Jump to content

kikosro

Membru
  • Content count

    122
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About kikosro

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Botosani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2005
  1. Rezolvat problema . Papucul de minus era oxidat complet . Acuma indica cum trebuie
  2. Multumesc frumos , o sa ma apuc de verificari
  3. Buna seara .. Acuma cateva zile am alimentat si la scurt timp sa aprins check engine ... prima banuiala a fost pentru sonda litrometrica , am mai avut acceasi eroare in trecut dar acuma chiar nu am avut la indemana adaptorul odb ca sa ii pun o diagnoza . Merg cam 110km si vad ca acul la benzina deabea a scazut si check engine-ul sa stins , mai merg cam 10km in oras si deodata creste aproape de jumate brusc ... si asa ramane pana astazi cand dintr-o data a inceput sa scada si la scurt timp sa dus la fund de tot , sta rezemat de opritorul ala . Am pus odb-ul dar nu-mi mai da eroare la sonda litrometrica sau al altceva . In trecut cand aveam un anumit numar de litrii in rezervor (in jur de 20-23) mi se aprindea check-ul , cum scadea sub 20 se stingea singur ... Voi ce imi recomandati mai intai sa verific , sonda sau ceasul din bord ?
  4. kikosro

    Vand diverse piese Cielo/Espero

    Un pret pentru senzorul de la axa cu came ? Si daca mai ai cumva rama din mijloc cea care cuprinde casetofonul , comanda de aer si sertarasul ala ..
  5. La mine o fost doar o siguranta pușcată , una de 20A .. am uitat care mai exact dar banui cea de la ECM de nu mergea nici-un martor nimica ..
  6. In seara asta cand mergeam prin oras dintr-o data sa dus acul de la turometru pe 0 si sa aprins becul de la baterie in bord .. si motorul nu sa oprit . Prima data banui ca sa dus partea electrica la contact , dar opresc si pornesc motorul fara probleme , numai ca numai apar toti martorii in bord pana sa dau la automat si nici martorul de la centura nu se aprinde . Ajung acasa cu motorul pornit si masor bateria si aveam 12.5 , alternatorul numai incarca deloc .. Se poate asa dintr-o data sa cedeze ? Masina are 105.000km proaspat facuti :D si pana acuma cam la fiecare revizie masuram cum incarca si era 14.2 si daca porneam toti consumatorii nu scadea sub 14 , statea fix 14 fara sa jongleze . Sa fie de la alternator sau din tabloul de sigurante ?
  7. kikosro

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    La al meu cielo din 2005 am avut rugina nu foarte multa pe aripa stanga spate .. cam o dunga si am cam un an jumatate decand am vopsit-o si inca e ok .. cei drept am bagat de atuncea vaselina siliconica prin oale si pe aripa pe interior si inca e ok ,dar vopsitorul mi-a spus si el ca daca nu incerc sa previn cu diferite metode , apare rugina ...
  8. kikosro

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    La cum arata vopseaua cea noua pe ea zici ca deabea acuma iese de pe linia de fabricatie ! Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km cu ea !
  9. kikosro

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Domnu cris la un drum de germania romania cam cati litri benzina/gpl ajungi sa consumi ?
  10. Lichidul schimbat de doua ori , dupa cateva zile se inegreste la loc ...
  11. Am efectuat niste teste . Am strans furtunul care duce in cilindru si am apasat pe pedala . Daca apasam pe pedala usurel aceasta se ducea la fund dar presiune nu baga in instalatie , dar cum o calc mai sanatos nu am probleme ... deci pompa scapa presiune pe undeva Deci m-am cam facut cu o schimbare de pompa ...
  12. Sa udat la cel vechi , asta nou e curat . Nivelul in borcan nu scade deloc ...
  13. Nu am pierderi nicaieri , am schimbat preventiv cilindrul la ambreiaj .. a inceput sa se ude umpic cilindrul receptor pe la cauciucul de protectie.. sa rezolvat cam 2-3 zile , pe urma a revenit problema .
  14. De ceva vreme ma confrunt si eu cu o problema la al meu cielo . Problema pare să fie din ambreiaj și se manifestă in felul următor : Are momente daca nu apesi pedala mai tare nu poți scoate din viteză sau băga . La mine personal că cunosc mașina se întampla foarte rar , poate odata la 2-3 saptamani uneori chiar mai rar , dar daca conduce altcineva mașina problema se intampla foarte des (cumva eu m-am obișnuit cu ea așa) . Un alt simptom dimineața la rece ar fii atunci cand dau să plec de pe loc și ridic ușor ambreiajul , sau cand schimb din a 1-a in a 2-a si din a 2-a in a -3a se aude un sunet foarte ciudat , ca o zornăiala , ca niște arcuri care s-ar invartii ... un sunet metalic , nu il pot descrie cu exactitate . Sunetul dispare dupa 3-4 km parcursi si face numai in treptele de mai sus , doar cand calc ambreiajul și schimb . In seara asta am zis sa incerc un lucru , să ating umpic pedala de ambreiaj , fara sa o apas doar sa pun picioru pe ea ... cum ating si tin maxim 2 secunde pedala coboara aproape de podea singura .. si daca o mai calc pana la fund nu se intampla mai nimica , nu se tureaza in gol .. nu debraiaza (sper ca asta e termenul) . Am testat asta in mers de cateva ori bune , si pe loc face la fel ... Si un alt simptom ar mai fii intra foarte greu in treapta a 2-a si in a -4a uneori .. in special in a 2-a . Instalatia a fost aierista de 2 ori si simptomele au ramas ... Problema sa fie din ambreiaj , cutie sau timonerie ? In timonerie stiu ca este umpic de joc dar nu foarte mare ..
  15. A pomenit el ceva de caseta si de baterie , probabil ca la alea se referea Rulmentul haraie de vreo 30k km si patineaza usor in treptele a 2-a si a -4a + ca pedala are cursa foarte scurta ... lichidul a fost aierisit si schimbat
×