Jump to content
 

Vali 62

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Vali 62

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1,4 101 cp
  • An
    2010
  • Nr. Inmatr.
    AAM

Recent Profile Visitors

215 profile views
  1. Am rezolvat,furtunul din imagine se miscase spre exterior,va vine sa credeti?Slabit colierul,impins 5 mm,rezolvat destul de greu ca nu e pozitie. La corpul termostatului,in partea de jos are ceva ca un dop cu garnitura, fixat lateral cu o siguranta metalica,gen agrafa,(pentru aerisire,zice mecanicul)care se miscase spre exterior si s-a slabit dopul, a fost impins la loc.Asta pentru posesorii acestui model de Aveo,daca li se intampla chestia asta incredibila.
  2. La multi ani tuturor si multa sanatate! Am inceput anul cu stangul se pare. Am un Aveo de 1,4 cu 16 v si 100cp din 2010 si zilele trecute am facut un drum inafara orasului de vreo 80 km dus- intors,unde am putut merge chiar si cu 120km/h si toate bune si frumoase pana cand ,dupa vreo 2 zile am observat sub bara masinii o pata ce parea mai veche,care surpriza,era antigel. Verific si vad semne de umezeala la furtunul ce iese din pompa de apa si intra jos in radiator,verific cu mana,umed sub furtun si zic eh,asta este,i-a venit timpul si lui,ii ajunge.Am mai pus in vasul de expansiune cam 200ml antigel si imi cad ochii pe termostat si ceea ce e sub el si alta surpriza cursese antigel de curand ca era proaspat,zic ca a cedat garnitura la termostat,calitate proasta,ca il schimbasem in septembrie,dar nu,am pipait carcasa acestuia (pe care este montat termostatul) si era umed binisor in mijloc,unde am pipait ceva ca un dop,ca nu ai acces sa vezi. A doua zi am plecat cu ea si pe la futun nu a mai curs sa faca balta,doar este umed,iar pe la carcasa termostatului tot asa,umed in zona aia de zici ca e dop. Mentionez ca antigelul din vas nu are pete de ulei si uleiul este la semn si fara spuma si temperatura la bord nu trece de 90 grade. Acuma am si eu o intrebare:E posibil sa cedeze instalatia de racire in doua locuri in acelasi timp?Eu zic ca este o coincidenta ciudata. Carcasa termostatului are cumva dop de aerisire cu gen surub,ca la pipaiala asa seamana? De ce nu curge permanent ca defectul e de cateva zile dar balta sub masina,in dreptul pompei de apa,nu a facut decat o data,in rest este umed in abele locuri?Daca se strica pompa de apa nu curge permanent? Va multumesc foarte mult pentru ajutor si va doresc o zi buna.
  3. Buna ziua. Am un Aveo din 2010 cu motor 1.4 de 101cp si am constatat de la o vreme ca se reseteaza ceasul de bord.Cand opresc masina e OK iar a doua zi cand o pornesc ceasul este resetat,dar nu intotdeauna ci aleatoriu. Va rog frumos a mai patit cineva asa ceva si cum s-a rezolvat?
  4. linkul catre site-ul care il vinde este in postare ,fisa tehnica aflându-se sub foto cu uleiul,pe site,dar l-am vazut si pe emag vândut tot de Westone
  5. Prieteni,va rog o parere despre acest ulei de motor https://www.uleidemotor.com/triax-synergy-srt-5w-30-full-synthetic-dexos A mai folosit cineva la Aveo motor 1.4 ?
  6. Ce parere aveti despre acest ulei de motor https://www.uleidemotor.com/triax-synergy-srt-5w-30-full-synthetic-dexos A mai folosit cineva la Aveo?
  7. Buna ziua. Sunt un proaspat proprietar de Aveo 1,4 cm3, model 2010 cu 101 cp. Am cumparat-o pentru ca avea doar 60000 km ,era bine intretinuta si am preferat-o pe asta fata de una din Germania,avand in vedere pentru ce imi va trebui mie de acum inainte. Va rog frumos as dori si eu, de la alti posesori ai acestui model,pareri si sfaturi de exploatare ,eventual daca merita sa o pastrez inca 2-3,4 ani sau nu. Multumesc anticipat pentru pareri.
 

×
×
  • Create New...