Jump to content
 

Brainiac

Membru
  • Content Count

    744
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

About Brainiac

  • Rank
    Il dottore
  • Birthday 04/14/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    d3vill2003

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Honda
  • Model
    Civic 2.0
  • An
    2010
  • Nr. Inmatr.
    B'alex
  1. Brainiac

    CATERINCA

    Pai a fost o pasiune trecatoare
  2. Brainiac

    CATERINCA

    ăăăîîîî...si mai ales pentru ca-mi place
  3. Brainiac

    CATERINCA

    Exact asta voiam sa zic si eu, baiatu era chitit clar pe rosul ala
  4. DJ, nu invatatul lor te face sofer, evident. Dar ele contstituie minimul necesar de cunostinte pentru a putea conduce pe un drum public, intr-o (relativa) siguranta pentru tine si pentru ceilalti. Fara sa stii legea rutiera n-ai ce sa cauti la volan, dpmdv. Cat de relativa e siguranta aia tine de tot ce ai spus tu (experienta, skill-uri, samd) Apropo de ce zice mr, am auzit si eu acum vreo luna ( ) ca s-a modificat aberatia aia cu ocolirea prin dreapta a centrului imaginar al intersectiei. Stiti ceva de asta? Ca in practica...n-am prea vazut sa se aplice prin ro
  5. Si cum toti ne-am nascut șumahări, e clar de ce nu este important sa mai invatam cele 2000 de chestionare
  6. Brainiac

