Jump to content

Nu_stiu_totul

Membru
  • Content Count

    577
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

1 Follower

About Nu_stiu_totul

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1963

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wiz-soft.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Cielo
  • Model
    Executive 1.5DOHC
  • An
    2002
  1. Nu sunt de meserie si nu ma joc cu franele. Cand am avut problema am mers in service unde mi-au spus ca pot pune conducte "originale after market" sau pot sa-mi faca din conducte de Cu de Logan. Acolo am un mecanic experimentat care a facut nenumarate schimburi de conducte la diverse masini nu numai Daewoo si el mi-a recomandat sa pun de cupru... Pentru ca ei nu aveau am cumparat conducte de frana de Logan ... "lungi" 2 bucati si una scurta si mi-au rezolvat problema. Am facut test de frane pe stand si a iesit ok, de atunci e aproape un an si nu am pierdut lichid franele sunt eficiente.
  2. Nu_stiu_totul

    Radiator spart

    Eu cand am cumparat Aveo am intrebat delaerul pt. ca eram ingrijorat. Mi-a spus ca al meu are motorul de Opel si ca au rezolvat problema. Asa ca atunci cand pun lichid de spalat parbrizul, mai arunc un ochi dar n-am vazut nimic in neregula.
  3. Am facut revizia de 5 ani si 30000km Ulei Castrol Dexo2 5W30 filtru de ulei,aer,polen,benzina ...
  4. Conducta de frana ruginita-> sparta. Schimbat toate (4) cu conducte de CU . Schimbat si cele 3 conducte de benzina preventiv. Masina merge foarte fain
  5. Au ruginit conductele de frana si cea din stanga spate a cedat undeva sus unde face un cot deasupra puntii din spate. Cand cedeaza ramai FARA FRANE !!! desi e pompa cu dublu circuit si nu ar trebui... Am avut noroc ca nu aveam viteza si am folosit frana de mana ! Cu doua zile inainte am facut ITP-ul si nu au vazut nimic si franele au iesit ok si n-a fost nicio problema la ITP. Conducta in general parea ok, dar in zona unde a cedat era afectata de rugina. Masina are 15 ani... Am schimbat toate conductele de frana cu conducte de CU de Logan. Am refacut testul de franare si e ok. Am schimbat si conductele de benzina preventiv (sa nu iau foc). Rezervorul l-am inspectat unde avea un inceput, am curatat si l-am vopsit. Totusi la rezervor am inteles ca rugina vine din interior. Acum masina merge foarte fain si ma minunez cand trec din masina de serviciu in Cielo ce confortabil e Cielo. Cum se spune, bune masini pacat ca nu se mai fabrica
  6. Daca nu aveai 160000km nu trebuia sa o schimbi. Motorul e acelasi de pe Opel-uri si asa se schimba la 10 ani sau 160000km.
  7. Nu_stiu_totul

    Ferodo dezlipit de pe sabot

    Pana la urma la Aveo (dupa 2010) a avut cineva problema cu ferodou-ul dezlipit ?
  8. Nu_stiu_totul

    Intra Abs Fara Ca Rotile Sa Se Blocheze

    Incearca sa gasesti mai gasesti un electrician auto scolarizat pentru Chevrolet... si sa ceri o a doua parere... sa nu arunci banii de pomana. Cel mai usor gasesti la dezmembrari un modul ABS.
  9. Multumesc, e prea complicat sa-l dau jos si sa-l pun. Trebuie elevator, scule, nu e o operatie simpla . Cred ca-l las acolo si mai vedem.
  10. De ceva vreme se auzea un zornait in toba din spate. Acum cand e motorul cald s-a mutat in catalizator care cred ca s-a dus ... Eu nu vreau sa-i fac nimic, motorul merge normal trage bine nu scoate fum nu am alte simptome decat zornaila motorului cald. Forumistilor experimentati le cer o parere: Se poate strica altceva daca merg in continuare asa sau doar poluez mai mult?
  11. Nu_stiu_totul

    Nubira II

    Va multumesc tuturor. O sa-l incurajez sa inlocuiasca bordul si sa vada daca e ok.
  12. Nu_stiu_totul

    Nubira II

    Multumesc. La Nubira 2 nu se pot inlocui doar ceasurile in bord, asa au zis la service.
  13. Nu_stiu_totul

    Nubira II

    Am o intrebare pt. un amic care nu e membru GMClub.ro dar are o Nubira II la care i s-a defectat kilometrajul. In sevice s-a ajuns la concluzia ca e defect ceasul (nu cablu senzor sau altceva) si cum un bloc cu ceasuri costa sute de lei a luat unul de la dezmembrari cu 150 lei care parea ok. Problema e ca ceasul de la combustibil sta la maxim si nu stie daca e defect sau e normal sa stea asa pana il monteaza. Il puteti ajuta cu o parere?
  14. Am rezolvat si eu problema ieri. Am un nene mecanic pensionar care are rabdare si e priceput sa-i dea Dumnezeu sanatate. Am fost la el a desfacut etrierul si nu pistonul avea o problema ci un glisor era intepenit. L-a demontat, uns gresat si nu mai incalzeste deloc.
  15. Eu ce am vazut la dezmembrari erau ruginiti si obositi... Voi cei ATE de la dezmembrari i-ati montat asa cum erau sau i-ati reconditionat ? Aveo are aceeasi etrieri ?
×