Jump to content

mihai72ro

Membru
  • Content Count

    320
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About mihai72ro

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/18/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://ro.linkedin.com/pub/mihai-ghilus/2b/934/521
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mihai72ro

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo; Ford;
  • Model
    Leganza CDX; Mondeo Trend;
  • An
    1999; 2001;

Recent Profile Visitors

3641 profile views
  1. 1.2 16V 73CP Intre timp s-au mai adaugat 5000KM; ca fiecare, te astepti sa se dea la ulei la acesti km nu? Deocamdata nimic. "Depaseste toate asteptarile!"
  2. Despre Logan: si am implinit si "150.000" de km si tot nu am schimbat nimic; sunt eu "fanatic" cu intretinerea, dar chiar nu ma asteptam.
  3. mihai72ro

    CATERINCA

    Corect? Corect!
  4. mihai72ro

    CATERINCA

    Noi si Europa... http://adevarul.ro/locale/constanta/imaginea-zilei-calul-alimentat-pompa-benzinarie-1_57336fcb5ab6550cb8d85e82/index.html
  5. Salut. Poate stie cineva totusi: radio-CD-ul meu de pe Leganza (model 2DIN) nu mai accepta niciun fel de comanda de la tastatura (practic nu poate fi introdusa norma 2 pentru AF si apoi codul); porneste si se opreaste din butonul de start. Am pus un CD in el pe care l-a luat dar mai departe nimic. L-am conectat pe direct la baterie: nimic nou - nu accepta nicio comanda din taste. Este cumva blocat iremediabil (antifurt); exista vreo combinatie de taste care il poate debloca? Multumesc pentru raspunsuri!
  6. Revin cu aceasta intrebare, poate ca totusi aveti vreo idee/parere. Personal am verificat sigurantele EF1, F1 si F9 (nu mai stiu acum exact, dar le-am gasit in manual); sunt in regula. Si inca ceva: nici ceasul de bord nu mai poate fi potrivit; trebuie un reset undeva? Daca da, unde? Multumesc!
  7. La Multi Ani tuturor! Nu am mai scris demult pe aici ("vizite" am mai facut), dar acum am o problema. Dupa o perioada indelungata, in care masina a stat fizic fara baterie, astazi dupa ce am pornit-o nu am mai reusit sa initializez casetofonul. Porneste, imi afiseaza "AF-" si nu primeste nicio comanda de la taste (1-6). Stiu ca trebuie sa apas tasta 2 si apoi codul, dar nu mai zice nimic. Ma puteti ajuta? Multumesc!
  8. Nuu..a fost "luat" din graba. Stiu sigur. S-a intamplat ziua. Dimineata era, dupa amiaza nu. A fost parcata la pranz langa o alta masina (taxi) langa parcare. Nici prin gand nu mi-a trecut ca raman fara si oricum ziua, la pranz. Dar parca mai conteaza. Mi-am cumparat un set no name si gata, ca originalul este 85 de lei bucata si ca sa il fure iarasi...
  9. @Salex: Multumesc mult pentru sfaturile cele bune. Sa iti dea Dumnezeu tot ce iti doresti! Am urmat intocmai si temeinic sfatul tau si si-a revenit masina. Nu am scos bujiile; de frica. Pentru ca nu am facut operatia asta la Leganza niciodata. La Dacie era altceva. Aici insa, iti trebuie cheie adecvata si daca nu stii risti sa ramaii cu jumatate de bujie in chiuloasa. Am in intentie sa le schimb pentru ca am observat ca una dintre ele (nu este una dintre cele umede, dar parca mai conteaza) are hexagonul cu rugina pe el. Pana aici totul in regula. Am descoperit altceva insa: la pornire, rece/cald se aude un scartait metalic. Dispare la o secunda/doua dupa pornire. Suspectez ca ar fi bendixul si ca ar ramane cuplat; poate. Sau, poate este ceva de la ambreiaj; sa recunosc, am umblat la cursa pedalei. Initial, am reglat-o dupa manual; mi s-a parut ca tine "sus"; am lasat pedala mai jos, dar tot sus tine (am miscat-o putin cativa metrii...din pacate nu se mai merge cu ea, avand masina de serviciu; dar asta este alta discutie). E, in acesti metrii facuti, sunetul mai sus amintit nu se mai aude. Si atunci, este bendixul, sau ambreiajul?
