Jump to content

Alexbodo

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Alexbodo

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/01/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    alexbodo@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive LPG
  • An
    2004
  1. Atunci daca mai stii cate ceva incerca si supapa de presiune inalta (ce cielo ai ?) care la mine este pozata in spatele filtrului de aer (supapa similara cu ventilul de roata).Apasa un pic pe ea si vezi daca ai freon in instalatie(atentie la ochi).Cu motorul oprit poti verifica daca se invirte usor ambreiajul compresorului, daca mufa electrica a compresorului este la locul ei si face contact.Unele lucruri le poti verifica singur altele trebuie service sau cunostiinte cu aparat de reincarcare.
  2. Norocul tau ca eram pe aici. 1 pt.recirculare: dai drumul la aeroterma viteza 4 cand butonul de recirculare este stins o sa ai un zgomot intens dar mai slab ca dar mai slab ca tonalitate/ cu butonul de recirculare zgomot intens dar mai infundat(logica la prima parte aerul este de afara, a doua aerul este din interior).2 stand pe loc pornesti motorul, capota sus, apasat butonul de recirculare, aeroterma pe viteza 2, voletii pe fata si picioare, apesi butonul de ac(se aprinde si ledul).In mod normal ar trebui sa auzi un clanck la compartimentul motor si o usoara variatie in turatia motorului si ventilatoarele de la radiatorul de ac si apa sa porneasca(pt asta trebuie sa cobori din masina).Odata coborit daca ai auzit clanck-ul de la compresor poti palpa si butelia de linga baterie daca este rece si face condens pe ea.Cam asta ar fi in linii mari o verificare sumara.Daca nu auzi clanck-ul compresorului va trebui sa ajungi cu ea la un service ac.In functie de cat cunosti mecanica, electrica si altele, mai poti face niste verificari din posturile anterioare(agrafa,cuplajul ambreiajului la compresor, senzori de presiune,valve,etc).Daca nu ai cunostiintele necesare, recomand service-ul.Sper ca am fost f explicit.Succes
  3. ai rezolvat cu ventilatoarele ? Pleaca la apasarea butonului de ac ? Si eu am aceeasi problema numai ca ale mele pleaca atunci cind creste presiunea in instalatie pina aproape de 30 atm si se opresc la aproape 15 atm si se reia ciclul.
  4. Salut, problema ac cielo 8 valve,euro 3 cu gpl.Schimbat radiator(spart) si uscator inclusiv oringuri(instalatia a fost desfacuta pt.reparatii motor:compresor,conducta dubla,uscator), reincarcat instalatia cu 740 gr.si 20 ml ulei.Pornit instalatia functioneaza raceste dar nu cum a facut-o inainte iar ventilatoarele nu functioneaza non-stop.Am vazut 4 cielo euro 3, 8 valve (3 cu gpl, 1 fara).Doua la pornirea ac-ului pornesc cu ambele ventilatoare, unul doar la turarea motorului si vine si al meu care porneste dupa 10-15 sec. de la actionare, functioneaza cca 10-15 secunde se opreste cca 10-15 secunde si se reia ciclul.La turatie peste 2000 credeam ca merg non-stop dar nu este asa.Ciclul de functionare corespunde cresterii de presiune in instal. de ac.Normal stiu ca ar trebui sa functioneze non-stop daca este actionat butonul ac.Teava de inalta se incalzeste destul de tare pina dupa conectorul(cca.10 cm) din spatele filtrului de aer.La cele carora le functioneaza ambele ventilatoare, teava de inalta este rece chiar de la senzorul de presiune si implicit eficienta ac.Cineva mi-a spus ca poate filtrul de ac(este pozitionat cumva in interiorul tevii mai groasa de dupa conectorul din spatele filtrului de aer ?) este imbacsit si reactioneaza ca un dop la presiune mai mica(are logica si poate explica cresterea de presiune de la 10-15 la 30 si de temperatura).Ma gandeam la vreun releu dar nu pare sa fie probleme(exista si vit.mica si mare pe ventilatoare).Ma opresc aici ca incep sa fac anatomia sistemului ac.Daca s-a mai intilnit cineva cu aceasta situatie il rog sa ma lumineze.Ma gandesc doar la oscilatia asta permanenta de presiune din instalatie.Cu multumiri.
  5. Pt.cei cu probleme de orientare a fluxului de aer (nu corespunde pozitia butonului cu directia fluxului de aer) ceea mai probabila cauza este deplasarea garniturii ce asigura circuitul de vacuum corespunzator voletului/voletilor respectiv/i.Rezolvare:repozitionarea garniturii (are fante de pozitionare) iar in caz de revenire a problemei aplicarea pe spate garniturii ori a unei pelicule fine(superficiale) de vaselina siliconica ori o solutie de lipit gen silicon.
