , dar mi se pare cam mica.

 

Tommy , daca pentru tine este de ajuns o Corola HB asta nu inseamna ca este regula de aur.Fiecare isi cumpara de ce are nevoie si in ce buget se incadreaza.Sincer , nu mi se pare Outlander o masina impunatoare , ci mai degraba o masina practica.

Edited by LemonDemon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hai sa-ti dezleg misterul, sa-ti incapa frigiderul :)

Frigiderul plin cu apa si tot n-are 700kg :mrgreen: .

@demonulamaitza: Asta e din seria ,,a mea e cea mai goasa, lunga, mare daca ma uit cu lupa'' :| .Ai umflat pe fata pretul cu vreo 6000eur, ai micsorat consumul cu vreo 2 l (5.6 consuma la vale sau tractata), ai marit puterea si cuplul maxim din taste, ai uitat de fiabilitate, ai ingrosat fulopsionu si pe deasupra ai crescut si potenta soferului cu 10% prin holbatul la kilometrajul care nu e unde ar trebui.

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissanul atat a consumat pe o distana de aproximativ 500 km , in care am mers foarte linistit in a-5-a.Nu este nici de cum un consum reprezentativ , daca vrei , iti pot zice ca inainte de a o vinde , CB-ul , caci are un istoric al consumurilor , arata undeva pe la 9% in oras si un 6-6.6% in afara.

Puterea este de 109-110 CP , iar cuplul este intradevar de 144 Nm , in loc de 160nm. Oricum masina se descurca destul de bine cu 1.6 16v.

 

Aia cu holbatul au zis-o aia de la Nissan , pentru mine tot aia e , ca nu ma uit la turometru cand merg cu masina , iar la kilometraj doar la inceput pana ma obisnuiesc cu ea.

Oricum, nu am avut probleme , chiar mi se parea usor de condus.

Acum ce nu inteleg eu , de ce comenteaza unii daca nu au condus sa vada cum e :-?

 

Oricum , banuiesc ca nu ai nici TV LCD wide pentru ca "nu e asa cum ar trebui".

 

Apropo pentru cei care au impreisa ca Outlander este vre-un monstru de masina , vreau sa il compar la dimensiuni cu un Golf V variant:

 

Outlander : 4640 x 1800 x 1680 mm

GolfV Var : 4556 x 1781 x 1504 mm

------------------------------------------

| 84 x 19 x 176 mm

 

Concluzia: Outlander este mai Lung cu 8.4 cm , mai lat cu 1.9cm si mai inalt cu 17.6 cm.

 

Acum mai pare asa mare? Sau practic inseamna un hatch?

Edited by LemonDemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lemon vezi ca esti putin pe teren minat, nu mai spune ca-ti poti lua Passat Full pt ca ala este 33k E CIP, trebuie sa fii atent la ce scoti pe tastatura ca altfel o sa fii luat la misto de toata lumea . OK in continuare sa discutam despre viitoarele tale achizitii in domeniul auto .

 

Daca vrei sa cari un frigider cum ai spus tu, trebuie sa fii foarte atent la ce iti doresti, un frigider se cara foarte usor si cu un Tucson. Din ce remarc eu aici tu vrei o masina care sa para un 4x4 autentic dar cu un motor mic si un consum decent. Si eu caut asa ceva de mult timp dar inca nu am gasit, eu ma hotarasem de exemplu la un Hyundai Terracan, acum costa 28k Euro cu tot cu taxe (fara taxa de prima inmatriculare), deci sa zicem 30k E DAR este full pt un Terracan, adica are piele, combina muzicala si niste AirBaguri in plus. Masina este foarte mare, are un consum excelent pt cele 2.5 T ale ei DAR este la sfarsit de cariera pt ca a aparut Veracruz .

 

Daca vrei o masina mare cu performante bune si ieftina aceasta este Hoover CUV, s-a mai discutat de aceasta masina si singura problema era faptul ca era pe benzina, eu am un vecin care conduce asa ceva si este foarte incantat de masina. Este 4x4 autentic bazat pe Isuzu Axiom cu motor Mitsu de 2.4 L @131CP . Vreo 11 sec suta si 3 ani garantie la numai 22k Euro cu tot cu taxe .

 

Masina 4x4 fabricata de vreo firma de renume nu ai cum sa gasesti la bani putini, L200 este un leader in 4x4 si mai ales in preturi. Motorul de 2.5L este foarte sportiv comparativ cu vechea generatie de 116CP, consumul este de 12% urban dar nu prea poti baga un frigider pt ca are bena mica. Daca acoperi bena este chiar mic locul de depozitare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite , am luat si eu cel mai scump model de Passat diesel de la ei de pe configurator , cu tractiune integrala si i-am mai pus niste optionale , recunosc ca mai erau , insa era de genul volan in 3 spite si alte chestii de genul.Si a iesit 25.000 eur CIP.

 

In legatura cu ce vreau eu , eu vreau o masina 4x4 destul de spatioasa care sa fie ultila si practica.Nu am ne voie de W12 si 4.2l ca sa merg cu ea prin oras , si nu am nevoie nici de sute de cai ca sa fac o deplasare pana in alt oras sau sa plec in vacanta.Da , caut o masina practica , ultila si care s consume omeneste , pentru ca nu merg cu ea la curse.

Pentru mine , 2.0 TDI si 140 CP mi se pare ok , iar daca sunt nemultimit exista KIT-ul acela de la Ralliart.

Nu vreau Tucson pentru ca este de proasta calitate si din materiale ieftine , nu vreau CUV Hover pentru ca nu imi place calitatea materialelor , plus ca nu sunt fiabile,

Si eu m-am uitat la Terracan , este mare , este spatios , insa are un design invechit , motor euro 3 , fabricat de Hyundai.Nu am nimic cu ei , insa nu pot sa ii compar cu Mitsubishi.

 

L200 este o masina buna , insa este o ultilitara.Nu vreau sa conduc o ultilitara in fiecare zi.

 

Nu vreau masina nici ieftina , nici scumpa , vreau o masina care sa coste in jur de 30.000 eur DDP , bine inteles daca gasesc ceva foarte bun , dau si 32.000-33.000 eur pe ea.

post-4110-1202906282_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ar fi mai ieftin si mai practic sa iti cumperi o remorca (900e noua) si sa iti iei o masina normala? Si in cele 2-3 ocazii pe an cand cari sa iei remorca.

Ideea este ca aproape oriunde ajunge outlanderul cu garda la sol de autoturism ajunge si un autoturism normal. De ce sa poluezi mai mult daca poti polua mai putin? In plus tu ai configurat un passat full cu piele pe cand outlanderul e departeeee de confortul, comportamentul rutier si pretul aceluia. Nu compara mere cu pere.

Mai e o varianta la outlander motorul de 2.2 diesel PSA sau cel de 2.4 benzen original mitsu.

Edited by alx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca Outlander polueaza mai putin decat un Passat, Audi , sau orice alta masina dotata cu motorul de 2.0 TDI.Mai poluant (cred) este un motor de generatie mai veche si cilindree mai mica.

Eu din cate am auzit Outlander se descurca binisor in off-road ...

Edited by LemonDemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

:scarpin: Mai suntem in sectiunea "Masina mea" sau am trecut in "Achizitii auto"?

Asta pentru cine vrea sa priceapa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...