Jump to content
Sign in to follow this  
B33GLM

Sistemul de franare la Cielo si Espero

Recommended Posts

Dupa schimb lichid de frana si placute fata cu ajustat de rigoare sabotii spate frana tine ... la fel adica fata ok spatele putin si pedala jos. Am rectificat astazi si tamburii spate in nadejde ca o fi ok, De ajustat sunt ajustati la max si frana de mana tine la 4-5 catei. Mult mai bine ca inainte. Pedala la frana de serviciu a ramas la fel de jos. De elastica nu e elastica, aerisirea fiind facuta cu furtunas in borcan si lasat sa curga la greu. Cu toate astea masina vine in nas , blocheaza fata , iar spatele nu tine ca lunea. Ma refer la oprirea incomparabila a masinii daca o ajut cu frana de mana simultan. Autoreglabilii functioneaza intrucati am auzit ajustandu-se facand pedale energice cu frana de mana trasa. Deci pe total nemultumit de frana de serviciu.

Nu stiu ce sa -i mai fac. Orice sfat este binevenit.

Va multumesc mult de tot

Share this post


Link to post

Schimba-i supapele limitatoare spate. Vezi http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=20381

 

LE: nu stiu de ce nu merge trimiterea catre topic. Este vorba de "Tuning frane cu/fara ABS" lansat de Salex.

Sa stii ca merita aceasta schimbare. :thumbl:

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Astazi am comandat si kitul de franare fata cu placute majorate de pe www.autodaewoo.ro. Sunt curios dupa montare ce franare v-a avea masinuta mea, tinand cont ca etrierii obisnuiti dupa 2 kituri de reparatie, bat ingrozitor prin gropi si pe fata nu tine frana prea grozav. Pe spate franeaza foarte bine, mai ales ca nu mai am limitatoare in pompa, deci masina la franare nu da cu botul de pamant, insa nici nu blocheaza spatele.

 

Revin cu impresii dupa montarea etrierilor fata. :)

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Am o pompa de frana de Opel Vectra cu tot cu limitatoare. Pe corpul pompei de frana exista acel semn in forma de U stantat, numai ca este pe iesirea din fata a pompei. Stie cineva ce inseamna acel semn?

 

Pedata de frana imi tine foarte jos desi am aerisit franele, am strunjit tamburii si am reglat frana spate iar frana de mana imi tine la 3 dinti.

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Salut mi-am schimbat etrierii vechi cu uni noi de lanos :-> , de frana sunt multumit, dar acum am alta problema si nu este in regula de loc. Suruburile care prind furtunele prin care trece lichidul de frana la etrier le-am strans destul de bine , dar unul dintre ele musteste surubul l-am mai strans putin dar acelasi rezultat daca il strang mai rau imi este sa nu-l retez ca o bag pe maneca. Cand le-am montat le-am sters foarte bine ca sa nu ramana mizerie intre ele(dar stiti cum este de ce te feresti de aia nu scapi). Sa nu fie etrierul perfect plan? Ce este de facut? Sa ma risc sa-l strang mai mult?

Share this post


Link to post

Suruburile alea au niste garnituri de cupru care nu mai etanseaza.Schimba-le ,sau decalestele prin incalzire la aragaz si racire brusca in apa.

Share this post


Link to post
Suruburile alea au niste garnituri de cupru care nu mai etanseaza.Schimba-le ,sau decalestele prin incalzire la aragaz si racire brusca in apa.

 

O sa cumpar unele noi pe care le decalesc sau le fac doar o simlpa revenire.

 

Dar cum mi-ai spus tu nu inseamna calire? Fenomenul de decalire este doar inrosirea metalului si lasarea lui sa se racesca singur.

Share this post


Link to post

Este calire la fier pentru ca ii creste duritatea,la cupru acest proces ii scade duritatea facandu-l mai moale.La cupru ,prin stangeri repetate sau prin lovire ii creste duritatea ,de aceea nu mai etanseaza.Incerca acest proces pe o bucata de sarma de cupru sa te convingi de rezultat.

Edited by danutza

Share this post


Link to post
Este calire la fier pentru ca ii creste duritatea,la cupru acest proces ii scade duritatea facandu-l mai moale.La cupru ,prin stangeri repetate sau prin lovire ii creste duritatea ,de aceea nu mai etanseaza.Incerca acest proces pe o bucata de sarma de cupru sa te convingi de rezultat.

