Jump to content

dizzzy

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About dizzzy

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/20/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    CHEVROLET
  • Model
    KALOS
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    de Buc.
  1. Pentru cine mai cauta becuri din astea, se gasesc langa gara, vis-a-vis de hotelul Ibis. De fapt aseara le-am luat eu pe ultimele dar cred ca mai apar.
  2. Eu zic sa-ti tii banii. S-ar putea sa te tina mult si bine placa aia decalita.
  3. Eu ma bucur ca nu mai avem cursa asta de doi lei care tine blocat orasul intreg timp de 2 saptamani. As fi de acord cu organizarea a 100 de curse pe un circuit dedicat, sa zicem langa Calarasi, Slobozia, Girgiu, Vaslui, Birlad, sau poate la Bacau pe Selena Motorsport. Vreti turisti, invatati sa va purtati frumos cu ei, fie ca aveti sau nu curse si vor veni. Noi plateam toata organizarea iar smecherii luau tot profitul.
  4. Ar merge un extractor. Mai baga degripant si apoi da-i cu extractorul. Extractorul e un burghiu de stanga mai special ce asta face, extrage suruburile rupte.
  5. Arata mai bine decat ma asteptam. Daca Lacetti il consideram banal, asta e chiar interesanta. Sper sa fie si rezistenta in timp, mai ales partea textila de pe bord. Sper sa faca si o varianta SW.
  6. Este Saab o masina interesanta? In mod cert, da! As da banii pe una noua? In mod cert, nu! As lua un Chevrolet sau un Opel, masini cu un bun raport calitate/pret dar nu SAAB. Pierde repede valoare, nu reuseste sa fie cu adevarat premium, e un fl de Cristina Spatar, s-a operat de 15ori dar tot nu e frumoasa. E un fel de concurent pt Volvo nu pt Audi/BMW/Mercedes. Pe sosea merge mai rau decat oricare dintre A B M, inauntru nu e la fel de calitativa. GM din pacate se indreapta spre groapa de gunoi a istoriei. Ar mai pute fi salvat doar prin faliment si restructurare masiva si apoi sa angajeze un manager rau si nenorocit gen Carlos Ghosn, care sa taie tot ce-i puroi. Ar ramane cu o firma mai mica dar sanatoasa, cu o gama buna de masini si viitor cert 1 Chevrolet - ca marca de volum cu reprezentare in US EU Asia, preturi mici si "masina multa". 2 Buick - ar putea sa-l inchida si pe asta ca nu-i mare scula dar cica se vinde bine in China si poate ar putea fi pastrata, eventual usor repozitionata pe zona sport-lux 3 Cadillac - in gama de produse premium, are sanse de succes, 4 Opel - marca de volum in Europa, pozitionata spre masini de familie si flote si Vauxhall - marca de volum in GB, Opel rebranduite 4.5 Holden - reprezentare in Australia, un mix de Daewoo, Chevrolet, Opel, un badge nu un brand in sine. Daca situatia se va imbunatati in timp, poate vor putea sa readuca Pontiac sau Oldsmobile pe piata. Platforme tehnice bune exista, designul e ok, imagine au, cred ca ar avea si succes. Altfel cred ca vor muri incet-incet dar sigur. Nu stiu exact cum functioneaza legea falimentului in US, dar mi se pare cea mai buna solutie.
  7. La ora asta Pontiac face badge engineering asa ca poate sa dispara linistita Pontiac TransAm, Pontiac GTO sunt istorie, iar GM nu are bani sa le revigoreze. Cel mai bine pentru ei ar fi sa se restructureze intr-o firma cu mai putine branduri dar cu sanse mai multe. Am gasit informatiile urmatoare: * Buick * Cadillac * Chevrolet * Daewoo (will be shut down) * GMC * Holden * Hummer (will be shut down or sold) * Opel * Saab (will be shut down or sold) * Saturn (will be shut down) * Vauxhall * Pontiac (will be shut down) Ar ramane cu: 7 Buick - ar putea sa-l inchida si pe asta ca nu-i mare scula 1 Cadillac - in gama de produse premium, are sanse de succes 2 Chevrolet - ca marca de volum cu reprezentare in US EU Asia 3 GMC - pentru utilitare, dube, etc dar ar putea sa-l inchida si sa ramana Chevy 4 Holden - reprezentare in Australia 5 Opel - marca de volum in Europa 6 Vauxhall - marca de volum in GB, de fapt niste Opel rebranduite Daca ar inchide si Buick ar ramane cu 6 branduri, mult mai usor de condus si cu mult mai putine costuri!
  8. Va multumesc pt propunerile voastre! Am reusit sa fac autentificarea ieri, nu s-au uitat la roti, doar la serii! Incerc sa vin la intalnire cu kalorvett-ul
  9. A venit vremea sa duc Chevroletul Kalos la RAR pt autentificare. In acte masina are roti cu 175/70R13 82T iar pe masina se gasesc 185/60R14. Cum sunt convins ca voi pica testul in cazul asta, as avea nevoie de 4 roti 175/70R13 82T cu prezoane 4x100 pentru Chevrolet Kalos. Anvelopele trebuie sa fie acelasi tip si in stare buna. Durata - 1/2 zi marti 28.04.2009 de la ora 12 pana seara la ora 18. Pentru inchiriere ofer 100 ron, discutabil, plus costurile de montat-demontat . Proprietarul poate veni cu mine la RAR pe durata testului si apoi il aduc inapoi oriunde in Bucuresti. Pentru cumparare rotile trebuiesc sa fie de iarna in stare buna, cu aceleasi dimensiuni 4 roti 175/70R13 82T cu prezoane 4x100 pentru Chevrolet Kalos si anvelope in stare buna. Astept si alte oferte decente. Multumesc anticipat.
  10. dizzzy

