Jump to content

SAG

Cont inchis
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About SAG

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  1. mai oameni buni, am scapat cu multe milioane in buzunar ! Dupa niste forje date la masina cu mecanicul la bord ca sa simta si el ce si cum , omul imi zice, zambind sugubet asa : - ridica putin capota ! O ridic si baga el manuta acolo frumos apasa pe ceva si zice : - hai sa vedem acum ... supriza, mergea de n-avea taine . Sa inebunesc de furie, eram cat pe ce sa ma duc cu masina sa imi dea jos cutia sa se uite in ea ( ceea ce m-ar fi costat mult oriunde m-as fi dus ) Era o mufa ( un fir ) care face legatura dintre calculatorul de bord si cutie, mufa care era iesita ( slabita ) drept urmare nu mai comanda calculatorul cand sa schimbe viteza ci o facea cand statea motorul sa bubuie de atata muncit in gol. Rezolvare - reintroducerea mufei , penibil de simplu, insa la un sservice chiar daca si-ar fi dat seama ca asta e probabil ca o dadeau de ceasul mortii ca sa imi ia banii !
  2. mda, dupa discutii telefonice interminabile cu mecanicul de la Radacini concluzia e simpla : SPERAM sa fie o rezolvare cat de cat cu schimbarea uleiului. Altfel : reparatie cutie automata Cielo : 20 mil manopera , aprox 20 mil piesele - distractie, ma gandesc sa imi bag picioarele in ea si sa o las in spatele blocului... vrea cineva piese de Cielo ?? glumeam dar intrebarea este acum, dupa ce ( la un mom. dat ) repar cutia , adica o schimb, garantie REALA ( nu pe foi ) este ?? se poate da ? si daca da la cate mii de km. Acestea sunt intrebarile la care nu am raspuns inca !
  3. Inainte de acest moment, mentionez, in mom. in care apasai lin pe acceleratie motorul se ducea in 2000-2500 ture , moment in care schimba viteza in cea superioara si daca mentineai nivelul acceleratiei ( fara sa apesi mai tare ) crestea usor usor viteza si la un mom dat trecea iar in superioara samd. Evident dupa ce trecea in vit. superioara scadea turatia pe la 1200-1500 si iar urca. Totul normal pana aici mai ales tinand cont ca e hidramata. Acum insa problema : NU se mai schimba vitezele decat peste 4000 ture , indiferent cat de mult apesi acceleratia ( rapid sau in lung ). I-a merge pana la 2300-2500 rpm, aprox 40 km/h dupa care motorul tureaza in gol pana la 4000 rpm dar NU mai creste viteza, abia la 4000 rpm schimba in a II-a moment in care sare brusc in 70-80 km/h . Treaba asta NU este foarte comoda in traficul din Bucuresti. Daca vreau sa merg constant cu 50km/h nu am cum decat 40 sau 60, intre, neexistand cuplu pe roti parca desi motorul e pe la 3000-3500 rpm Alta chestiune pe care am sesizat-o este ca mai nou, in mom. in care tai acceleratia ( sa zicem la 60 km/h ) dar o las in viteza se infraneaza mult mai brusc decat inainte. Pe liber ( D ) daca o las NU se infraneaza deci varianta in care rotile sunt infranate fizic o cam exclud . Daca cineva are cea mai mica idee care ar fi problema va rog sa ma ajutati. Prefer sa ma duc la Radacini spunandu-le care e problema pentru ca daca ii lasi pe ei sa descopere iti baga pe gat mii de reparatii care poate NU sunt urgente ( scopul lor este sa ia multi bani ) . Sunt absolut disperat, mi-e frica, nu stiu daca mai pot sa merg cateva zile cu ea asa sa nu se strice draq ceva rau la motor sau la cutie. Problema este si ca NU am timp sa ma reped pana intr-un service si mai am si nevoie zi de zi de masina ! PLS, HELP !!!
