Jump to content

kikosro

Membru
  • Content Count

    138
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About kikosro

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Botosani
  • Din
    Botosani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    BT-03-HLG

Recent Profile Visitors

704 profile views
  1. De ce nu schimbi doar racordul flexibil ? Te duci la un sudor , ti-l taie pe cel vechi si ti-l sudeaza pe cel nou imediat . Racorduri flexibile gasesti in comert incepand cu 50 de lei (depinde de calitate)
  2. L-am schimbat preventiv , cel original arata super ok .. dar l-am pastrat . Sper sa nu imi fii facut de lucru singur . Electroventilatorul functioneaza in parametrii
  3. A venit momentul inlocuirii distributiei . Am gasit la un pret destul de avantajos de 202 lei kit complet de distributie de la INA (curea , rola , pompa apa si termostat) . Operatie destul de usoara fara complicatii . Dupa ce am ajuns acasa m-am uitat atent la kit-ul ales si am observat un lucru ce ma pus pe ganduri . Termostatul deschide la 92 de grade iar cel fabrica cred ca era la 87... La iarna stiu ca o sa am avantaj ca o sa am caldura mai buna , dar la vara nu risc sa ard garnitura de chiuloasa ?
  4. SKF , FAG si pot spune ca sub ele dar la fel de bune ar fii FEBI , jakpoarts ,moog
  5. Pai nu am A/C , e standard masina . Momentan de atuncea seara nu sa mai manifestat deloc problema , deacuma cred ca asteapta anul viitor :)) . Dupa sarbatori ma bag la verificat sa vad ce e cu ea . Sarbatori fericite tuturor !
  6. Iti trebuie ca la volkswaggen modul CAN ca sa iti citeasca comenzile de pe volan
  7. E3 dar fara gpl , standard . Burduful e schimbat anul asta , cel vechi era crapat si ala l-am verificat recent si e ok . Cu stuturile din spate la motor am mai avut problema acuma 2 ani dar era chestia ca se oprea motoru in mers si mi se aprindea check engine . Dupa sarbatori ma apuc sa verific toate cele enumerate . Din ecu nu ar putea fii nimica ?
  8. Buna seara . Saptamana asta veneam de la drum lung si aproape de casa cam la 50km brusc masina o ia razna , in sensul ca atunci cand scoteam din viteza ramanea turatia blocata si nu e vorba de ac din bord , motorul ramand accelerat . Prima data verific pedala sa nu fii ramas blocata si cablul , amandoua vizual fiind ok . Mai merg cativa km si incerc sa scot pe liber si sa accelerez in mers (sprituri) si daca acceleram pana la 5000 acolo ramanea blocata nu scadea deloc .. Chestia curioasa ca daca bagam in viteza masina nu se accelera singura , revenea totul la normal . Am mai mers pana aproape de casa si am oprit motorul cam 5 minute , dupa ce am repornit a revenit totul la normal . A mai facut acuma un an de zile ceva asemanator doar ca statea turata cateva secunde si pe urma scadea treptat . Ceva idei pe viitor daca mi se mai intampla , ce imi puteti recomanda ?
  9. Se pare ca dupa ce am postat aicea si am "felicitat" fisele beru masina si-a revenit si numai face figuri... Merge foarte ok pe beru chiar daca are valori mai mari . Ma gandesc la urmatoare revizie sa schimb si bujiile pe beru sa vad daca se simte o diferenta . Momentam am NGK de care sunt multumit !
  10. Foarte bine ca ai reusit , eu inca ma lupt cu caldura .. nu e chiar fierbinte dar merge
  11. Pana acuma 3 ani si la mine baga o caldura cielo de faceai sauna , acuma mai slabut ... Am curatat caloriferul ala cu otet , liqui molli si dertratant pentru wc-uri . Apa iese imaculata din calorifer ... In urma unor teste am vazut ca in sarcina baga caldura de frige , mai ales turata peste 3000 si aici ma gandesc sa fie termostatu sau pompa de apa + ca acuma a venit iarna la botosani si in prima zii mi-a bagat o pacla de antigel pe parbriz ,si in urmatoarele zile nu . Curios ca sub calorifer nu gasesc deloc umed ca sa spui ca ar fii spart, posibil sa aiba un por :-? Ceea ce iti recomand eu sa incerci , incearca o curatare doar a caloriferului in prima faza . Dai jos furtunul de tur si retur al acestuia si bagi solutia liqui molli sau ce ai tu la indemana si dupa 5-10 minute bagi apa fiarta (De preferat cu presiune) prin retur si vezi ce iese , si pe urma repeti procedura dar bagi apa prin tur . Automat mizeria care e blocata acolo ar trebuii sa se deblocheze (asta in caz ca ar fii) . Daca apa iese imaculata , te apuci sa testezi in sarcina sa vezi cum se comporta .
  12. Dupa 13 ani a cedat si prima fisa CHT din fabrica .. Le-am inlocuit pe toate cu cele de la tesla care le aveam de rezerva iar la cald aveam pierderi de putere (asta dupa ce am inlocuit fisele) . No bine zic , ma duc iau beru 140 de lei , le masor ... 6.4 , 6.6 , 5.8 si 6.5 .. le pun pe masina si invie subit in sarcina , tragea de o lua naiba .. asta tinand 3 zile ca acuma merge mai rau ca inainte cand aveam tesla . Ma gandesc sa pun 3 fise CHT si cea de la tesla , oare or avea ceva fiind una de un fel ?
  13. Acuma cand am schimbat antigelul am pus Hepu iar anul trecut cand l-am scchimbat am folosit total elf ..+ apa demineralizata de fiecare data . Momentam am 112k km reali , masina fiind de noua in posesia familiei si de la 60k km doar a mea . Cred ca o sa fac distributia mai rapid dar inca nu sunt sigur , depinde de bugetu de stat .. Nenea geo stiu ce spui dar pana acuma 3 ani avea fierbinteala aia si la relantiu , se facea sauna in masina si brusc dupa distributie sa cam dus .. Eu cam dupa distributie am luat masina in primire .
  14. "Nu tocmai transparent la exterior" nu inteleg ce ai vrut sa spui cu asta ..
  15. Posibil contactul de radacini sa fie unul cu probleme , mai probeaza unul daca ai cum
×
×
  • Create New...