  6. Dj, ma uimesti.Cu hexagon sau cu pana vroiai sa spui.Marea majoritate sunt cu pana(adik 2 laturi) cealalta este cu 6 laturi.Raspunsul este : nu...nu merg una in locul alteia.La Cielo euro 3 pot sa-ti spun cu siguranta ca este modelul cu pana.Motorul a15sms.
  7. Pentru cei interesati, s-au pus in vanzare blocuri motor complet echipate si chiulase la magazinele Radacini.cielo euro 3 A15SMS si nubira.
  8. Pentru persoana care se interesa de situatia mea cu masina (imi pare rau nu am retinut nick-ul fiindca am sters mesajul ): masina este inca la service de cca 1 luna si o saptamana cu motorul demontat.Se va schimba blocul motor cu tot cu ambielaj.Astept sa fie programata pt.reparatie ca sa poata fi adus si blocul motor.Sper cat mai curand.
  9. Ideea era, daca un mecanic ar avea probleme la montarea motorului sau, ma rog, mari dificultati in ansamblarea motorului de la stadiul de motor demontat de pe masina.Vreau sa termine reparatia masinii cat mai repede si cat mai bine tocmai de aceea am ales varianta cu bloc motor complet echipat cota 0.Deocamdata mecanicul (acelasi care a reparat-o si prima oara) nu are timp sa se ocupe de ea.
  10. Blocul motor este nou si complet echipat. Deci sa inteleg ca nu prea exista alta metoda decat dupa montajul motorului se pune si volanta si dupa aceea se observa ce se intimpla (pozitie,masurare distante,vibratii,etc) ???
  11. Cauza defectului a fost soc hidraulic (apa in capul pistonului... zic eu de la garnitura de admisie care era franjuri) Cum a ajuns apa aia acolo este alta intrebare...In fine... Reparatia a fost facuta cum a fost facuta...dupa demontarea motorului, vibrochenul a fost verificat de 3 strungari.Nu mai prezenta siguranta trebuia schimbat dar din cauza costurilor destul de mari (vibrochen,cuzineti, segmenti, pistoane,alezat,honuit) am hotarat sa caut bloc motor nou,complet echipat. Chiulasa refacuta va fi reverificata.Raman problemele ridicate in postul initial.Cum ma pot asigura ca intreg ansamblul bloc motor va fi echilibrat ? Blocul motor+Volanta ?
  12. Va salut.Am deschis acest topic in speranta ca este bine de stiut ce avem de facut in probleme legate de motor.Datele problemei: Una bucata motor cielo euro 3+lpg, motor A15SMS cu instalatie lpg lovato.Soc hidraulic piston 3, biela stramba in partea ei de prindere pe arbore.Reparatia a constat in planare chiulasa ,simeringuri de supapa si ce-o mai fii pe acolo, inlocuit biela, simering ax cu came.Cedat motor dupa cca 650 km.Din varii motive, am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma implic in rezolvarea problemei. Dupa ce s-a desfacut motor s-a constatat arbore piston 3 - cota reparatie 3-4(3 limita, 4 siguranta).Dupa calcule complexe am hotarat schimbare bloc motor complet.Acum (in afara de problemele inerente ale remontarii motorului) pun o intrebare:cum ma pot asigura ca intreg ansamblul bloc motor va fi echilibrat ? Blocul motor ? Volanta ? Mentionez ca volanta este cea veche.Vastept cu sugestii.
  13. Prin acest post tin sa atrag atentia ca ceea ce crezi ca este un om si ceea ce a "realizat" nu este intotdeauna ceea ce este la acest moment.Exista multiple cauze care, pe mine ca si client al Doctorului de fiare, nu ma intereseaza.Rezultatul final este tot ceea ce conteaza.Tin sa precizez ca sunt o persoana care intimplator isi iubeste bucata aia nenorocita de fier si care vrea sa o vada plina de viata inca cel putin 100000 de km (5ani)si imi place mecanica(nu am avut parte de pregatire in domeniu desi mi-am dorit, asta nu ma impiedica sa fur meserie de unde apuc).Sper din suflet ca ceea ce am experimentat"ca si trairi", astazi, sa fie DOAR un moment de lipsa de comunicare.Voi fi primul om de pe acest forum care isi va recunoaste greseala oficial si chiar pe alte forumuri similare.Sincer, eu unul mi-am cerut scuze fata de pepinno daca cumva am dat o impresie gresita.Astept si vice-versa...Cred ca este mai mult decat necesar.Voi reveni...sigur voi revenii...cu detalii...in rau sau in bine...
  14. Buna seara,d-nul Andrei.Vin de la o intalnire cu colegii de la Cielo si unde mi-ati fost recomandat.Bubele mele(adica masina Cielo 2004 euro 3+GPL - motor A15SMS):de schimbat garnitura de chiuloasa+planat chiuloasa,garnitura admisie,distributia+pompa apa,kit ambreiaj si lichide.Asta ar fi in mare datele problemei.Un pret pentru manopera.
 

×
×
  • Create New...