    La Multi Ani

    La multi, multi ani, Ami!
  7. Am incercat sa fiu succint pentru a fi usor de evidentiat punctele importante ale calatoriei. Ar fi multe de spus vis-a-vis de tot felul de aspecte, dar cele mai multe sunt pareri subiective, care nu stiu in ce masura isi au locul aici. Sigur ca in cazul in care cineva este interesat de ceva punctual, voi raspunde cu cea mai mare placere. Vis-a-vis de lungimea drumului, imi place Croatia, merg pentru a patra oara acolo, asa ca nu e o problema lungimea drumului. In plus, masina mi-a oferit posibiliatea sa vizitez atat Grossglocknerul (memorabil) cat si locuri in care ar fi greu, daca nu imposibil, sa ajungi altfel, ca turist, intr-un timp atat de scurt. P.S. stiu, dar nu ma lasa sa scriu nicicum, asa ca nah...am gasit si eu o formula politicoasa
  8. Revenind (rog un moderator sa uneasca topicurile) Ziua 6: Vizitat Venetia, dupa care plecat (si ajuns, desigur) in Croatia, langa Opatija, unde ne-am si cazat pentru 3 zile Ziua 7: plimbare relaxata prin Opatija (o statiune superba, aflata la 10 km de Rijeka) si multa odihna Ziua 8: vizitat P..a (se citeste "pola", da?), insulele Brijuni (unde isi avea resedinta de vara Tito) si micutul dar foarte frumosul orasel Rovinj Ziua 9: am plecat la Plitvice, prin care ne-am plimbat (eu pentru a treia oara) timp de 6 ore prin superbul parc natural, patrimoniu UNESCO Ziua 10: am parasit Plitvice, cu destinatia Drobeta, unde am ajuns la 11 seara, dar pentru ca ma simteam ok, am continuat alergarea pana in Bucuresti, unde am ajuns in jurul orei 4 dimineata. Total: 4100 km, 8 tari tranzitate si foarte multe amintiri placute
  9. Ziua 1: plecare din Bucuresti sambata dimineata la ora 7, am ajuns in Viena la ora 8 seara (ora locala), dupa un drum fara peripetii. Cazare la un hotel ieftin, dar foarte curat din zona centrala a orasului (50 de eur, cu un mic dejun extrem de gustos inclus) Ziua 2: vizitat Viena, pana pe la 4, dupa care am plecat la Munchen, unde am ajuns in jurul orei 8 seara Ziua 3: plimbat prin Munchen, vizitat zona comerciala si o gradina simpatica, plina de beri, carnati, covrigi si alte de-ale gurii Ziua 4: plimbat prin Munchen pe la muzeul BMW si pe la Turnul Olimpic. Si desigur, intr-un alt beergerden . Unul cu cerbi de data asta Ziua 5: plecat din Munchen spre Salzburg, apoi spre Venetia, unde am ajuns la 10 seara, mergand pe unul dintre cele mai frumoase drumuri din Europa si din lume, Grossglockner (unde am avut placerea sa gasim si 3 McLaren-uri, dintre care unul era chiar P1) P.S. cateva filmulete de pe Gross sunt si aici: https://www.youtube.com/channel/UC1_ZYHwvgKcvU4_pg5oGa_A Revin cat pot de repede cu cateva imagini din restul zilelor. Pentru detalii legate de drum, taxe, cazare, costuri, samd, stau la dispozitie celor interesati
  10. Punctual, incerc sa-ti raspund la intrebari si sa-ti dau cateva sfaturi. 1. EVITA iesirea de la Moldova Noua. Am facut 60 de km in 3 ore acolo in iulie 2011. Daca starea drumurilor nu s-a schimbat (si avand in vedere saracia din zona mi-e greu sa cred ca s-a schimbat), o sa chinui inutil atat masina cat si ocupantii ei. Iesi pe la Drobeta, malul romanesc vazut dinspre Serbia e mult mai frumos decat malul sarbesc vazut dinspre Romania, pentru ca drumul lor e la o inaltime de aproximativ 100 de metri deasupra nivelului Dunarii, in timp ce la noi e aproape la acelasi nivel. 2. Daca ai de gand sa innoptezi in zona Novi Pazar ar fi bine sa te orientezi totusi din timp de cazare. Orasul e locuit in majoritate de musulmani, cu un comportament relativ dubios, motiv pentru care ne-am invartit o ora, 4 insi, fara sa gasim nimic care sa ne inspire incredere. Pana la urma am stat la un motel din zona, dar...cred ca am avut noroc. 3. Fa un efort si ia-ti un GPS. Nici eu nu-s fan dispozitive electronice, dar nu prinde rau in zonele alea, unde hartile pe hartie oricum sunt depasite, iar sarbii nu exceleaza la engleza. Si sa stii ca pe mine nu prea m-a ajutat cu mare faptul ca stiam alfabetul chirilic, asa ca nu te baza prea mult pe asta. 4. Dpdv benzinarii, eu am alimentat de la EKO (parca) si au fost ok 5. Taxele de autostrada in Serbia sunt mici, din cate tin minte (e adevarat ca ma raportez la cele din Croatia, care sunt...zdravene ) 6. In Muntenegru am platit o singura vinieta, de 10 eur, fara alte taxe. 7. Daca te duci in Muntenegru ar fi pacat sa nu mergi macar pana la Podgorica, drumul e superb, exclusiv montan, cu niste peisaje... Eu ti-as recomanda sa mergi pana la Kotor, pe malul Adriaticei. Cauta un pic pe google imagini de-acolo si-o sa intelegi ce spun. 8. De asemenea, relativ in zona, mai este parcul national Plitvice (google it), aflat la granita dintre Bosnia si Croatia. E la aprox 500 de km de Belgrad, dintre care vreo 400 (pana la Zagreb) sunt pe autostrada. L-am vizitat de 3 ori si m-as duce de inca 10. Trebuie sa-ti aloci macar 6 ore doar pentru vizitarea lui. In rest...nu stiu ce sa-ti spun despre paritati valutare si alte chestii de genul asta. Am scos bani de la bancomat cand aveam nevoie, de pe unde am nimerit. La benzinarii am platit cu cardul, la restaurante sau la cazari la fel (cand s-a putut) si nu am vazut nimic dubios pe extrase, ulterior. Exista niste comisioane, e drept, dar nu sunt mari si nu-mi bat capul cu casele de schimb Daca spui cat vrei sa stai si care ti-e bugetul, in mare, iti mai pot sugera cate ceva, in special prin Croatia, unde am fost de 4 ori, mai ales ca in iulie am planificat un traseu de-o saptamana pe-acolo.
  11. Off: Sa fiu oare singurul ciudat caruia-i place Velasatis-ul? (pentru ca da, recunosc ca mie-mi place) On: Este fantastic de submotorizat, probabil ca din cei 160 de cai au mai ramas 120, care ar trebui sa mute aproape 2 tone. Singurele motorizari decente pentru masina aia sunt cele 2 V6 (daca iti permiti). Daca nu, las-o, uita de ea, e un vis urat.
  12. Brainiac

    La Multi Ani

    Saru'mana Ami! Si...sa fie
  13. 220 pe GPS e...greu de crezut, fara suparare. Eu am mers cu 220 in Croatia si cred ca mai aveam ceva pana sa reusesc sa ajung la viteza maxima declarata de 235. Asta in conditiile unei masini de 200 de cai, pe-o caroserie de nici 1300 de kg. Focusul, din cate stiu eu, e putin mai greu si oricata putere "nedeclarata" ar avea, cam orice seria 3 (poate cu exceptia lui 318) ii sta lejer in fata. Ceva similar relata pe hondafan un baiat care-si luase un typer din Germania si povestea foarte entuziast cum "facuse" un 335i (care stock are 300 CP). Intrebarea a fost: "celalalt stia ca va intreceti?"
 

×
×
  • Create New...