    OTTO versus DIESEL

    Tolin, te asigur ca in urma mea nu sta nimeni, adica nu ma tarasc, fie ca merg cu Loganul benzinar de 90CP (hmm, 86 de fapt) fie cu Skodilacul TDI de 105CP. Nici nu urc cu 1500rpm cu vreuna din ele. Dieselul este placut pe o masina grea, se completeaza bine cu cutia mai lunga. Aveti totusi idee daca turbo si gpl sunt compatibile?
  11. dizzzy

    OTTO versus DIESEL

    Oare o fi bine sa ma bag in discutia asta? Opinia mea este bazata pe analiza urmatorilor parametrii: confort, placere de conducere, rezistenta, performante, preturi, valoare revanzare intre Skoda Octavia 2 1,9TDI si 1,6FSI. La acel moment nu era disponibil 1,4 TSI, nu este disponibil nici acuma. Putere: aproximativ aceeasi 102/105 CP Performante: aproximativ aceeasi acceleratie si viteza maxima preturi: 1000 EUR in plus pt diesel valoare revanzare: 1000 EUR in plus pt diesel la acelasi rulaj placere de a conduce: dieselul este mai placut datorita cuplului mai mare la turatii joase, urca mai bine la deal. Consum: mediu afara benzina consuma 1,5l in plus fata de diesel, in oras cam tot 1,5-2l in plus Probleme diesel: revizii scumpe, zgomot mai mare, se incalzeste mai greu. Concluzia: la bani daca tragi linie iesi aproximativ la fel, deci poti sa-ti iei ce-ti place mai tare. Mie mi-a placut dieselul. Daca ar fi fost disponibil 1,4 tsi la un test si mergea cam ca TDI sunt convins ca il luam. Oare cum ar merge 1.4 tsi cu GPL????
  12. aduc stelele..:)

