Jump to content

aly

Membru
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About aly

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/06/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    aly_1975ro@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    lasi
  • Din
    iasi
  • Auto
    daewoo
  • Model
    espero 1.8mpi ; matiz 0.8 mpi
  • An
    1997-2003
  • Nr. Inmatr.
    is-03-xxx
  1. Salut, Mai poti explica odata mai in detaliu cum ai procedat? Nu ai folosit presa deloc? Cum ai comprimat , decomprimat arcurile? Mersi.
  2. Dj tu te-ai mai uitat la el de cand l-ai pus? Eu am avut surpriza ieri cand am demontat (din nou ) totul pana la el, ca din cauza faptului ca l-am strans putin fortat cu acele cleme din cauza unghiului putin eronat al celor doua conducte (tur si retur) , sa se fi distantat putin in zona ultimelor doua tevi si era un pic umed acolo.
  3. Ciudat. Dimineata am mers cu ea asa desfacuta. La serviciu (fac 8.5 km) pe partile laterale nu puteam sa tin mana insa daca dau drumul la ventilator pe treapta 2(cu motorul pornit) pe mijloc tineam mana fara probleme. E posibil sa fie infundat e tevilea alea asa de mari?(desi acum 2 zile am schimbat antigelul g11 albastru pus de o saptamana cu unul G12 rosu Hexol convins ca din cauza asta nu am caldura suficienta, ocazie cu care am bagat iar furtunul pe instalatie.) Probleme la pompa putin probail atata timp cat cu celalalt aveam caldura inca de cant ajungea acul la prima liniuta.
  4. Dj_Dark, am vazut ca la un moment dat ai avut si tu radiator din acela de la Conex din alama (cred) cu tevi mai groase(cu garnituri) si aripioare din acelea subtiri. Mi-am pus si eu unul si parca de atunci nu mai am aceeasi caldura. La tine cu era? Am facut totul ca la carte , am spalat cu otet, termostat nou(deschide bine), antigel rosu (g12-hexol). Am desfacut totul pana la calorifer de vreo 4 ori sa vad poate am pus ceva rau dar totul pare in regula. In 2 minute deja radiatorul e fierbinte insa debitul de aer il raceste imediat . Chiar si cu apa la temp de regim daca am oprit motorul intr-un minut aerul devine caldut. Cedeaza asa repede caldura radiatorul asta? Unde mai pui ca m-am chinuit un pic la montaj pentru ca tevile alea nu erau indoite in unghiul corect. Deasemeni m-a sfatuit cineva ( se ocupa cu reparea radiatoarelor) sa fiu cu ochii pe acele ganituri pt ca vor ceda la un moment dat. Acum tot din ala ai?
  5. Exista dezmembrari vis-a-vis de Lactis? Unde mai exact? Vezi ca si la Luca in Bucium au Daewoo dezmembrate.
  6. Salut, Acum ca vara a trecut revine in actualitate problema consumului. Exasperat de consumul de 14-15% in oras pe timp de iarna al masinii meme(espero 1.8), am hotarat sa incerc cate ceva. 1. Am schimbat locul de unde trage aer, cu alte cuvinte am pus un furtun pt a trage aer din dreptul galeriei de evacuare -aer fierbinte + benzina rece-rezulta o pulverizare mai buna. Multe masini au sistemul asta nu stiu de ce espero nu are. La unele Golfuri din cate stiu exista si o clapeta care comuta pe aer rece dupa ce se incalzeste.-oare nu s-ar putea implementa si la noi? 2.Am desurubat 1 tura (inca testez) potentiometru CO-din pacate mi s-a ars interfata nu stiu exact cu cat s-a micsorat valorea. 