Jump to content

kikosro

Membru
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About kikosro

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Botosani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2005

Recent Profile Visitors

363 profile views
  1. kikosro

    Fise Bujii

    Dupa 13 ani a cedat si prima fisa CHT din fabrica .. Le-am inlocuit pe toate cu cele de la tesla care le aveam de rezerva iar la cald aveam pierderi de putere (asta dupa ce am inlocuit fisele) . No bine zic , ma duc iau beru 140 de lei , le masor ... 6.4 , 6.6 , 5.8 si 6.5 .. le pun pe masina si invie subit in sarcina , tragea de o lua naiba .. asta tinand 3 zile ca acuma merge mai rau ca inainte cand aveam tesla . Ma gandesc sa pun 3 fise CHT si cea de la tesla , oare or avea ceva fiind una de un fel ?
  2. Acuma cand am schimbat antigelul am pus Hepu iar anul trecut cand l-am scchimbat am folosit total elf ..+ apa demineralizata de fiecare data . Momentam am 112k km reali , masina fiind de noua in posesia familiei si de la 60k km doar a mea . Cred ca o sa fac distributia mai rapid dar inca nu sunt sigur , depinde de bugetu de stat .. Nenea geo stiu ce spui dar pana acuma 3 ani avea fierbinteala aia si la relantiu , se facea sauna in masina si brusc dupa distributie sa cam dus .. Eu cam dupa distributie am luat masina in primire .
  3. "Nu tocmai transparent la exterior" nu inteleg ce ai vrut sa spui cu asta ..
  4. Posibil contactul de radacini sa fie unul cu probleme , mai probeaza unul daca ai cum
  5. Buna seara . De anul trecut ma confrunt cu o problema inelgatura cu caldura in masina care este insuficienta ... si prin asta ma refer ca la gurile de ventilatie vine aer cald dar nu fierbinte . Anul asta am spus sa incerc sa mai fac o clatire la instalatie + o spalare mai apriga asupra caloriferului . Am spalat in prima faza doar caloriferul cu solutie liqui moli .. a iesit apa curata ca lacrima , pe urma am pus dertatrant si lasat la inmuiat .. la fel , si la urma otetul care sa dovedit aceeasi treaba , apa iesea imaculata din calorifer. Intre timp ce am lasat caloriferul la inumuiat cu solutiile de mai sus m-am ocupat si de instalatia de apa a masinii ... dat fiecare furtun jos curatat , verificat de dopuri sau depuneri , toate sunt imaculate , inclusiv apa scursa din radiator care era lacrima ... Asamblez totul la loc si fac o proba , parca parca caldura este umpic mai fierbinte dar tot insuficienta si cum toata treaba asta sa intamplat impreuna cu un prieten mecanic ia venit o idee , sa turam umpic masina la o turatie constanta 3-4000rpm cateva secunde , in jur de 10 . Imediat a inceput o fierbinteala sa iasa pe gurile de ventilatie , nu puteai tine decat cateva secunde mana ca te frigea .. si am ajuns la urmatoarea concluzie cu el : Pompa de apa nu furnizeaza suficienta presiune de apa . Voi ce parere aveti de pompa ? A mai intampinat cineva asemanator si sa dovedit pompa ? Sincer sa va spun cea originala a fost schimbata la 61km odata cu distributia si banui ca nu sa pus ceva calitativ ... Si inca ceva , de cateva luni bune masina la cald merge cu un zvac la accelerari , mai intai se simte cu te decelereaza si pe urma pleaca dar nu cu acceasi forta . Pus o diagnoza pe ea (delphi) si am urmatorul cod de eroare : P1111 (tensiune ridicata senzor IAT) . Ma apuc sa fac niste teste supliemntare si sa masor valoarea senzorului care dupa numarul de ohm rezultati imi arata ca senzorul vede ca masina ar avea 80 de grade , dar pe diagnoza imi spune ca vede 23 de grade (temperatura asemanatoare cu cea din locatie) diferenta fiind de maxim 5 grade , si daca scot mufa se duce pe 20 de grade , valoarea standard luata de ECU automat banuiesc . Daca scot mufa si circul asa cu masina parca merge mai rau la o prima proba . Ceva sugestii sau pareri va rog ? Inlegatura cu pompa , incaz ca ea e problema ,. ma apropii de schimbul de distributie si nu stiu sincer la cielo pe ce firma sa merg .
  6. kikosro

