Jump to content

mike.omega

Membru
  • Content Count

    3073
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

7 Followers

About mike.omega

  • Rank
    Sofer Cu Acte
  • Birthday 08/13/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://community.webshots.com/user/mikeomega
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mike_omega1987

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo, VW
  • Model
    Nubira II SX GPL, T3
  • An
    2004, 1982

Recent Profile Visitors

2928 profile views
  1. mike.omega

    Nubira II

    Apa e la acelasi nivel in vas de vreo 2 ani, garnitura nu e arsa, stiu foarte bine cum se comporta atunci Pe busonul de ulei nu e nicio spuma. Uleiul e la nivel. Eu am mai avut un episod in care in vreun km de cand am plecat de acasa a inceput sa nu mai mearga rotund, atunci mi-a arucat atata benzina pe evacuare incat saxofonul era rosu incandescent. Am dus masina pe platforma la service si in loc sa-mi inlocuiasca fulia de la arborele cotit, au lasat-o pe aia veche si au strans-o cat au putut de tare. Eu la urmatorul de schimb de distributie am inlocuit si fulia respectiva. Ma gandesc ca o fi plecat iar din loc. Duminica aflu, daca ma ajuta si vremea. Ma refer la piesa asta: https://www.pieseautoradacini.ro/nubira/fulie-arbore-cotit-14producator-ph-cod-96352877pr.html sau echivalentul ei ptr Nubira.
  2. mike.omega

    Nubira II

    Exista posibilitatea ca distributia la motorul de Nubira sa sara de la punct? De sambata incoace merge intrerupt la relanti (se accelereaza dar nu suna corect) si scoate fum pe toba daca o accelerez. Evident miroase si a benzina nearsa. Nu am mai mers cu masina. Am dat vina pe bujii, i-am luat alte bujii si fise si face la fel. Istoria e ca mi s-a mai intamplat sa sara de la punct dar atunci n-a mai mers deloc. Asta dupa ce niste baieti veseli dintr-un service mi-au montat fulia de jos de la cureaua de distributie in mod gresit si s-a largit santul respectiv. Atunci am inlocuit fulia respectiva. Pareri? Opinii? nu prea am timp zilele astea de mesterit
  3. mike.omega

    pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005

    @Mr: era si ala impachetat cu turbina praf :)))) Am condus 1.6 HDI de 90cp pe C4 si nu mi s-a parut lenesa
  4. mike.omega

    pareri Citroen C3 1.6 hdi 2005

    In functie de generatie, Citronelu are probleme la partea electrica. De la faptul ca se ard becuri in prostie pana la calculatoare. Noi avem acasa un C3 1.1 benzina din 2008, i s-a ars pana acum doar calculatorul de la servodirectie (si am devenit maestru la schimbat becuri). Dintr-unul luat de la dezmembrari si ala de pe masina a rezultat unul bun. Ca nou e >1000 de euroi... Am la munca Fusion cu 1.6 diesel de 90cp (acelasi motor) si nu are nici pe naiba. Doar ca cel putin pe Fusion consuma mult, ~7%. In schimb trage foarte bine si te descurci lejer prin trafic. La C4 1.6 diesel de 110cp s-a intamplat sa se strice un senzor de la turbina si nu mai citea ca turbina functioneaza. Astfel ca motorul se comporta ca unul fara turbo, era mai greu in depasiri Are cineva pe aici pe forum, din TM parca, Honda Jazz, mai bine asa
  5. mike.omega

    Vand Nubira 2

    Vand Nubira 2, motor 1.6 cu 16v, benzina + GPL. Are instalatie Tomasetto Stag 200 cu rezervor toroidal de 36L utili. Este varianta de SX doar cu ABS, fara airbag-uri. Scaunele si bancheta sunt luate de pe un CDX, tapiseria este mult mai rezistenta. Piese schimbate recent: parbriz, rezervor GPL, bielete directie, brate suspensie fata, cabluri frana de mana, cilindri frana spate, saboti si tamburi. Sunt al doilea proprietar, din 2007. Masina merge bine si are uzura conforma cu anii si km parcursi adica ~152000. In anuntul de pe OLX am cerut 1500 de euro, sunt dispus la negocieri. https://www.olx.ro/oferta/nubira-2-sx-IDby6fI.html#855ed68e9b
  6. mike.omega

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Gasim noi o cale de mijloc
  7. mike.omega

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Daca te mai apuci vreodata de facut masina si ajungi sa o cureti pana la tabla, iti aplic eu sistem de grunduri profi si scapi de griji
  8. mike.omega

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Diferenta intre Thule si cutiile din plastic chior din Selgros (spre exemplu) constau in: prinderile pe bara transversala, balamalele de la capac si incuitoarea. Clar Thule au preturi mari dar nici catre cel mai ieftin nu e ok sa te orientezi.
  9. mike.omega

    Daewoo Nubira II

    Eu cred ca are legatura directa cu calitatea rulmentului
  10. mike.omega

    Daewoo Nubira II

    In 95% din timp circul singur in masina Rulmentul a iesit bucati... In principiu cred eu ca in timp a cedat garnitura de etansare si la un moment dat frecarea s-a facut metal pe metal.
  11. mike.omega

    Daewoo Nubira II

    Rulmentul din dreapta se incapataneaza sa reziste pe pozitii. Pana acum nu a cedat decat cel de pe stanga. Asta al fi al 4-lea. In istorie unul dintre rulmenti (polonez cica...) a rezistat 5000 de km Cat timp roata se invarte libera si nu scoate zgomote ciudate, nu vad de ce sa-i schimb pereche.
  12. mike.omega

    Daewoo Nubira II

    Update: - inlocuit rulmenti alternator cu rulmenti Timken, 30 de lei + manopera la subsemnatu - urmeaza sa inlocuiesc vineri rulmentul de la roata stanga fata, kit-ul de rulment de la SKF l-am gasit la 125 lei, manopera tot subsemnatul. Ptr presa hidraulica o sa apelez la o cunostinta
  13. mike.omega

    Chevrolet Epica White Pearl

    Am mai vazut poza asta dar din alt unghi, era doar un colt de Epica, restul cu duba
  14. mike.omega

    Nubira II

    Corect, am tastat gresit.
  15. mike.omega

    Nubira II

    Da, nici inscripitie de genul asta nu am gasit. Intre timp am rezolvat problema cu turatia motorului. Blonda de mine a smuls o mufa de la clapeta de acceleratie, cel mai probabil cu maneca cand mi-am bagat mainile dupa alternator. Am pus mufa la loc si totul a revenit la normal
×