  4. cand am facut scoala de soferi, intamplator am facut tot pe Cielo si avea ABS, l-am simtit Al meu e din 96, hidramat, coreea, inchidere centralizata, alarma, gemuri eletrice, aer conditionat, pornire masina din telecomanda ce mai, de babalaci, dar sa nu aiba ea ABS, rusine ! nu ca mi-ar trebui pentru ca prefer sa mai si derapez de efect dar ma gandesc ca pe ala sau pe polei e bun rau !
  5. Sal, aveam impresia ca stiu cat de cat ceva despre Cielo, pana mi-am luat unul. Ma asteptam sa aiba ABS, dar la frama masiva NU l-am simtit , hmmmmm Vin zilele insorite si ce vad in bord in stanga jos. Un indicator de ABS care insa nu s-a aprins niciodata, nici nu stiu daca ar trebui sa se aprinda. concluzia : scrie acolo sub turometru ceva de ABS ( adica e un indicator ), totusi , am sau nu am ABS, este inactiv, ce fa csa fie activ ?? nu prea am gasit discutat subiectul pe forum, sau poate nu am cautat bine !
  6. avand aceeasi problema cu frana de pisior moale si aproape inexistenta uneori intreb cu uimire sa fiu sigur ca m-am prins : stau pe loc, trag frana de mana la maxim ,dau 3-4-5 pedale frana tot la maxim si supa aceea ar trebui sa fie mai tare frana de picior ?? daca da, de ce ?
  7. Am vazut parerei pro si contra umplerii pana in buza a unui rezervor. Concret si final : ( intr-adevar asa s-ar face consumul cel mai aproape de adevar ) banuiesc ca NU este recomandat sa fie supraplin rezervorul daca nu asa a fost gandit, dar STRICA ceva, daca de cateva ori pentru o medie buna la consum il fac asa ??
  8. concluzie, ca sa fie si o concluzie, ca sa obtii maximul de la un motor de Cielo ( fie el si hidramat ) cam care este turatia recomandata, peste care nu merita sa treci si sub care nu ai ajuns la maxim ??????? Evident este vorba de momentele in care vrei sa scoti totul din masina pentru ca in general in Bucuresti o arzi intre 2000 si 4000 ture, poate cu exceptia depasirilor pe contrasens cand o mai duci in 5-6 mii.
  9. am mai investigat problema, se pare ca lichid de frana am ( am invatat sa ma uit dupa el , banal dar daca nu ai mai avut Cielo... ) inseamna ca trebuie aerisit !
  10. hm, daca stau si ma gandesc, am luat masina acum 2 saptamani si in afara de frane n-am schimabt nimic ( ma rog, 2 becuri ) Idea e ca stiam ca nu am frane ( placute ) si am remediat problema, probavbil insa ca e nevoie si de ceva liuchid si de ceva aerisire, merci, o sa trebuiasca sa ma duc din nou la ei , multumesc de deschiderea ochilor !
  11. Nu este nici o diferenta indiferent cate pedala ii dau Nu are nici un zgomot Frana de mana tine ( am intarit-o si pe asta cand am schimbat placutele pe fata ) incepand de la al 2-lea dinte incepe sa tina !
  12. sal, am si eu o situatie, nu am avut timp sa citest tot si imi cer scuze, poate s-a raspuns la ea : Acum 10 zile am schimabt discuri frana fata Cielo, la Radacini in service, si a tinut OK frana, acum de 2-3 zile s-a dus draq. Nici cu pedala la podea NU se blocheaza rotile ( n-am abs ) si franeaza foarte putin. Timp sa ma duc la ei sa se uite nu prea am, o voi face in ultima instanta. Dar voi fiind soferi cu mai multa experienta, ce ziceti ?? ce ar fi de vina, ce ar trebui facut ?? Specific ca masina e hidramata ( nu stiu daca conteaza acest aspect )
  13. am mers cu diferiti taximetristi ( asta pana sa imi iau Cielo ) si la unii am vazut tot felul de huse,insa fff confortabile mi s-au parut alea cu bordura laterala pronuntata, cand am ajuns insa la magazin, surpriza, nu iti poti da seama care sunt ( nu de alta dar sunt in pachet ). Sunt fff confortabile ziceam , exceptie daca eti gabarit depasit cand probabil te-ar deranja la spate. Are cineva idee ce tip sunt alea sau daca v-ati luat, ce model, eventual niste poze ceva ????????
