Jump to content

dj.martzian

Membru
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About dj.martzian

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    dj.martzian@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Executive
  • An
    2004
  1. Salut, Caut sa achizitionez capota de la portbagaj pentru Cielo Executive,preferabil culoare Gri Poly 92U. Detalii pe PM, dj.martzian@yahoo.com, 0743.220.227. Multumesc.
  2. Salut, Legat de problema antenei electrice (discutata in acest topic la pagina 38), am reusit sa realizez schema propusa si precizez ca functioneaza perfect cu modulul antenei electrice. Mai jos am atasat si schema, respectiv componentele folosite. PS: multumiri colegului Johnny_L Numai bine.
  3. Salut, Aveti cotele pentru un altfel de filtru? Sunt interesat de confectionarea unuia! Multumesc!
  4. Salut, Aceeasi problema o am si eu cu un Cielo E3 2004 (motor SOHC - intalatie GPL LovEco). Mi se aprinde martorul "Check Engine" chiar daca motorul functioneaza pe benzina sau pe GPL. Am fost la un scaner si desi martorul era aprins in memoria ECM-ului nu s-a gasit nici o eroare. S-a resetat si dupa un timp s-a aprins iar. Care ar fi cauza si cum anume se poate remedia? Multumesc. Numai bine!
  5. Salut, Interfata este in arhiva din postul meu anterior. Am realizat-o pur si simplu in "old fashion way": placuta de CU am introdus-o in clorura, apoi cu pistolul am lipit toate componentele. Nu am avut un laptop cu port serial si am folosit un cablu USB-la-DB9(serial). Din nefericire eu nu am reusit sa ma conectez la ECU. Daca tu resusesti ceva, posteaza si pentru colegii tau pe GM forum. Numai bine. Dragos
  6. Am efectuat astazi si testul prin conectarea senzorului la masa...in momentul in care am "pus" contactul acul temperaturii s-a deplasat pana in capat de scala (in zona H) => ceasul nu este dereglat. o sa imprumut o baterie incarcata complet si mai verific o data. Este posibil ca bateria sa fie cauza deoarece in ultimul timp am observat si o variatie a iluminarii afisajului digital al casetofonului (cateodata "plapaie" cateva secunde). Drum bun si fara evenimente rutiere.
  7. Salut Madkat, Am curatat astazi si contactul de la motor(cel de langa senzorul axei cu came, orientata spre alternator), dar din pacate nu a avut nici un efect- problema inca persista. Da , cand motorul ajunge la temperatura normala de lucru, indicatorul apei se opreste la mijlocul cursei (exact ia primul punct) - din ce am citit in acest topic am vazut ca trebuie sa se opreasca intre cele 2 puncte. Exista vreo problema daca acesta este mai jos? termostatul nu deschide bine? Precizez ca nu am probleme cu caldura! O sa desfac ceasurile sa verific si suruburile acelea de prindere la circuitul imprimat.. de asemena o sa-i verific si calibrarea conectand firul senzorului la masa(cu contactul "pus" ar trebuie sa ajunga in capat de scala la valoarea maxima). Bateria este Delkor originala din uzina de la CR..deci ca varsta are aproximativ 7 ani.Iarna aceasta a dat semne severe de "oboseala". Crezi ca bateria ar fi o necunoscuta in rezolvarea problemei? Multumesc pentru timpul acordat. Numai bine Dragos.
  8. Salut Madkat, Cand ai zis ca ar fi o problema electrica la ce anume te-ai referit: 1) la senzorul de apa de la motor exista un contact imperfect ("papucul" are "joc")? sau 2) este o problema in bord la indicator? Cum anume as putea remedia defectiunea? Ms frumos pentru informatii... Numai bine. Dragos
  9. Salut, In ultima perioada am observat un fenomen ciudat cu indicatia acului de la temperatura apei la Cielo Exe. Si anume cand motorul este rece (cand plec dimineata) se intampla urmatoarele: 1) cand pun contactul (fara sa pornesc motorul) acul se ridica putin de la minim. 2) in timp ce pornesc motorul (pana cand acesta "da" sa plece) indicatia acului mai creste putin. 3) in momentul in care motorul deja a pornit scade brusc la minim. Apoi urca treptat pana la jumatate (la temperatura optima de functionare a motorului) si apoi nu mai apar oscilatii(scaderi sau urcari) - deci la 90 grade NU sunt probleme cu indicatiile acului. Ce intrebare as avea: Este normal comportamentul acestui indicator de temperatura a apei din bord atunci cand motorul este rece? Sa fie vreo problema la senzorul de temperatura a apei? Precizez ca termostatul a fost schimbat de curand (aproximativ acum 2 luni) o data cu kit-ul de distributie si antigelul. Multumesc. Drum bun
  10. Buna Ziua, Aveti butonul de temporizare stergatoare la Cielo (cel care regleaza perioadata de "asteptare" ) - potentiometrul situat in bord sub butonul pentru becurile de ceata. Multumesc.
  11. Buna Ziua, Aveti butonul de temporizare stergatoare la Cielo (cel care regleaza perioadata de "asteptare" ) - potentiometrul situat in bord sub butonul pentru becurile de ceata. Multumesc.
  12. Salut, In ultimele zile Cielo al meu a inceput sa-mi faca probleme cu temporizarea (instalatia electrica este cea din uzina de la CR eu nu am adus nici o modificare)...Cand maneta este pe pozitia INT(temporizatorul functioneaza) si vreau sa spal si parbrizul la un moment dat stergatoarele incep sa se deplaseze intrerupt(scadat) iar uneori raman chiar blocate. Am observat ca fenomenul se manifesta cand potentiometrul este in periodata mai scurta de temporizare. Am schimbat zilele acestea lamele , inclusiv releul de temporizare dar din nefericire problema persista...singura "problema" ar fi butonul de temporizare din bord (potentiometrul acela sub butonul pentru becurile de ceata). Aveti butonul respectiv? Multumesc.
  13. Salut, Am schimbat zilele acestea lamele , inclusiv releul de temporizare dar din nefericire problema persista...singura "problema" ar fi butonul de temporizare din bord (potentiometrul acela sub butonul pentru becurile de ceata). Aveti idee unde as putea gasi butonul respectiv? Multumesc.
  14. Salut, Aici se gaseste LovatoRGE92 LovEco zip - schema interfetei (MAX232) si softul, necesare conectarii la ECU instalatiei GPL din fabrica pentru Cielo E3 - Lovato RGE92 - LovEco. Personal am realizat interfata si folosind softul respectiv(LovEco) nu am reusit sa ma conectez. Deoarece consumul este mare (aprox 13% extraurban) as dori sa citesc parametrii GPL-ului. De asemenea, se poate realiza un reglaj al instalatiei fara a fi necesara conectarea la ECU, folosind informatiile: "Debitul de gaz se regleaza in cazul instalatiei mele prin 2 modalitati: - reglaj fin de gaz (butonul de plastic negru cel din laterala vaporizatorului) - reglaj brut de gaz (butonul metalic auriu cel de de asupra vaporizatorului)" Bafta
  15. Buna Seara, 185/60/R14 pentru Cielo Exe ce anvelope de vara aveti? Astept raspunsul... Multumesc!
 

×
×
  • Create New...