 

 

Sarumana :osanale: am mai invatat ceva nou.

 

Maine ii fac acest lucru la masina si va tin la curent.

Share this post


Link to post

sal, am un cielo din 96 si ma chinuie franele de ma omoara nu altceva..adica am schimbat discurile,tamburii,placutele,sabotii,inlocuit lichidul de frana,schimbat pompa de frana...cu toate astea nu am franile normale...dac la o vitza de 60-70 la ora imi iese ceva brusc in fata chiar daca calc frana brusc masina aluneca de parca ar fi pe gheata..nu imi blocheaza rotile, pe scurt am toate sansele sa iau pe cineva pe capota. Ma puteti ajuta? Multumesc anticipat si tot respectul .

Share this post


Link to post

Pedala se duce la fund?Ramane tare?

Share this post


Link to post

daca la mine te referi in leg. cu pedala...are cursa normala...insa ce am observat sint momente in care frana pare sa lucreze supeer bine...in special dimineata cind e racoare..dar asta c-am 10 min dupa care incepee din nou circul

Share this post


Link to post

Schimba lichidul de frana cu unul calitativ.

Share this post


Link to post

imi poti recomanda unul anume? cel care il folosesc acum e reecomandat de producator...sincer am uitat marca

Share this post


Link to post

Eu folosesc mobil1 dot4 si sunt multumit de el.

Share this post


Link to post
Suruburile alea au niste garnituri de cupru care nu mai etanseaza.Schimba-le ,sau decalestele prin incalzire la aragaz si racire brusca in apa.

 

 

=D> mutumesc pentru sfaturi am reusit, ati avut dreptate.

 

imi poti recomanda unul anume? cel care il folosesc acum e reecomandat de producator...sincer am uitat marca

 

 

Tot mobil DOT 4 folosesc.

Share this post


Link to post

Toti cei care au (am) trecut pe DOT 5.1 vi-l recomanda cu incredere :)

Share this post


Link to post
am reusit, ati avut dreptate.

 

 

Daca ne intalnim vreodata dai o bere

Edited by danutza

Share this post


Link to post

De curand mi-am luat un tester pentru lichid de frana care indica cantitatea de apa din lichidul de frana prin 3 leduri : verde sub 1,5% apa,portocaliu peste 1,5% apa si rosu peste 3% apa.

Am testat omv dot 5.1 care dupa 2 ani avea peste 3% apa,omv dot 5.1 nou - sub 1,5 apa si 2+2 nou care avea peste 1,5% apa.

Din specificatiile testerului la peste 1,5% apa lichidul de frana se verifica iar la 6 luni si la peste 3% apa se inlocuieste imediat.

Dupa ce o sa mai testez si alte marci/tipuri de lichid de frana o sa postez rezultatele.

Share this post


Link to post

am sa incerc sa schimb si lichidul de frana...sa vad ce o sa iasa, acum parca nici pedala nu are cursa normala...are momente cind aproape atinge podeaua, ce spuneti? sa incerc inca o aerisire?

Share this post


Link to post

Cand pun frana la viteze de peste 60 km/h imi trepideaza volanul rau de tot, proportional cu viteza! Am echilibrat rotile si parca face mai putin , insa tot face destul de suparator. De la ce poate fi? bucsa volan, coloana directie? (are si un pic de joc volanul)

Share this post


Link to post

Vezi sa nu ai discurile ovalizate.

Share this post


Link to post

Pentru ing3r aceeasi problema am avut si eu, citeste aici

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...st&p=368196

 

Rezolvarea: era de la placutele de frana(erau TRW-uri,ca si discurile de frana);am pus placute de frana originale Daewoo si s-a rezolvat problema.

 

Mai detaliat poti citi si aici:

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...st&p=372942

Edited by snacke

Share this post


Link to post

Mersi de raspuns...Dar eu am schimbat placutele de frana in mai!!! SIGUR nu au cum sa se fi deteriorat asa de mult dupa cateva mii de km (3-4) .+ ca placutele de frana nou-montate sunt originale GM!

Share this post


Link to post

Daca ai folosit (vreodata) placute de frina de dimensiune necorespunzatoare si de duritate mare, discul de frina se toceste lasind pe margine o bavura. Atunci cind pui placute noi, de dimensiune corespunzatoare, dupa ce acestea se aseaza se poate sa frece in bavura sus mentionata si sa iti dea vibratii (chiar batai) in volan.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...