Jump to content

calinrussu

Membru
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About calinrussu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/28/1963

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Interests
    Probleme tehnice
  • Din
    Reghin,Mures
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995 ,150000km
  • Nr. Inmatr.
    MS 53 CHR
  1. Problema stergatoare Dau un sprit pt spalare parbriz, stergatoarele fac 3 curse si ,cateodata, nu se opresc jos, cum ar fi normal, ci aiurea, undeva intre extreme. Ce se poate face ?
  2. La momentul respectiv nu stiam ca am de ales. Cel de la magazin si-a cercetat tabelele, calculatorul si a gasit un singur cod de produs. adica "nu sunt pt Cielo mai multe feluri de arcuri" ... Am revenit, ca mi le-ar fi schimbat, dar tot nu a gasit nimic. Sorry
  3. Am schimbat arcurile(ceva suedez, 140 ron/buc)+telescoape(80 ron/buc) pe spate. Noi. Mi se pare cam lasata. Cica nu sunt alt fel de arcuri la Cielo. Arcurile initiale aveau spirele de inceput si sfarsit mai subtiri si pe un diametru mai mic .Care s-au rupt. Arcurile noi au grosimea spirei constanta, spira de asezare pe acelasi diametru Se poate suprainalta cumva 1-2 cm din talpa-suport de cauciuc , aceea pe care sta arcul in taler ? La mine talpa aia nu pare a fi originala. Este asa piesa de vanzare ? Multumesc
  4. La mine "robinetul" e un dop filetat care intra intr-o piulita-in-carcasa-cu-cleme, din plastic. Asta s-a rupt , si tot antigelul s-a dus (in timpul mersului), la 2 zile dupa ce a fost "strans" la service. Asa ca atentie la forte ...
  5. @TTIBI "2) Cand ajung in treapta a 2-a sub 1500 tr/min (la o franare de ex.) si accelerez din nou, incepe sa zgaltie destul de suparator" Sa ne spui daca ai facut ceva , si la mine cam tot asa, s-au schimbat 3 seturi de bujii noi, curatat injectoare etc, tot asa a ramas. Eu banuiesc ca la o turatie asa mica-sub 2000- , in treapta 2 -moment mare ,sistemul motor-transmisie-roti fiind elastic, intra in rezonanta si motorul incepe sa "joace" sub capota. Cu mana pe schimbator, simt cum joaca toata cutia. Daca nu fac nimic , miscarea se amplifica rapid si ori se opreste motorul ori masina seamana cu un cal naravas. Debreiere,calmare, turatie si din nou ... Uneori schimb chiar in treapta 1, ca sa am turatie. Am sugerat la service sa verifice tampoanele daca nu-s duse. Le-a verificat ochiometric si apoi practic cam asa : Frana de mana trasa, pornit inainte, fata se ridica, oprit,pornit inapoi,spatele se ridica,oprit. Si tot asa de cateva ori. Gata. Am inteles eu figura desi nu prea m-a convins. Tot la tampoane ma gandesc...
  6. Salut ! Toba spate ? Oglinda stanga ? Motorase stergatoare parbriz ?
  7. Am patit si eu ca nu mai pornea nici cum, desi demarorul invartea . A ajuns tractata la service, bujii noi, curatat axa, injectoarele. A mers. Dupa vreo 2 luni iarasi la fel. Am avut o banuiala. Ca am fost la service degeaba. Am pus bateria la incarcat si am incercat din nou. A pornit ! Mai greu dar a mers. Concluzia e ca BATERIA trebuie sa invarta BINE, altfel nu porneste si mai degraba ineci motorul. Eu am o pierdere de curent pe undeva . Daca sta o saptamana in parcare se descarca bateria. Imi papa 0.15 A stand, am scos pe rand toate sigurantele si tot papa. Daca nu o folosesc mai multe zile scot o borna , pana depistez. Cand nu pornea, bateria avea 11.68 V, acum are 13.0 V (cu bornele libere). Cu motorul pornit 14.8 V. Romaneasca Calciu 55 Ah parca.
  8. Tot la probleme de interior. Cum se poate scapa de scartaitul din plasticaria din bord. Torpedo, guri ventilare etc. Platic pe plastic, cred ca e de la silicon patruns peste tot. Plasticul devine parca un pic lipicios si se "agata" de piesa de linga el ("stick sleep").Imi vine sa dau cu talc pudra. Sau o fi vreun spray de "dat" pt asta ? Voi ce parere aveti ? La un service, omul a fost incurajator : "Asa e dupa 10 ani ..., da muzica mai tare ... etc "
  9. @Bobby, Spune-ne la urma cat a costat distractia. La mine din 4 (electrice) mai merge 1. Nu stiu daca o sa-ti ajunga 1000 ...
  10. Daca e vorba de indicatorul de temperatura, atunci "coborarea" e dovada ca termostatul a "deschis", permitand racirea motorului. E normal.Cam la sfert sta si la mine, si da caldura. Chiar bine.
  11. Ca bine zici. N-am zis bine.Rezulta Teoretic un consum mai mare decat e in realitate. Multzam..
  12. Se aprinde lampa "motor" la coborare cu frana de motor. Dupa coborare se stinge dar nu imediat (..2 min). Asta se intampla numai dupa ce motorul este cald. Am Curatat cu gingasie , initializat IAC, Reset ECM, parca merge mai bine, dar becul tot se mai aprinde la frana de motor. Care ar putea fi problema ? Am citit in acest forum ,intr-un loc, ca dupa initializare IAC, se face reset ECM .Asa am facut. In alt loc, ca intai reset ECM si apoi initializare IAC. As mai face o initializare IAC , ca nu ma doare mana, ca sa fie si una si alta... Thanks Boys !
  13. Cu consumul exagerat am patit-o si eu cu ocazia kilometrajului care facea zgomot. La frig, pana se incalzea , facea un crrrrait puternic, acul vitezometrului sarea la 2-3 x viteza reala, dupa o vreme se oprea. S-a mai discutat, trebuie ori uns , ori schimbat mecanismul kilom. Ok. Interesant e ca pe durata scandalului, indicatorul km intermediar (ala care se reseteaza - cand stationezi only) NU mai inregistra . Mi-am dat seama comparand cu indicatia celui de sus. Faceam 35 KM pe cel de sus, jos arata 33. Asta duce la un calcul eronat al consumului, rezultand practic un consum mai mare decat real.
 

×
×
  • Create New...