Jump to content

arp

Membru
  • Content Count

    479
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About arp

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    OPEL
  • Model
    ASTRA GTC, 1.9CDTI 150 CP COSMO
  • An
    2006
  1. Pentru raspunsuri prompte va rog PM/mail/telefon cu incredere, intru mai rar pe forum din motive de timp, multumesc..oferte am multe...
  2. aduc stelele...:)

  3. Ce parere iti face Opel Astra Sedan? http://www.worldcarfans.com/2061103.004/ph...an-more-details Ar trebui sa apara in toamna asta si la noi cu motorizari diesel economice si suficient de puternice gen 1.7cdti/125cp.
  4. Ei hai leguma sub 2000 de ture...te invit la un drive test in cazul asta sa vezi cum pleaca de la 1500 de ture ...strambi cam mult din nas si cam nejustificat, nu crezi? De curiozitate ai mers cu motorul asta? Ai mers cu acest motor resoftat? Nu stiu cum este green-box-ul, eu am ECM-ul rescris, n-am pus pe dyno masina inca, probabil ca n-o s-o fac vreodata, are minim 150 cai (atat avea din fabrica) pot sa spun ca diferenta fata de softul initial este foarte mare...Chiar si la 150 cai motorul se comporta excelent. Mult peste orice poseda carcotasii de serviciu de aici de pe forum...Acum mai un an si ceva vorbeam despre snobismul unor membri "benzinari" infocati...vad ca atitudinea persista desi nu e in nici un fel sustinuta sau justificata...
  5. 1. n-am sarma 2. nu ma astept sa le si calce, doar sa le usuce. Se indreapta ele pe mine, dupa aia... 3. pana la urma de ce e proasta o masina cu uscator incorporat? preturile sunt accesibile acum, undeva la 1500 ron...
  6. Bun topic, ce stiti de masinile de spalat cu uscator de rufe incorporat? Am citit opinii pro si contra, prefer solutia all in one decat masina + uscator separat. Are cineva experienta cu asa ceva?
  7. Da, e disponibila. Pretul pt carcasa + sursa JJ400PPBA este de 240 lei inclusiv tva. Daca nu ai nevoie de o sursa atat de puternica da-mi un mail cu configuratia pe care o ai si-ti pot recomanda o sursa mai ieftina.
  8. Taxa vamala la anul va fi de 10% si se va aplica la valoarea CIP nu doar la valoarea reziduala. Asa ca se poate face un calcul foarte exact al costurilor la aceasta masina...
  9. Am mers cu una, are un prieten. Nu trage la fel de bine ca GTC-ul meu, dar se tine foarte bine totusi, consumul mare, ii papa 15% in oras dar e si talpa prietenului meu cam grea, consum in afara nu stiu, interior spartan dar totusi pare de buna calitate, cam rigida, destul de silentioasa...Per total mi-a placut masina, pretul este si el bunicel chiar si cu taxa de 10% care va fi la anul... Totusi, pentru drumuri in afara cu viteze de croaziera de 160km/h e recomandabil un diesel, acolo consumul nu trece de 9 la viteza asta...la benzina va fi cel putin 12...
  10. arp

    Dacia Logan (fosta X90)

    Pe site-ul Dacia la configuratorul pt MCV apare si motorul de 1.4..si de ce n-ar fi?
  11. Citroen se produce pe aceleasi linii ca si Peugeot, cel putin modelele C4 si 307 sunt identice ca sasiu, motor si repere din interior. N-ar fi o drama sa vedem PSA la Craiova dar nicaieri nu am vazut ca si-ar fi exprimat interesul...
  12. Dar instalatia aia de gaz nu costa si ea? Una buna este ~800 euro, nu? Cam cat diferenta intre un motor mic pe benzina si unul diesel de aceeasi putere...Pentru ca la motoarele ceva mai mari deja nu mai e diferenta intre diesel si benzina la puteri similare...
  13. PROMOTIE: pana la sfarsitul lunii august, la fiecare sursa achizitionata se oferta gratuit un mouse optic negru/argintiu in valoare de 5 USD fara tva.
 

×
×
  • Create New...