  14. Sal, am de 2 saptamani un cielo 96 - coreea - 91 mii km reali, nelovita, inchidere rentralizata, geamuri electrice, aer conditionat, pornire motor din telecomanda ( misto rau faza mai ales cand e racoare afara, lasi seara pornita caldura, a doua zi iesi pe balcon , pornesti masina si pana cobori e cald in ea ) hidramat cutie pusa la comanda de GM , inca ii rup oasele sa vad ce poate si UIMITOR , poate. Pentru cei care undeva in paginile anterioare au scris, da, am mers cu Cielo manual si e ok iar diferentele intre el si cel pe care l-am cumparat acum sunt : 1. consum cam cu 1 % mai mare ( in conditiile in care media de turatie la mine este de 4300 ture / v-am zis ca il rup sa vad ce poate ) deci insesizabil 2. super lejeritate la traficul din Bucuresti si pe drumurile accidentate intrucat merge singura camcu 3 km/ ora fara sa apesi acceleratia ceea ce pe un drum prost te ajuta enorm sa nu omori ambreiajul samd. 3. usoara incapacitate de depasire in scurt pe autostrada ( adica dureaza cam 1-2 secunde in + fata de manuala pana intra in cuplu chiar daca o apesi brusc la funt ) ceea ce la 100-130 km/ora conteaza 4. viteza maxima atinsa FARA sa o fortez 155 km / ora cu 4 oameni in masina in conditiile in care tot ce insemna filtre, ulei, bucsaraie, arcuri sunt vechi si foarte vechi. Faza tare e ca am descoperit o schema. Daca vrei sa fie nervoasa poate fi al draq de nervoasa, m-am tras pe distante scurte ( maxim 1 km ) cu tot felul de masini si nu mi-a stat mai nimc in cale. Probabil insa ca la mom respectiv consumam dublu cat altele si scurtam viata motorului la fel de dublu. Reultatul insa a fost rusinos pentru ceilalti. Cum se face miscarea ?? sunt doua variante : a) o apesi brusc pana la funt si o ti asa in continuu si ai sa ai surpriza placuta ca se duce in 6000-6300 ture in vit. I cam pana la 65-70 km/ ora dupa care schimba in a II-a care merge pana la 100-110 iar cand intra a 3-a s-a terminat urca fff repede pana in 130-145 //dezavantaj : consum vizibil pe indicator b) o apesi putin cam pana in 3000-4000 ture pentru a I-a ( max 40 km/ ora ) , ridici piciorul o fractiune de secunda dupa care o apesi la max si intre timp ea cupleaza a II-a si urca pana in 90-100 in timp ffff scurt. Mai sus cand trece in a 3-a deja e acelasi lucru ca si la varianta "a" /// dezavantaj ??? - incepe sa iti placa in draci si mama mama ce zgomot frumos face cand intra in a II-a la 40 km/ ora cu 5000-6000 ture, iti vine sa o pupi. Schema e ca atunci cand ridici piciorul ea isi schimba viteza dar o face cam in 0.8-1.2 sec timp in care tu ai revenit cu piciorul pe pedala, ai avut timp sa o duci la fund, a avut timp sa intre in 5-6 mii ture. E colosal, mi-e frica ssa imi inchipui daca faci schema asta la o masina de peste 150 cp cum se simte Intrebarile mele sunt urmatoarele si daca ma puteti lamuri ( sau incercati )va multumesc : 1. ce benzina e recomandata ( stiu ca nu e aici rubrica specifica dar la cata polologhia am scris nu vrea sa o repet in alta parte ) 95, 98 sau 100 ??. Cu 100 trage ceva mai tare dar nu as vrea sa ard vre-o garnitura sau ceva de genul asta ! ( specifica ca la mecanica sunt 0 barat ) ( oricum folosesc fpb ) 2. Ce trebuie sa schimb ca sa nu se mai incline asa de mult in curbe ( la peste 50 km ora se inclina cam mult ) 3. mai am si alte intrebari dar in editiile viitoare, multumesc pentru rabdare !
 

×
×
  • Create New...