Jump to content

pisca

Membru
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About pisca

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/22/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  1. Nu mai au stalpi sa le puna? Acum le pun pe masini?
  2. Acum doua zile am vazut la semafor langa Casa Poporului o Solenta cu nr de MAI ... alba care avea la oglinda retrovizoare ceva ce semana a radar. Nu era o veioza clasica. Era o chestie mai ingusta si dreptunghiulara. Sa fie un nou tip de radar?
  3. Cred ca ai vrut sa zici 4 nu?
  4. pisca

    Camere Video

    Mama lor de nesimtiti! Toti vanzatorii pe care i-am intrebat au zis ca toate pe hdd scriu in format Mpeg2! Daca e cum zici tu nu e nici o afacere!
  5. Eu zic sa mai cauti sa nu te arunci la prima masina! Poti gasi "harburi", cum am vazut ca sunt numite, de 11-12 ani intretinute si cu km putini. A mea e din 96, nu are semnalizatoare rotunde, incepe cu K .. la vin si am luat-o de la primul propietar. Nu zic ca e din Koreea, sau facut de micul korean pripasit la nea mititelu in oras, dar stiu ca atunci cand m-am dus cu un reper de plastic sa vad cat costa am constatat ca nu erau nici macar apropiate ca si culoare sa nu mai zic de calitate. Plus ca la harbul meu nu s-a schimbat nimic la suspensie in 12 ani. Daca era audi sa vw era buna domne ca era rulata in germania. Nu zic ca e noua dar nu as da-o pe nici un cielo de dupa 2000. A si cu rugina, singurele puncte de rugina sunt unde a sarit vopseaua de la pietricelele din trafic. In rest unde vopseaua e intacta nici pic, si nici nu a stat in garaj. Am vazut ca tot se face referire la 1 iulie. Ce crezi ca o sa se intample? Nimic iti spun eu. Astept cu nerabdare ziua de 1 iulie cand or sa se dea 'harburi' de cielo rest la logan. Si in anul apocaliptic 2011!? Eu presupun ca atunci o sa anunte domnu Stroe cu mare fast 1000000 de Dacia SUV vandute! E ca faza cu marmota ... Iti recomand sa folosesti cunostintele si cunostintele cunostintelor pentru a gasi masina. Nu de pe autovit si altele. Oricum succes in
  6. Am masurat si fisele. Au intre 11k si 6k in functie de lungime!
  7. http://www.autof1.ro/logan-customised-de-la-mahindra/
  8. si de ce nu mi-o fi spus? Tot ce e posibil mai ales ca masina pana la mine a mers f probabil subturat! Ovi mai faci diagnosticare? O sa am drum la Valcea si poate iti fac o vizita! A si inca ceva. Injectoarele trebuie sa fie zgomotoase? Ca mi se pare ca se aud cam puternic.
  9. Stie cineva unde sunt fabricate Pirelli P3000? Am luat de la autosoft si nu scrie nimic pe ele!? Multumesc!
  10. Fisele nu le-am masurat. O sa le masor cu ohmetru. La injectoare baiatul de la service a scos pe rand mufa de pe fiecare cand a verificat-o. Operatiunea asta am facut-o si eu si se simte la fiecare o modificare a functionarii motorului. Banuiesc ca daca era ceva la injectoare observa cu testerul, nu? Despre km: masina nu a fost de noua, a fost luata de la prima proprietara, o cunostiinta, la 28000 km cu carte service cu tot in 2004. Masina a stat in provincie si in 2007 am luat-o eu la 48000. Oricum daca o sa o vand o sa dau km inainte ) ca nu ma crede nimeni. Absolut tot pe masina e original cu exceptia: contact, switch de mers inapoi , bobina delcou, rotor delcou, fise si consumabile.
  11. Am aceiasi probleam cu trepidatiile la relanti. Trepideaza volanul ca la berlina . Am schimbat bujiile Champion ale masinii cu NGK. Am fost la Radacini Giurgiului sa o pun pe tester. Inainte sa o puna pe tester mi s-a zis ca trebuie inlocuita bobina din delco si rotorul din delco. Au fost inlocuite si pusa masina pe tester. Nu stiu ce parametrii a avut ca nu m-au lasat sa stau langa masina, dar am mi-a zis baiatul ca a umblat la senzorul de aer (bine asta vazusem si eu ca am ochi de vultur > ). Dar ca rezultat a fost doar faptul ca masina trage mai bine si urca mai usor in ture, la relanti avand aceleasi trepidatii si mici intreruperi. Ciudat este ca sunt momente cand trepidatiile sunt accentuate si momente cand merge rotund!? Masina e din decembrie 96 si are 55000 de km.
