Jump to content

ferrixz15

Membru
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ferrixz15

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/09/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    ferrixz@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SL
  • An
    2000

Recent Profile Visitors

2295 profile views
  1. Vand ulei de motor Lukoil Luxe Sintetic 5w40 SM/CF . Data fabricatie: 23.11.2011. http://www.lukoil-lubricants.ro/produse/1.html Disponibil un bidon de 4 litri sigilat. Pret: 100 lei Valabil in Iasi. YM: ferrixz Tel: 0742171659
  2. Salut. Am cautat pentru o cunostinta anvelope 135/80/r12 de iarna si am gasit la un magazin online. Persoana respectiva cumparase deja deci nu mai are nevoie. Pentru doritori magazinul este in Sibiu - nu dau nume ca sa nu fac reclama. Cine este interesat sa imi dea un mesaj privat sau daca un moderator imi permite o sa public adresa site-ului. DEBICA FRIGO S-30 - pret: 151 lei. Transport 18.6 lei.bucata
  3. Frumoasa masinuta. In ceea ce priveste pierderea de antigel, in ce zona lasa pata pe asfalt? Eu am avut o problema cu pierderi de lichid de racire si era la la pompa de apa. A mea avea atunci cca 65.000 km si pompa nu fusese schimbata. Am schimbat-o si nu am mai avut probleme pana acum (am ajuns la 114.000 km).
  4. Salut din nou. Revin eu cu un raspuns aflat in urma reparatiei de astazi. Problema la mine era pompa de benzina. Am inlocuit-o si totul este ok, chiar merge mai bine motorul. Ca sa relatez pas cu pas ce a facut mecanicul. - a scos furtunul care iese din pompa spre carburator, am dat cheie dar nu a curs nici un strop de benzina - perfect uscat. - mecanicul a tras cu gura din acel furtun (ca din damigeana ) si dupa cateva incercari a venit si benzina. A pus furtunul la loc si a pornit. Se deblocase pompa. Oricum mi-a recomandat sa o schimb deoarece problema cu siguranta reaparea.
  5. Salut. Si eu am o problema asemanatoare la Tico. In mers a dat de 2-3 ori in nas si apoi s-a oprit. II dau cheie, porneste 3 secunde dupa care moare. In acest timp nu raspunde nici daca apas acceleratia. Am deschis capota la motor, am scos furtunul care pleaca din pompa spre carburator si am dat o cheie. Din pompa nu a tasnit nici un strop de benzina. S-a defectat pompa?? Am mai patit chestia asta si saptamana trecuta. Am impins masina pana la un service aproape si am lasat-o seara acolo. A doua zi la pranz, mecanicul a scos acel furtun din pompa, am dat cheie si a tasnit benzina. L-a pus la loc si am plecat. Ceva pareri? Cu acel furtun decuplat de la pompa nu ar trebui sa tasneaca benzina cand dau cheie? Multumesc.
  6. Salut. Referitor la manopera cateva preturi de la service daewoo Iasi (50 lei/h) : Cap planetara - 50 lei (fara tva) Rulmenti - eu am schimnat doar la o roata - 50 lei (fara tva) Schimb ulei si filtre - 30 lei Preturile sunt din experianta proprie. Sper sa iti fie de folos.
  7. Salut. Este cineva care detine si este dispus sa doneze un capac de roata pentru Tico. Modelul este cel original cu "Daewoo" scris in centru. Ideal ar fi in Iasi sau Vaslui. Pe al meu l-am pierdut pe drumurile (a se citi gropile) patriei undeva intre Targoviste si Pitesti. Multumesc.
  8. Instalatia de AC completa? La ce pret?
  9. Salut. Sunt interesat de blocul de lumini. In ce stare este (se manevreaza usor cand se semnalizeaza) si la ce pret? Multumesc.
  10. Din cate am observat doar pe acolo curge. Ce-i drept eu pornesc in fiecare dimineata (l-v) cand este cam frig pe la 8.30. Problema a aparut odata cu venirea frigului. Cand voi dispune de bani pentru investitie va voi anunta cum au decurs lucrurile. Multumesc pentru informatii.
  11. Salut. Am facut in seara aceasta o fotografie. Varful de la sageata rosie indica locul unde se formeaza picaturile. Mentionez ca dupa ce se incalzeste motorul (vreo 3 km pana la servici) nu mai curge. Cantitatea pierduta intr-o saptamana echivaleaza cu diferenta dintre full si minim din vasul de expansiune. Astept pareri. Multumesc.
  12. Salut tuturor. De curand am o problema cu masinuta: Tico, 2000, euro 2. Pierd lichid de racire pe undeva pe la carburator. De la service mi s-a spus ca este o problema cu socul termic (pe acolo curge) si ca ar trebui schimbat carburatorul cu totul. Lichidul curge dimineata imediat dupa pornire (motor rece) iar cu timpul se opreste. Pana acum (92.000) nu s-a umblat deloc la carburator. Intrebarea mea este: se poate regla ceva sau trebuie schimbat carburatorul cu totul? Cat ar costa curatarea carburatorului la service (nu prea m-as baga sa fac treaba asta singur)? Multumesc.
  13. Salut. Ma intereseaza carburatorul. Masina mea este euro 2 fabricatie 2000. Pret? Multumesc.
  14. Salut. Am fost astazi la un service deoarece pierd lichid de racire. Mi s-a spus ca este de vina socul termic (pe acolo curge) si ca ar trebui schimbat carburatorul cu totul. Astfel, ma intereseaza un carburator de tico . Pret? PS: Masina mea este fabricatie 2000, euro 2
  15. Daca ar fi sa ma iau dupa ce scrie in talon ar trebui sa pun fie de 155 fie de 135. Problema este ca modelele din postul de mai sus sunt singurele pe care le-am gasit. Daca are altcineva cunostinta de alte modele ce pot fi gasite in Iasi il rog sa ma anunte. Multimesc anticipat.
 

×
×
  • Create New...