Jump to content

Artois

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Artois

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Suceava
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    SV14DDH

Recent Profile Visitors

128 profile views
  1. https://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Espero#Korea
  2. Salut! Tocmai am aflat și eu că în Coreea modelul Espero avea bord electronic (cel din imagine). Am căutat și eu pe Google să văd dacă se pot găsi pe undeva, dar nu prea am avut noroc. Știe cineva cum pot face rost de unul? Aș aprecia mult. În caz contrar, cît de greu ar fi să pun unul de pe altă mașină? Am văzut pe forum că cineva a pus un bord de Kadett GSi pe un Cielo.
  3. Salut! Aproximativ acum un an de zile am cumpărat și eu un Espero din 95. Are ceva rugină și probleme electrice și pierde puțin ulei pe undeva, dar sper ca în viitor să pot să o pun pe picioare. Mă deplasez cu ea aproape zilnic deocamdată și în afară de alternator, nu mi-a făcut nicio problemă pînă acum.
  4. OK, încă o întrebare. Semnalizatoarele cum le demontez? Nu-mi dau seama în ce sunt prinse nici ele, nici farurile.
  5. Salut! Am fost implicat într-un accident de curând și ca urmare masca față a mașinii a fost îndoită, dar nu știu cum să o demontez. Am scos cele patru șuruburi de sub capotă, dar nu se mișcă. Există și alte șuruburi de care e prinsă și ar trebui să le demontez?
  6. Siguranțele le-am verificat pe cele de sub panou și alea de sub capotă, numai cea de la dezaburire era arsă. Undă găsesc mufa în cauză? Mă învârt în jurul cozii și nu-i dau de capăt.
  7. Bună ziua! Am și eu o problemă cu Espero. Recent am schimbat alternatorul cu unul nou, s-a aprins din nou martorul de baterie din bord după o săptămână, plus cel de frână. Cu multimetrul și mașina oprită, bateria avea în jur de 12V; pornită avea cca. 11.5V, asta fiind la ultima pornire. Ulterior după ce am mai avut o tentantivă de pornire, nu a mai pornit deloc. Tensiunea în baterie arată încă a fi 11.5V. Poate fi vina alternatorului? Când l-am schimbat, l-am luat de nou, cu tot cu curea (alternatorului vechi îi se blocase axul, iar cureaua veche s-a rupt.).
×
×
  • Create New...