Jump to content

Mo'Gas

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About Mo'Gas

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/13/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    fodor_alexandru

Profile Information

  • Din
    Ploiesti / Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE +GPL
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    PH-05-JFH
  1. Vreau sa imi instalez instalatie GPL unde si cum sa procedez?

  2. aduc stelele....:)

  3. Ai trecut de la Passat la Spark?
  4. Mo'Gas

    Astazi am vazut..

    Pe langa astea am mai vazut(poate alta zi) un Ferari 430 si un Hummer H2 cu roti de 28 inch. Oricum SLR-ul ala negru avea discuri de carbon numai pe fata, masina de om sarac Jiji a fost primul cu Mabach, restu sunt niste impostori... Tara de hoti ...
  5. Mo'Gas

    Kitsch-URI

    Singurul Logan cu suspensie pneumatica reglabila ! Super tare
  6. Mo'Gas

    Astazi am vazut..

    Au fost la oferta de Paste...
  7. Mo'Gas

    OTTO versus DIESEL

    Sau TFSI-ul de pe S3 : 265 CP tot la 2000 cmc
  8. Eu mi-am montat o punte de Vectra pe spate de vreo 6 luni si pot sa spun ca problema nu e ca nu franeaza spatele destul, cateodata franeaza chiar prea bine (blocheaza rotile daca nu franezi progresiv pe carosabil umed) desi am butelia de GPL in portbagaj. Cand e incarcata masina - cel putin o persoana in spate franeaza excelent, pedala este destul de rigida si tine sus. Presiunea de franare este aceeasi intr-adevar dar aceasta presiune genereaza o forta de apasare mai mare pe placutele de frana pentru ca diametrul pistonului receptor este mai mare dacat al tamburilor => o forta de franare mai mare. Totusi avantajele sunt mici in comparatie cu amploarea modificarii si aici ii dau dreptate lui Ovi, e o mare complicatie.
  9. Adica de la "Made in Austria" am trecut la "Made in Hungary" . Super! . Eu stiam ca astia se ocupa cu uleiuri reciclate ( cel putin asa am auzit de Texaco ) , de ce credeti ca MOL ar fi mai prejos? Bun si ieftin nu exista . . . asa ca o sa punem in balanta valoarea unei reparatii la motor fata de folosirea unui ulei bun. Informatiile de pe site-ul oficial sunt toate asemanatoare indiferent de marca uleiului, parca au folosit Copy-Paste . Eu sunt de parere sa se treaca pe Bixxol care este tot "Made in Austria" si este poate la fel de scump ca un ulei "Made in Germany" . Cu diferenta de pret intre OMV si MOL nu cumperi nici macar 30 de litri de benzina, asta s-ar traduce la 10000km la aproximativ 0.3l/100km crestere de consum. La asa ceva nu se face rabat, costurile de intretinere ale unei masini sunt mult mai mari decat costurile combustibilului si uleiul de motor este cea mai importanta consumabila.
  10. Nu este o macheta, este un prototip. Varianta finala difera de acesta prin faptul ca are spoilerul spate retractabil si alte jante... Uite si niste poze : http://www.flickr.com/photos/cunaldo/325327540/ http://www.flickr.com/photos/cunaldo/325327777/ http://www.flickr.com/photos/cunaldo/325327885/ http://www.flickr.com/photos/cunaldo/325328003/ http://www.flickr.com/photos/cunaldo/325327248/ Si era alaturi de un Bentley LeMans de carton si alte cateva cu telecomanda...
  11. Am avut ocazia sa vad si sa ating un Veyron intr-un showroom in Berlin . Pur si simplu te lasa fara cuvinte... La prima vedere nu ai crede ca o masina atat de mica are atata tehnologie in ea si... 1001 cai putere. Cred ca nu era varianta finala cu spoilerul retractabil , in locul lui era doar capota motorului usor profilata in forma de spoiler. Ma multumeam cu un test-drive si cu asta, totusi ...
  12. De acord, dar un diesel care consuma de doua ori mai mult decat dCi-ul de pe Logan (ca sa fiu ontopic) poti sa ti-l permiti in ideea ca viata ta si a familiei tale e cea mai importanta. Oricum nu as vrea sa fiu intr-o masina mica (un Matiz condus imprudent de vreun curier inconstient) care intra pe contrasens si se intalneste cu un Nissan Patrol de 2.5 tone condus regulamentar.
