Jump to content

stefanus

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About stefanus

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/29/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.spirin.ro/
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    modjo_2002

Profile Information

  • Location
    simleu silvaniei
  • Interests
    Calculatoare, ciclism, webdesign, ect.
  • Din
    Simleu Silvaniei
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    SJ-02-JER
  1. Pai dupa segmentare cand am accelerat mai puternic am observat fum in spate. NU am mai avut asaceva in veci. Acum am marcat clar nivelul uleiului. Sa vad daca mai mananca.
  2. De cand s-a facut interventia (s-a schimbat 2 supape la primul cilindru si segmentare+garnituri) cand turez mai tare motorul imi scoate fum alb. Miroase a cauciuc ars. Poate ca nu se alinieaza cele 2 supape de admisie si evacuare cu celelalte? Fum alb inseamna ulei ars nu? Nu stiu inca daca mananca ulei dar cred ca da. Oare ce o fi?
  3. Segmentarea: Oki, dnul Ghita a executat reparatiile impecabil. Chiar segmentarea a provocat toate problemele. Nu mai am nici o eroare, masina nu smuceste/tremura cand esti in a 3-a, nu tremura scaunul pasagerului la relanti(prima data de cand am masina). Motorul inca strange un pic. Am facut doar 100km de la segmentare. Cand isi da drumul sper ca va merge ca si nou.
  4. presiune 4-14-10 bari. (cilindru 1-2-3). Aici era buba. Cod P0300. Segmentare+set garnituri+2 supape+ curea distributie. Pret 280 lei piese. Manopera 430 lei. Sa vad cum va merge. este in service.
  5. Fisele sunt ok. Te referi la bobina de inductie? S-a facut o masuratoare la injector cu lampa aia si mi sa parut ca ardea incontinuu. (nu palpaia) Am sa vad, poate este bobina... macar as sti o treaba.
  6. Buna seara, Am si eu o problema la matizache euro 3, 2006, 85000km. Sper ca ma poate ajuta cineva, nu mai stie nimeni incotro. Cilindrul nr. 1 nu functioneaza la turatii mici (cel din stanga cum te uiti la motor). La relantiu daca scot fisa nu se schimba nimic la rularea motorului. Daca blochez turatia la 2-4000 rpm si scot fisa, deja se vede diferenta. INJECTORUL am schimbat cu unul nou! Problema persista. BUJIILE SUNT NOI, 11 mm distanta. Totul este ok la ele. Injectorul este euro 3 ca si masina. Am cod de eroare p0300. Atasat pozele.
  7. consumul meu pe vreo 10.000km. Am introdus cand am avut timp. Benzina 95 petrom. http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/289746.html
  8. Mai e valabil. 4450 euro 26900km
  9. Pret nou: 4.550euro Km noi: 24.500 km.
  10. 22.000km(1000/luna). Pret 4.600 euro. Mai e valabil.
  11. 4650 euro. Mai e valabil. Are bujii noi NGK.
  12. Nu are cineva un tutorial cu poze sau eventual video cum se demonteaza bujiile la matiz. Eu m-am blocat la a 2-a manevra. Am deschis capota, am gasit bujiile, dar au pe ele ceva sapca de care am tras dar nu a venit jos. Trebuie aplicat mai multe forta?
  13. - Avertizare sonora la faruri aprinse si usi deschise* Consum 6,5% mixt. (nu prea avem strazile aglomerate). 4750 Euro
 

×
×
  • Create New...