3. Aici am nevoie de ajutorul vostru. Din manual reiese ca modificand temperatura aerului ECM-ul schimba curba de avans deci pentru a avea efecte asupra consumului pe langa pot CO ar trebui umblat si la senzorul de temperatura a apei (modificarea e explicata pe multe site-uri .) Vreau asadar sa montez in paralel o rezistenta sau potentiometru pentru a pacali ecm ca apa e mai calda . Manualul da de exemplu la 0 grade o rezistenta de 9500ohmi, la 10grade-5700ohmi, la 20 grade 3500 ohmi si tot asa pana la 100 grade 177ohmi. Nedumerirea mea e daca introduc o rezistenta de 5000 de ohmi, cand antigelul are 0 grade ecm ca "crede" ca de fapt are peste 10, dar mai departe cam care ar fi legatura dintre ele, ca banuiesc ca nu e liniara nu? Din ce am citit pe unele site-uri pe masura ce apa se incalzeste influenta reszistentei ar scadea(ar fi bine sa fie asa pt am evita ca ventilatorul sa stea tot timpul pornit). In concluzie credeti ca ar ajuta o asemenea modificare , si avand in vedere datele din manual(pag 339) cam ce valoare ar trebui sa aiba acea rezistenta? Mersi.
  7. Cioxane, Si eu am o problema cu Abs-ul (se aprinde ABS si BRAKE). Am si calculator si modulator (de pe masina unui prieten) ambele functionale. Intentionez si eu sa schimb modulatorul, spune-mi te rog dupa ce l-ai schimbat s-au stins becurile pe loc? Aerisirea modulatorului ai facut-o ?
  8. Salut, Stie cineva traseul furtunului de lichid parbriz ce duce la haion. La mine undeva sub bord e spart sau iesit de printr-un teu sau prelungitor ceva, pentru ca daca vreau sa stropesc geamul haionului, curge foarte tare. Multumesc.
  9. Salut, Expun si eu aici o problema mai ciudata cu care ma confrunt la al meu Espero. De vreo cateva zile daca merg mai mult de 8-9 km pedala de ambreaj se intareste semnificativ . In rest functioneaza normal fara alte zgomote, nu agata nu nimic, nu patineaza. Lichidul l-am schimbat de o saptamana (dot 4 -Castrol). Dupa ce masina sta (se raceste) pedala revine la normal . Partea proasta e ca peste o saptamana ar trebui sa plec in concediu si nu as vrea sa ma lase in drum. V-ati mai intalnit cu problema asta? Va multumesc.
  10. Un amic de-al meu tocmai si-a dezmembrat masina, un Espero 1.8 alb, euro 2, cu volan pe dreapta, airbag, ABS, AC. In afara de motor, calculator ABS si plasticaraie toate celelalte piese sunt disponibile. Va dau numarul lui pt ca el nu intra pe net. 0788026917 0770672160 Se numeste Cristi si este din Iasi.
  11. Vad ca esti din Iasi. Pentru galerie sh poti incerca la Rxm, sau daca nu la dezmembrarile dinspre Tomesti. Daca nu, poate se pot topi sau gauri mai usor cu autogenul, eventual daca a mai ramas un stift, sudezi de el un alt surub, si incerci cu o cheie. Sau poate la cineva cu o masina de gaurit de aia fixa. Bafta.
  12. Si ai mare grija cand alimentezi. Descarca-te inainte de a pune mana pe pompa.
  13. EGR-ul l-am anulat de mult deci am scapat de cei 5%.
  14. Corect. Este vorba de baietii de pe daewootech.com nu?
  15. Pai scopul final al tuturor acestor modificari asta este de a raci(izola) admisia(galeria de aluminiu). Aceasta se poate incalzi in primul rand (si cel mai tare) prin contactul cu blocul motor(chiulasa), apoi din compartimentul motor datorita galeriei de evacuare, apoi din cauza ventilarii carterului si cel mai putin (cred eu) de la lichidul de racire care circula prin corpul clapetei. Ventilarea carterului in admisie e dificil de eliminat, incalzirea cu antigel este insinifianta dupa parerea mea, ramane deci micsorarea contactului direct dintre galeria de admisie si chiulasa(garnitura actuala este din metal din cate stiu eu), si izolarea partii din galeria de evacuare din comp motor-10-20cm-nu cred ca izoland doar o portiune asa mica vor fi afectate proprietatile metalului. Toate astea impreuna cu o priza de racire galerie admisie si doua evacuare aer cald sper sa ma ajute sa scad temperatura aerului din admisie. Cu cat inca nu stiu dar sper la vreo 15-20 grade( in mers).
 

×
×
  • Create New...