Jump to content

spon901

Membru
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About spon901

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  1. E cam greu sa ajungi la ea, pozitia fiind incomoda. Oricum, daca o faci doar sa-l probezi, n-ai ce sa strici, insa sa nu mergi asa fara sa stii care e problema, pentru ca poti sa distrugi compresorul, daca nu e suficienta presiune in sistem.
  2. Am o problema cu indicatorul de temperatura al apei. Daca pornesc motorul si-l las la relanti, acul urca incet incet si se stabilizeaza la prima pozitie (deci normal). Insa daca plec si merg cu viteza (90-130) uneori, destul de des, acul incepe sa coboare si uneori ajunge si la mini, iar daca reduc viteza incepe iar sa creasca pana la normal. Sa fie termostatul de vina. ramanand pe blocat deschis? Poate afecta asta in vreun fel motorul (exceptand consumul mai crescut de benzina) in caza ca asta ar fi problema? Stiu ca normal ar trebui sa-l verific/schimb, insa se ajunge al naibii de greu la el la CIELO , trebuind data toata distributia jos.
  3. In urma cu circa 2 ani in urma unui accident masina a stat circa 2 luni fara freon in instalatie, motorul fiind dat jos de pe masina. La receptia masinii din service sistemul a fost incarcat cu freon, cel putin asa mi s-a spus dar fiind iarna nu am avut cum sa-l testez. Cand a venit vara am vrut sa-l folosesc dar releul nu cupla. Becul se aprindea la AC da nu pornea. M-am gandit ca e ceva electric, si neavand timp, am lasat-o balta. Ieri insa am vrut sa vad care e problema, si din aproape in aproape am vazut ca senzorul de presiune joasa nu inchidea circuitul. M-am gandit logic ca a pierdut freon, ca aia cand au montat n-au schimbat garniturile, etc. Totusi, daca am suntat intrerupatorul cu pricina, compresorul nu numai ca a pornit, dar baga aer destul de rece. teava de la filtru era rece, ca si cum nu avea nici o problema. Deci mai probabil senzorul e defect. Nu vreau sa sa ma duc la un service sa reincarc instalatia ca m-ar costa cat nu face, ca in final sa aflu ca era doar senzorul defect. Acum intrebarea este, presupunand ca senzorul e bun, e posibil ca sa am presiune asa de scazuta in instalatie, incat senzorul sa nu cupleze, si totusi sa bage rece in masina, pentru ca din ce am citit pe forum, situatia era tocmai invers, era destula presiune in masina incat senzorul sa cupleze, insa nu baga rece.
  4. Salut, Am o problema la casetofonul auto original Tank (cu care a venit Cielo-ul korean din fabrica) in sensul ca prinde foarte putine posturi de radio circa 3 in Bucuresti. Ii dau sa caute si nu prinde mai multe. Uneori apare semnalul de stereo pe ecran, dar nu se opreste la postul respectiv. Casetofonul a fost scos de pe masina, circa 3 luni. Inainte de a-l scoate prindeam cu el foarte multe posturi ( cred ca peste 20) acum insa nu mai mult de 3, uneori nici macar 3. N-am umblat la el si nici la instalatia masinii. Stiu ca la unele modele se stabilea pasul de
  5. Trebuie sa schimb garnitura antipraf de la etrier fata la un Cielo, care s-a desprins/rupt de cilindru. Roata se incinge si vizual nu-mi dau seama daca este rupta s-au desprinsa. O sa incerc sa curat pistonasul cat pot fara a-l scoate complet din etrier ca mi-e ca nu mai reusesc sa-l pun la loc. Cum se poate pune garnitura antiprafa far a avea scula descrisa in manualul de service? Se poate improviza din ceva? Banuiesc ca ar trebui o teava cu diametru cat diametrul exterior al garniturii in care trebuie batut ca sa intre garnitura in lacasul cilindrului. Trebuie batut tare? Ar rezista o teava de plastic?
  6. Schema nu e in manual. In manual apar doar legaturile de baza electrice, iar schema electronica propiu zisa in manual apare ca un dreptunghi.
  7. Are cineva schema electronica a comenzii de A/C de la CIELO. La mine comanda de recirculare nu mai functioneaza (becul raman stins chiar daca apas) iar A/C ul porneste uneori de capul lui, singura posibilitate de a-l opri este ori sa opresc ventilatia, ori cu ventilatia pornita , sa opresc motorul, sa scot cheia sa astept 10-20 sec si apoi sa pornesc iar.
  8. Stie cineva cum se poate demonta butucul din iala de usa la un CIELO. Ma intereseaza sa scot piesa de plastic care actioneaza broasca si sa o montez la un alt butuc care o are rupta. In manual descrie cum se monteaza cateii arcul etc, foarte amanuntit, insa nu pomeneste deloc cum se poate demonta. El pare a fi cumva capsulat.
  9. Stie cineva daca usile ( fata si spate) de cielo standard se potrivesc la CIELO HATCHBACK?
  10. Nu a mai fost nevoie sa fac nici test de compresie si nici sa verific injectorul. Am schimbat fisele si s-a rezolvat. N-am stiut ca o fisa proasta ( era chiar cea de la cilindrul buclucas) poate la rece sa piarda curent, ( la intuneric se vedea ) iar la cald sa nu mai aiba nimic. Acum masina merge foarte bine. Oricum multumesc pentru sfaturile date. Sarbatori fericite la toata lumea!
  11. Cum pot verifica cu certitudine ca tachetul e bun sau nu? Se scoate usor de pe motor, sau trebuie scoasa distributia, axul cu came, etc.?
  12. Ok, o sa incerc sa vad, poate fac rost cu imprumut un injector sa incerc. Ai intalnit o astfel de problema un injector care la inceput sa nu mearga/ mearga prost iar apoi dupa ce motorul se incalzeste sa meqarga OK? Un tachet hidraulic se poate verifica cu certitudine daca e bun sau nu, fara a-l demonta de pe motor?
  13. Bujia sigur nu e cauza pentru ca am schimbat-o cu alta si problema persista, iar fisa daca ar fi proasta, n-ar fi normal sa merarga prost/neregulat si dupa ce motorul se incalzeste. Acum, dupa ce am curatat IAC-ul si motorul se incalzeste, motorul merge foarte rotund, singura lui "problema" este ca se aude o tacaneala dar foarte estompata (trebuie sa fii atent sa o auzi). Eu ma gandeam ca e posibil sa fie un tachet defect, care la inceput fiind motorul rece nu deschide/nu inchide supapa respectiva, asta fiind motivul pentru care masina pare sa nu foloseasca cilindrul 2 . Cand motorul se incalzeste problema dispare. E corect ce spun, sau aberez? Cum as putea sa vad sigur, daca un tachet e defect sau nu. Sincer la ce calitate au piesele acum, n-as vrea sa inlocuiesc o piesa care nu e defecta. Acum folosesc Ulei OMV 5W40 sintetic la bidon de 4 l ( cred ca-i zice Premium) si pana acum am folosit numai ulei sintetic, schimbat pe la 5000 - 8000. Acum i-a cam venit timpul sa-l schimb si o sa-i pun acelasi tip de ulei. Bujiile sunt schimbate relativ recent ( au pana'n 5000KM, sunt NGK BPR6E ). Cum fac sa scot mufa injectorului? Am incercat dar nu iese usor, trebuie apasata clema respectiva de metal ? N-am incercat sa fortez de frica sa nu raman cu injectorul in mana...
 

×
×
  • Create New...