berdi
Membru-
Content Count
24 -
Joined
-
Last visited
About berdi
-
Rank
Forumist
- Birthday 07/08/1986
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Gender
Male
Profile Information
-
Location
Pitesti
-
Din
Pitesti
-
Auto
Honda
-
Model
Civic
-
An
2008
-
Trepidatii Si Vibratii La Relanti
berdi replied to CT_ZDB's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salut! Am schimbat filtru de benzina aqm 2 luni. La teava de esapament se observa o intrerupere. Adik iese aer si la un moment dat e o intrerupere care pare sa fie cat de cat periodica. Ratee nu da k nu am auzit pana acuma. Merci pentru raspuns. -
Trepidatii Si Vibratii La Relanti
berdi replied to CT_ZDB's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salut! Daca il las sa mearga pe benzina sta relatiul numai la 500 - 600 si tremura rau de tot, dar sunt puternice trepidatiile. Dupa ce il trec pe gaz isi revine relantiul pe la 800, dar tot se simt trepidatii, in schimb nu sunt asa violente. Injectoarele au fost schimbate acum 2 ani cand am luat masina si sunt de Logan, fostul proprietar ii facuse o revizie generala. In 2 ani a mers la cel mult 2 zile si pe benzina, in-afara de pornit pe care il fac mereu pe benzina. -
Trepidatii Si Vibratii La Relanti
berdi replied to CT_ZDB's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salut! Am o problema legata de relantiul unui cielo din 1995, SOHC. Cand o pornesc imi sta relantiul pe la 500 si treumura masina ingrozitor. Ciudat e ca am schimbat de curand bujii, fise, capac delcou, mult furtunase de cauciuc pe la motor, senzor TPS. Trepidatiile se simt mai mult pe benzina decat pe gaz. Problema a aparut de cand il las vreo 2-4 zile cel mult nepornit pentru ca mi-am luat alta masina si poate se simte neglijat . As vrea sa il repar totusi ca sa il pot vinde. Multumesc anticipat. Pa ap. -
Rulment stanga fata - 75 RON Butuc stanga fata - 75 RON
-
Hristos a inviat! Ceva asemanator am patit si eu la Cielo. De cateva, aleator, se oprea motorul fara motiv. Pana intr-o zi cand nu a vrut sa mai porneasca. Ciudat era ca din punct de vedere electric si mecanic totul pare in regula pentru ca am chemat 1 mecanic si 1 electricina sa se uite la ea. Pana la urma am ajuns in service la Daewoo si s-a dovedit a fii de vina un pinion de pe vibrochen, nu sunt sigur cum se numeste, dar stiu ca era langa fulie si parca il antrena si cureaua de distributie. Sper sa ma fii facut cat de cat ineles ca nu prea le am cu mecanica . Pa ap.
-
toba inlocuitor catalizator - 31 RON toba intermediara - 65 ROn toba finala - 65 RON filtru benzina - 11 RON furtun "S" - 11 RON ansamblu comutatoare geamuri electrice (cel de la sofer cu 5 butoane) - 90 RON prezon - 2 RON colier mic - 6 RON colier mare - 8 RON inel izolant - 4 RON garnitura toba intermediara - 5 RON tampon toba finala - 3 RON
-
set fise bujii - 47 RON bujii - 38 RON (cica originale Champion, asa a zis vanzatorul ) capac delcou - 12 RON set lamele stergatoare - 5.5 RON filtru aer - 10 RON set placute - 25 RON 2 deflectoare apa - 60 RON Toate cumparate de la magazin Daewoo... Pa ap..
-
Salut! Anul asta ma duc si eu in Grecia in vacanta si eram curios daca stie careva cati kilometrii sunt pana la Paralia Katerini? Ca ma duc cu masina si voiam sa stiu aproximativ... Apropo, a vazut careva vreun peco sa aiba si gaz? Merci anticipat... Pa ap
-
Servodirectie
berdi replied to marcelradian's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salut! Am o nelamurire cu privire la joja busonului de la vasul lichidului de servo: din cate am vazut e impartita in 3, din care 2 sunt egale ca marime si una mai mare. Problema e cum imi dau seama care e minimul si care e maximul? In carte scrie ca trebuie nivelul cu motorul la parametrii sa fie la FULL, iar daca e rece sa nu fie sub ADD. Pana la urma cum sta treaba cu nivelul? Ca am impresia ca a scazut un pic si vreau sa stiu cum completez. Multumesc anticipat. -
Cablu Deschidere Capota
berdi replied to dobybest's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salut! Am si eu o problema cu cablul de la capota: cateodata se deschide capota, iar cateodata nu, ciudat fiind faptul ca daca trag a 2-a oara de maner nu mai opune rezistenta ca la inceput, e moale si nu mai are niciun efect asupra deschiderii. Si e incomod rau ca daca sunt singur si nu se deschide capota trebuie sa ma plimb ca sa sara singura. Daca sunt cu cineva merge sa o deschid usor ca daca ridici de ea in timp ce trag de cablu merge imediat. Merge sa o repar eu in parcare sau trebuie sa apelez la cineva? Multumesc anticipat. -
Salut! Am fost la mecanic si a umblat la delcou ("chestia" aia in care intra toate fiesele), adica a desfacut un surub si l-a rotit inspre volan, apoi a strans inapoi. Acum merge foarte bine. Urmeaza zilele astea sa vad cum merge ca am de umblat mai mult. Multumesc oricum pentru sfaturi si promit sa imi cumpar un multimetru daca e asa ieftin (eu vazusem de la 100 RON cel mai ieftin). Pa ap
-
Bec Rosu Baterie Aprins
berdi replied to VAXXi's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salut! E nomal ca atunci cand opresc motorul sa se aprinda martorul de la baterie timp de 1 - 2 secunde (cel mult) si apoi sa se stinga? Mentionez ca bateria e noua, alternator nou. Problema a aparut dupa ce am m-a lasat alternatorul si a fost schimbat in service. Am observat tarziu noua schimbare si chestia e ca alternatorul a fost schimbat in Sibiu la service-ul Daewoo de acolo. Vreau sa stiu daca sunt ei de vina cumva sau asa e normal sa faca. Multumesc anticipat. -
Salut! Cum imi dau si eu seama daca am probleme cu fisele sau bujiile? Fara sa masor cu vreun aparat ca nu am. Exista vreo metoda ochiometric sau ceva asemanator? Am avut un incident cu fisa centrala, facea scantei in partea care intra in bobina, scanteile ieseau cand atingea borna de la baterie. Am schimbat fisa centrala, dar dupa acest incident masina si-a pierdut din putere, cel putin in panta si cand sunt 3 sau 4 persoane in masina, fata de cum era inainte. Fisele si bujiile au 30.000 km. Ce ar putea fii? Sper sa nu fii deviat de la topic. Multumesc anticipat.
-
Salut! Am o problema cu garnitura de la capacul de culbutori. De fiecare data cand o schimb, timp de cateva saptamani nu am scurgeri de ulei. Nu sunt pierderi mari ca nivelul de ulei e mare la acelasi nivel, dar e enervant ca se murdareste motorul. Daca pun 2 garnituri in loc de una, cum e normal, are ceva? Ma gandesc ca poate asa scap de problema sau macar o s schimb garnitura mai rar si nu se mai murdareste motorul asa des. Multumesc anticipat...