  12. Cavalerii taxei auto si masinile lor Guvernul, Ministerul Mediului, Ministerul Finantelor, Agentia Nationala pentru Protectia Mediului si Garda de Mediu ar simti pe pielea lor ce inseamna taxa auto daca ar fi sa-si inmatriculeze pentru prima data masinile. » Fie ca au rable non-euro, fie ca au masini noi, dar cu motoare puternice, multe dintre masinile acestor institutii nu sunt campioane la protectia mediului. » Premierul Tariceanu si ministrul Vosganian au ramas fideli motoarelor V6, mari emitente de CO2. Ministerul mediului este singura autoritate care sustine fervent taxa auto, dar care primeste nota de trecere la testul de etica privind masinile poluante conduse de cavalerii care apara taxa auto. Capii de la Mediu s-au dotat cu masini de serviciu cat de cat inofensive pentru mediul inconjurator. Ministrul Attila Korodi conduce un Saab 9-5 hibrid, care poate fi propulsat si cu bioetanol, iar secretarul general al ministerului a primit de la serviciu o Honda Civic Hybrid, care functioneaza atat electric, cat si cu benzina. Taxa de inmatriculare pentru astfel de masini este zero. Totusi, Ministerul Mediului are si un mic monstru poluator, pe care proprietarii sai l-ar taxa aspru la cele 265 de grame de dioxid de carbon pe kilometru pe care le emite: un Volkswagen Touareg 4x4, cu motor diesel de 2,5 litri, pentru care ar trebui sa plateasca 1.221 euro daca ar fi sa-l inmatriculeze astazi pentru prima data in Romania. Conform biroului de presa al ministerului, el este folosit "pentru deplasari in caz de poluare, accidente industriale sau aparare impotriva inundatiilor". Attila Korodi conduce in particular, conform declaratiei sale de avere, un Renault Mégane fabricat in 2000, pentru care ar fi nevoit sa scoata din buzunar cateva mii de euro, daca ar fi sa aplice taxa pe care o apara cu atata indarjire. Cei doi secretari de stat de la Mediu conduc masini Volkswagen Passat diesel, cu motor de doi litri, pentru care ar plati, conform noului proiect de taxa auto, cate 555 de euro. Grosul parcului auto de 20 de masini de la Ministerul Mediului este format din Dacii Logan diesel, cu motor de 1,5 litri, care polueaza foarte putin si pentru care taxa de inmatriculare ar fi 221 euro pe bucata. Nu la fel de grijuliu cu mediul este Guvernul Romaniei, care nu a putut renunta la cateva exemplare luxoase, mari emitente de CO2, pentru sefii sai. Parcul auto al Cancelariei premierului Calin Popescu Tariceanu este format din 21 de autoturisme, dintre care se remarca un Audi A6 fabricat in 2004, cu motor diesel V6 de 2,5 litri. Cu peste 200 de grame de CO2, cat emite marele motor la un kilometru parcurs, Guvernul l-ar inmatricula, conform noii taxe, pentru suma de 965 de euro. Secretariatul General al Guvernului are un parc auto format din 36 de masini, dintre care trei fac dezastru in mediu. Un Audi A6 cu motor diesel V6 de 3,2 litri, care emite 235 de grame de CO2/km si care ar costa 1.856 de euro pentru a fi inmatriculat pentru prima data de un muritor de rand. Surprizele Guvernului pentru iubitorii naturii sunt trei "batranele" non-euro, fabricate in 1993: doua Volvo 940 (motor de 2,3 litri, taxate cu 3.480 euro) si un Mercedes MB 100 (motor de 2,4 litri, taxat cu 3.600 euro). Premierul Calin Popescu Tariceanu detine de asemenea, in colectia personala, trei antice Citroën si un Fiat, toate non-euro si vechi de peste 20 de ani. Varujan Vosganian, ministrul Economiei si Finantelor, s-a remarcat in domeniul taxei auto prin explicatiile facute cu carioca, la tabla, in fata presei. El conduce, in interes de serviciu, tot preferata oricarui ministru roman: puternicul Audi A6, cu motor diesel de 3 litri, pentru care un cetatean de rand ar trebui sa plateasca 1.375 de euro la prima inmatriculare. In particular, Vosganian are un Renault Laguna din 1999, pedepsit cu asupra de masura de noua formula a taxei auto. Parcul auto al Ministerului Economiei si Finantelor mai contine doi mari poluatori: un Nissan Patrol 4x4, fabricat in 1990, cu motor non-euro de 2,8 litri (5.935 euro taxa de prima inmatriculare) si un Volkswagen Caravelle din 2007, cu motor de 2,5 litri (1.212 euro taxa de prima inmatriculare). In rest, parcul auto de 33 de autoturisme al ministerului este format in special din masini Opel si Daewoo. Cel mai bine ar simti duritatea taxei auto Garda Nationala de Mediu, care le raspunde poluatorilor cu aceeasi moneda, daca ne luam dupa componenta parcului sau auto de 236 de masini. Patru Aro isi fac inca veacul aici, cel mai vechi fiind din 1998. Daca motorul sau inecacios de 2,5 litri non-euro ar fi introdus pentru prima data in Romania, ar fi taxat cu o suma exorbitanta: 20.200 de euro! Celelalte Aro de la Garda de Mediu ar costa cate 6.240 euro la o prima inmatriculare. In parcul auto al institutiei mai evolueaza patru masini de teren Ssangyong si 53 Fiat Grande Punto, care polueaza putin (sub 120 grame de CO2 la kilometru). Dioxid de carbon Cu doar noua masini in dotare, Agentia Nationala pentru Protectia Mediului polueaza Romania cu doua Dacii Papuc si un Volkswagen Transporter din 2007. Recordul la emisii de CO2 dintre aceste institutii il detine Land Rover-ul Defender, cu motor de 2,5 litri, al Agentiei: 291 grame de CO2/km.
 

×
×
  • Create New...