Jump to content
 

ovizel

Membru
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

About ovizel

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/18/1980

Contact Methods

  • MSN
    ovisf
  • Website URL
    http://www.softek.ro
  • Yahoo
    ovisf

Profile Information

  • Interests
    TICO, Computers, Music
  • Din
    Sibiu
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    TICOzaur SL
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    SB-03-TKD
  1. Releul vechi l-am curatat si nimic. Solutia: am cumparat releu nou. Problema rezolvata.
  2. Salutare. Ma confrunt cu urmatoarea problema: becurile de semnalizare functioneaza perfect normal pe avarii insa semnalizarea simpla nu functioneaza - becurile raman aprinse pe directia semnalizata cu motorul pornit. Cand motorul este oprit insa cu contactul pus functioneaza semnalizarea dar foarte rapid. Sa fie devina releul?
  3. Sunt interesat si eu de un radio pentru tico. Sotiei nu ii trebuie altceva in masina . Casetofonul avut a fost furat si nu am mai pus nimic in loc. Multumesc anticipat! 0744-600-582
  4. Far Tico dreapta (dreapta cum stai in masina) cu reglaj electric fara motoras(motorul il am) ai? Bara fata tico? Capota? Niste preturi te rog. Multumesc anticipat!
  5. Off topic... @crystygye Trebuie sa desfaci aripa ca sa ajungi la celelalte doua suruburi daca vrei sa desfaci tot farul de pe masina. Lampa de pozitie este lipita de far. Eventual, daca dai jos contra aripa si ai mana subtire si flexibila, poti si pe acolo insa mai greu. Suruburile sunt situtate deasupra, respectiv sub becul de pozitie. Ai nevoie de o cheie de 10 pentru far, de 8 pentru aripa, surubelnita si recomand un spray degripant.
  6. Pentru Schonbrunn recomand sa sacrificati 1 zi deoarece sunt multe de vazut si mult de umblat. Gradina Zoologica este destul de mare si sunt multe de vazut, iar de palat... nu mai vorbesc. Un tur cu ghid cel mai scurt la palat costa in jurul a 12 E si dureaza aproximativ 1 ora. Foarte aproape de Schonbrunn exista de asemenea Muzeul de Tehnica pe care il recomand cu caldura. Legat de traseu, recomand alimentarea de la benzinariile JET sau BP unde au benzina si motorina mai ieftina comparativ cu alte benzinarii.
  7. Modelul SX Tico este dotat cu intrerupatoare la usi. Am intrerupatoarele, am model SL dar nu vreau sa gauresc aiurea masina pentru a le monta. Rog posesorii de Tico model SX sa posteze daca se poate cate o poza cu intrerupatorul montat la usa din fata respectiv cea din spate. Multumesc anticipat!
  8. La 97.000 KM schimbat urmatoarele: Bucsa Teflon caseta de directie 5 Ron Capete bara stanga+dreapta 100 Ron (cel din stanga inca mai mergea insa... nu am vrut sa fac ungiurile de 2 ori) Bieleta directie dreapta 70 Ron Brate noi pe spate 190 Ron Amortizoare noi pe spate MANDO pe gaz 280 Ron Toba finala Bosal (intermediara a picat acum un an) 130 Ron Manopera + unghiurile facute - 180 Ron Total: 955 Ron Concluzia: a meritat fiecare banut! Masina se comporta foarte bine acum, nu ma zdrangane, troncane, nimic. Urmeaza amortizoare fata, cablu frana de mana(a cedat la roata dreapta fiind cam ruginit), rulmenti spate si plinul facut !
  9. ovizel

    Benzina EFIX

    Efix in Sibiu in ultima vreme, DEZASTRU! A scazut drastic calitatea si vorbesc despre unica statie Rompetrol de unde bag benzina de aproximativ 1 an si jumatate care este statie relativ noua (2-3 ani). In oras nu se simte atat de tare lipsa de vlaga, insa in afara... Parca nu are deloc vlaga masina si motorul nu mai merge asa de rotund cum mergea anterior (o fi tico in 3 pistoane dar daca este reglat bine, merge rotund ). Am amestecat 2-3 litrii de Efix, cam atat mai erau in rezervor, cu un plin de Omv95 insa cu plumb(asta aveau in pompa, desi de obicei bag fara plumb) si parca a prins aripi motorul. Merge foarte bine, trage cum tragea la inceput. Am scris un e-mail celor de la Rompetrol in care mi-am exprimat nemultumirea. Astept un raspuns. Concluzia, Efix la ora actuala este ca pixu' Mentionez ca am Ticolos pe carburatie, fara euro si alte "smecherii", unde am avut grija sa curat si chiar sa schimb filtrul de aer destul de des.
  10. Am reusit dar numai cu ajutorul unei lampi pe gaz. Rabdare si aproximativ jumatate de butelie consumata si s-a desfacut. Recomand a avea la indemana si un mocs pentru orice eventualitate.
  11. Salutari! Va rog sa imi dati o idee de a desface surubul care traverseaza bucsa bratului fata la Tico deoarece am incercat cu mai multe chei si mai mai sa stric hexagonul insa surubul tot nu s-a lasat desfacut. Mentinez ca am folosit la geu spray degripant insa fara rezultat. As incerca prin incalzirea lui cu lampa pe gaz. Oare o sa mearga? Astept sugestii si sfaturi. Multumesc anticipat!
  12. Schimbat rulmenti pe spate ambele roti marca KBS (ieftini, facuti pe vapor cica...) desi pe cutie scrie made in USA... Pana in prezent numai de bine - am deja aproximativ 7500 km cu ei. Pretul a fost mizerabil - 40 RON 4 buc. Manopera schimbat - 0 RON, mai exact 4 ore "pierdute" intr-o sambata, lucrat in ritm lejer. Ustensile: cheie inelara 22, o bucata teava pentru prelungirea cheii (se desface mai usor piulita), 1 bucata dorn, 1 ciocan, masina de gaurit cu piatra de polizor pentru a aleza tamburii, mai exact bordura care in timp se face de la frecarea sabotilor - asta pentru a iesi mai usor pe viitor tamburii. Foarte important, VASELINA. Pana in prezent nici o problema, masina ruleaza lin si aduna km zi de zi.
  13. ovizel

    Benzina EFIX

    Facut plinul la TICOlos cu Efix. Pret foarte ok, 3,3 Ron/l Pot sa zic ca este mai nervos si parca trage mai bine. In concluzie se merita efix (deocamdata). Comparatia o fac intre benzina veche fara plumb de 95 si Efix. Porneste fara probleme dimineata - cel putin la mine asa este de cand am bagat efix. Un aspect mai neplacut... parca este putin mai zgomotoasa pompa de benzina(zornaie mai tare) In rest toata stima pentru Rompetrol pt. ca nu fac rabat de la calitate (de un an incoace nu au facut...)
  14. Mea culpa ca nu am mentionat ca am schimbat ambii rulmenti. Nu ar fi avut logica sa il las pe cel vechi acolo ca sa imi dau de lucru iar alta data... Dar poate ca unii nu stiu asta si cum zice si Senna, AMBII rulmenti se schimba.
  15. Caz rezolvat si inchis. Dupa 3 ore de munca (foarte lejer), 1 bucata rulment (ce a mai ramas din el...) scos si inlocuit. Multumesc pentru raspunsuri !
 

×
×
  • Create New...