Jump to content
 

briobit

Membru
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About briobit

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1999

Recent Profile Visitors

1260 profile views
  1. Salutare. Am si eu nevoie de putin ajutor legat de rulmentii de la alternator la un Cielo GLE an fabricatie 99, am nevoie de cote sau ceva date sa stiu ce cumpar. In mers suiera si troznesc tare si cred ca sunt sparte bile prin rulmenti. Ms anticipat.
  2. Salut Viktor. Un injector care deja merge nu mai merge dupa ce ii pun mufa aluia bulit. Injectoarele ca piese merg toate deci nu e de la ele. Bun filmuletul cu masuratoarea da habar nu am care e corespondenta in fire la calculator. Sper diseara poate am timp daca nu maine, acum sunt prin spital cu cineva. Stima.
  3. Da merge cu mufa injectorului alaturat, cum m am sucit? Nu stiu ce a masurat ala si nu am inxredere in electrician.
  4. Am fost azi la un electrician (destul de cautat zice lumea), a tras de mufa la injector, a scos bujia a zis ca e cam afumata, a pus una noua de la el motorul merge tot in valuri. A zis ca vine ceva tensiune pe injector (a masurat ceva gen 2-3 secunde si nu am realizat exact ce masura) si ca problema e de la supapae sau compresie cu probleme si sa ma duc iar la mecanic. Nu stiu ce sa mai zic... sper sa prind cer senin sa pot sa ma bag in fire sa vad ce gasesc pe acolo... LE: ce sarcina pot sa leg in locul injectorului un bec de pozitie e bun? sau un bec din spatele casurilor din bord, parca avea puterea de 5w?
  5. Salutare colegi. Am si eu o problema cu un cielo GLE an fabricatie `99 si anume relantiul nu e stabil.Masina este prevazuta si cu GPL. Am citit si rascitit topicul nu vad ce pot sa ii fac. Am schimbat: - fise (Tesla) - capac delc (era verde si parlit la ploturi) - pipa delc - injectoarele sunt noi au 1 saptamana, - filtru de aer nou, ulei nou - pompa de benzina noua. - bobina aia din delc noua. - furtunu ala de e intre tub aer si capac morot si ala subtire nou (un S scurt cu o plecare de la jumate mai subtire de 30 cm) Am fost la gaz, a verificat mecanicu a zis ca injectorul dinspre delc nu lucreaza chiar daca a conectat direct mufa din instalatia masinii la el. A pus mufa de la urmatorul la cel ce nu merge si injectorul lucreaza deci problema zice el este din instalatia masinii nu din cablajul de la gaz. Cum pot sa ferific cablajul injectoarelor ma refer sa le masor rezistenta ? (nu stiu unde vin conectate in ceva mufa) Ce ma dispera este ca nu face mereu tampenia asta si am patit o chestie ciudata de 2 ori si anume: motor pornit capota ridicata si ascultam motorul , la un moment dat se aude un fel de tzac metalic si motoru incepe sa mearga ceas fara sa fac nimic. Opres si pornesc iar merge iar ca o roaba in 3. Am inteles ca spalatul IAC-ului cu reset calculator si invatat iar ajuta si din ce am vazut la cineva spalatul clapetei acolo unde vine burdufu ala mare din filtru de aer. Pe gaz mai patesc o tampenie si anume daca merg si vreau sa maresc viteza si calc pedala la fund parca da sa moara in loc sa se tureze, trebuie sa ridic putin picioru si atunci incepe sa traga. Inca nu am spalat IAC si clapeta acc. Masina nu mananca ulei nu fumega nu dispare antigelu din borcan apa sta la jumate ( intre punctulete alea 2). Ce pot sa ii fac? Multumesc anticipat celor care au timp si pt problema mea. Stima.
  6. Am busonul original al masini prin casa, o sa incerc sa completez il pun pe ala si o las sa se incalzeasca iar sa vad daca face tot asa. Risc sa stric ceva daca fac treaba asta lasand masina la relanti fara sa o misc de pe loc fara sa turez? Vreau sa vad daca pleaca ventilatoru mare ca sa il elimin si pe ala.
  7. Salutare lume. Am patit o "belea" si anume am oprit masina in parcare si dupa 20-30 de secunde am vazut ca iese abur pe la coltul capotei la sofer, am coborat si curgea apa si abur sub masina. Am stat nistel sa se calmeze am deschis capota si toata partea de sub vasul de expansiune e uda. Ce fac??? (acum aprox 500km am schimbat distributia cu pompa de apa si rola intinzatoare de la AC, la fiecare pornire de atunci se aude o scartzaiala cam 5-10 secunde care inainte nu era). Astept sa se raceasca completez si il pornesc iar la relanti sa vad ce face? Apa in bord imi sta numai intre punctulete alea 2 exact la jumate.
