Jump to content

Andutul

Membru
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About Andutul

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/16/1990

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    DJ-06-TCK
  1. Sincer la chestia asta nu am fost atent,aseara mam uitat cu mai multa atentie,cand pornesc consumatori creste si intensitatea becului putin,dar parca pana acum nu facea asa,cand pornesc semnalizarea sau avariile becul licare dupa semnalizare, nu prea le am cu electrica cum sa masor de la iesirea din alternator?
  2. Vin si eu cu o problema de baba mea,alarteri mergand noaptea cu masina observ ca se vede foarte putin aprins becul la baterie aproape insesizabil(trebuia sa te lipesti de bord sa il vezi),turez masina becul ramane la fel,numai cand apas frana creste putin in intensitate,daca pornesc restul consumatorilor mi se pare ca ramane la fel.A doua zi pun voltmetru pe masina si valoarea la relantiu este 14.10,14.6,dar ciudat este ca atunci cand o turez tensiunea scade de exemplu pe la 4000 rpm avea, ca, 13.96.Este normal,marti trebuie sa plec cu ea la bucuresti exista sanse sa ma lase pe drum,in rest totul merge normal nu am scadere de intensitati de lumini sau semne ca as ramane fara curent,mentionez ca testul lam facut cu consumatori opriti,masina este un espero de 1.8
  3. Salut sunt 2 dopuri in chiuloasa chiar sub delcou,si mi se pare ca pe la unu curge antigel iar pe la unul ulei,cum se schimba?dopul cel nou intra doar prin fortare acolo?
  4. Chiar nimeni dupa forumul acesta nu a avut tangente cu asa ceva,chiar nu stie nimeni?As avea mare nevoie de un sfat ca am cateva drumuri mai lungi de facut
  5. Atasesz si o poza,poate totusi ma ajuta si pe mine cineva.In cele de jos incercuite nu intra absolut nimic,si cel de sus este blocat de un plastic http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=1426530&d=1271593576
  6. Deci am umblat la clapeta de accelaratie, ca sa o curat si are 2 tevusti acolo in care ar trebui sa intre vacumuri ceva si nu intra nimic,dar daca pun mana acolo imi trage putin degetul.Furtunele care le am eu sunt,acelea 2 mari de antigel,egr si 2 vacumuri,unu pe lateral si unul jos.Ce ar mai trebui sa am?Mai tarziu o sa pun si o poza sa va arat ce vreau sa zic
  7. Cum spune si titlul merge cd dar nu se aud boxele.Totul incepu de cand desfacui usa dreapta fata ca sa o indrept si constatat ca nu merge boxa din usa,care mersese parca pana sa desfac fata de usa,desfacui boxa o pusai pe alta masina mearsa,dupa aceea montai boxa la loc pusai fata de usa si nu mai mergeau boxele,cd imi apare ca merge,ma gandi ca se arsera finali,pusai alt cd si ala facea la fel,ce poate fi?
  8. Sal am si eu o problema.mi se aprinde check motor cand se incalzeste motorul.Daca il opresc si il pornesc se stinge si dupa un timp iar se aprinde,si daca merg un timp cu el aprins se stinge,ce poate sa fie?
  9. Becul nu este ars si lampa din spate merge,nu stiu ce poate sa fie
  10. Vin si eu cu o problema de a mea,nu mi se mai aprinde plafoniera.Ii schimbai contactori acceia de arata daca este usa deschisa si cand il pusai pe cel de la sofer se stinsa odata plafoniera si nu mai merge deloc nici aprinsa manual nici cand se deschide usa.Pe la sigurante ma uitai dar nu am cartea masini si din ce scrisa acolo pe capacel.A patit cineva?
  11. Spuneti-mi si mie caseta de directie poate sa bata,pentru ca atunci cand dau cu roata din stanga usor intr-o groapa se aude ca un troznit si simt si in ambreaj.Eu am avut acolo o fisura specifica espero dar am remediat-o si a ramas putin joc in bucsi,De atunci nu prea am luat gropi decat una mai serioasa dar nici aia asa serios,imi este tare frica sa nu fi reaparut fisura acceea,de aceea intreb daca doar din caseta si bucsile de la caseta poate sa trozneasca acolo in dreapta si sa simt si in ambreaj
  12. Spuneti-mi si mie acul de la apa nu trebuie sa stea la jumate,pentru ca mie imi sta sub prima liniuta in afara si in oras la prima liniuta,eu stiam ca trebuie sa stea exact intre ele.Intreb asta pentru ca nu mi se incalzeste plamanul de gaz,si am un consum mare si mers urat la ea abia dupa vreo 30 de min de mers reuseste si ea sa se incalzeasca si sa mearga cum trebuie,dar acul tot nu trece de prima liniuta numai daca o fortez eu sta si el la jumate.Termostat,garnitura de chiuloasa si sonda schimbate ce poate fi?
  13. De circulat antigel circula,ca plamanul este cald,termostatul este nou si antigelul este foarte fierbinte ca am bagat degetul in borcan.Eu ma gandeam sa nu fie prin plaman ceva,dar tocmai asta e ca nu prea tiu ce principiu este acolo,pur si simplu circula apa prin el sau are membrana ceva>
  14. Revin iar cu o problema,nu mi se incinge plamanul cum trebuie,adica apa este deja la 90 de grade si plamanul este doar caldut.Ce poate sa fie,plamanul este bigaz.Are cumva vreo membrana ceva de apa,sau pur si simplu apa trece prin plaman?Am desfacut de multe ori plamanul dar acolo in spate pur si simplu nu am putut sa desfac ca sunt foarte stranse suruburile.Mai mentionez ca la drum lung de tot se incinge si el de te frige la mana,dar in oras si dupa o jum de ora de plimbat tot poti pune pe el fara sa te arda.
 

×
×
  • Create New...