  10. Cred ca am gasit buba; cum privesti motorul din fata, de la stanga la dreapta, primele 2 bujii uscate, celelalte 2 umede. M-am uitat la fise; daca ma exprim corect, mansonul care intra pe ceramica bujiei este slab, la cele ude si chiar iese de pe fisa. La primele 2 am vazut ca are un silicon intre acesta si fisa propriu-zisa. Ma gandesc ca pe acolo scapa antigel, nu cred ca este apa. Si de aici ajunge pe hexagonul bujiei si da la masa. Si cred ca de asta merge prost. Uleiul este la acelas nivel, deci garnitura de chiuloasa zic eu ca este in regula. La fel si nivelul lichidului in vasul de racire. Sper sa scap cu un set de fise de bujii noi.
  11. Buna dimineata tuturor. Am o problema care ma cam sperie; am pornit masina dupa ceva timp, nu se mai merge cu ea si a luat-o din prima, dar nu mergea prea rotund. Dupa cateva zeci de secunde a inceput sa mearga rotund, iar pe masura ce se incalzea a inceput iarasi sa trepideze motorul. Am accelerat usor, pana la 2000 de ture si am vazut ca nu are forta. Am accelerat si peste 2000 si parea ca si-a dat drumul. Am luat piciorul de pe acceleratie, am mers un pic rotund, la mers in gol, apoi iarasi a inceput sa trepideze. Acul de turometru nu oscileaza, dar nu are forta. M-am gandit ca o fi de la vreo bujie. Am desfacut capacul de sus si am gasit umiditate pe fise. M-am gandit ca a intrat apa de cand am spat motorul, dar de la spalatorie (cu mult timp inainte) am plecat normal, am ajuns acasa, am oprit-o si mi tarziu am plecat iarasi fara vreo problema. Am revenit acasa si iarasi nimic deosebit. Asta a fost prin iarna. Acum insa a aparut povestea asta. Intrebarea mea este: de unde este apa aia acolo, sau este antigel; s-a intamplat ceva cu garnitura de chiuloasa? E normal sa ajunga antigel acolo pentru racire? Inca mai este umiditate pe linga bujiile alea doua pentru ca nu le-am dat afara. Si inca ceva:dupa ce s-a incalzit complet porneste greu si nici vorba sa mai mearga rotund. Motorul trepideaza vizibil. Va multumesc mult pentru raspunsuri.
  12. Pai ce scrie la semnatura, adica din poze, cea neagra, doarme de aproape 2 ani; a, anul trecut a facut 75 de km. Iar de cea gri, tot din poza se ocupa fetele: nevasta-mea si fiica-mea. Pentru mine nu are importanta ca este masina firmei; este la mine si atata timp cat tu nu stii de niciun fel de taxe (rovinieta, asigurare, impozit, taxa de parcare, rata de leasing, benzina, etc) se impune respect. Mai mult, a fost 0 km. Care urmatorii proprietari? Atata timp cat raman in firma, este a mea; si nu am degand sa plec. In primul rand pentru oamenii de aici (sefi/colegi). Nu vreau sa dau nume, sa nu sune a reclama; cu toate ca ar trebui.
  13. Bine v-am regasit dragilor dupa o lunga abesenta. Nu, nu am fost plecat din tara, ci pur si simplu nu am mai postat. Pe forum insa, am mai intrat sa iau "pulsul". Postez aici, nu vreau sa deschid un topic nou, nici nu este cazul. Azi tocmai am implinit 80.000 de km, am facut si revizia, urmeaza ITP-ul curand. Este mezinul familiei, spun asta pentru ca este nou venita (1 an si 8 luni) si este masina de serviciu si chiar este o rasfatata...si eu sunt fanatic cu grija fata de ea. In tot acest timp nu am schimbat nimic, decat ulei, flitre, distributia la 60.000 si azi placute frana fata. Nu troncane, nu scartaie (pentru cine nu crede poate face un drivetest, la volan eu insa) ci doar ruleaza. In mare parte a vazut doar exterior si mai putin oras. Este adevarat am primit-o de noua si am condus-o doar eu. Este un mare avantaj pentru ea. Ma declar foarte multumit.
  14. Multumesc frumos pentru raspuns. Cam radicala solutia; intre timp am vazut ca exista spray-uri dedicate, daca nu or fi doar reaclama de ele. Ma gandesc sa incerc.
 

×
×
  • Create New...