Jump to content

Artois

Membru în rodaj
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Artois

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Suceava
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1995
  1. Siguranțele le-am verificat pe cele de sub panou și alea de sub capotă, numai cea de la dezaburire era arsă. Undă găsesc mufa în cauză? Mă învârt în jurul cozii și nu-i dau de capăt.
  2. Bună ziua! Am și eu o problemă cu Espero. Recent am schimbat alternatorul cu unul nou, s-a aprins din nou martorul de baterie din bord după o săptămână, plus cel de frână. Cu multimetrul și mașina oprită, bateria avea în jur de 12V; pornită avea cca. 11.5V, asta fiind la ultima pornire. Ulterior după ce am mai avut o tentantivă de pornire, nu a mai pornit deloc. Tensiunea în baterie arată încă a fi 11.5V. Poate fi vina alternatorului? Când l-am schimbat, l-am luat de nou, cu tot cu curea (alternatorului vechi îi se blocase axul, iar cureaua veche s-a rupt.).
×