Jump to content

alin01

Membru
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

About alin01

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Sibiu
  • Din
    Sibiu
  • Auto
    Daewoo Cielo '96
  1. Sa fie si la mine contactul electric ?? Dau la cheie, se aprind toate becurile din bord normal, aud cum se amorseaza pompa de benzina, am curent, dar motorul nu porneste, adica nu se aude nici un sunet, nimic. Precizez ca nu m-i se sting becurile din bord cind cheia e rotita la maxim ( adica cind ar trebui sa porneasca motorul ) Astept un sfat caci vreau sa merg la service si nu vreau sa-mi schimbe altceva decit e nevoie. Mersi. Si inca ceva: o pot porni impinsa (trasa) ca sa pot ajunge la service ?
  2. A sosit vremea sa ma las de fumat. Fumez de 15- 16 ani cam un pachet pe zi, daca beau o bere , doua, fumez si mai mult de un pachet, si vreau sa va spun ca ma cam resimt de la o vreme, ma trezesc obosit, am ochii rosii, simt citeodata o durere in piept, tusesc mult. Ieri si azi am reusit sa nu fumez decit una (1) tigare si sper ca maine sa fie zero. Oricum e foarte greu , nici nu as fi crezut ce dependenta se poate crea. Azi toata ziua nu m-am gindit decit la tigari, chiar si acum cind scriu salivez gindindu-ma la ele. Tineti-mi pumnii si astept sfaturi si incurajari...
  3. alin01

