Jump to content

mike.omega

Membru
  • Content Count

    3061
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

7 Followers

About mike.omega

  • Rank
    Sofer Cu Acte
  • Birthday 08/13/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://community.webshots.com/user/mikeomega
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mike_omega1987

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo, VW
  • Model
    Nubira II SX GPL, T3
  • An
    2004, 1982

Recent Profile Visitors

2846 profile views
  1. mike.omega

    Nubira II

    Corect, am tastat gresit.
  2. mike.omega

    Nubira II

    Da, nici inscripitie de genul asta nu am gasit. Intre timp am rezolvat problema cu turatia motorului. Blonda de mine a smuls o mufa de la clapeta de acceleratie, cel mai probabil cu maneca cand mi-am bagat mainile dupa alternator. Am pus mufa la loc si totul a revenit la normal
  3. mike.omega

    Metal Detecting - Sau Fiare Vechi

    Electronice de genu gasesti la Dina (zona Trocadero) sau pe Nicolae Iorga, vizavi de spital, la parterul blocurilor cu 4 etaje, retrase un pic fata de strada.
  4. mike.omega

    Nubira II

    La Nubira e inghesuiala si nu am acces la umarul ala mare ce sta pe blocul motor. Si asa m-am bagat sub masina pana la mama naibii ca sa scot si sa bag la loc surubul ala lung cu care se fixeaza alternatorul la partea de jos.
  5. mike.omega

    Nubira II

    De dragul discutiei, atasez si poze cu alternatorul desfacut. Tind sa cred ca e modelul de 95A, desi pe el nu scrie nimic. Dar daca ma apuc sa compar cu schitele explodate, seamana mai mult cu ala de 95 :)))) Totul este etans pe admisia de aer. Altfel nu cred ca s-ar fi turat motorul (rotund).
  6. mike.omega

    Nubira II

    Am curatat mufa de la debimetru, debitmetrul in sine. Am scos si mufa de la clapeta si i-am dat cu spray de contacte. Am pornit motorul si fara mufa de la debitmetru, se accelereaza in hopuri, deci nu e de acolo. I-am dat si reset la ECM si tot degeaba.
  7. mike.omega

    Nubira II

    Operatia a reusit, pacientul respira dar greu :))) Am dat jos alternatorul, l-am desfacut si am gasit asa: rulmentul (6023) din carcasa din fata era praf, zornaia intr-un mare fel si rulmentul din captul opus al rotorului (6000) avea ceva uzura si parea ca mai merge. Evident, le-am schimbat pe amandoua. Rulmentul din capacul frontal sta (sau statea) intr-un fel de colivie a.i atunci cand l-am scos s-a desprins si o parte din buza care inchide colivia. Nu stiu cum naiba au facut astia in fabrica dar nici in vreun atelier specializat nu aveau cum sa-l schimbe altfel. Rulmentul mic de la capatul opus e intr-o camasa din plastic. Am cumparat rulmenti Timken, aia din alternator erau japonezi, alternator facut in Koreea Bun, am pus alternatorul la loc, am schimbat si cureaua de accesorii (o aveam prin garaj) si motorul a pornit dat sta la ~2200 rpm si dupa aprox. 30 de sec incepe si variaza intre 1600 si 2200 rpm. Si merge asa... Ce ... (stelute multe si injuraturi) sa-i fac? Sta aprins si becul de check engine in bord, semn ca undeva nu-i bine. Am luat la puricat toate mufele pe care le-am desfacut, sunt ok, am mai dat cu niste spray de contacte. Alternatorul incarca ptr ca indica 14,3v cu motorul pornit. Momentan nu am gasit pe cineva cu diagnoza. Un prieten mi-a recomandat sa verific masa intre alternator si motor/caroserie. Pareri? Idei?
  8. mike.omega

    Lanturi De Iarna

    Exista si lanturi ptr altceva decat zapada? Probabil ptr noroi Pentru camioanele si utilajele forestiere am vazut ca exista lanturi cu crampoane. In rest, desi am vreo 4 cutii cu diverse dimensiuni de lanturi, nu le-am folosit niciodata. Ori nu a nins destul, ori am stat acasa
  9. mike.omega

    Nubira II

    Fiind zilele astea libere nu l-am demontat de pe masina, inca. Conform desenelor explodate de pe site-ul Radacini, ambele tipuri de alternator au un singur rulment. Traim si vedem. Cei de la atelierul de reparatii revin la munca pe 7 abia...
  10. mike.omega

    Nubira II

    A demontat/desfacut cineva pana acum alternatorul? trebuie sa-i schimb rulmentul ca huruie. Se merita sa-mi bag eu nasul sau il duc la atelier specializat?
  11. mike.omega

    Mi-au Spus Doi Vecini

    Daca ninge ca sapt trecuta, o sa pierzi plugu in zapada
  12. mike.omega

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Roata se invarte(si implicit planetara) chiar daca nu e cuplata fata, daca nu ma insel PS: poate s-o fi stricat sonda de benzina... Eu de fiecare data cand am golit rezervorul de la duba am scos cu 10L de motorina mai mult decat orice apreciere de-a mea
  13. mike.omega

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Verifica daca nu cumva iti amesteca diverse chestii in antigel
  14. mike.omega

    Ghidusii Homemade

    Din ce zici tu, nu merge chinezaria. Eu povestesc de un troliu de vreo 5 tone al carui motor punea in genunchi o baterie de 72Ah. Asta fiind un troliu de ATV, ar trebui ca pe o baterie de masina sa mearga perfect.
  15. mike.omega

    Ghidusii Homemade

    Troliile ptr auto au si o cutie in plus, unde cel mai probabil sta releul pe care il cauti. Actionarea, cu voinicie, a troliului o faci doar cu motorul pornit. Pe o baterie de rezerva din garaj, sunt slabe sanse sa-l misti.
×