  8. se pot schimba semeringurile din cutie unde intra planetarele in regim de amator? nu am mai facut aceasta operatie in schimb am facut altele la masina ... trebuie scule speciale ? e asa de dificil?am tot cautat prin forum dar nu am gasit sa explice cineva pas cu pas ce trebuie facut...
  9. cum verific actuatorul de la usa de la sofer ? am incercat sa pun alt modul de inchidere (ala de e in spatele calculatorului) de la alt cielo identic si la fel face adica numai buleli... inchidere are din fabrica am si alarma... simptomele sunt si cu alarma si fara alarma ... de aia zic cum fac sa verific tampenia aia de actuator ca mai e si 55 de lei ... macar daca stiu sigur ca ala e buba ...
  10. salutare lume... va deranjez si eu cu o problema din cauza careia nu dorm de 3 nopti si fac de paza pe langa masina...si anume cu inchiderea centralizata... problema sta astfel cand incgid usa la sofer cu cheia se lasa butonul in jos dar restul usilor stau deschise, dupa un timp oarecare intre 1-3 minute se inchid cele 3 usi si se deschide usa la sofer (singure) am deschis cele 3 usi am inchis usa la sofer cu cheia am apasat butoanle manual dupa care am inchis si restul de usi ... la fel se dechid cele 3 iar aia de la sofer sta inchisa ... iar mai sta singura asa se inchid cele 3 se deschide aia de la sofer... nu stiu fratilor ce sa ii mai fac si stau si intr`o zona cu multi colorati si mi`e frica ca nu o mai gasesc... ca observatie in fata undeva la picioarele pasagerului din dreapta se aud niste sunete ca de relee da nu imi dau seama de unde exact daca e din usa sau din bord,calc... am desfacut toate fetele de usi sa vad cum sunt firele toate fetele de usi date jos controlat fiecare fir in parte nu inteleg ce mama ei are ca ma omoara cu zile... e posibil ca de la actuatoru ala de la sofer daca da buleli sa dea toata functionarea peste cap? orice sfat e binevenit (am fost si la un service si s`a uitat un ciumpalac pe sub bord 2 minute si ca nu are nimic ... )
  11. eu mi`am schimbat distributia si niste chestii pe langa la Andromeda este reprezentant Daewoo... ca pozitie cum vii dinspre Valul lui Traian spre Constanta este pe dreapta pana sa ajungi la vapor o hala noua si scrie mare pe ea(treci de Toyota si dupa este Andromeda) ca executie pot sa zic ca sunt foarte multumit de cum a lucrat un baiat (daca e nevoie pun si numele si telefonul lui) adica: am schimbat asa: curea distributie rola intinzatoare termostat pompa de apa curea AC curea alternator 2 semeringuri(vin in motor si sunt in zona aia de lucru) ca bani a fost 400 lei noi ...initial costul era de 300 dar pt ca a umblat la AC si la alternator plus ca semeringurile alea 2 si cureaua de la AC au fost cumparata de la ei a mai costat 100 de ron peste ce vorbisem omul a lucrat destul de curat in sensul ca orice desfacea era spalat cu nu stiu ce solutie de ramanea totul bec in urma pus tot ce trebuie garnituri silicon negru (mia spalat si rrezonatorul ala de la aer ca atrana aiurea sub aparatoare si era plin cu noroi) am deja 4000km si totul este uscat nu curge nimic pe nicaieri
  12. multumesc frumos de ajutor sambata sunt sub masina (de acolo este problema ca partea de ambreiaj este noua adica placa disc rulment furca si levier schimbate prin fereastra)
  13. Am si eu o rugaminte la persoanele mai pricepute de aici daca au amabilitatea sa faca un tutorial legat de timonerie mai exact la modul cum se fac reglajele pas cu pas daca se poate . Am schimbat si eu timoneria la un Cielo GLE dar la vitezele 1-2 parca le agata restul intra foarte bine ( nu am avut dorn de 4.7mm cum scrie in carte ci unul de 4 mm) Daca este cineva amabil sa ma ajute si pe mine ii multumesc anticipat.
  14. era intr`o punga din aia cu eticheta de scria GM cum vin cam toate piesele alea "originale" chipurile... eu ce sa zic timoneria care am dat`o jos are 220.000km e de la mama ei da are un joc de zici ca esti in dacie
  15. pana acum am facut 3000 de km... pai de unde trebuia sa iau sa fie buna?
 

×
×
  • Create New...