    Noul Jetta

    Asa e. S-au intors din nou la Jetta.
  4. alin01

    Noul Jetta

    Jetta se produce la uzina Puebla din Mexic si inlocuieste Bora pe piata europeana. Evolutia a fost Vento - Bora - Jetta ( adica Golf sedan ).
  5. La mine au procedat in felul urmator: au golit rezervorul de benzina ( noroc ca nu aveam prea multa ), au urcat masina pe elevator, au decapat zona unde era porul apoi au cositorit zona respectiva cu un ciocan de lipit. Am avut noroc ca zona era accesibila daca nu, ar fi trebuit sa dea jos rezervorul. Totul a durat cam o ora.
  6. Am fost la service ca eram stresat cu mirosul. Rezervorul avea un por datorita faptului ca se rupsese un colier de la cablul de frina de mana si frecase cablul pe rezervor pina subtiase peretele rezervorului. L-au lipit si acum e ok. Acum imi scade si consumul >-
  7. Azi dimineata cind ma apropiu de masina simt un miros puternic de benzina. Trag masina deoparte si vad o pata de benzina sub masina. Ce s-ar fi putut intimpla? Poate sa ia foc masina? Cred ca trebuie sa fac o vizita la service.
  8. Daca asta e cit un furgon cit de mare o sa fie furgonul care o sa apara ?...cit camionul? Daca nu mai mare sigur mai inalt, mai lat... mai lung
  9. Frankie, pe virful Moldoveanu nu ajungi nici cu mama off-roadului, doar la pas , daca chiar vrei sa ajungi. Crede-ma, stiu ce vorbesc.
  10. Un articol interesant din Ev. Zilei "Contributia noastra la democratizarea Chinei 1 August 2006 Sorin Ionita Sorin Ionita arata cum poate deveni Romania un stat exportator de democratie si normalitate. Deci iata ca inevitabilul s-a produs si primii doua sute de chinezi au aterizat la Bacau, ca sa lucreze cu acte in regula intr-o fabrica de confectii parasita de mana de lucru autohtona. Nu i-au afectat nici reportajele-soc din presa locala, nici curiozitatea babelor stranse la gardul caminului unde au fost cazati, nici maraielile sindicatelor ramase fara obiectul muncii in urma exodului membrilor catre zari mai calde. Iar acesta e doar inceputul: patronii vor sa aduca cateva mii de chinezi in viitor. Daca le iese, probabil ca tot mai multi intreprinzatori de la noi isi vor lua inima-n dinti si le vor urma exemplul. Dincolo de anecdotica si psihologia pop prilejuite comentatorilor (muncitorul asiatic si etica lui deosebita etc.) sunt cateva remarci serioase de facut pe marginea episodului. In primul rand, cu toata avalansa de literatura privind „modelul economic chinez”, cu toate titlurile entuziaste din presa internationala si navala investitorilor catre Asia de est, realitatea este ca aceasta tara, China, este o una saraca. PIB-ul ei pe locuitor este azi de trei ori mai mic decat al nostru. Cu alte cuvinte, romanul mediu, asa lenes si impiedicat cum e, produce de trei ori mai mult decat chinezul mediu, desi acesta din urma lucreaza cu 25%-30% mai multe ore pe saptamana. Practic, China, cu cei 1,2 miliarde de locuitori ai ei, produce pe an cam tot atat cat natiuni de 60 de milioane ca Franta sau Marea Britanie. Cum de-a lungul istoriei omenirii a fost multa vreme prima putere economica a lumii, ce ar trebui sa ne uimeasca este nu redresarea Chinei, din ultima vreme, ci prin ce miracol de proasta guvernare a reusit sa cada atat de jos si sa ramana acolo atata timp. Chiar si asa, recuperarea ei ramane relativa. Discrepantele sociale sunt mari: pentru fiecare locuitor din Beijing sau din zonele industriale de pe coasta mai sunt inca sase-sapte in interior, nevazuti de reporteri straini, traind sub mana de fier a unui regim ce le controleaza de la castiguri si locuinta pana la libertatea de a calatori dintr-o regiune in alta. Cum se intampla in comunism, o parte din cresterea economica pe hartie este iluzorie si va fi platita din greu de generatiile viitoare: proiecte publice faraonice, investitii neproductive dirijate politic, poluare pe scara continentala. Sistemul de protectie sociala este incipient, iar politicile anti-nataliste din ultimele decenii au produs un trend demografic care va genera mama crizei pensiilor, pe langa care cea din Europa e o gluma. Iata de ce, desi China este copilul-minune al conferintelor internationale despre dezvoltare, chinezii sunt aceia care migreaza la munca in Romania, nu invers (in afara, desigur, de fotbalistii nostri care se duc sa-si desavarseasca acolo esecul profesional, incurajati de patroni, care pot plimba astfel bani cu valiza mai usor decat daca transferul se facea in vreun stat european). Bine ar fi ca, pe masura ce vom prospera, iar numarul imigrantilor va creste in anii ce vin, politicienii nostri sa nu capete pusee meschine de protectionism economic, cum se mai intampla in Europa de Vest. Sa ne amintim mereu ca liberul schimb contribuie la prosperitatea (reala, nu confectionata statistic) ambelor parti implicate, asa cum au constatat concetatenii nostri care lucreaza in Italia sau Spania. Dar, mai cu seama, dincolo de sumele de bani trimise in tara, sa ne gandim ce mult a contat migratia circulatorie a romanilor cu educatie scazuta in democratiile occidentale, de unde s-au intors cu alte valori, atitudini si reflexe politice - care au bulversat, intre altele, chiar rezultatul alegerilor locale din Bacau in 2004. Romania, o scoala de democratie si normalitate? Stiu ca va vine sa radeti, dar va trebui sa ne obisnuim cu ideea ca municipiul Bacau, teritoriu UE, va fi locul unde in anii urmatori cateva sute de cetateni din China profunda vor experimenta pentru prima oara pe viu libertatea individuala, pluralismul si valorile europene. Pe care apoi, cine stie, le vor lua cu ei acasa. Daca vom juca onorabil acest rol, de profesori de normalitate, vom contribui la prosperitatea si stabilitatea celei mai mari tari din lume mai mult decat corporatiile occidentale care dau azi navala sa incheie contracte preferentiale cu guvernul autoritar de la Beijing. "
  11. Pentru cei care vin din Sibiu, recomand traseul Rm.Valcea - Pitesti -A1- Bucuresti (centura) -A2- Constanta. Varianta Ploiesti - Urziceni - Slobozia - Giurgeni - Constanta, este mai lunga, drumul dintre Urziceni - Slobozia e absolut criminal, nu poti merge cu mai mult de 40km/h, doar daca vrei sa-ti rupi masina, iar la trecerea peste Dunare platesti si 5ron . Nu mai pun la socoteala milioanele de miliarde de localitati prin care treci si unde politia te pandeste la fiecare pas. Ai dreptate, eu de obicei mergeam pe varianta asta ( adica Ploiesti - Urziceni - Slobozia ) spre mare fiind cea mai scurta pentru ruta Sibiu-Constanta dar bucata intre Albesti si Urziceni era praf acum 2 ani ( incredibil de rau arata, groaznic, si e drum national ). Cum am spus, o sa plecam in concediu sambata, ne oprim o zi la Cheia sau undeva in zona ( are cineva ceva recomandari pentru zona respectiva, cazare , mancare ?? ) iar apoi duminica coborim spre mare, deci o sa prind centura de nord a Bucurestiului duminica la prinz, nu cred sa fie aglomerat, stam o zi pe pe litoralul romanesc ( ceva sugestii pt cazare o noapte Mangalia, 2 Mai, Vama Veche ) , si de luni 7 zile la Albena.
  12. Va multumesc pentru sfaturi si sugestii.
  13. Sunt cu familia in concediu asa ca nici vorba de liniute, vreau pe A2 sa vad si eu cum arata autostrada noua ( sunt curios, recunosc ). Cam citi km sunt de la Otopeni pina la intrarea pe A2 ? Cum e drumul ? De la pitesti spre A2 exista vre-o centura prin sudul Bucurestiului ? Daca da, cum e pe acolo ? Multumesc mult pt sfaturi. Sunt si eu ca provincialul care nu vrea sa intre in Bucuresti sa nu se piarda, oricum am vazut ca se reabiliteaza multe bulevarde ceea ce ma ingrozeste si mai mult.
  14. Ce optiuni sunt venind dinspre Ploiesti, respectiv Pitesti pentru a " ocoli " Bucurestiul sa ajung pe A2 ( spre mare ) ?
  15. Articol azi in Ev. Zilei " General Motors(GM) negociaza cu producatorul auto ucrainean UkrAvto infiintarea unei societati mixte care sa produca automobile Chevrolet in Polonia, potrivit purtatorului de cuvant al GM, citat de Reuters. Discutiile vizeaza fabricarea de vehicule la uzina FSO din apropierea Varsoviei, uzina detinuta de UkrAvto. In prezent, cele doua companii produc impreuna automobile Chevrolet in Ucraina. GM doreste cresterea productiei de autoturisme Chevrolet in Europa, in conditiile in care cea mai mare parte a vehiculelor de acest tip vandute pe continent provin din Coreea de Sud. Potrivit publicatiei Automotive News Europe, in Ucraina vor fi produse 25.000 de autoturisme Chevrolet Aveo, numarul putand creste pana la sfarsitul anului. " Cred ca pica varianta GM in Romania.
 

×
×
  • Create New...