Jump to content

ovidiu.sb

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ovidiu.sb

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Sibiu
  • Din
    Sibiu
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Spark
  • An
    2005
  1. http://www.automarket.ro/stiri/chevrolet-paraseste-piata-din-europa-la-sfarsitul-lui-2015-54318.html
  2. Cred ca in segmetul sau va face vanzari bune, in special motorizarea diesel. Fifth Gear : WE LIKE 1. Smooth and refined diesel engine 2. Solid and attractive interior 3. Genuinely seats seven WE DON'T LIKE 1. Awkward styling 2. Engines not the most efficient in the class 3. Gutless petrol motor ---------------------------------------------------------------- Car Magazine The Orlando is good, simple family fodder. It doesn't pretend to be anything more, and the accent is firmly on good value and no-nonsense practical virtues....Take your pick between sharper dynamics, lower CO2 and more cutting edge engines; but for many buyers, the Chevy's killer spec and price advantage will outweigh such considerations. They won't be disappointed by the Orlando one jot. ------------------------------------------------------------------------------------------- autocar.co.uk Should I buy one? We'd be tempted to see what it rides like in the UK before fully committing. But there's no doubt that the Orlando's got visual appeal. It works well as a mid-sized seven-seater and it will be well priced. In short, another good step forward for Chevys sold in Europe.
  3. E de 68cp . Consumul pe care il spui poate sa fie normal sau nu, nu ai spus cu ce viteze ai mers , daca ai fost incarcat sau nu etc. Producatorul spune 6,6 l/100km in oras, asa ca asta in viata reala e cam 8. Daca obtii atat poti fi multumit daca obtii un 7,5 chiar f fericit . In afara, la fel producatorul zice 4,2 , de astia te poti apropia daca mergi constant cu a 5 la 2000-2500rpm (cam80-90km/h) pe drum drept si fara vant din fata sau lateral . In realitate ar trebui sa ai un consum de 5,5 la mers normal 90-100 km/h. Daca mai incarci masina cu vreo 2-3 pasageri ajungi lejer la 6. Te mai duci pe autostrada si dai 120-130 sari la 7-8 usor. .Pe la 150 posibil sa ai vreo 9-10 consum. Concluzie consumul e functie de talpa si de greutatea suplimentara. Masina are cam 950kg, 68cp la 6400rot si cuplu max de doar 93nm la 4800rot. spark2010.pdf
  4. 1. vezi http://gm.ws123.net/...en.html#M5B1FMT daca ai imprimanta tipareste si du-te cu ea la aia de isi zic mesteri chevrolet. 2. Dute la o o reprezentanta opel atunci, si ia http://www.clubopel..../ULEI_CUTIE.jpg care e 75w85 GL4 daca aia de la chevrolet nu au decat 75w90. Eu iti zic ca stiu pe multi cu opel care au bagat de ex mobil 75w90 si l-au dat repede afara ca le agata si mergea mai greu .
  5. Am facut eu drive test (varianta LS + de 1 L) dar numai pe vreo 7 km asa ca nu stiu cat este de concludent. Ce ai dori sa sti ? Dar mai bine du-te si fa un drive test programat, ca sa le spui ca vrei sa-l testezi in conditii atat afara cat si in oras. Eu am fost la ei pt o treaba si am zis sa fac si un test cu el de aceea a durat doar f putin ca nu am avut un interes special iar cea cu care am facut drive testu era destul de ocupata (cel putin asa zicea) asa ca nu am insistat . http://www.automobiletv.ro/car.php?id=9
  6. Cum ti-a zis si @tolin baga de care trebuie, te duci la reprezentanta si cumperi. Incearca 75w90 si apoi o sa te plangi pe aici ca agata , merge mai greu etc.
  7. Turatia la relanti e de 950+/- 50 rpm. Cu AC e de 1000 +/- 50 rpm
  8. http://www.infomotori.com/auto/2010/01/07/gpl-punto-matiz-e-panda-al-top/
  9. Sti cum e, cine nu risca nu castiga, eu am luat-o cu 80k la bord tot in 2005 (ea find din 2002) direct din germania, iar acum are 190k. Si o mai tin 1-2 ani. Car cu ea f des si merg cu ea pe drumuri neasfaltate (sate) destul de mult (din cauza asta am reusit sa sparg baia de 2 ori ). Cu Sparku n-as putea sa car si sa ma plimb multi km pe acele drumuri. La cati km faci (banuiesc ca nu faci mai mult de 10k pe an) si pe ce drumuri mergi tu sigur o sa te tina Sparku inca 5 ani. Trebuie doar sa ai grija de ea, sa schimbi ce trebuie schimbat la timp.
  10. Sparkul a costat mai mult ca golfu, pt ca l-am luat de nou si in leasing (mare greaseala leasingu) iar golfu e luat SH. Cum am mai zis fiecare cu dreptatea lui, daca tu consideri ca e de ajuns pt tine atunci inseamna ca asa e. Eu ies destul de mult din oras asa ca vad altfel problema
  11. Dar inghite direct proportional mai mult . La toate Sparkurile dupa ce ai oprit masina si ai scos cheia din contact, se aprind stopurile (becurile de frana) cand apesi frana ? (de mult vroiam sa intreb pe cineva cu spark)
  12. Pana la urma imi dai dreptate, Spark e buna ca a doua masina pentru a te misca in oras. La drumuri lungi Passatul e net superior d.t.p.d.v. Nu cred ca daca ai si Passat, preferi Spark-ul si in afara. Despre frane , la renault prind f repede nu inseamna cas mai bune sau mai rele ca la altii . Mie la Opel si Vw imi plac franele ca se pot doza mai bine. Spark e cam opusul lui Renault (Clio 3 si Megane 2 ca astea le cunosc bine) la frane.
 

×
×
  • Create New...