  13. Sursa forumul daciaclub user smiley: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=83280&hl= Mi s-a parut interesant asa ca va informam si pe voi: Aruncandu-mi un ochi pe autovit, am observat de curand o firma din germania care vinde masini in romania. mai mult, in pretul afisat(deseori destul de mic) sunt incluse si transportul si taxa de prima inmatriculare, astfel incat oferta se transforma intr-un adevarat chilipir. firma respectiva are si site, in romana: www.schaumbergerauto.com la o privire mai atenta, "firma" asta se dovedeste a fi o escrocherie ordinara, scopul fiind obtinerea avansului de 30%. ma indoiesc ca masina va ajunge vreodata in posesia cumparatorului. ce e in neregula cu firma asta? pai cam astea: -in primul rand, preturile sunt foarte mici. este aproape imposibil sa includa si taxele de transport si inmatriculare -in al doilea rand, domeniul respectiv este foarte nou. mai precis, a fost inregistrat luna asta, pe 7 august 2007 ( http://www.whois.net/whois_new.cgi?d=schau...uto&tld=com ) -mai mult, cel ce a inregistrat domeniul este un american; pe site nu se gaseste nici o legatura cu vreun american, firma ar trebui sa fie germana si cu cativa angajati romani. cel mai probabil, plata a fost facuta cu un numar de card furat. -in ultimul rand, dar nu in ordinea importantei, in germania exista un autohaus cu nume asemanator, Autohaus Schaumberger. astia au si un site, http://www.autohaus-schaumberger.de. adresa lor, precum si telefonul de contact, difera de al firmei de pe autovit. -in plus, toate anunturile firmei de pe autovit sunt copiate de pe site-ul autohaus-ului. un exemplu elocvent este urmatorul: --anunt de pe autovit: http://www.autovit.ro/html/0/7/4/0/610740.php (anuntul se gaseste si pe site-ul schaumbergerauto ) -anunt de pe site-ul german: aici este aceeasi masina, acelasi numar de km, aceleasi poze. doar ca pe site-ul firmei de pe autovit, costa cu 4000E mai putin, asta in conditiile in care pretul include si taxa de transport, inmatriculare si tva. pentru a primi masina, tot ce trebuie sa faceti e sa platiti 30% din valoarea ei in avans, apoi sa asteptati smile.gif pe site-ul in limba romana, exista o pagina cu echipa schaumbergerauto. o gasesti aici: http://www.schaumbergerauto.com/despre_noi Daca ar fi sa nu fie tzeapa, ar insemna ca aia e o firma de ciudati, intrucat toti au personalitati dublate. De exemplu, "ALEXANDER SCHAUMBERGER - director general", de pe site-ul romanasului, este in secret, cercetator la o universitate din Ilinois. acolo este cunoscut sub numele de Klaus Schulten, si are un cv destul de impresionant, care poate fi vizulizat aici: http://www.ks.uiuc.edu/~kschulte/ Umatorul pe lista firmei de pe autovit este "IAN MULLER - director vanzari". Mai este cunoscut si sub numele Klaus Kjærulff, dar numai printre diplomati (se pare ca e "Honorary Consul for Malaysia in Denmark Patron", informatii aici: http://m-d-a.dk/About_MDA.htm (undeva mai in josul paginii o sa-i vezi poza) ). respectivul e destul de cunoscut, daca dai un search de images.google.com o sa-i vezi cateva poze, nu numai cea de pe site-ul intreprinzatorului romanas) urmeaza chiar "EUGEN SEBASTIAN PETRESCU -agent vanzari", care va sta la dispozitie cu un numar de telefon din romania. ei bine, bine, pe el il putem gasi dand interviuri in limba franceza, sub pseudonimul Dombrowski Klaus ( http://www.ifra-nt.com/website/ntwebsite.n...mp;2&F& ) "ION PARVU - responsabil livrari", e la fel de meserias. atunci cand nu livreaza masini ieftine, se ocupa cu cercetarea in medicina. pe acolo este cunoscut drept Klaus Longohr ( http://www.bapp.upf.edu/hpcnr/people.html undeva mai jos, la Researchers) Nenea "FRANZ WARMBRON - departament tehnic". Apropiatii de la institutul Paul Scherrer il striga Klaus Demsar. tot cercetator e si asta, doar n-o face firma de ras : http://atk.web.psi.ch/8811/klaus.html mai ramane si oaia neagra a firmei, "MIRELA MARACINE - secretara". desi are si ea o viata secreta, si acolo tot secretara e. colegii o striga CRISTINA CHIRILA. http://www.canossa.ro/index.php?p=echipa (a 3-a de sus in jos) concluzia: deschideti ochii sau o sa deschideti buzunarele!
  14. Vinul se transpporta noaptea ca sa nu ai nici o grije
  15. Din cate stiu eu TIR-urile merg cu maxim 90kmh. Asa ca daca e noapte, o masina inchisa la culoare poate sa se strecoare destul de usor in spatele unui TIR. Mai incolo trebuie sa fie unul capabil sa stea pe botul masinii, sa deschida usa, sa sara inauntru la 90 la ora. Totusi e cam greu de crezut asa ceva.
 

×
×
  • Create New...