    Vand diverse piese Cielo/Espero

    Un pret pentru cablajul de la proiectoare ?
  7. kikosro

    Daewoo Matiz 2008

    Salut , nu vreau sa te descurajez .. si eu sunt in cautarea unui matiz pentru prietena mea , dar sa tii ca 1250 de euro nu ai sa iei pe ea nici trasa de par ... O fii masina beton si motoru la fel dar valoarea lor e jos rau .. plus ca un spark cu ac si servo incepe de la accelasi pret anul find acelasi ..
  8. Rezolvat problema . Papucul de minus era oxidat complet . Acuma indica cum trebuie
  9. Multumesc frumos , o sa ma apuc de verificari
  10. Buna seara .. Acuma cateva zile am alimentat si la scurt timp sa aprins check engine ... prima banuiala a fost pentru sonda litrometrica , am mai avut acceasi eroare in trecut dar acuma chiar nu am avut la indemana adaptorul odb ca sa ii pun o diagnoza . Merg cam 110km si vad ca acul la benzina deabea a scazut si check engine-ul sa stins , mai merg cam 10km in oras si deodata creste aproape de jumate brusc ... si asa ramane pana astazi cand dintr-o data a inceput sa scada si la scurt timp sa dus la fund de tot , sta rezemat de opritorul ala . Am pus odb-ul dar nu-mi mai da eroare la sonda litrometrica sau al altceva . In trecut cand aveam un anumit numar de litrii in rezervor (in jur de 20-23) mi se aprindea check-ul , cum scadea sub 20 se stingea singur ... Voi ce imi recomandati mai intai sa verific , sonda sau ceasul din bord ?
  11. kikosro

    Vand diverse piese Cielo/Espero

    Un pret pentru senzorul de la axa cu came ? Si daca mai ai cumva rama din mijloc cea care cuprinde casetofonul , comanda de aer si sertarasul ala ..
  12. La mine o fost doar o siguranta pușcată , una de 20A .. am uitat care mai exact dar banui cea de la ECM de nu mergea nici-un martor nimica ..
  13. In seara asta cand mergeam prin oras dintr-o data sa dus acul de la turometru pe 0 si sa aprins becul de la baterie in bord .. si motorul nu sa oprit . Prima data banui ca sa dus partea electrica la contact , dar opresc si pornesc motorul fara probleme , numai ca numai apar toti martorii in bord pana sa dau la automat si nici martorul de la centura nu se aprinde . Ajung acasa cu motorul pornit si masor bateria si aveam 12.5 , alternatorul numai incarca deloc .. Se poate asa dintr-o data sa cedeze ? Masina are 105.000km proaspat facuti si pana acuma cam la fiecare revizie masuram cum incarca si era 14.2 si daca porneam toti consumatorii nu scadea sub 14 , statea fix 14 fara sa jongleze . Sa fie de la alternator sau din tabloul de sigurante ?
  14. kikosro

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    La al meu cielo din 2005 am avut rugina nu foarte multa pe aripa stanga spate .. cam o dunga si am cam un an jumatate decand am vopsit-o si inca e ok .. cei drept am bagat de atuncea vaselina siliconica prin oale si pe aripa pe interior si inca e ok ,dar vopsitorul mi-a spus si el ca daca nu incerc sa previn cu diferite metode , apare rugina ...
  15. kikosro

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    La cum arata vopseaua cea noua pe ea zici ca deabea acuma iese de pe linia de fabricatie ! Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km cu ea !
×