  13. Intaritura in partea din spate face parte din panoul spate si este plasata la partea superioara a panoului, devenind inutila la un impact produs de un autoturism care franeaza la maximum. Eu nu am zis neaparat ca Loganul nu este proiectat sa se deformeze controlat si sa absoarba impactul in caz de accident, desi am rezerve in privinta asta dupa ce am vazut cateva desfacute in service care erau sifonate rau de tot in accidente relativ usoare; totusi Renault are cateva masini proiectate de 5 stele - ca elemente de protectie in barele fata spate insa sta foarte prost comparativ cu o masina moderna, nu cred ca mai e nevoie sa amintesc de un impact lateral. La un Cielo care a fost lovit in spate la 30km/h sa zicem nu trebuie sa ii schimbi decat fagurele si intaritura metalica, panoul de spate nu are nimic (vorbesc din propria experienta recenta, impact la aproximativ 40-50 km/h); pe cand la Logan cred ca se deformeaza si panourile laterale. Aceste elemente de siguranta pot oferi protectie comparabila cu cea a unui airbag, degeaba ai airbag daca structura celulei de siguranta se deformeaza din cauza lipsei unui fagure care sa absoarba o parte din energia impactului, cu un cost mic de proiectare/productie. @osirus : Pneurile si abs-ul sunt importante daca apesi pedala de frana, dar daca franezi in ultima secunda sau nu franezi deloc te scapa doar structura de rezistenta a masinii + bara + fagure + centura(asta daca o porti) +airbag + Cel de Sus. Eu sunt adeptul unei masini mari (un jeep de cel putin 2 tone) care te protejeaza in cazul unui acident cu o masina de dimensiuni normale prin diferenta de masa si prin faptul ca pasagerii stau mult mai sus, dar este mai instabila pe sosea obligandu-te sa mergi mai incet si mai atent .
  14. Autoarea e ambigua: nu da numarul legii, data la care intra in vigoare etc. asa ca il spun eu: Legea nr. 6 din 9 ianuarie 2007 . Si in plus a inteles gresit : 'In cazul in care unul dintre vehiculele implicate in accident nu poate fi deplasat la unitatea de politie, conducatorii auto sunt obligati sa anunte Politia, care se va prezenta la locul faptei si va intocmi pe loc documentele de constatare a accidentului si eliberarea pe loc a documentelor autorizatiei de reparatie. In schimb, in situatia in care vehiculele avariate pot fi deplasate fara riscul de a periclita siguranta circulatiei, soferii se vor prezenta imediat cu vehiculele la unitatea de politie pe a carei raza a avut loc accidentul pentru a intocmi documentele de constatare. ' -obligatia de a nu parasi locul accidentului e valabila numai cand accidentul s-a soldat cu vatamari corporale. -nu se mai mentine termenul de 24 de ore in care poti sa declari acidentul, trebuie sa faci chestia asta IMEDIAT la sectia de Politie pe pe raza careia s-a produs accidentul. (imediat e ceva relativ, daca ai zgariat un pic o bara si trebuie sa ajungi neaparat la serviciu sau ai o intalnire de afaceri sa zicem, doar nu te duci la sectia de Politie pe loc, iti faci treaba si pe urma iti dai intalnire cu partenerul de eveniment acolo). -singurul avantaj este ca poti sa chemi un echipaj sa intocmeasca PV doar daca cel putin un autoturism nu e deplasabil si doar in acest caz. In felul asta se distribuie relativ uniform sarcina pe care o are acum Biroul de Constatare Accidente Usoare din fiecare sector la fiecare sectie de Politie, acest 'imediat' e exact ca formularea 'pana la limita evitarii oricarui pericol' .
  15. Toate variantele de echipare ar trebui sa aiba ca optionale 'faguri' in barele de protectie fata-spate asemanatoare cu cele de la Cielo ca sa iti dea o sansa de scapare in caz de accident pentru ca astea facute pana acum au doar aer acolo (bara din fata are intr-adevar o intaritura din tabla asemanatoare barelor de la daciile vechi) Nu stiu cum sunt acceptate in alte tari care au o legislatie stricta in privinta asta; posibil ca cele pentru export sa fie prevazuta cu asa ceva.
 

×
×
  • Create New...