Jump to content

kikosro

Membru
  • Content count

    119
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About kikosro

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Botosani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2005
  1. La mine o fost doar o siguranta pușcată , una de 20A .. am uitat care mai exact dar banui cea de la ECM de nu mergea nici-un martor nimica ..
  2. In seara asta cand mergeam prin oras dintr-o data sa dus acul de la turometru pe 0 si sa aprins becul de la baterie in bord .. si motorul nu sa oprit . Prima data banui ca sa dus partea electrica la contact , dar opresc si pornesc motorul fara probleme , numai ca numai apar toti martorii in bord pana sa dau la automat si nici martorul de la centura nu se aprinde . Ajung acasa cu motorul pornit si masor bateria si aveam 12.5 , alternatorul numai incarca deloc .. Se poate asa dintr-o data sa cedeze ? Masina are 105.000km proaspat facuti :D si pana acuma cam la fiecare revizie masuram cum incarca si era 14.2 si daca porneam toti consumatorii nu scadea sub 14 , statea fix 14 fara sa jongleze . Sa fie de la alternator sau din tabloul de sigurante ?
  3. kikosro

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    La al meu cielo din 2005 am avut rugina nu foarte multa pe aripa stanga spate .. cam o dunga si am cam un an jumatate decand am vopsit-o si inca e ok .. cei drept am bagat de atuncea vaselina siliconica prin oale si pe aripa pe interior si inca e ok ,dar vopsitorul mi-a spus si el ca daca nu incerc sa previn cu diferite metode , apare rugina ...
  4. kikosro

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    La cum arata vopseaua cea noua pe ea zici ca deabea acuma iese de pe linia de fabricatie ! Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km cu ea !
  5. kikosro

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Domnu cris la un drum de germania romania cam cati litri benzina/gpl ajungi sa consumi ?
  6. Lichidul schimbat de doua ori , dupa cateva zile se inegreste la loc ...
  7. Am efectuat niste teste . Am strans furtunul care duce in cilindru si am apasat pe pedala . Daca apasam pe pedala usurel aceasta se ducea la fund dar presiune nu baga in instalatie , dar cum o calc mai sanatos nu am probleme ... deci pompa scapa presiune pe undeva Deci m-am cam facut cu o schimbare de pompa ...
  8. Sa udat la cel vechi , asta nou e curat . Nivelul in borcan nu scade deloc ...
  9. Nu am pierderi nicaieri , am schimbat preventiv cilindrul la ambreiaj .. a inceput sa se ude umpic cilindrul receptor pe la cauciucul de protectie.. sa rezolvat cam 2-3 zile , pe urma a revenit problema .
  10. De ceva vreme ma confrunt si eu cu o problema la al meu cielo . Problema pare să fie din ambreiaj și se manifestă in felul următor : Are momente daca nu apesi pedala mai tare nu poți scoate din viteză sau băga . La mine personal că cunosc mașina se întampla foarte rar , poate odata la 2-3 saptamani uneori chiar mai rar , dar daca conduce altcineva mașina problema se intampla foarte des (cumva eu m-am obișnuit cu ea așa) . Un alt simptom dimineața la rece ar fii atunci cand dau să plec de pe loc și ridic ușor ambreiajul , sau cand schimb din a 1-a in a 2-a si din a 2-a in a -3a se aude un sunet foarte ciudat , ca o zornăiala , ca niște arcuri care s-ar invartii ... un sunet metalic , nu il pot descrie cu exactitate . Sunetul dispare dupa 3-4 km parcursi si face numai in treptele de mai sus , doar cand calc ambreiajul și schimb . In seara asta am zis sa incerc un lucru , să ating umpic pedala de ambreiaj , fara sa o apas doar sa pun picioru pe ea ... cum ating si tin maxim 2 secunde pedala coboara aproape de podea singura .. si daca o mai calc pana la fund nu se intampla mai nimica , nu se tureaza in gol .. nu debraiaza (sper ca asta e termenul) . Am testat asta in mers de cateva ori bune , si pe loc face la fel ... Si un alt simptom ar mai fii intra foarte greu in treapta a 2-a si in a -4a uneori .. in special in a 2-a . Instalatia a fost aierista de 2 ori si simptomele au ramas ... Problema sa fie din ambreiaj , cutie sau timonerie ? In timonerie stiu ca este umpic de joc dar nu foarte mare ..
  11. A pomenit el ceva de caseta si de baterie , probabil ca la alea se referea Rulmentul haraie de vreo 30k km si patineaza usor in treptele a 2-a si a -4a + ca pedala are cursa foarte scurta ... lichidul a fost aierisit si schimbat
  12. Pai asa mi-a explicat el ca se procedeaza la cielo si cumva am ramas in dubiu daca sa ma duc la el sau nu . El a spus ca da tot "jugu" (nu stiu ce e ala) de sub masina ...
  13. La un cielo euro 3 din 2005 A15SMS cum recomandati sa fie schimbat ambreiajul ? Data jos cutia sau scos jugul si lasat motorul in aer ?
  14. Am sa incerc si ce ai recomandat vaxxi , multumesc frumos de sfat ! Aleecsslg statia e legata de firul cam cel mai gros inainte de a intra in siguranta treapta a 2-a de putere pentru ventilatorul de la radiator parca . Am sa trag si un fir de proba sa vad cum se manifesta , nu cred ca o sa rezolv mai mare lucru .. am mai discutat cu un electrician problema si mi-a zis ca daca pun pe direct s-ar putea sa fie la fel dar macar o sa incerc !
  15. Nu este oxidat , recent am dat jos surubul cu tot cu saiba le-am smirgheluit bine bine si le-am pus inapoi .. Problema e de la leduri ... am bec cu led in tripla din spate pe stop frana/pozitie , daca calc frana fara sa aprind pozitia am bruiaj, daca aprind pozitia si calc frana mai mare bruiaju ... Nu pot sa le fac nimica la leduri ca sa numai am problema asta?
×